Smartkidswatch Recenzje 

246
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

I have bought two watches for the kids but unfortunately I had to send them back as it was not what I was looking for! Message customer service, no problem at all, kept me informed all the way through... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Opened the envelope and noticed the writing on the box was in broken English and grammatically poor. I presume these are fakes or cheap Chinese knock offs. Returned without opening the inside packag... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Agree with all the other one star reviews - complete rip off and their five star reviews have to be fake. Battery life is very limited and if you have location services on it basically eats battery wi... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Avoid, avoid, AVOID! Kids Sonic Pro Smart Watch. I only wish I'd seen the reviews before wasting time and money on this worthless item which simply does not work. Funny how the reviews on their w... Zobacz więcej


Dane kontaktowe

1,4

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

246 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,4

Wszystkie recenzje

(246)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 2

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Stay away is a scam !!!!I have ordered…

Stay away is a scam !!!!I have ordered a £54,99 for my daughter mainly for GPS tracking and SOS .The product had a long list of issues and two days later I have contacted them for a return .They informed me that I won't be refunded because the watch was used and installed.How else you know a product is faulty????And I have ți pay the cost of returning even though they don't offer a refund because I have opened the box.
If you got anything from them call citizens advice bureau and raport them to Trading Standards ,after make a charge back on your card .

8 czerwca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Awful company

Awful company, refuse refunds for faulty items within 48 hours of receiving the item.

The watches are incredibly low quality. They don't work, don't waste your money

5 czerwca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I really wish I read all the reviews…

I really wish I read all the reviews from other sites before purchasing. The reviews on their site are clearly all fake.

Terrible product. Do not buy, extremely poor quality. Sim port does not work despite trying several sims, several times.

6 maja 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Waste of money

I bought the watch for my 7 year old based on the number of positive reviews.
I have found that the watch is flimsy, poor quality and would not connect to the App. This is despite the fact that I have tried to use three different sim card which were all activate and had credit, and worked on other devices. I went through all troubleshooting option and still had no luck.
Customer service is poor too. Avoid, avoid, avoid!!

2 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Smartkidswatch

Odpowiedź od Smartkidswatch

Hi Lena,

I am sorry to see that you have had a negative experience with our products. I have checked our correspondence and it seems our last contact was providing the return details in order for you to return your order for a full refund.

We have not received your product back, but if you would like to return this to us, then we can inspect the product and if needed, provide a refund to you.

Thanks,

Alice - Customer Service Manager

Oceniono na 5 z 5

Good Customer Services.

I would like say thank you to the customer service representative Adam and the Manager Eillot for there assistance and sending me a replacement watch for my sons birthday 😊

23 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Do not buy from here!!

Do not buy from here!!! If i could give a zero star rating i would. Watch quality is very poor, customer service doesn't exist. I've been trying to return these watches but no one replies to emails. Horrible experience with this company.

21 marca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Do not buy, you will lose your money

Like many other reviewers, I am only giving one star as it is not possible to give none. I purchased this watch on 06/02/24 but immediately realised my mistake and tried to cancel the order. They have no phone number, so I e-mailed, but they did not respond and sent it anyway. Ignored my messages until 1st March, when someone purporting to be called ‘Alice’ sent a return label. I sent it back immediately. They issued a refund notification on 21st March, it is now 15th April and no such refund has been made. They have stopped responding and I have lost the £29.99. Reporting them to Trading Standards.

6 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Smartkidswatch

Odpowiedź od Smartkidswatch

Hi Heidi,

I have checked your order and you have been issued a full refund.

As explained, there was an issue with our payment gateway and this impacted our ability to issue refunds for a while. Once this was resolved, you were issued a full refund.

We, of course, apologise for the delay, but this was unfortunately out of our control.

It would be appreciated if you could amend your review to reflect the reality of the situation.

Thank you.

Alice - Customer Service Manager

Oceniono na 1 z 5

This company is fake

This company is fake.
I ordered a watch for my nephew it never arrived.
They took my money and have not responded to any emails
Do NOT BUY Fake Site

6 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Logo Smartkidswatch

Odpowiedź od Smartkidswatch

Hi Maryam. I am sorry that you did not receive your order. I have checked our emails and it seems you did not email us regarding this and therefore we could not investigate and send you a replacement.

I would kindly request you email our customer support and we will be happy to provide a replacement order to you should you still want this.

Oceniono na 1 z 5

Only giving one star as i cant not give…

Only giving one star as i cant not give a star, this company have stolen £60 , sent an e-mail to day refund issued but that money has never arrived.
Took 10 e-mails for them to even sort out the return .
Customer service zero
Product - zero
I am pretty sure they are not a legitimate company
Stay well clear

11 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Logo Smartkidswatch

Odpowiedź od Smartkidswatch

Hi Jennie. I am sorry that you did not receive a refund. As you were made aware, we had a small problem with our payment gateway and this stopped refunds from being processed for a short period of time. Unfortunately, your refund was caught in this.

I have checked your order and your refund was issued shortly after the issue was resolved. You will have received your refund.

If you could amend your review to reflect the reality of the situation it would be greatly appreciated.

Oceniono na 1 z 5

They sent me a used product

UPDATE: Alice (customer service manager). Thank you for your response but as a Customer Service Manager, your should be embarrassed to respond me, a customer, 3.5 months after I put my review in Trustpilot, that is not an acceptable time and what is worse, your response is full of inconsistencies and inaccurate information which is also not acceptable. I have all the emails that went back and forth in Jan 24 after purchasing the item (7 months ago!) with your "customer services" and I was NEVER explained that they had shortage of colour boxes and that they only had black ones and that is why the sent me a blue/pink watch in a black box instead of in a pink box. In fact, the response of your "customer service" when I queried why the watch came in the wrong box, was that ALL the watches came in black boxes but never mentioned anything that they were short of other colour boxes. Also, in your website you were displaying the box colour matching the watch colour which is then misleading because what I received is not consistent with what you advertised in your website. Furthermore, you have not addressed in your reply why the watch came with no manual instructions or plastic protector which confirms even further that the product was indeed been used before I even received it. We all know that ALL the electronic devices come with a manual and a plastic protector on the screen and the watch I received came with nothing of that. As for the refund, despite receiving a used product, your "customer Services" did not even had the decency to refund me for the postage to send it back. I had to cover that myself. Regarding the reviews, you mention that the reviews in your website are genuine. I find extremely hard to believe that because all the reviews in your website are totally inconsistent with the reviews in Trustpilot. In your website, they are all very positive and in Trustpilot, most of them are terrible totally inconsistent with your website and this is something mentioned by a lot of customers in Trustpilot so I will not even consider to change my review here because my review is 100% accurate and it is in fact, your reply what does not conform with the reality. I will certainly will not buy from your Smartkidswatch again. I bought a kids watch and they sent me a used one, in the wrong box, no manual instructions and no plastic protector that all electronic devices come with. When I contacted customer services to return the product they emailed the instructions and lied saying that it was the correct packaging when I ordered a pink and blue watch and it came in the box for a black watch. I insisted that I wanted to return it and a refund, they said that I had to pay for the postage to return myself which I found it very poor considering that they sent me a used product. They refunded me the the value of the watch but not within the time frame they claim in their website but not the postage for sending it back. The customer service is terrible and the reviews on their website fake. Had I looked at the reviews here before the reviews on their website I would have never bought anything.

11 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Smartkidswatch

Odpowiedź od Smartkidswatch

Hi Yolanda,

Thanks for your review.

As our customer service representatives explained, we had a shortage of the pink and blue boxes when you placed your order. Therefore, instead of delaying your order from being shipped, we made the decision to use the black boxes.

I can assure you that we would never send a used product to a customer, and the products you received were new and unused.

I have checked your order, and you have been issued a refund. As you returned your product just after the Christmas period had ended, there was a small delay in processing your return, but this was issued within 10 days of receiving your return.

I would also like to reassure you that our reviews are genuine both on our website and on this platform.

It would be appreciated if you could think about amending your review score to reflect the reality of the situation.

Thanks,

Alice - Customer Service Manager

Oceniono na 1 z 5

If I could give zero stars I would! AVOID!!!!

If I could give zero stars I would!! Ordered a watch, it's cheap and tacky, description on the website is incorrect! They have ignored 30+ emails! When they finally did reply I got a return label provided, they have sent my return back to me TWICE!! They make it impossible to return this crap! I'm now £69.99 out of pocket . This has been going on for two months. I have reported it to my bank, Google and trading standards!!! Absolute shame of a company! Cowboy scammers!!! AVOID AVOID AVOID!!!!!! I will not amend my review. Your company ignored me for two months hence having to contact my bank. Then another two months for my refund. Your customer service is absolutely shocking!! Refund or not your company is awful and I advise everyone to shop elsewhere!

9 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Smartkidswatch

Odpowiedź od Smartkidswatch

Hi Charlotte,

I am sorry that you were unhappy with your order.

I have had a look and it seems that we gave you the return details in order to return this for a refund. However, before it reached us, you contacted your bank to open a chargeback and therefore this stopped us from being able to process a refund.

Furthermore, we would not send a return back to the customer, and this was solely down to the courier not completing the delivery and marking it as undeliverable. This was out of our control, but I am sorry that this caused a delay and frustration to you.

I can see that you have been issued a full refund after the chargeback case was resolved.

As you have had your order fully refunded, it would be greatly appreciated if you could amend your review to reflect the reality of the situation.

Thanks.

Alice - Customer Service Manager

Oceniono na 1 z 5

I purchased this product 3 weeks ago

I purchased this product 3 weeks ago
I received no email order confirmation or receipt but was later told they had been emailed to an incorrect email address. This product is cheap in design and does not work effectively. I tried to return but not only do they not provide a return label you also have to pay for your own postage . This product is certainly not worth £30 and to be honest the after service is poor.

7 marca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

SCAM

I am so annoyed with myself that I didn’t do research into this FRAUDULENT company before parting with £33.00: plus the postage !

As others on here will confirm the watch is rubbish , I got in touch immediately and they said send it back in the condition it was received in , which I did and again I had to pay for the postage , I have sent more than a dozen emails and they refuse to answer , so now I’m still out of pocket and don’t even have the watch !

The address in London that’s on their site is an opticians and the address in Rainham kent is a warehouse , basically it’s a front I expect it’s empty .

I’ve reported them to my bank and it’s gone to the fraud department.

4 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Avoid

Avoid, avoid, AVOID!
Kids Sonic Pro Smart Watch.
I only wish I'd seen the reviews before wasting time and money on this worthless item which simply does not work.
Funny how the reviews on their website are mainly bad but show as 5 stars..
Responses from customer support are confusing and nothing they suggest helps - and then they simply stop responding.
Reporting to Trading Standards.

27 lutego 2024
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej