Bidz 

Dziękujemy za odwiedzenie portalu Trustpilot. Niestety, publikowanie recenzji na tej stronie nie jest już możliwe, ponieważ strona internetowa firmy została zamknięta. Zapraszamy do skontaktowania się z nami, jeśli masz jakiekolwiek pytania.

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

I have been trying to cancel my membership plus went online got to the point where I was put on hold with adam joing and still on hold from yesterday , Inever ask to join membership plus bidz just sta... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I cancelled my membership on the same day within the same away. Their own customer service advised I was entitled to a refund. I requested an refund and they said no refund. I sent them a copy of thei... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Made many purchases over the years but their service now is non-existant.Purchase last year;paid for +shipping;now August and still not received. Their so-called customer service trots out a standardi... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

I have acquired many lovely things from BIDZ but this past year has not been a good experience. I am still waiting for pieces that I purchased last September that were advertised as a 7-10 day ship da... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep jubilerski
  2. również w kategorii:
  3. Sklep odzieżowy

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Find authentic brand name jewelry, watches, & more at Bidz.com. Stunning jewelry at discount prices - sign up and make a bid online.


Dane kontaktowe

Wszystkie recenzje

(1205)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 4

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

CUIDADO SON UNA ESTAFA!!!

CUIDADO!!! SON UNA ESTAFA.NO EMBARCAN EL PEDIDO Y DEJAN PASAR 3 MESES CON CORREOS DICIENDO QUE YA LO ESTÁN RESOLVIENDO O RETRASANDO LA RESPUESTA DE LOS CORREOS. DESPUÉS DE LOS 3 MESES DICEN QUE NO LO PUEDEN SURTIR Y QUE PIDA EL REEMBOLSO AL BANCO Y EL BANCO TAMPOCO LO PUEDE HACER PORQUE TRANSCURRIERON 3 MESES O MAS. SIMPLEMENTE SE ROBAN EL DINERO. NO SE COMO NINGUNA AUTORIDAD HA HECHO ALGO EN SU CONTRA.

15 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

In honesty I won't even give this site…

In honesty I won't even give this site a 1 star rating and more likely a -0
This site is a scam and they will take your money but no items in return.

I'd won the items through bidding early this year 2018 and it was around 6 items in total and worth more than $700. After waiting 5weeks I was wondering what's going on with my items? for that I decided to message them and asked them what's going on with my items. I'll insert the messages that I have received from them.

Thank you for your message. Would you be so kind and please clarify your sales order number so that we could better assist you? Thank you.

I provided them with the sales order number.

Hello, I regret to inform you that we have not received your ordered merchandise yet. We are working hard to ship your order as soon as possible, unfortunately we do not have the exact shipping date yet. As such please inform us if you would be willing to wait longer or would you prefer to cancel order for a full refund? Thank you.

Okay so I was patient then and this was the next message I'd received.

I regret to inform you that unfortunately, we wouldn't be able to provide you with your ordered items. We kindly advise you to cancel your orders. Since we are unable to issue a refund directly for the original order, you would have to call your bank and request the funds. We sincerely apologize for the inconvenience.

This one was the boiling point......I need to contact my bank for request funds? I told them that the bank doesn't issue request funds, this is due to the fact that the money was already taken out of my account. I asked them to refund me or give me some sort of store credit. Their response was..

We will support you and provide any documentation you may need to receive your refund swiftly. Once again we sincerely apologize for the inconvenience.

Once again I wasn't satisfied with the outcome. Then this message


We would like to express our sincere apologies for being unable to fulfill your order and send items you have purchased from us. Regretfully, after a very lengthy wait, two of our major vendors from whom we were to procure your item(s), informed us that they will not be able to continue fulfilling our orders. We feel that this is due to serious financial difficulty that has been plaguing jewelry discounters. Afterall we drive very hard bargain with our suppliers in order to pass savings along to you.

Consequently, we have cancelled our order with them and regrettably must cancel your order with us. We ask that you please contact your credit card company or bank and request a refund for your original payment. We will support you and provide any documentation you may need to receive your refund swiftly.

Throughout the long history of our company we have never encountered such a predicament. We always pride ourselves at delivering purchased merchandise in record time and, frankly, were not ready for such set-back. We have let you, our loyal and valued customer, down and would like to offer our deep and sincere apologies. We are truly sorry you had to endure such lengthy wait and would like to make it up to you.

We are now only working with trustworthy vendors, with whom we have profound working relationships, those that can absolutely assure immediate shipment of the items you order. Our inventory has been updated to include items that we can ship to you immediately and those we ship in maximum 5-6 days of your order placement.

Please accept this $25 credit plus free shipping to be used in our store as a small token of our appreciation for your continued loyalty and patronage and to make up for your inconvenience. Please give us just one chance to show you our sincere heartfelt appreciation for your loyalty and patronage.

Please use promo code

Should you have any questions or concerns, don't hesitate to reach out to us.

Very much utterly angry and frustrated that this site has taken away my cold earn money that I've worked hard for. I hope the others that can relate to this share this info. $25 credit and free shipping?! You kidding me right?....What about the shipping cost fee that i'd paid for items already.

Incase anyone can help me to get my money back. Please let me know.

Thank You!

9 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

ordered items months ago which i never…

ordered items months ago which i never got...after waiting i contacted to be told you couldn't refund and to contact my credit card provider...when i did i have to wait another 3 months to see if i get refunded...still waiting to see the out come....still order and some items i get and some i dont...high priced wins i seem to receive and low bids i win i dont get items as they're cancelled which no reason on why....when you send codes they don't work half the time.....poor service compaired to other jewelry sites...still hoping this company steps up to the plate soon as i like to bid but not with hundred of dollars and getting nothing but frustration...sorry i do like your jewelry but when you pay right away and get nothing but frustration made me go buy else where....and i get my items in 2 weeks or less....makes me wonder whats going on with bidz...not the same since new owners running it now for a few yrs and not good service.........sad cause i was a loyal customer for yrs....sad...sad....sad

7 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Shipping time too long

The shipping time takes much more than the days indicated by Bidz and they do not have a tracking system where you can trace your order once you made it.

6 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

You will get scammed!!!

I ordered a ring for $400 from this sketchy website in December of last year. I waited a really long time, a couple of months. I started calling the customer service but no matter how many times and how long I tried, it was impossible to reach anyone at all. In a while I recieved and email from someone named Amanda saying that they couldn't ship my ring because they were having a problem with their vendors and they offered to refund my money. They scam you so well, even sent me a tracking number for the item that they were never planning to send to me anyways. I tried to figure out the situation but they only reply to emails around 2 weeks later. Later I started receiving emails from someone named Dale Scott, telling me to get my money from the bank. They purposely wait a really long time before telling you to receive you funds from the bank. After 120 days the bank can't refund you your money and you can't open a dispute against the company to get your money back. Save yourself the trouble and don't buy anything from this company. You will get scammed real good and you will never receive your purchase or your money back. They people make a living of stealing your hard earned money. I'm surprised that this company is still up and running. If there was a zero or negative star rating, I would give it to Bidz.com. STAY AWAY FROM THIS SKETCHY COMPANY!

6 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Most items are overvalued

Most items are overvalued. Shipping times are not close to being true.
Products are really good and overall value is reasonable. Will occasionally buy but will not be my first choice.

5 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

So bad

So bad
I made an order May 10 and still don’t received neither tracking number , almost a month
And Bidz already made charge to my credit card

5 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I paid 1000 dollars and delivery I don't get anything 18 days waiting!!!!

I paid for all my bids and deliveries since May 16th about 1000 dollars. I still waiting for all my purchases. Not emails of that merchandize is delivery. I sent letters and they said thank you for you patient and they are waiting for my merchandize. 18 days and I am waiting. I don't understand why it is sale stuff that they don't have available ? I just get back 2 rings and a necklaces. Value 21 dollars all. waiting for the rest.

4 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

I have ordered goods and not received…

I have ordered goods and not received them. All the advice I got from them was to contact my bank to try and get my money back. I am very up set and have lost about three thosand dollars.. I would not recommend buying from this company.

4 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Don't expect to see your order on time

I ordered a gift for mothers day. The item was supposed to ship within 3-4 days of purchase and I did not get my order until a MONTH after mothers day. Not only that but the ring i ordered was warped.

2 czerwca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

BIDZ = FRAUDE

BIDZ es una empresa que vende joyería que no tiene, no obstante que se promociona tener en su almacén o bodega dicha mercancía. Los clientes incautos, inocentemente pagan las compras realizadas al igual que el costo de envío. Pasan los días y las semanas y la mercancía pagada no es enviada por BIDZ y ante el reclamo del cliente la respuesta de BIDZ es que no es posible hacer el reembolso de forma directa y el cliente, si desea su reembolso, deberá pedirlo a su banco; es decir, se quedan con el dinero pagado y no envían la mercancía. Sean cautos, si no quieren tener problemas innecesarios y perder su dinero, no compren a BIDZ.

24 maja 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Bidz.com SCAM

I made a purchase December 27.2017. Contacted bidz.com several times leading up to may about the status of my order. Every time a received a generic response stating that the supplier was back ordered and I would receive my order shortly. After submitting another complaint ticket (7 in total) I received a response claiming I needed to dispute the charges with my credit card company for a refund as I was not receiving my order as bidz.com was not doing business with that supplier any longer. My order was cancelled. I contacted my credit card company to find out it was past the 119 days they allow for a dispute. Bidz.com well no longer respond to my questions. I have lost $500 to bidz.com.
PLEASE DO NOT BUY ANYTHING FROM Bidz.com. If you do please be advised you well need to dispute your payment with your credit card company within 119 day.
Blatant Scam.

22 maja 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

True FUN!

Bidding is fun for me! I love fighting for preferable things. Won 8 times and put all in one basket! I participated in one-dollar auction several times. Now I am waiting for delivery. A guy from the customer service team has just confirmed that my order is loaded! Last time it took less than 10 days.

17 maja 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

SCAMMED BY BIDZ.COM

Purchased Xmas gifts in Sept and Oct of 2017. Lots of time to receive In Mail I thought. BIDZ.COM kept telling me orders were backed up with the supplier and my patience was appreciated. Items never came by Christmas. As I had printed off the pictures of items and gave to my family at Xmas....I kept emailing BIDZ.COM for updates. They continued to tell me the items were coming. By the end Feb 2018, I asked for a refund as I now felt I was being scammed, and the items were never really going to come. BIDZ.COM said no problem, and my credits card would be refunded within two weeks. After multiple more emails, fast forward to May 2018....BIDZ.COM has now told me they will not be refunding me as their supplier defaulted. They advised I go through my credit card company for a refund. I went to my credit card company ROYAL BANK VISA and they will not look at this case either as too much time has passed for them to go after BIDZ.COM on my behalf.
I have now cancelled my account with BIDZ.COM AND ROYAL BANK VISA, and I am out the money.
DO NOT DO BUSINESS WITH BIDZ.COM...or you will be scammed as I was.

14 maja 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

bidz.com- scam

i paid in march, friday they told me they can't delivery my items because their partner was not correct, but the same items i bought are now in auction, at my question nobody answered, the same method used with other customers, in italy we have a name for this behavior

9 maja 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Exquisite jewellery

Exquisite jewellery, luxury watches and everything else
BIDZ has to offer are to my taste and that's what I like about this site.
Thankyou.

6 maja 2018
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej