Shipitfurniture Recenzje 

109
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

1.NO prior notice of delivery date or time- arrived unannoumced 2. Wrapped sofa was brought iinto our house, left in front of our TV, & delivery persons departed - my husband & I are both disabled &... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Recieved side table withing a few days of ordering. Easy to assemble. For the most part good quality. The top of one side table wasnt plained very well during manufacturing. The packing was superb... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Multiple pieces of a TV stand I ordered had chips / defects / scratches. I was able to successfully construct it, and fortunately the damage was to parts that are not well visualized now that it is... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I love the chairs we received and ordered more. I'm always a bit nervous using online companies that I haven't used before, but ShipItFurniture as great. Lots of communication, fast shipping, and be... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep meblowy

Napisane przez firmę

Ship It Furniture is a one-stop shop for all your furniture needs. We offer a wide selection of furniture for every room in your home, from living room sets to bedroom furniture to outdoor furniture. We also have a wide selection of accessories, including lamps, wall art, and rugs.


Dane kontaktowe

4,3

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

109 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 25% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,3

Wszystkie recenzje

(109)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 43

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

I haven't been able to successfully by…

I haven't been able to successfully by a couch from here. The website doesn't even have couch sizing. When I ask customer service they make me feel like a cockroach for asking in the first place. Why would I ever spend $1,000 anywhere where you can't even give me a straight answer? It's furniture. Obviously I need to know the size of it. Who is buying furniture without knowing how big it is? Such level of rudeness is not worth the cheaper prices. I can afford not to be treated like crap. Thanks.

7 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Shipitfurniture

Odpowiedź od Shipitfurniture

Hey Yuri, We're genuinely sorry to hear about your frustrating experience, and we apologize for any inconvenience you've encountered while trying to purchase a couch from our store. Your feedback is essential to us, and we want to address your concerns to ensure a better shopping experience for all our customers.

We understand the importance of having clear information about the size of the furniture you're interested in, and it's unfortunate that our website lacks this crucial detail. We'll make it a priority to update our product listings to include accurate sizing information to better assist our customers in making informed choices.

Regarding your interaction with our customer service team, we are disheartened to hear that you felt treated poorly. We take customer service seriously and will investigate this matter further to ensure that such interactions do not occur in the future. We believe that every customer should receive the respect and assistance they deserve when shopping for furniture.

Your feedback is a valuable reminder that quality customer service and transparent information are just as important as competitive pricing. We genuinely appreciate your input and are committed to making the necessary improvements to create a more pleasant and customer-friendly shopping experience. Please don't hesitate to reach out to us if you decide to give us another chance, as we'd love the opportunity to serve you better. Thank you for sharing your concerns with us.

Oceniono na 5 z 5

Though my item did not arrive when it…

Though my item did not arrive when it suppose too the company was not at fault it was a delivery issue getting it to us, we Absolutely love our stools I would buy from this company again and again, I’m a super happy customer ☺️🫶🏽

10 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tom's computer desk review

It was quick delivery and there was only one small hole in the box.I'm putting it together this weekend hopefully nothing inside was damaged.But overall it was a good experience dealing with this company.I would definitely order from them again in the future.

4 października 2023
Oceniono na 1 z 5

WRONG ITEM DELIVERED & DELIVERY CREW HAD REFUSED TO STAY LONG ENOUGH FOR ITEM TO BE UNWRAPED UPON DELIVERY

1.NO prior notice of delivery date or time- arrived unannoumced
2. Wrapped sofa was brought iinto our house, left in front of our TV, & delivery persons departed - my husband & I are both disabled & using walkers - WE NEEDED & ASKED FOR SOME ASSISTANCE & WERE DENIED.
3. Upon removing sofa packaging, learned that WRONG ITEM WAS DELIVERED - WE ORDERED & PAID FOR A "SLEEPER" SOFA & RECVd A NON-SLEEPER (STANDARD) SOFA.

20 września 2023
Logo Shipitfurniture

Odpowiedź od Shipitfurniture

We're deeply sorry for the issues you've experienced with your recent delivery, and we sincerely apologize for the inconvenience you've faced. Your feedback is invaluable to us, and we want to make this right for you.

Firstly, we regret that there was no prior notice of the delivery date and time. We understand that this lack of information can be frustrating and have caused an unexpected disruption to your day. We will work to improve our communication process to ensure that customers are informed of their delivery schedule in advance.

We are truly sorry to hear that the delivery team did not provide the assistance you needed upon arrival. It is essential to us that we accommodate all our customers, especially those with specific needs. We will address this matter with our delivery team to ensure that they are more attentive to such requests in the future.

Most importantly, we deeply apologize for delivering the wrong item. We understand that you ordered a sleeper sofa, and receiving a standard sofa instead is a significant mistake on our part. Please be assured that we will rectify this issue promptly. Our customer service team will be in touch to arrange for the return of the incorrect sofa and the delivery of the correct sleeper sofa at your convenience. We will prioritize this to ensure that you get the product you ordered without further delay.

We take your concerns seriously and appreciate the opportunity to make amends. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to ensuring that you receive the product you desire. If you have any further questions or require assistance, please do not hesitate to contact our customer service team. We are here to help you through this process.

Once again, we apologize for the inconvenience you've experienced, and we are dedicated to making things right for you.

Oceniono na 5 z 5

Very happy with purchase

WEB site made it easy to buy, good communication regarding shipping and delivery and quality of product was very good. A++ transaction and purchase.

7 sierpnia 2023
Oceniono na 4 z 5

Good service but room for improvement

The shipping was good but had to email to find out status as there was no communication after confirmation of order received. I would have expected to be notified. Additionally since it was a couch, it should have been delivered directly to my door but the boxes was left in the mail room. I had tom make arrangements for it to be brought to my apartment.

The couch is nice a little harder than expected but it cleans very easily. I will definitely use this company again.

15 lipca 2023
Oceniono na 5 z 5

Recieved side table withing a few days…

Recieved side table withing a few days of ordering. Easy to assemble. For the most part good quality. The top of one side table wasnt plained very well during manufacturing.
The packing was superb and held up will to FedEx throwing both package over a 5 foot fence rather than opening the gate in the same area. Another typical massive FedEx fail. If I had a choice of another delivery service I would never use FedEx with the amount of deliveries that have been grossly mishandled by FedEx

22 lipca 2023
Oceniono na 3 z 5

Cheap material at a high price…

I like the look of the furniture I recieved, but was surprised to see it is cheap particle board construction. For the price, I expected better.

Also, I received zero shipping updates or tracking information. It just showed up at my door unannounced.

15 lipca 2023
Logo Shipitfurniture

Odpowiedź od Shipitfurniture


Thank you for sharing your thoughts about your recent purchase. We're glad you liked the furniture's appearance, but we're sorry to hear it didn't meet your quality expectations.

Our system sends automatic shipping updates, so it's possible these emails went to your spam folder, causing the surprise delivery.

We're sad that the item didn't live up to your hopes. We're here to assist, so if you have more questions or concerns, please reach out. Your feedback helps us improve. We hope to have a chance to do better next time. Thank you for letting us know your thoughts.

Oceniono na 3 z 5

Missing package

My order didn’t come to my place, but they do replace for me a new one.

14 lipca 2023
Logo Shipitfurniture

Odpowiedź od Shipitfurniture


Hi Luc,

We are very sad to see your negative experience with our store, and we will try our best to change that. Your trustpilot review shows that you did not receive your item.

We have sent you another unit at no extra cost with expedited shipping. Please check your email for further details.

If there is anything else we can do to change your negative review, please let us know.

Best regards,
ShipitFurniture.com

Oceniono na 1 z 5

Exp was not a positive one as…

Experience was not a positive one as was not informed from the start company does not deliver to my location, found out after 3rd order was denied and emailing company why kept getting denied.

30 czerwca 2023
Logo Shipitfurniture

Odpowiedź od Shipitfurniture

Hello Carmen,

Your shipping address is in Puerto Rico. As you can understand, it is not possible for shipping carrier to ship in all locations in Puerto Rico. This is why we could not accept your orders. After your first order, we have informed you that we can not ship to your exact location. For all your other orders, we have canceled your orders and issued you a full refund as soon as possible.

If there is anything we can do to change your review to a positive one, please let us know! We are more than happy to help you find what your looking for with in-store Puerto Rico retailers!

Thank you for understanding,
Customer Service, ShipItFurniture

Oceniono na 4 z 5

Never received my item

Never received my item kept being shipped back to the store and got a refund I would like it more if I was able to get the item regardless but I changed my review to not harm the company

30 czerwca 2023
Logo Shipitfurniture

Odpowiedź od Shipitfurniture

Hello Elyas,

This is Cole, the Co-owner of ShipItFurniture.com

We are truly sorry for this inconvenience that this has caused you. We have been selling furniture for years, and within the last 2 years started selling online. To be honest with you, one of the biggest struggles of an online furniture business is working with the shipping carriers. They have shipped us back to your order, and as soon as they did, we immediately gave you a full refund.

If there is anything else we can do to make you a happy customer, please let us know! Negative reviews truly hurt our store! We are willing to use a different shipping carrier and give you free expedited shipping just so you can get what you were looking for!

Thank you for understanding,
Cole, ShipItFurniture

Oceniono na 5 z 5

I love the chairs we received and…

I love the chairs we received and ordered more. I'm always a bit nervous using online companies that I haven't used before, but ShipItFurniture as great. Lots of communication, fast shipping, and best prices. Thanks, Nicole

17 czerwca 2023

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej