ShopKlix LTD Recenzje 

665
•
Wynik TrustScore: 3 na 5

2,8

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

I ordered a scratch remover. Seemed to be a top brand. There was no indication of delivery term, nor on the origin of the product. Instead of the average 3 days delivery term it took about 2 weeks.... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Don't buy anything from these scammers unless it's cheap and you're prepared to gamble and lose your money. My wife ordered a red light Spartan hair regrowth cap for a present for a relative costing $... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Ich habe bei ShopKlix ein Klimagerät Namens CoolingAce gekauft. Beworben wurde es mit Made in Germany, gekommen ist Made in China, mit einer Bedienungsanweisung in chinesich! Ich habe von meinem R... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Products came well wrapped/protected which wasa pleasant surprised. Have not used the products yet so cannot comment on their effectiveness but signs are promising. The nano spray bottles were smaller... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sprzedaż internetowa

Napisane przez firmę

Customer satisfaction is our #1 priority! We will treat all customer requests with utmost priority. You can reach us anytime via email or via web-form.


Dane kontaktowe

2,8

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

665 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 29% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,8

Wszystkie recenzje

(665)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 25

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

ARNAQUE !!

J'ai commandé une montre smartrak connectée à 59,90€. Commande : O2602FRKOEQQT
Livraison faite dans des délais raisonnables. L'emballage.... dans un sachet plastique digne des envois Temu ou Shein.
La montre est d'une qualité plus que bas de gamme et ne fonctionne pas. Impossible de la mettre en charge. Les instructions, sur un tout petit livret, illisible, en anglais ou en chinois !!!
Bref, un produit que j'ai trouvé sur le site Temu à moins de 10€.
Une belle arnaque.
Je les ai contacté pour un remboursement .... A voir.
J'ai fait un signalement à la DGCCRF.
Je ne reculerai pas. Ras le bol de ces sites qui prennent les gens pour des idiots.

FUYEZ CE SITE, CE SONT DES ARNAQUEURS.

La suite :
Après de nombreux mails où je demande le remboursement, j'ai été intégralement remboursée.
Cela ne change en rien mon avis sur ce site qui revend des produits de piètre qualité en multipliant les prix par, 4 ou 5 voire plus !
Si vous vous retrouvez dans la même situation que moi, surtout ne lâchez rien, insistez !!.

Je viens de lire leur réponse. Mais quel culot, dire qu'ils ne retrouvent pas ma commande et que j'ai du me tromper de site ......( le numéro de commande est en début d'avis et pourquoi m'ont-ils remboursé ???
Encore un fait en leur défaveur. Décidément, ils obtiennent la palme de l'incompétence.

5 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

onjour Cottet, nous ne trouvons aucune commande à votre nom dans notre système. Il semble qu'il y ait une confusion avec un autre site. Veuillez nous contacter à info@orders4.me avec votre numéro de commande afin que nous puissions clarifier la situation rapidement.

Oceniono na 1 z 5

Dreamweaver scam - Defective product!

I ordered a Dreamweaver (Head massage) that worked 3 times lasting the 15 min on the timer. Then it started to run only 15 seconds and stop. I charged it bet it doesn’t take charge.
I have contacted Shopklix in order to return the defected product for full refund. The offered 20% discount - that does a lot of good with a defected product!!!! I sent all the info including a video that was requested but no results. This company is a SCAM!!!!

14 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

Hi Atay, we’re sorry for the frustration. All defective products are covered by our Satisfaction Guarantee for a full replacement or refund. We cannot locate an order under your name, so please email info@orders4.me with your order number and the video you mentioned. We want to resolve this for you immediately.

Oceniono na 1 z 5

Never received the product I ordered…

Never received the product I ordered last week and to the contrary you took immediately the money from my bank. Or you return my money or you send me what I ordered : Receipt number regarding my payment is 1919-4604. Need urgent reaction from your side

17 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

Hi Jane, we have no record of an order under your name or with the receipt number provided. It appears you may have contacted the wrong company by mistake. Please email us at info@orders4.me with a screenshot of your order confirmation so we can help you verify which shop you purchased from

Oceniono na 1 z 5

Scam - do not buy from this company

Only had a receipt for the goods I ordered - nothing to say what I had ordered except for the money I have paid. No goods received and no other notification/email etc. Complete scam = do not buy from this company.

2 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

Hi Claire, we have no record of an order under your name or with the receipt number provided. It appears you may have contacted the wrong company by mistake. Please email us at info@orders4.me with a screenshot of your order confirmation so we can help you verify which shop you purchased from.

Oceniono na 2 z 5

I am only giving the 2 star review…

I am only giving the 2 star review because customer service did attempt to make it right by offering a discount. These glasses I ordered for my whole family do not meet the expectations the noblu commercial advertises. Let me be clear it meets 0.

6 października 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Kulantes, seriöses Verhalten

Ich habe 3 GPS-Tracker Itagpro gekauft. Die Geräte funktionieren aber nicht mit Android. Sie verlieren immer wieder die Verbindung. Das haben wir erst im Urlaub richtig herausgefunden. Die Ware wurde nach 2 Monaten reklamiert. Der Support hat sofort geantwortet. Und wir haben das Geld umgehend voll erstattet bekommen, ohne Rücksendung !!!
Das ist mehr als kulant. Vielen Dank

28 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Pest lab Junk

We bought what we thought was a Pest Lab product. they are knock offs and we want a full refund. They offered a 20% refund for something that doesn't work at all.

12 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

Hi Dorothy, we have no record of an order under your name or with the receipt number provided. It appears you may have contacted the wrong company by mistake. Please email us at info@orders4.me with a screenshot of your order confirmation so we can help you verify which shop you purchased from

Oceniono na 1 z 5

Beste medewerker van Shopklix Ltd

Beste medewerker van Shopklix.Ik heb van u een email ontvangen net allerlei onzinnige excuses.Daarna weer een mail dat het artikel onderweg was dus wat wordt het? Het volledige bestelnummer is FNPZSEE 0220536330553612.Deze bestelling is betaald op 1/8/25 aan Shopklix Ltd. U moet dit kunnen nakijken lijkt me. Wanneer het artikel niet in mijn bezit is op 15/8/25 gaat mijn advocaat verder met u in gesprek en eis ik per omgaande mijn aankoopbedrag terug.

8 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Avoid!

Item not as described when I contacted it took days to respond then kept coming up with offers of money off instead of return eventually got an email to say I was responsible for return postage if I wanted to return and the return address was in USA! Replied and just got repeated email back then nothing further. Absolutely gutted as could’ve bought same product off amazon for less money and better returns service - avoid!!!

3 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

We're so sorry to hear you're unsatisfied with your order. You're right, you're entitled to a full refund if you're not happy with your purchase.

I've checked your order and can confirm that we've already processed a full refund for you, and we won't require the item to be returned.

Can you please confirm that you've received the refund?

Oceniono na 1 z 5

ShopKlix "CoolingAce"

Ich habe bei ShopKlix ein Klimagerät Namens CoolingAce gekauft. Beworben wurde es mit Made in Germany, gekommen ist Made in China, mit einer Bedienungsanweisung in chinesich!
Ich habe von meinem Rückgaberecht (innerhalb 30 Tagen) Gebrauch gemacht.
Nun soll ich die Ware zurücksenden (auf meine Kosten) ...nach China, Kosten 25 €, "Wert" der Ware 77 € !!
Ich kann nur raten diesen Anbieter zu meiden !!

27 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

N'achetez pas chez eux!!!

Livré dans les temps mais le matériel fourni JetSono ( commandé 3 ) ne fonctionne pas!! pas plus puissant qu'un pistolet d'arrosage!!! Apres plusieurs demandes pour un retour et un remboursement , ils me proposent une remise mais pour un matériel qui ne sert à rien je refuse et demande à nouveau un retour et un remboursement et depuis plusieurs semaines plus aucune réponse .....vraiment malhonnête de leur part!!!! n'achetez surtout pas chez eux!!!

3 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

Mon cher Philou,

Nous n'avons pas pu trouver de commande à votre nom. Pourriez-vous nous fournir votre numéro de commande afin que nous puissions vous aider ?

Est-il possible que la commande ait été passée sous un autre nom ?

Oceniono na 1 z 5

Wel geld overgemaakt maar niets…

Wel geld overgemaakt maar niets ontvangen. Ook geen bevestigingsmail.
Daar gaat je geld waar je hard voor gewerkt heb. Pfff.

5 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

Beste mevrouw Janssen Steenberg,

Ik heb uw bestelling met nummer O2507NLNSROTB gecontroleerd. Uit de gegevens van de bezorger blijkt dat het pakket op zaterdag 19 juli om 15:03 uur is afgeleverd op uw adres. U kunt dit hier controleren: https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/3SALX000016623727

Kunt u bevestigen dat u het pakket heeft ontvangen? Als dat het geval is, zou u dan uw recensie willen aanpassen?

We horen graag van u.

Oceniono na 1 z 5

This is my only order

This is my only order. I measured my feet and it was 8.5 and I wear a 8.5 . I received the 3 pair of shoes all to big I talking over an inch to big asked for an exchange and they just gave me 40% refund. So I have 3 pair of brand new shoes I can't wear. Junk Company

19 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Scammed

I ordered a Nordic sculpt 1 and got a cheap copy knock off..

Not happy and going to have to go through the credit card company for a scam refund.

24 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I order aJETNOZ UNIT and paid to…

I order aJETNOZ UNIT and paid to shopklik
more then a month ago
I got only receipt
and not the goods
I tryed to get answers
and I got nothing
BE CAREFULL TO BUY FROM THEM

26 maja 2025
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

Hello Oded,

We can't find an order under your name. Could you please provide your order number so we can help you?

Oceniono na 1 z 5

Purchased a Waterblitz which is nothing…

Purchased a Waterblitz which is nothing more than a con, as itv is just a glorified water sprayer
£39.99 rip off
All telephone numbers are either 0949 which if you search charges, you find some very interesting info of where these numbers come from. Try calling 018433343315 and it doesn't connect
THIS IS A RIP OFF COMPANY _ BEWARE
I am not sure if trust pilot ever checks these reviews, but I should imaging all the positive ones are fake

19 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

GREAT!

Easy to order, great communication, swift shipping. As for the air cleaner, we started with one and well not have one in every room... One of the best investments we've over one!

24 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Was not the item shown on TV no…

Was not the item shown on TV no rechargeable battery what so ever all that came was a spray gun to plug into a hose and a spray bar it said on add 2 day delivery it took 3 weeks when I emailed who ever was replying was rude most definitely say well clear from this company I bought it as I'm in a wheelchair so not having to use a plug and hose was perfect but not even close to what was shown

22 maja 2025
Opinia niezależna
Logo ShopKlix LTD

Odpowiedź od ShopKlix LTD

Thank you for reaching out regarding your recent order. We have reviewed your account and have already processed a full refund for the purchase. The item does not need to be returned.

Oceniono na 1 z 5

I purchased a hydroKraft water jet for…

I purchased a hydroKraft water jet for £40 it is useless. As said by previous review from Mr R King. It is false advertising and does nothing like a power washer that they propose it does. Emailed company and told them I want a refund and initially was offered 20% refund and to keep, I replied saying no use of this and want full refund. Their offer which would cost me more to return SHOCKING - " can offer a 40% refund, and you can also keep the product. Shall I go ahead?

If not, please read and follow the below instructions as part of our policies, about how to return the product to our address:
Company: CJ Trade Corp
Consignee: Gina Ge
Contact: 9097385135
Address: 13955 Central Ave, Chino, CA 91710, USA
Please make sure the product is in good conditions.
You must provide a valid tracking number to show you've returned the package. Otherwise, it won't be possible to proceed with a refund.
The postage costs must be paid by the buyer."

17 maja 2025
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej