Banner for Virgin Gifts

Virgin Gifts  Recenzje 

6847
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

3,9

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

The offers are amazing on Virgin Gifts. Also, the support team is very prompt in resolving your request. Lufti helped me with my bookings, and she was very prompt, friendly, and transparent in her... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Everything from the food, the service and the well executed way of getting the gift card from the concierge at the mall of millennia to the capital Grille was perfect. I cannot express enough how amaz... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

The ride was fun and informative. We had never been in the Santa Paula Valley area. We booked the Sunset cruise which keep the temperature comfortable. The ride east towards Fillmore had a lot to see.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

DO NOT USE THIS COMPANY!! My boyfriend tried to surprise me with a mystery picnic in Newport RI. He never received any information about the event. There is NO phone number to talk to anyone. You can... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z podarunkami
  2. również w kategorii:
  3. Agencja artystyczna
  4. Organizator turystyki
  5. Platforma sprzedażowa online

Napisane przez firmę

At Virgin Gifts, we're rewriting the rulebook and gifting anti-ordinary. Gifts don't have to be things. They can be moments, adventures, and stories that bring us together. As the US leader in experience gifting, and a proud member of the Virgin Group, we help people celebrate with gifts that bring them closer. That's why we've curated a collection of over 5,000 experience gifts across the US. Skydives. Sushi classes. Sailboat rides at sunset. If it sparks wonder, joy, or connection, it's exactly the kind of magic we're all about. And with free exchanges, instant e-voucher delivery, and no expiry dates, you can rest easy knowing you've found the perfect gift.

Instant eVoucher Delivery

Napisane przez firmę

Life’s busy, we get it. That’s why all of our experiences come with free instant delivery, straight to your inbox (or theirs

Dane kontaktowe

3,9

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

7 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 98% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,9

Wszystkie recenzje

(6847)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 441

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I haven’t received any confirmation…

I haven’t received any confirmation from the vendor after I redeemed my voucher and Iam still waiting for a respond back .

11 lipca 2026
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're sorry to hear that you haven't yet received confirmation from the experience provider following your voucher redemption.

We understand how frustrating it can be to be left waiting for a response, and this is certainly not the experience we would want for our customers.

Having looked into this further, we can confirm that your booking is in place for August 08, 2026 @ 11:00 am. We've also resent the booking confirmation to your email address, so please do check your inbox, as well as any junk or spam folders.

We hope this helps, and we hope you have an amazing time taking to the skies with your Learn to Fly a Plane experience - Chantelle.

Oceniono na 5 z 5

I was assisted by Bulelwa and she is a…

I was assisted by Bulelwa and she is a sweetheart! She seems very calm from her words and I appreciate such natures! Thank you for assisting me!

14 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're delighted to hear that Bulelwa was able to assist you and that their calm and caring approach made such a positive impression. 🤗

We'll be sure to pass your kind words, Rajvi. 💖

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 1 z 5

So Difficult to Use It's Basically a Scam

Tl;dr they use very shady tactics that make it very easy for you to be out of your money and without an experience. I advise staying away.
I was gifted an experience on Virgin Gifts and so was interested in redeeming it, however the experience isn't available on the day I'd like to attend. From here, Virgin Gifts allows you to exchange the experience but won't show you ANY availability information before exchanging nor will it show you ANY information about the original vendor until you've SCHEDULED (not just purchased), but somehow every other experience booking site has figured it out. Frustrating that they try to force you to purchase from them by not giving original vendor information and then they get to scam you out of your money if the experience isn't actually available the day you want to go.

13 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We’re so sorry to hear of your disappointment, Jess! We completely understand how important it is to have clear information when choosing and planning an experience, and we really appreciate you taking the time to share your feedback.

Whilst we do not show live direct availability against our products, we do give clear information on the days you can expect it to run within the availability section to help set expectations. 

Our vouchers are non-date specific which does make them great for gifting as it comes with flexibility, but we do appreciate customers sometimes have only specific dates in mind, and being able to see live availability ahead of exchanging would be super helpful in those scenarios, and we're really sorry for the frustrations this has caused.

If you wanted to know specific availability before exchanging, our Customer Service Team are always on hand and would be happy to check live availability with the vendor directly for you - https://www.virgingifts.com/page/contact 

We’ll continue to look for ways to make the experience selection and booking journey as clear and seamless as possible for our customers - Chantelle.

Oceniono na 1 z 5

Experience wasn’t easy and didn’t work

Experience wasn’t easy and didn’t work. Couldn’t get the tour . I want a refund.

11 lipca 2026
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're sorry to hear that you had difficulty accessing your tour Dana, and that the experience didn’t go as planned - we completely understand how disappointing this must have been. 

Please be assured that we have now started processing your refund, which will be returned to the original payment method used. It usually appears within a few days, but please allow up to 5–7 days for it to show on your account.

Refund amount: $7.20

It is a shame you have had to have your voucher refunded and that the experience did not work out for you on this occasion but we do hope we can do better for you next time and be given a second chance - Chantelle.

Oceniono na 5 z 5

It was very easy to purchase Gift Receipt…

It was very easy to purchase Gift Receipt. Lots of options.

9 lipca 2026
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

Ordering should always be simple, and we’re delighted it was a smooth experience for you, Dianne! 🛒

We hope the recipient loves the gift, and has a wonderful experience. 🎁

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 5 z 5

Good first experience

Easy, great deals. Good customer support

6 lipca 2026
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're delighted to hear you found great deals and had a positive experience with our customer support. 💖

We really appreciate your feedback, Luis. 🤗

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 5 z 5

Very Helpful and accommodating

I spoke to Lufti with a booking process query. As I wasn’t able to book the experience for the same day as the voucher was bought, I was most kindly served with the option that they would be able to do it through them and provide alternate solutions to the problem. Which was very thoughtful and considerate. Also they were very quick with they communication. I am very delighted to have spoken to them.

6 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're delighted to hear that Lufti was able to help with your booking query and provide a thoughtful solution. 🥰

We'll be sure to pass along your kind words, Amrit. 💖

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 1 z 5

Do not use Virgin Gifts

Do not use Virgin Gifts, especially if you’re trying to visit any time within the same month of purchase. This whole process has been a mess from the beginning. I was trying to have a spa day to relax and this has been the most stressful to navigate. When redeeming the voucher I put in the date and times that would work for me and my partner (it was a Thursday). They proceeded to book me for a Sunday which I did not request, when I cannot attend then, and it has been days now that I am waiting on confirmation of my reschedule request. The attendance date is also different on my confirmation booking from the company and the confirmation from Virgin which is super concerning. They say that if you don’t request a reschedule within 48 hours you lose out on your booking but now it’s been more than 48 hours and no confirmation of reschedule as requested. Now my new requested date is coming up tomorrow and I still have no idea if it’ll be confirmed or not since the date they originally scheduled me for (that I never requested) has passed. I just wanted to turn my brain off for a bit and enjoy a date with my partner who never has days off with me and now it looks like i’m going to have to fight for a refund due to exceptionally horrible service. I would give negative stars if I could.

5 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're so sorry to hear how stressful this has been, especially when your spa day was meant to be a chance to relax and spend quality time with your partner. 

We completely understand how frustrating the booking confusion and delays must have been.

We'd really like the opportunity to help make things right, and a member of the team will look into your booking ASAP - Chantelle.

Oceniono na 5 z 5
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

Quick and easy, is what an online shopping experience should be! 🛒

We hope the recipient loves the gift, and has a wonderful experience. 🎁

Chantelle - ⭐⭐⭐⭐⭐

Oceniono na 5 z 5

Great follow up from Lutfi

Great follow up from Lutfi. Problem solved!

29 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We are over the moon to hear Lutfi, was able to resolve everything for you! 🤗

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 5 z 5

Quick, Friendly, and Professional Support

I had a very positive experience with Virgin Gifts customer support. Bronwyn was friendly, professional, and very helpful throughout the process. She quickly understood my issue, contacted the experience provider on my behalf, and kept me informed about the progress. I really appreciated the clear communication and willingness to help. Thank you for the excellent customer service!

29 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're delighted to hear that Bronwyn provided such friendly, professional, and helpful support for you, Andrei. 🤗

We'll be sure to pass on your kind words to Bronwyn. 💖

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 5 z 5

Lufti was amazing!!

Lufti was absolutely amazing and the only reason i will be returning to virgin gifts. He was incredible at helping me book my experience and following up with me.

28 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're delighted to hear that Lufti provided such exceptional service and made the booking process so easy for you. 🥰

It's fantastic to know that his support and follow-up left such a positive impression, and we'll be sure to pass on your kind words to him. 💖

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 5 z 5

Great time with Smooth Alpaca in…

Great time with Smooth Alpaca in Colorado. Virgin Gifts made the experience seamless and easy to attain.

28 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're delighted to hear that you had such a great time with Smooth Alpaca in Colorado and that the experience lived up to expectations. 💖

It's also fantastic to know that booking through us was seamless and easy. 😍

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 3 z 5

Sac needs more to do with your lady

Not a lot to choose from I got a cruise but could not get a date until one month and some days after

19 czerwca 2026
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We’re glad you were able to secure a cruise, though we’re sorry to hear that there wasn’t as much availability as you’d hoped, and that you had to wait a little longer than expected for a suitable date.

Your feedback is really helpful Donald, and we’ll make sure it's shared with our sourcing team, as we continue working to improve choice and availability for our customers - Chantelle.

Oceniono na 1 z 5

very limited slots

very limited slots, couldn't redeem for today

28 czerwca 2026
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're sorry to hear you were unable to book the Museum of Ice Cream General Admission experience as planned, and for the disappointment caused.

We can see you have contacted our Customer Service Team, who will be happy to help get everything sorted for you - Chantelle.

Oceniono na 5 z 5

Very organized site with clear…

Very organized site with clear information and very easy to navigate. Descriptions are very helpful. Booking process was easy.

27 czerwca 2026
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We put a lot of effort into making our website as user-friendly and enjoyable as possible, so we are thrilled to hear that you are enjoying it. 🛒

We hope you have a wonderful experience, Paul. 💖

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 5 z 5

Hand on class

Hand on class. Helps to understand how to cook dumplings in 1st person

24 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're delighted to hear that you enjoyed the hands-on nature of the class and found it helpful for learning how to make dumplings. 😍

We hope you enjoy making many more delicious memories in the future, Cristian! 🎉

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 1 z 5

I was unable to use the tickets today

I was unable to use the tickets today.
There's no number to call and nowhere to cancel the order.

26 czerwca 2026
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're sorry to hear you were unable to book the Meow Wolf’s Omega Mart General Admission experience as planned, Lorena. 

Whilst it is a shame you have had to have your voucher refunded and that the experience did not work out for you on this occasion, but we do hope we can do better for you next time and be given a second chance - Chantelle.

Oceniono na 5 z 5

I originally purchased the experience…

I originally purchased the experience and later came to realize that the dates I needed for it weren’t available. They mentioned that I’d be able to get a refund without an issue so I requested one. Was then met with a very attentive and communicative text exchange where a rep was able to schedule me for the time I needed rather a refund. Very happy with my outcome.

23 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

We're glad we could help turn things around and find a time that worked for you instead of processing a refund. 💖

Our team is always happy to go the extra mile, and it's wonderful to hear that the attentive communication made a difference. 

We hope you have an amazing experience, Jennifer. 🎉

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟🌟

Oceniono na 4 z 5

Easy, outside the box ideas.

Easy and interesting ideas. Decent deals too.

17 czerwca 2026
Logo Virgin Gifts

Odpowiedź od Virgin Gifts

Nothing beats the joy of grabbing a fab deal, right? 🎉

We hope you have a fantastic experience. 💖

Chantelle - 🌟🌟🌟🌟

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej