Woodartdeal Furniture  Recenzje 

197
•
Wynik TrustScore: 2 na 5

2,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Not only do I love my table, but I was very pleased that there was such good communication regarding delivery and answers to my questions about maintenance to keep my table at its best. I live in a ve... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

DO NOT BUY!!! Company refuses to issue a refund unless I leave a positive review. They sent me someone else’s package when i asked them to cancel and refund my money. Customer service is horrendou... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Wrong color shelf shipped, standing desk arrived damaged. Contacted woodartdeal customer service. Never offered to send the right color shelf, or return / exchange the desk. Instead was offered a 1... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I would not purchase from this site again. First package lost. Second package came with missing hardware. The hardware that was included was cheap and not usable per our professional installer. Wh... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep meblowy

Napisane przez firmę

Woodartdeal is an online furniture store focused on wood-centered furniture and home pieces for everyday living. We have served over ten thousand customers to date. Inspired by warm American-style home design and practical craftsmanship, our products are developed with experienced factories and workshops, with attention to material selection, structure, finish, and everyday usability. We are committed to balancing style, function, and accessible value. Through stable production partnerships, rigorous product reviews, and active customer feedback, we continuously work to improve our offerings. Our goal is to provide furniture that is practical, attractive, and suitable for real homes. Good furniture should be supported by clear service, careful packaging, and responsive after-sale support. If you have any questions, feel free to contact us.


Dane kontaktowe

2,2

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

197 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 50% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,2

Wszystkie recenzje

(197)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 103

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Cheap quality

The "handmade leather woven lounge chair" took one and a half months to be delivered. When it arrived, it looks cheap. Stained wood and fake leather. I asked to return the product and the company offered to reimburse me 35% of the order. The review I left on their website with real pictures of the product was removed and it is not available for new customers.

23 października 2025
Opinia niezależna
Logo Woodartdeal Furniture

Odpowiedź od Woodartdeal Furniture

Hi,

Thank you for your feedback. We note that you have communicated with our customer service team regarding the handling of your order, and discussions regarding a partial refund have taken place.

Regarding the review display issue you mentioned, all reviews shown on our site are verified to ensure the authenticity and validity of the information.

Should you have any new thoughts on the current outcome, please feel free to reach out to us at help@woodartdeal.com.

Best regards,
Woodartdeal Team

Oceniono na 1 z 5

If I could give negative stars I would

If I could give negative stars I would. I ordered 2 "live edge floating shelves" and upon receipt they had the following issues:
- No real live edge. The edge had been cut at an angle and sanded into a fake live edge.
- Several dents and gouges
- Incorrect mounting equipment (not what was pictured on website)
- The underside of the shelves are unfinished

The customer service has been nothing but argumentative and rude. They are sending me paragraphs of emails justifying the poor quality of the shelves. As of today I'm up to 10 emails with their agent and they have finally agreed to a return but they want me to pay for the shipping because "there is nothing wrong with the shelves". I'm not backing down though.

This company is a scam. Also check out the item pictures on the website. I am kicking myself for not looking into this more closely but now that I go back, they totally look AI generated.

26 października 2025
Opinia niezależna
Logo Woodartdeal Furniture

Odpowiedź od Woodartdeal Furniture

Hi Spencer,

Thank you for your feedback. We note that you have had multiple email exchanges with our customer service team regarding your order, and a preliminary agreement on the return process has been reached. Regarding the return shipping arrangements, the relevant details have been communicated to you via email by our team.

Should you wish to further discuss the handling of this matter, you are welcome to continue corresponding with us via email, and we will reassess based on the actual circumstances.

Best regards,
Woodartdeal Team

Oceniono na 1 z 5

It’s spam

It’s spam. Fraud. However you want to say it. I was taken for 350$. Awful.

10 października 2025
Opinia niezależna
Logo Woodartdeal Furniture

Odpowiedź od Woodartdeal Furniture

Hi Beth,

Thank you for your feedback. We noticed that your review was posted the day after your order was placed, while the order was subsequently delivered and signed for without any after-sales requests or issues raised from your side during that time.

Should you have any questions regarding your order or the product, please feel free to reach out to us at help@woodartdeal.com. Our team would be happy to assist.

Best regards,
Woodartdeal Team

Oceniono na 1 z 5

Do not buy from woodartdeals.com

I purchased 4 stacking stools. Each one has noticeable exposed raw wood and scratches. I sent WoodArtDeals many photos to show the missing stain and damage. Their refund policy clearly states they will refund within 30 days and pay the return shipping for damaged products however they have ghosted me. BTW- PayPal has not been helpful either. Do not buy from them.

21 września 2025
Opinia niezależna
Logo Woodartdeal Furniture

Odpowiedź od Woodartdeal Furniture

Hi,

Thank you for taking the time to share your thoughts. We read and record every piece of customer feedback, and your comments have been noted.

Regarding the after-sales communication you mentioned, we will conduct an internal review to ensure our channels remain responsive. If you would like to reach out to us via email, our team would be happy to look into this further for you.

Best regards,
Woodartdeal Team

Oceniono na 1 z 5

Don't buy

The products are not at all as advertised. Ours arrived and look nothing like the images online. Does natural wood vary? Sure, but what was advertised as "live edged wood" arrived as 2x6 planks painted a bizarre orange color.
No brackets arrived, instead we received cement anchors to hang the shelves.
Delivery took 2 months.
You will not get any help from customer service. They are argumentative and uncompromising.

1 października 2025
Opinia niezależna
Logo Woodartdeal Furniture

Odpowiedź od Woodartdeal Furniture

Hi,

Thank you for your feedback. Since your order number was not provided in the review, we are currently unable to verify your specific order information or communication history in our system.

If you would like us to follow up further, please send your order number to help@woodartdeal.com, and we will verify and assist you accordingly.

Best regards,
Woodartdeal Team

Oceniono na 4 z 5

Good Experience!

When I ordered a little desk from Woodartdeal, I did not realize it was coming from China. So it took a few weeks to arrive. Considering how many places it had to go through to get here, it was amazing to arrive in perfect condition. It was well packed!
The table itself is well made and beautiful. It was shown on the website as a table and little bench and somehow I missed that the bench was separate (my bad). I sent a couple emails with questions, and responses were always quick and friendly. Four stars because of long shipping time.

7 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

The quality is REALLY BAD I’d rather buy from china.

1. The packages tracking numbers they emailed me took me to a third party site that wasn’t fedex. You have to copy the numbers then go to fedex to get it work work, small annoyance. When it finally got here the legs on one side (with predrilled holes) are askew and off by an inch so it’s weird scooting in a chair. Then the feet do not screw in smoothly. I had to buy different ones that finally fit. I do not recommend.

16 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

The product I ordered was NOT wood..

The product I ordered was NOT wood... it was particle... fell apart on assembly... tried to reach Woodartdeal by the way they recommend.... they are in China... good luck. NO response... now trying to get my CC company involved.
Would not order from them.

17 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Bar Table

My table top came quickly. I was confused as to where the legs were not knowing they were shipped separately. I contacted the company. I got a response very quickly explaining they would come in a couple of days which they did. I love the product and the way they handled my small issue with the legs.

23 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I wish I could rate with a negative…

I wish I could rate with a negative star. It took months to get my order and when it arrived it was nothing like the photo. Not custom built, but manufactured and poor quality. When asked for a refund, they offered 3$ and I could keep the item. I said I didn't want something I didn't order and 3$ doesn't compensate $118 purchase, they continued to offer 5$ then 8$ and then begged me to please accept this offer because their boss will fire them and they need to feed their family. This is a ridiculous form of customer service.

1 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Worst experience in the last decade

Worst customer experience in the last decade.

Total time from order to delivery: 4 months
- Sent the wrong item first
- Had to wait an additional two months for the replacement item
- The replacement item was delivered to the wrong building and was stolen
- The company refused to refund my money or send a replacement
- The customer service email is so unresponsive

Do not order from this company.

22 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

We ordered a live edge sofa table--it…

We ordered a live edge sofa table--it took forever to arrive and when it finally did the piece was warped--we have been jumping through hoops with the company through videos, pictures and emails to no resolution. Stay away-do not buy.

12 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Extremely poor experience

Extremely poor experience! I ordered a live edge table that came unassembled in a damaged box with no assembly instructions. When I contacted customer service through email, they provided ambiguous instructions for a completely different table. We attempted to try to figure it out but discovered they had sent us two different sized legs - one was 8 inches, one was 10 inches. I have requested a full refund. Would highly recommend staying away from this company!
UPDATE 5/18/25: I really wanted to use this table so I attempted to work with this company to obtain the correct hardware. They responded on 4/8 that they would send me one table leg with the correct dimensions. I have not received anything from them and they are ghosting me after repeated follow up attempts. What a waste of money!
I have also noticed they continue to create new social media accounts under different variations of the words “Wood art”. AVOID THIS “COMPANY”.
UPDATE 5/28/25: After a few additional attempts to get a response, I surprisingly received a package from Wood Art Deal today. When I opened it….you guessed it….they sent a second incorrect table leg. Unbelievable. I am done!!!

3 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Buyer Beware

I have had the exact same experience as the prior review from Gabrielle. Ordered a victorian entryway table for $539. Within four months, the piece developed a large crack in the front veneer trim. I contacted customer support several times and they offered at first a $20 refund which they increased to $70 after multiple back-and-forth exchanges. Obviously, this is not satisfactory as we are left with a broken piece of furniture and and nowhere near enough to replace it for what we paid. My advice is to steer clear of this shady company as they do not stand behind their products.

26 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

customer service was responsive

I purchased several live edge pieces of furniture from Woodartdeal. Most pieces were received in perfect condition and as beautiful as advertised. One piece however had scratches and scuffs on the legs. I contacted customer service through the service email listed on their website. They have offered to replace the legs albeit with a 50-60 day estimated arrival time. I find this an acceptable solution.

13 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Poor quality and lack of a real resolution from customer service

I am extremely disappointed with the Victorian Entry Solid Wood Console Table I purchased from WoodArt Deal. Although this piece is beautiful, it is poorly crafted. The table started showing signs of damage within just a few months - a large crack appeared down the front of the table. For a product marketed as high-quality, this was incredibly frustrating. I contacted their customer service team, hoping for a resolution, but was met with push back, blame, and no real effort to address the problem. They offered a minuscule refund of less than 5% despite the cosmetic damage being moderate and tried to blame it on how I cared for the item - although it is clear that as the wood settled once in my home it expanded and cracked. I was left with a damaged piece of furniture that is not worth the price tag it came with. The lack of accountability from WoodArt Deal is upsetting, and I won’t be purchasing from them again. I highly advise against buying from this company if you want furniture that lasts. Additionally, you will be met with resistance from their customer service team in resolving any issues that arise.

6 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Poor Customer Service

Poor customer service! Placed an order never received a confirmation that the order was received. After multiple attempts to contact them I filed a complaint with PayPal. I was finally contacted. Refunded and reordered the table and 4 chairs (12/1/24) the table arrived 8 days later. It is now Jan 7th no idea where the chairs are or if I will even get them. Customer service just writes order cannot be canceled you must be patient. I will be requesting my money back through PayPal. If you buy from these guys be prepared and use PayPal. As for the live edge table it is decent. Not actually a live edge slab more of made to look like a actual slab.

7 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

the product recieved as poor quality…

the product recieved as poor quality and was nothing like what was on their website. they offered me a refund if i returned it at my cost ! the return would have cost me twice as much as the product . buyer beware!! china based

22 października 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

I ordered a side table that was…

I ordered a side table that was supposed to come in 5 weeks. After 9 weeks I contacted them. The response was that they were sorry but the warehouse that serves my location was out of them. Huh? That doesn't sound like made to order. I researched and it was held up in customs. Clearly coming from China. When it finally arrived after 11 weeks it was a piece of wood, legs, and screws. There was no packing list or instructions for assembly. No holes in wood showing where you're supposed to install the legs. So basically it's made to order by me...not them. Lol. I tried contacting them a few times with zero response. DO NOT RECOMMEND!

5 listopada 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Scam company. Do not buy!!

Like all the other reviews, this is a scam company for China. Do not buy from them. We ordered a floating live edge shelf and it came way lighter than the original picture and the edge was not live at all. Completely different from the picture. They have since removed the picture we took a screenshot of when we bought it. When asking for a refund they said they could refund 5 dollars. Then 8 dollars. Then 15 dollars and begged us to accept it or they would lose their job. In addition to that, when we bought the shelf in October, they were advertising that they make everything in the US and had a California address for the business. When we recently went back to look, the address was updated to an address in China. Very confusing, but in hindsight, clearly a scam.

2 grudnia 2024
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej