TestoPrime Recenzje 

930
•
Wynik TrustScore: 3 na 5

3,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Cette entreprise n’est absolument pas sérieuse et elle pratique la vente forcée en vous forçant la main avec des abonnements à des livraisons récurrentes et en effectuant des prélèvements automatique... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

It’s an amazing supplement for someone who wants to fuel up energy and keep healthy. I would highly recommend to men over 30 to fuel up vitamins and keep their t levels up.

Oceniono na 1 z 5

I haven’t gotten your product so it’s hard for me to judge it. I was told I’d receive it on a Monday then Tuesday, then Wednesday, then Thursday, then Friday, now Monday again. I tried several times t... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

This works! I can totally tell a difference right away, after the 1st couple times taking it. Followed the directions, taking (4) tablets in the morning and I could notice more power and extra energy... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z witaminami i suplementami
  2. również w kategorii:
  3. Fitness i dietetyka

O TestoPrime

Napisane przez firmę

HOME
HOW IT WORKS
INGREDIENTS

About TestoPrime

TestoPrime is an all-natural testosterone support that can help any man take control of his youthful vitality with a flood of new and natural testosterone.

Increase physical and mental energy on demand, even after long days at the office.

Support protein synthesis to help burn unwanted fat and build lean muscle.

Improve motivation by increasing your confidence and overall mood.

Our Ethos

Our customers’ views are incredibly important to us. If you have any issue at all, please reach out to us before leaving a review by emailing support@testoprime.com. or through Whatsapp on +4915175520956


Dane kontaktowe

3,2

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

930 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 76% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,2

Wszystkie recenzje

(930)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 28

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

It's been a month and I have yet to…

It's been a month and I have yet to notice anything - either good or bad. I'll stick with the pills until they're gone, but without any results, I'd be reluctant to buy this product again.

3 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Dear customer,

Thank you for sharing your experience — we’re truly sorry to hear that you haven’t noticed any changes yet.

Our products are made with 100% natural ingredients, so results and the time it takes to see them can vary significantly from person to person. While many customers start to notice benefits within a few weeks, others may take longer depending on factors like diet, lifestyle, and consistency of use.

That said, we understand your concern and appreciate your honesty. We cannot provide guarantees on exact outcomes, which is why we offer a comprehensive money-back guarantee for those who don’t see the expected results.

Unfortunately, we’re unable to verify any account or order based solely on the name provided in the review. If you’ve purchased our product, we’d love the opportunity to look into this further and make things right.

We’ve already sent a request for your order details so we can assist you as quickly as possible. In the meantime, you’re also welcome to contact our 24/7 customer service team for immediate assistance. You can reach us at any time by phone at US: +1 888-212-8930 (4am-6pm EST) or UK: +44 20 4572 3259 (9am-11pm GMT), live chat over our official website: https://testoprime.com/ or email at support@testoprime.com.

We appreciate your patience and hope to resolve this matter for you very soon.

Oceniono na 3 z 5

I enjoy the product but the delivery is…

I enjoy the product but the delivery is horrible I now have been waiting for my second installment and have not received any clarification to roles and responsibilities, when I can anticipate a refund or product from your team.

30 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Daniel,

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience with the delivery of your second installment, and we completely understand how frustrating this must be.

We take these matters very seriously. Unfortunately, we are unable to verify any order or account details based solely on your name in the review. If you have ever purchased our product, we would like to investigate this further and make things right.

Please know that we’ve already sent a request for your order details so we can look into this as quickly as possible. In the meantime, you’re also welcome to contact our 24/7 customer service team for immediate assistance. You can reach us at any time by phone at US: +1 888-212-8930 (4am-6pm EST) or UK: +44 20 4572 3259 (9am-11pm GMT), live chat over our official website: https://testoprime.com/ or email at support@testoprime.com.

We appreciate your patience and hope to resolve this matter for you very soon.

Oceniono na 1 z 5

Ik kreeg ongevraagd een bestelling

Ik kreeg ongevraagd een bestelling. #3038. Geld afgeschreven zonder mijn toestemming. Product terug gestuurd. Maar het kwam niet aan natuurlijk. Als je dit aanspreekt moet je gaan bestellen. Voor mij nooit weer. Op verzoek kan ik U alle mail toesturen.

22 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Geachte klant,

Wij betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft gehad en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. Wij begrijpen uw bezorgdheid en willen u verzekeren dat wij zaken als deze zeer serieus nemen.

Na controle kunnen wij bevestigen dat uw terugbetaling is verwerkt. Afhankelijk van uw betalingsprovider kan het 2 tot 5 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat.

Als u nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om u te helpen.

Oceniono na 4 z 5

Didnt work for me

Tried for 5 months and didn't seem to work for me
Order #10656

30 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Dees,

Thank you for your feedback, and we're truly sorry to hear that the product didn’t work for you after consistent use. We completely understand how disappointing that must be.

Since our supplements are made with 100% natural ingredients, results can vary from person to person, and that's exactly why we offer a money-back guarantee—because your satisfaction is important to us.

Having checked your order (#10656), we can confirm that your refund was processed on July 2. Please allow 2–5 working days for the funds to appear in your account, depending on your payment provider.

If there’s anything else we can assist you with, feel free to reach out—we’re here to help.

Oceniono na 5 z 5

Don't know what you've got until it's gone

To be frank, I didn't know it was working until it was gone. As stated by others (including the company), it's not a miracle pill that changes your composition overnight (no supplement is); it takes 6-8 weeks of consistent use to make any difference. And it's hard to honestly account for the difference when it's happening gradually. Like a lot of people, I started TestoPrime as part of an effort to be healthier—I got back to my exercise routine, was eating better, etc. And to be honest, the testosterone boost just felt like what I was "supposed" to feel like. I couldn't tell if it was the exercise or the diet or the TestoPrime that was making the difference. So I used TestoPrime steadily for over a year. THEN I STOPPED. I didn't see any negative effects for about three weeks, but as the TestoPrime wore off, my weight began to slowly climb, and even though I kept up with my workouts and intermittent fasting, the persistent belly fat returned. After about 6 weeks, I started up TestoPrime again, and now (a month after that) I'm just starting to get back to "normal." Learned my lesson.

1 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Eric,

Thank you so much for taking the time to share your experience with TestoPrime. We're really glad to hear that you've found real value in the product! You're absolutely right: consistent use, paired with healthy lifestyle choices, is key to getting the most out of it.

We appreciate loyal customers like you, and to show our thanks, we regularly send out exclusive discounts via email—be sure to keep an eye out so you don’t miss out! And of course, if you ever need any assistance, our customer service team is available 24/7 via email, live chat, or phone. We're always happy to help!

Stay strong and keep up the great work!

Oceniono na 5 z 5

I am 71 years old my Testosterone…

I am 71 years old my Testosterone remains about 500 taking TestoPrime.

3 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Richard,

Thank you so much for your 5-star review! We're glad to hear that you're experiencing great results with TestoPrime and maintaining healthy testosterone levels. It's always encouraging to know our product is making a positive impact.

All our loyal customers receive discounts via email regularly—make sure you don’t miss out on them! Should you need any assistance, please don’t hesitate to get in touch with our 24/7 customer service team via email, live chat, or phone. We’re happy to help anytime!

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service!

Excellent customer service!

26 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words! 😊 We're thrilled to hear that you had an excellent experience with our customer service team. Your support means a lot to us, and we're always here if you need anything in the future!

Oceniono na 2 z 5

I have to say I’m a bit disappointed…

I have to say I’m a bit disappointed with how the purchase process went. I ordered three bottles and deliberately skipped the 15% discount, then completed payment with my credit card. After that, I was redirected to the Testo site, where it seemed to hang on a page offering three more bottles for £89.

Since I didn’t want any extras, I just closed the page. But when I checked this morning, I found out the extra three bottles had been ordered anyway — which I hadn’t intended.

Once they arrive, I’ll definitely leave an honest review about whether or not the product delivers.

19 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Gareth,

Thank you for sharing your experience, and we’re really sorry for the inconvenience. This isn’t the level of service we aim to provide, and we completely understand your frustration. We've sent you an email to help get this sorted. We look forward to hearing from you. If you have any questions, please feel free to get in touch with our customer service team via email, live chat or phone anytime! :)

Oceniono na 5 z 5

Very helpful support when I needed help…

Very helpful support when I needed help and clarification on some products

4 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Dear Customer,

Thank you for your kind words! We're glad our support team was able to assist you when you needed help and clarification. If you ever have more questions or need anything else, we're always here for you.

Oceniono na 5 z 5

You Will Not Regret The TestoPrime Experience

TestoPrime is one of the very few products in my 75 years that does what it says it’s supposed to do. I started taking TestoPrime at age 68 after feeling the effects of low T and after trying several testosterone boosters, a friend told me about TestoPrime now at age 75 I swear most of the time I feel like I’m in my 40s and 50s. TestoPrime puts me in a good frame of mind by influencing me to take very good care of myself by eating right and walking with little or no effort. I’m sure this product will work for you too. I promise you no one paid me to wright this review, I hardly ever wright a review and when I do it’s not very flattering. Just give it a try I love for you to feel as I do at age 75. Melvin P

17 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Melvin,

Thank you so much for sharing your inspiring experience with TestoPrime! We’re truly honored to hear that it's made such a positive difference in your life. It’s incredible to hear how TestoPrime has helped you feel energized, motivated, and decades younger at 75!

We’re especially glad to know it’s been part of your journey to healthier habits and daily walks. Stories like yours remind us why we do what we do. Thank you again for taking the time to write such a heartfelt review — it means the world to us!

Oceniono na 5 z 5

So I ordered a big supply of Testo…

So I ordered a big supply of Testo prime. They said I did not use the correct link for the Easter discount which means I was two bottles short but they sent me the two bottles as a gesture of good faith for free so that was great I'm already used the wrong link I don't really know if I did or not but they fixed the problem either way I'm very happy

25 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Derek,

Thank you so much for sharing your experience! We’re really glad to hear that even though there was a mix-up with the Easter discount link, our team was able to sort it out and get those two bottles to you. Mistakes happen sometimes, but it’s great to know we could turn it around for you. We truly appreciate your kind words and your trust in us. Enjoy your TestoPrime, and feel free to reach out if you ever need anything!

Oceniono na 4 z 5

Great product… it works well for me.

63 years old and looking for a boost to my weight training regime. Initially I bought 5 months worth on the basis that you need to give it a fair go, but after just a couple of weeks I started to notice a difference in strength and muscle mass. Now over a year in and haven’t missed a day. I can highly recommend it. It is a 5* product, but lost a star because although i am a regular customer, i feel saddened at missing out on deals that come up rather than rewarding loyalty. Ie… I recently bought the buy 3 get 2 free, then a week later there was the Easter Deal which was buy 3 get 3 free plus an additional 10%

4 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Nigel,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We’re thrilled to hear that you’re seeing great results and that TestoPrime has been a strong support for your training journey!

We’re really sorry to hear that you felt a bit disappointed about missing out on a recent deal. We completely understand how that can be frustrating, especially as a loyal customer. Please know that we regularly send out exclusive offers and discounts via email to make sure our loyal customers are kept in the loop. Make sure to keep an eye on your inbox so you don’t miss out on future promotions!

If you ever need any assistance or have any questions, our 24/7 customer service team is always ready to help — whether by email, live chat, or phone. We’re happy to assist you anytime! :)

Thank you again for being such a valued part of the TestoPrime community!

Oceniono na 5 z 5

works really well and even better on…

works really well and even better on the second bottle

17 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Kenneth,

We’re so glad to hear it’s working well for you—and even better with the second bottle! Thanks for sharing your experience with us. Consistency really does make a difference with many of our products, and it’s great to know you're seeing results.

If you ever need further assistance or have any questions, our support team is always here to help.

Looking forward to having you back for your next order!

Oceniono na 5 z 5

Customer service is top notch!

13 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hello Chris,

Thank you so much for your kind words!

We're thrilled to hear that you had a great experience with our customer service team. Your satisfaction means everything to us, and we're always here if you need anything else.

Looking forward to serving you again soon!

Oceniono na 1 z 5

Never got delivered

Never got delivered, emailed twice both times received automated messages, scam

18 marca 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Lily,

I’m truly sorry to hear about your experience and any frustration this has caused. We completely understand how important it is to receive your order on time. After checking, I can confirm that we offered you a reshipment yesterday, but you opted for a refund instead. Your full refund has already been processed, and you should see the funds in your account within 2-5 working days.

If there’s anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out. We’re always here to help!

Oceniono na 5 z 5

It has been almost two years since I…

It has been almost two years since I have been taking Testoprime and I have been getting the perfect results since I have been working out compared to recent workouts without Testoprime. I feel like my body is in its early 20 ‘s. My testosterone levels have gone up. Lots of energy, very energetic. I also have been eating with a proper diet and doing lots of cardio. Taking workout supplements, vitamins, protein shakes. It also help me lose weight and my muscles are getting ripped up properly, etc…. Looking to do more business with Testoprime. It takes years of hard work and trial and error to get the proper results. Thank you Testoprime and thank you for the workout tips and proper diets tips. Rudolf

16 marca 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Rudolf,

We’re thrilled to hear about your incredible progress with TestoPrime! It’s amazing that you’re feeling like you’re in your early 20s again. Your dedication to fitness, proper diet, and consistent workouts is truly inspiring.

We appreciate your loyalty and look forward to being part of your journey for years to come. Keep an eye on your email for exclusive discounts—we wouldn’t want you to miss out! And if you ever need assistance, our 24/7 customer service team is always here for you via email, live chat, or phone.

Wishing you continued success and gains!

Oceniono na 5 z 5

Good wee pills

Tried quite a few different pills but testoprime seems to be working, although it does have the added expense of eating breakfast, never really ate breakfast that, often , due low T helped me have more energy and getting fit again

14 marca 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Jonathan,

Thank you for sharing your experience! We’re delighted to hear that TestoPrime is working well for you and helping you regain energy and get back into shape. It’s great that you’re feeling the benefits!

We look forward to hearing more about your progress as you continue your journey. If you ever have any questions or need any support, feel free to reach out.

Oceniono na 2 z 5

Refund policy changed

Refund policy
When I purchased the supplement, the "100%, no questions asked, no hassle whatsoever, lifetime guarantee" was a major selling point to me as I have tried supplements before whose effects were underwhelming. That said, I was hopeful that the bold claims made would be reproduced in my case and I optimistically bought three bottles. Halfway through the second bottle, I had to admit that I wasn't seeing any of the expected effects and decided to look for a refund.
I was then told that I wouldn't get a full refund and they sent me the full text of the guarantee wording which explained I was entitled to a refund of the unopened bottles I returned plus one bottle. This I have now received although I did protest that their banner wording on the guarantee was misleading.
Just before writing this review, I visited the website again, just to check the wording only to find that there was no sign of the wording I quote above. Instead, it now offers a 60 day money back guarantee. I had not known of this and had not expedited my return of the goods and I had gone beyond this limit.
I'm not sure I can do much about this now, as I never screen-shotted the old web page, and though I received 2/3 of my money, I do feel let down. It is as if the rules were changed while I wasn't looking.

28 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Colin,

Thank you for your feedback. I’m sorry to hear that you didn’t experience the expected results while using our product.

Our products are made with completely natural ingredients, so results can vary from person to person. Regarding our refund policy, we sincerely apologize for any confusion. When you placed your order in December 2024, the lifetime guarantee was still in effect. As per its terms, refunds cover one opened bottle plus any unopened bottles returned. Since you returned one sealed bottle, we processed a refund for a total of two bottles—one opened and one sealed.

We updated our refund policy in March 2025 to a 60-day money-back guarantee to provide clearer guidelines for our customers. However, since you placed your order under the previous policy, we honored the applicable terms. Unfortunately, we are unable to process a full refund, as you acknowledged and agreed to our terms and conditions at the time of purchase, which outlined the specifics of our guarantee.

We truly appreciate your feedback and will take it into account as we continue improving our policies and communication. If there's anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Oceniono na 2 z 5

Verzending duurt lang + inklaringskosten

Verzending duurt lang, je betaald inklaringskosten, dit was aan xde voorkant niet duidelijk, zo komt er toch nog even meer dan 18 euro bovenop!!

19 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Beste Nick,

Onze oprechte excuses voor het ongemak veroorzaakt door de verzendtijd en de inklaringskosten. We begrijpen hoe frustrerend onverwachte kosten kunnen zijn en waarderen je feedback.

Hoewel we over het algemeen geen douaneheffingen verwachten op onze producten, verschillen de douanevoorschriften per land. Eventuele extra kosten, zoals belastingen of inklaringskosten, worden opgelegd door de overheid van het land van bestemming en zijn de verantwoordelijkheid van de ontvanger. Helaas moeten deze kosten worden betaald om je pakket te ontvangen, omdat wij geen controle hebben over deze kosten.

Als je ervoor kiest om de douanekosten niet te betalen, wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn en zullen we het geld terugstorten zodra we het hebben ontvangen.

Daarnaast kunnen we geen details over je bestelling verifiëren op basis van je naam alleen. Als je bij ons hebt gekocht, willen we dit graag verder onderzoeken en ervoor zorgen dat alles correct is geadresseerd. Om u van dienst te zijn, hebben we al een verzoek gestuurd voor uw bestelgegevens.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar. Je kunt ons altijd telefonisch bereiken op US: +1 (626) 706-3706, VK: +44 1260 544706, live chat op onze officiële website: https://nl.testoprime.com/, of e-mail op support@testoprime.com.

We waarderen de mogelijkheid om deze kwestie op te lossen en kijken ernaar uit om u te helpen.

Oceniono na 2 z 5

Unpleasant experience recently

Unpleasant experience recently! I made an order of 6 bottles and all came with a very close expiry date (10 months or less)! Despite of communicating this to customer support and expecting an immediate action, the issue remains unresolved and probably most of the order will go to waste!

10 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo TestoPrime

Odpowiedź od TestoPrime

Hi Ayman,

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. Receiving products with a close expiry date is not the experience we want for our customers, and we take this matter very seriously.

Having checked, we’ve already sent you an email regarding this. Please take a look, and let us know if you need any further assistance.

Apologies again for the inconvenience, and we appreciate your patience.

If you have any further concerns in the meantime, please don’t hesitate to reach out.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej