The Kawaii Shoppu Recenzje 

142
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 2 z 5

I am trying to return an item and have emailed them (as stated in their Ts&Cs) numerous times to request the return, but nobody is getting back to me!! Their items are overpriced, poor quality and v... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

My shopping experience on Kawaii Shoppu was amazing! Although I jave not bought anything yet, they have a wide variety of categories to choose from, whether it is clothing, tech, or plushies. I also l... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

I ordered XL (kawaii fox ribbon flare sweater) and L (bear bag kawaii hoodie), because I like things being baggy on me (I’m a UK Medium), and they looked more like a medium/small. They only just fit... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

Order number #11602 A few weeks ago I ordered a couple of items one of them being the 10 piece pink paw stationary set. I got the tracking numbers for all the items but when I clicked on the tracking... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z podarunkami
  2. również w kategorii:
  3. Sklep z dodatkami

Napisane przez firmę

Discover all things cute at The Kawaii Shoppu. Kawaii Cute Gifts, Homewares, Fashion, Plushies & more. Get in touch by using the contact form on our website at any time! We're here to help. Thank you! Happy Shopping!


Dane kontaktowe

3,3

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

142 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 66% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,3

Wszystkie recenzje

(142)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 13

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

After over a month of waiting I finally…

After over a month of waiting I finally received the second item in my order that was delayed due to the COVID lockdowns in China. After all that they sent me the wrong colour snack box!!!
I understood the delays but this is the final nail in the coffin. Now I have to wait even longer.

28 grudnia 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hi Nina,

We're really sorry about this and can only apologise, due to the lockdowns seriously affecting supply chains many things have been difficult for us over the past two months, which have now thankfully ended. We have fully refunded you for this item and we're very sorry for this inconvenience.

Kind regards,
Emmie

Oceniono na 3 z 5

Scratched product

I ordered the space cat light and the box came a bit mangled and the light was ON upon opening the box (could have been moving in transit). Communication is fine just disappointed in the condition of the light too - some scratch marks were left on the plastic. They also sent me the wrong one too - as I got a bunny one instead of the cat one.

11 grudnia 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

We're really sorry about this, we have had some trouble with logistics during lockdowns affecting supply chains which are now thankfully over. We have already been in contact via email. We hope you are satisfied with the solution. Thank you. :)

Oceniono na 2 z 5

Order #11295

Ordered a few items and got the shipping code on Oct 31st. It is now Nov 29th, so I looked more into the tracker and it said my order was canceled on Nov 21st. I did not cancel but it still says my order is in transit. Hoping it will get here but I have absolutely no idea if it will? I have also written an email and contacted them through their website, no response.

29 listopada 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hi Paris, Thank you for your review. I can see this order is now successfully delivered. We just had to update the tracking code, your order was not cancelled. We have already responded to your emails before, sorry if we are in a different timezone to you. Thank you, Emmie.

Oceniono na 3 z 5

Shipment cancelled to MALTA

Order number #11602
A few weeks ago I ordered a couple of items one of them being the 10 piece pink paw stationary set. I got the tracking numbers for all the items but when I clicked on the tracking number for the stationary set there was a warning box with a red flag 'EXCEPTION' and a bit more downwards it is saying that the shipment got cancelled. I contacted you twice but still no response.. Can I please know what is happening with my item ?

28 listopada 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hello, This item has been delivered. They had just tried to deliver but you were not in, but thankfully you have collected your package. We hope you love your items.

Thank you, :)

Oceniono na 5 z 5

Great products

Great products! I've got my pink keyboard set with the mouse which turned out a decent products compared to the one I've got from different websites!

25 sierpnia 2022
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Thank you so much for your review Aulia! So glad you love your new keyboard :)

Oceniono na 4 z 5

Good products, long delivery time (Germany)

The products were of high quality and arrived undamaged. The delivery time was very long.

5 lipca 2022
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hi, Thank you so much for your review. So happy you love your new items. Just a note about delivery. For Germany we quote 3-5 day processing and 15-20 days for delivery. You ordered on July 30 and the items were shipped on August 4th and delivered on August 13th so it took only 14 days in total. If you have any questions please let me know. 💜

Oceniono na 3 z 5

Order arrived

In order to track my parcel, I was given a link for an app. In order for the app to work, it demanded access to my email account. Why? The messages can be efficiently replied to on Whatsapp, but there was one which was not and I asked again 3 days later. This was my experience. The order took 2 weeks and 5 days to arrive in Scotland from China?

6 listopada 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hi, Thank you for your review. The tracking app is a suggestion by shopify that they link to all shopify store checkouts. We do however have our own tracking page on our website which we give you a link to on your shipping confirmation email. The app (which we have nothing to do with) works by reading your emails and having all your orders (from any shop you order from) traceable in that app, but the app itself is not very reliable or good, but I can assure you, because it is created by shopify that it is safe. However we do encourage to track using our website or you local post providers website. We sent you your shipping email swiftly so we do apologise for not responding to your question regarding asking if you items had been shipped, because we already sent you an email regarding your tracking code. At very busy times it might take a while to reply to non urgent requests unless they are a cancellation or missing post. After we helped you with the sizing of your item you received the correct size and seemed happy with your purchase. If there is anything more we can do to help please let me know. Kind regards, Emmie.

Oceniono na 5 z 5

favourite store!

great customer service, whenever i have a question or a problem the response is quick and kind! this is definitely my favourite place to shop, the items and accessories are adorable!

18 października 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Izzy! Thank you so much for all your reviews :)

Oceniono na 5 z 5

Very lovely :)

Very lovely store and great costumer service. Items arrived safe and sound, and looked super cute!

22 kwietnia 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hi Jeffrey, Thank you for your kind review. We hope to serve you again soon! :)

Oceniono na 5 z 5

I love this website!!

I love this website so much it has a lot of cute and useful products. I plan to use this website for a long time for clothes, gadgets, house decor, etc!

16 października 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Thank you for your review Katherine. Hope you have a lovely day! :)

Oceniono na 5 z 5

Had a good experience

Ordered some stuff, everything came and I'm satisfied. I recommend kawaii shoppu for shopping. Stuff was the exact same as in the picture and same as described

9 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Thank you so much for your review. XoXoX

Oceniono na 5 z 5

Adorable shop and great products :)

All the products I’ve ordered are accurate to their description, customer service is also really good; everyone is really sweet :)

I definitely recommend The Kawaii Shoppu! <3

20 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Aw, Thank you for your kind review. We will keep doing our best for you. XoXoX

Oceniono na 4 z 5

Jamais reçu le colis

Dommage le colis c'est perdu.
La société a procéder au remboursement sans problème.

28 czerwca 2022
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hi, We have since been in contact with you and fully refunded you as we can see that your items got lost at the border. You live on a very remote island and we can no longer ship there as the shipping is very unstable. Thank you for getting in contact and we have fully refunded your order as our policy, as we will always refund for any lost or damaged packages. Kind regards,
Emmie.

Oceniono na 3 z 5

Service is ok, make sure to measure your clothing to ensure you got the right size

I got the fluffy pink bunny pajamas in a LARGE and they fit wayyyyy to small. I’m 5’7 and about 110 lbs btw. Because their clothes run so small, I had to return the package all the way back to China which basically almost cost the same amount as the product.

Response after company reply: I got reimbursed with my item and shipping. I was told to measure the item to make sure they didn't send the wrong size. Ill note that for next time although they shouldn't be sending the wrong size in the first place but hey, it happens. They responded fast to my problem, and I was able to get something else.

4 października 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hi. So sorry the item was unusually small. If the size we sent is not correct we will not need you to send it back. If you can provide pictures of the measurements we can check because it seems like it is the wrong size. Please email us with images. Sorry for this inconvenience. Kind regards.

Oceniono na 4 z 5

Pretty good

Service was pretty good, not that I really had any problems with anything. However my items did take FOREVER to ship and get here.

13 lipca 2022
Oceniono na 1 z 5

extremely cheap products and bad…

extremely cheap products and bad customer service.

8 września 2022
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hi Michael, We are sorry you have had a bad experience with the items of clothing you ordered.

However we have not received any contact from you in email, contact form or phone. If we had we would ask you to show us the clothes you ordered and would be happy to replace or refund on inspection.

Then, on inspection after we got in contact the clothes were fine and you sent us images after you say the clothes had been at the bottom of your cupboard for weeks and you took a picture of them inside out? There was nothing wrong with the clothes they were just wrinkly because you say they had been at the bottom of your cupboard. Then you sent us "many images" but it was the same image again and again.

Oceniono na 1 z 5

Kawa College school bag, no accessories as advertised

Ordered the Kawa College school bag, advertised on the photos that it comes with accessories. Bag arrived but with no accessories, disappointed daughter! Asked to send it back for a refund -quoted over £17! Asked to send accessories out, still waiting. Really disappointed as they have some lovely products but I won't be ordering again or recommending them.

15 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo The Kawaii Shoppu

Odpowiedź od The Kawaii Shoppu

Hi, We had two options of these bags, and we are sorry we sent the wrong one, we have since as we discussed sent you the replacement accessories for the bag. We hope you enjoy your item.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej