Disappointing experience I ordered a set from 4th & Reckless, but unfortunately the top was missing from my order when it arrived. I contacted customer service by email and have tried to get th... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Really disappointed with quality of some of these products after washing. Have ordered a few items from this brand and initially really loved all items, however I have two skirts that I have brought,... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Ce site est tout simplement une escroquerie. Des frais de livraison de 20 euros pour la France, et si par malheur la taille n'est pas conforme (j'ai commandé du 38, c'était trop petit), le retour vo... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
My new favourite brand! First time ordering from 4th and it absolutely won’t be the last. I’ve ordered a mix of things, dresses, shoes, swimwear and every item has exceeded the other in quality and... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Informacje dotyczące firmy
- Sklep z odzieżą damską
- również w kategorii:
- Krawiectwo na miarę
- Sklep odzieżowy
- Sklep z dodatkami
- Sklep z odzieżą wierzchnią
- Sklep ze strojami kąpielowymi
Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne
4th & Reckless is all about documenting those timeless moments - what you’re wearing, who you’re with and what you’re doing. It is for the women who are unafraid to take risks, who forge their own way and who chase their own success. At 4th & Reckless, we offer women’s clothing and footwear. It is our mission to design head to toe looks that inspire women to embrace their style in all aspects of life. We mix classic tailoring with key trend pieces. With numerous possibilities, it’s not about one look. It’s about how you style it.
Dane kontaktowe
Manchester, Zjednoczone Królestwo
- customercare@4thandreckless.com
- www.4thandreckless.com
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Clearly going against consumer rights - raising this with my bank and escalating this issue
4th and Reckless are clearly going against consumer rights by trying to reduce returns period to 14 days. For those concerned they fall outside of this period, please look into your customers rights which allow 30 days for customers (excluding lingerie, bikini and earrings). All other items falls within 30 days of delivery and should be free of charge, as also clearly in their ‘Terms and Conditions of sale’ which comply with the 30 days return period. If you search for these on their website (Trustpilot won’t allow me to copy the link across)
*UPDATE 4th & Reckless ignored my email when I provided a screenshot and have now updated their T&Cs of sales however I’ve already raised and claim and escalated with my bank
Bought a trousers and paid for next day…
Bought a trousers and paid for next day delivery still not received 4 days in and customer service are no longer responding to any of my emails as it seems this never left their warehouse or shop,coming on here to see all these bad reviews is making me really concerned as I also returned a package to them before I made this second order
If I could give no stars I would
If I could give no stars I would. I have always loved 4th & Reckless clothes but sadly I will not ever purchase from them again.
2 orders I placed and both were missing via Evri, I ordered a replacement suit order placed and was advised by Charlotte that as I requested it would be sent via another courier low and behold sent with Evri again. So I have 2 lost parcels and they send a replacement order to be subject to same fiasco. So this year I have purchased so much stuff and I will never ever buy again.
1 lost item turned up box absolute disgraceful ( should have rejected but I didn’t ) and the replacement to the other lost parcel.
I have emailed I’m on the 6th email mid and still not been refunded for the lost item.
Absolute shocking customer service never ever will I buy anything from them again !!!!!!
I was charged import fees twice due to…
I was charged import fees twice due to a mistake made by 4th & Reckless. I contacted their customer service, but instead of helping, they just replied with a generic “sorry to hear that” message and did nothing to fix it. DHL confirmed it was their error, and I should not have paid twice. I strongly advise anyone outside the UK not to order from them, they take no responsibility and offer zero real support.
Overall a disappointing experience
I ordered three items — a halterneck cotton maxi dress, a plum satin maxi skirt, and a knit tassel-trim maxi skirt. Just three minutes after placing my order, I noticed there was a discount I’d missed, so I contacted customer service right away. Unfortunately, no one got back to me until the order had already been dispatched, saying that their “window for changes is very short as they deliver super fast.” When I pointed out that I had reached out only 15 minutes after placing my order, I received no reply.
That aside, when the order arrived, I immediately knew the knit skirt would have to go back — it was obvious it would collect fluff instantly. I decided to give the plum skirt a chance, but it ended up with scratches just from being in my luggage (I brought it on vacation but never even wore it). It’s also quite narrow at the bottom, which makes it hard to walk in.
On the positive side, I absolutely love the halterneck cotton maxi dress. I won’t comment on the quality, but the design is beautiful, and it’s become one of my favorite pieces.
Overall, though, I don’t think I’ll be ordering from this store again.
Scam…
Absolute scam offered a discount code which would not work contacted customer service they asked which products I was applying it too and miraculously despite both products still being in my basket were suddenly out of stock
Would give zero stars if I could
Would give zero stars if I could! Fell succumb to a large influencer on instagram who said this company was good etc so I placed an order for £162 which came with free next day delivery great 👍 would be here in time for me to take on holiday WRONG! I had a dispatch email that same night so thought great it will arrive next day however the evri tracking code they gave me was invalid. So I emailed them and within seconds I was receiving AI generated responses so I was getting frustrated. After going over to instagram and moaning a human emailed me back and told me my parcel had been dispatched the previous night and it would arrive today. Fast forward to now and it hasn’t arrived and to top it off it hasn’t even been dispatched evri say they are expecting it and that it has been sent standard delivery not next day. So when I asked this morning to cancel as they hadn’t sent it they flat out lied to me and said it was collected last night when it in fact hasn’t even been collected now. Now customer service are ignoring my emails and messges so I have taken further action. Avoid avoid avoid but better still don’t fall for fashion influencers as they often scam you too!
Unfortunately after purchasing many…
Unfortunately after purchasing many items on line, I must give them a 1 star review due to their refund policy. Don't expect to get your money back soon, you have to wait for the acknowledgement of the parcel return, then the refund email, then 10 days after this. You could be in a situation where your credit card needs paying when you should have received your refund.
Gorgeous clothes, poor quality
I really wanted to leave a 5* review for 4th and Reckless because when my clothes arrived, I was very impressed with the fit and what I assumed to be good quality.
However, after one wear of the printed linen blend bandeau midaxi dress and following the wash instructions, the dress has unfortunately shrunk and the hook and eye has come off.
I haven’t had a chance to wear my cream satin maxi skirt but it has already pulled in certain places so god knows what it’s going to look like after the first wear.
Really frustrated at the quality of the clothing.
Great quality items - not yet finished returns process
Made a few orders in the last two weeks! Everything is great quality and shipping arrives so fast. I have just bought another colour in some of the items I received I love them that much.
Have just started the returns process, so far so good. Hopefully they will refund quickly despite what the reviews suggest. I have faith they will!
Similar to the other reviews I had a…
Similar to the other reviews I had a terrible experience with the returns process. It took a lot of emails and phone calls with both the company and PayPal to try to get it resolved, which I shouldn’t have had to do.
I will not order from here again.
Terrible quality clothing
Terrible quality clothing. Really weird sizing. Do not recommend
I returned an item and it arrived at…
I returned an item and it arrived at there warehouse 10days ago which is the time frame they ask you to wait for which is ridiculous and reading reviews I knew they wouldn’t be refunding me sooner and would have to be chasing them for my monies which is ridiculous time consuming and long which should not be the case with a good company. My first and last time ordering from this company I have emailed them to see if I ever will be refunded which is so wrong. Not nice for your customer 4th and reckless very bad.
Be careful - only 14 day window to return and they charge you!
Be careful - only 14 day window to return and they charge you! Not openly communicated before you place an order! What happened to standard 30 day returns!!
Amazing customer service
Amazing customer service - my friends purchased me some trousers for my birthday and with them being a gift, I didn't receive them till nearly 2 weeks after purchase. Sadly they were too short and I wanted to exchange / return but it was outside the 14 day return window. We contacted customer service team and explained the situation and they were really helpful, offering an extension on the return so that I could choose an item that fit! Also absolutely love the clothes from here, so really happy to order something else.
Multiple attempts at breaching the law…
Multiple attempts at breaching the law on the website
- States that there is 14 days from order date, to return item. Not correct, under UK Consumer Contracts Regulations 2013, customers have 14 days from the date of receipt of the clothing.
- States that they do not refund original shipping costs. If you return your full order, you are entitled to a refund of the standard delivery charge you paid when you made the purchase.
Further to this Retailers must process your refund within 14 days of receiving the returned goods or evidence that they have been returned.
If a retailer fails to honor these rights, you can report them to Trading Standards or seek advice from the Citizens Advice Consumer Service.
Terrible quality clothing.
Ordered a 4th and reckless vest which turned bobbly after just one wear, prior to washing!! Also ordered a linen two piece which despite washing as per instruction shrunk to the max. Obviously as both items were worn I was unable to return. Very disappointed with the quality of my order. Will not be ordering again.
I returned my parcel and have received…
I returned my parcel and have received an email to confirm receipt of this. It’s been over 3 weeks now without a refund.
4TH130893
I have messaged and received an email to inform that this has been passed to another department and yet I have heard nothing.
It appears that many people are having the same issue. Don’t use this company.
I have had to raise a dispute with my bank.
Returns Policy
I placed an order on 13/04/25 & received the order on 15/04/25. Unfortunately in between placing the order and now we have had bereavement and when I have gone to return today the website is stating that I am over the 14 day return policy by 2 days. I have emailed customer services and they have said the policy stands but they will check with the returns team. Usually the returns policy commences from the day you receive the order which would mean I am still within returns period. I have also checked this on the gov.uk website which confirms its from the day you received the order so they are in breach with the law. Still awaiting a response.
Terrible customer service
Sent a return of 3 items totalling £153. Received confirmation of return and have given them the 10 days to process as per their policy and yet I still haven’t received my refund. Will not be purchasing from them again. Absolutely ridiculous, nothing but a scam.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








