Shiny Whitening Recenzje 

77
•
Wynik TrustScore: 3 na 5

3,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 3 z 5

J’ai commander y’a un peu plus d’une semaine le colis est arrivé mais je n’ai reçu aucuns mails de confirmation, j’ai dû contacter le vendeur sur whatsapp du coup mauvaise communication. De plus je ne... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Excellent service from start to finish! I ordered the wrong percentage hydrogen carbamide whitening gel by accident and I texted shiny whitening on their WhatsApp. They replied quickly and included th... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I received the products in 5 days. Before I make the purchase, I asked advice from the customer services. She recommended Crest Professional Effects to me. This is the first time I use Crest. So Far,... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I placed an order teeth for teeth whitener for my boyfriends birthday on the 30th April, giving myself two weeks notice so I knew it would arrive on time as estimated delivery was 2 to 4 days. It’s no... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Wybielanie zębów
  2. Kosmetyki

O Shiny Whitening

Napisane przez firmę

Because your smile is our MISSION

Promo Image

We feature the industry's finest major name brands of dental whitening products including Crest, Philips Zoom, etc. We aim to bring you a large selection of authentic and professional-level Whitestrips, Whitening Gels, Premium Toothpaste and more.

At ShinyWhitening, we pride ourselves on our professionalism with a world-class customer support team who strives their very best to help you find the best dental whitening products that suit your teeth most.

Our mission is to empower everyone to make their well-being a Priority and be a part of your self-care journey. Nothing you wear is more important than your Smile :) You are going to love the way your smile looks in the mirror!

We look forward to sharing the Shiny journey with you!

SHOP NOW

Dane kontaktowe

3,2

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

77 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,2

Wszystkie recenzje

(77)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Never received my order or a refund.

I placed an order back in March, and it is now June. I have never received anything, and the company has stalled me with “we need to check with the courier” replies until they have now stopped responding. £40 lost. This is a complete scam.

8 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear Valued Customer,

We would like to take this opportunity to thank you for sharing your feedback with us about your recent experience with Shiny Whitening. We appreciate your valuable time and effort in providing us with your thoughts.

We are sorry to hear that you didn't receive your order. We understand the importance of timely delivery and we want to assure you that we take this matter seriously.

According to our records, your order was shipped on 11 Apr. It was delivered on 05 May. We understand that you contacted us telling us that you didn't receive your order. We initiated an investigation with the carrier, but the carrier cannot provide the proof of delivery accordingly. Therefore, we have issued a full refund to original payment method. The refund will be credited into your account in 5 business days.

We want to assure you that we value your business and we hope to have the opportunity to serve you again in the future. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Thank you for choosing Shiny Whitening and we look forward to hearing from you.

Best regards,
Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Oceniono na 1 z 5

Order placed 16/05/23

Order placed 16/05/23, still not arrived on 28/5/23. Order number SW-63291

16 maja 2023
Opinia niezależna
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear Valued Customer,

We would like to take this opportunity to thank you for sharing your feedback with us about your recent experience with Shiny Whitening. We appreciate your valuable time and effort in providing us with your thoughts.

We are sorry to hear that there was a delay in the shipment of your order and that this caused you any inconvenience. We understand the importance of timely delivery and we want to assure you that we take this matter seriously.

According to our records, your order was placed on 16 May and shipped on 17 May via Aramex. The expected delivery time for our services is usually 8-9 business days. Your tracking number is 31453280316. https://www.aramex.com/hk/en/track/shipments.

Today is the 8th business days. We have sent an email to carrier to follow up your shipment. Once we have a latest update, we will keep you posted.

We want to assure you that we value your business and we hope to have the opportunity to serve you again in the future. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Thank you for choosing Shiny Whitening and we look forward to hearing from you.

Best regards,
Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Oceniono na 1 z 5

I had to wait for 2 weeks for my order…

I had to wait for 2 weeks for my order to arrive

1 maja 2023
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear Valued Customer,

We would like to take this opportunity to thank you for sharing your feedback with us about your recent experience with Shiny Whitening. We appreciate your valuable time and effort in providing us with your thoughts.

We are sorry to hear that there was a delay in the shipment of your order and that this caused you any inconvenience. We understand the importance of timely delivery and we want to assure you that we take this matter seriously.

According to our records, your order was placed on 01 May and shipped on 02 May via Royal Mail. The expected delivery time for our services is usually 3-4 business days. We apologize if you received your order later than expected. However, please note that such instances are rare and we believe that this may have been an individual case.

We want to assure you that we value your business and we hope to have the opportunity to serve you again in the future. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Thank you for choosing Shiny Whitening and we look forward to hearing from you.

Best regards,
Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Oceniono na 1 z 5

I made my order on the 8/5/23

I made my order on the 8/5/23. 14 days later and It is still not here. I am going on holidays in two weeks and wanted to begin whitening my teeth before I go. Terrible shipping times. Would not recommend.

22 maja 2023
Opinia niezależna
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your feedback with us about your recent experience with Shiny Whitening. We appreciate you taking the time to provide us with your thoughts.

Regarding your order, we apologize for the delay in shipment and any inconvenience it may have caused. We understand the importance of timely delivery and we're sorry that we fell short of your expectations.

As per our records, your order was shipped on 09 May, with the tracking number 31453279476. We'd like to inform you that your shipment is currently in transit in Netherlands and was going to deliver to you in few days. Please be assured that our logistics team is closely monitoring the situation and working to ensure that your shipment is delivered to you as soon as possible.

Once again, we apologize for the delay and any inconvenience this has caused. We value your business and hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Please don't hesitate to contact us if you have any further questions or concerns.

Best regards,
Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Oceniono na 5 z 5

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish! I ordered the wrong percentage hydrogen carbamide whitening gel by accident and I texted shiny whitening on their WhatsApp. They replied quickly and included the percentage gel I wanted with no problem. The package just arrived with that gel I wanted and I’m so impressed. It came exactly in the timeline they described and even provided me with a tracking link yesterday when I text them on the WhatsApp. Super impressed. Overall a v good experience!!

15 maja 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Order not arrived

I placed an order teeth for teeth whitener for my boyfriends birthday on the 30th April, giving myself two weeks notice so I knew it would arrive on time as estimated delivery was 2 to 4 days. It’s now the 13th May and my order still hasn’t arrived. Order number SW-62774, can this be looked into or I want my money back.

30 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear valued customer,

Thank you for sharing your feedback with us about your recent experience with Shiny Whitening. We appreciate you taking the time to provide us with your thoughts.

Regarding your order, Philips Zoom 14% is currently out of stock. Your order is in backorder. We have stated this on the product page near the price tag. We will ship your order asap once the item is restocked. Or you can change to other % of Philips Zoom. Please contact our customer services representative via email or Whatsapp.

Once again, we apologize for the misunderstanding and any inconvenience this has caused. We value your business and hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Please don't hesitate to contact us if you have any further questions or concerns.

Best regards,
Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Oceniono na 3 z 5

Produit faux

J’ai commander y’a un peu plus d’une semaine le colis est arrivé mais je n’ai reçu aucuns mails de confirmation, j’ai dû contacter le vendeur sur whatsapp du coup mauvaise communication. De plus je ne sais si les bandes sont des vrais crest vu qu’elles viennent d’Hong Kong… elles sont l’air fausses

5 maja 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

My order is weeks late and the customer…

My order is weeks late and the customer service team keeps sending me fake delivery updates. Would not recommend.

10 kwietnia 2023
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear valued customer,
Thank you for sharing your feedback with us about your recent experience with Shiny Whitening. We appreciate you taking the time to provide us with your thoughts.

Regarding your order, we apologize for the delay in shipment and any inconvenience it may have caused. We understand the importance of timely delivery and we're sorry that we fell short of your expectations.

As per our records, your order was shipped on April 12th with the tracking number JP135266903175. We'd like to inform you that your shipment is currently in last mile transit and was last updated on May 1st. Please be assured that our logistics team is closely monitoring the situation and working to ensure that your shipment is delivered to you as soon as possible.

Once again, we apologize for the delay and any inconvenience this has caused. We value your business and hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Please don't hesitate to contact us if you have any further questions or concerns.

Best regards,
Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Oceniono na 1 z 5

Still haven’t received item 8 weeks…

Still haven’t received item 8 weeks later

5 marca 2023
Opinia niezależna
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear valued customer,

We would like to express our appreciation for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent experience with Shiny Whitening. We are sorry to learn that your parcel has not been received within the timeframe of 8 weeks.

Upon investigation of your order record, we have found that the initial shipment in March was unfortunately lost. However, we promptly took action by issuing a replacement on April 12th, which is currently en route to you. We do understand that there has been a delay with the second shipment, but we would like to reassure you that we are closely monitoring its status and will do everything possible to ensure it arrives to you as soon as possible.

We sincerely apologize for any inconvenience this situation may have caused you, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter. Our top priority is to ensure that our customers receive their orders in a timely and satisfactory manner, and we will continue to do everything in our power to make sure that happens.

Thank you for your trust in our products and services, and please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns.

Best regards,
Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Oceniono na 1 z 5

I still haven’t got my order either

25 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear valued customer,

Thank you for contacting us. May I kindly ask for your order number to assist you better with your inquiry?

Looking forward to hearing from you.

Best regards,
Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Oceniono na 1 z 5

I placed an order on 12/04/23

I placed an order on 12/04/23. On 13/04/23 I’ve been sent an email that it it shipped.
[Order #SW-61857]. It’s been 13 days from shipping and I haven’t received my order. I haven’t received any other email. I tried contacting them email adress, the one that is on them website, it doesn’t work. So I don’t know what to do. I paid for shipping (2-4 business days) 6.53£ via Royal MAIL. I need my refund.

13 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear valued customer,

Thank you for sharing your recent experience with Shiny Whitening. We appreciate your feedback and are glad to hear that your shipment was successfully delivered on April 15th.

To track your package, please visit https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/4004319110009AF548165 and enter your tracking number: 4004319110009AF548165.

If for any reason you have not received your parcel, we recommend checking your mailbox and with your neighbors as sometimes the postman delivers to other safe places. If you still need assistance, please do not hesitate to reach out to our customer service team via Whatsapp or email.

We apologize for any inconvenience that may have been caused during the shipping process and we appreciate your continued loyalty to Shiny Whitening for all your oral care needs.

Thank you for choosing Shiny Whitening!

Best regards,
The Shiny Whitening Team

Oceniono na 5 z 5

I received the products in 5 days

I received the products in 5 days. Before I make the purchase, I asked advice from the customer services. She recommended Crest Professional Effects to me. This is the first time I use Crest. So Far, I have applied 10 treatments. I can see the difference of my teeth. Looking forward to see the results after 20 treatments.

3 kwietnia 2023
Oceniono na 1 z 5
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear valued customer,

Thank you for taking the time to provide feedback on your recent experience with Shiny Whitening. We're happy to hear that you're enjoying our products and we appreciate your business!

We're glad to inform you that your shipment is currently in its last mile of delivery and is scheduled to arrive on 25-26 Apr. You can track your package by visiting https://int-tracking.jumppoint.io/ and entering your tracking number, which is JP135266901699.

We apologize for any inconvenience that may have been caused during the shipping process and hope that you will continue to choose Shiny Whitening for all your oral care needs.

Thank you for choosing Shiny Whitening!

Best regards,
The Shiny Whitening Team

Oceniono na 3 z 5

Seguimiento nulo

No tengo posibilidad de rastrear mi pedido SW-61817 que se supone que ha salido el día 12 de Abril, No contestan en el chat. Espero que me den alguna información. No es un buen sistema

24 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Estimado cliente valorado,

Agradecemos que se haya tomado el tiempo para compartir su opinión sobre su experiencia reciente con Shiny Whitening. ¡Es genial escuchar de clientes satisfechos como usted!

Nos complace informarle que su envío está en camino y en camino hacia usted. Para rastrear su paquete, utilice el siguiente enlace: https://kerry-ecommerce.com/en/track-trace/. Su número de seguimiento es 6300276237.

Nos disculpamos por cualquier inconveniente causado durante el proceso de envío y agradecemos su paciencia y comprensión. Si tiene alguna otra pregunta o inquietud, no dude en comunicarse con nosotros.

Gracias por elegir Shiny Whitening para todas sus necesidades de cuidado oral. Esperamos servirle nuevamente en el futuro.

Atentamente,
El equipo de Shiny Whitening

Oceniono na 1 z 5

The last package was missing a part of…

The last package was missing a part of the product, namely the teeth whitening kit 3D Crest 30

5 marca 2023
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Dear Vladyslav,

Thank you for taking the time to share your feedback with us about your experience with Shiny Whitening. I am pleased to inform you that your order has been shipped out in two separate shipments due to one of the items containing a battery. The LED whitening kit, which was not included in the first shipment, will be delivered to you shortly in a separate shipment.

To help you keep track of your order, I have included the tracking number for the second shipment, which is JP135266717493. You can also use the following link to track your package: https://int-tracking.jumppoint.io.

We appreciate your business and hope that you will enjoy using our products. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Thank you for your time and have a great day!

Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Oceniono na 1 z 5

No verifican la entrega

Realice un pedido y no lo recibí nunca. Trabajan con una empresa de mensajería poco fiable.y no se aseguran de que el pedido llegue al comprador. Confundieron la dirección de entrega con la dirección de facturación. No recibí jamás el pedido, y no se hacen responsable.

13 marca 2023
Opinia niezależna
Logo Shiny Whitening

Odpowiedź od Shiny Whitening

Estimado Ramón,

Gracias por tomarse el tiempo para dejarnos una reseña. Hemos revisado cuidadosamente los detalles de su pedido y apreciamos sus comentarios.

Al revisar su pedido, encontramos que ingresó una dirección de envío diferente a la de facturación durante el pago. Enviamos su pedido a la dirección de envío que proporcionó y nos complace informarle que el paquete se entregó con éxito por Correos el 3 de marzo.

Entendemos que el 13 de marzo nos contactó para solicitar un cambio en la dirección de envío a la de facturación en su lugar. Lamentablemente, lamentamos informarle que no podemos cambiar la dirección de envío una vez que se ha enviado el paquete. Esto está en línea con nuestra política de envío.

Sin embargo, siempre estamos dispuestos a ayudar a nuestros clientes tanto como sea posible. Si su pedido aún no se ha enviado, estaremos encantados de cambiar la dirección de envío por usted. Es importante tener en cuenta que, según nuestra política de envío, no podemos ofrecer un reembolso por pedidos que no se entregaron debido a información de envío incompleta o incorrecta. Los clientes son responsables de proporcionarnos información de envío y detalles de contacto precisos antes de realizar el pago.

Agradecemos su negocio y valoramos su satisfacción. Como gesto de buena voluntad, nos gustaría ofrecerle un nuevo pedido con un gran descuento. Por favor, póngase en contacto con nuestros representantes de servicio al cliente para discutir esto más a fondo. Haremos todo lo posible para ayudarlo de cualquier manera que podamos.

Gracias nuevamente por elegir nuestra empresa para su compra. Esperamos volver a atenderle pronto.

Atentamente,

Jones, Rachael
Gerente de Relaciones con el Cliente

Dear Ramon,

Thank you for taking the time to leave us a review. We have carefully reviewed the details of your order and we appreciate your feedback.

Upon reviewing your order, we found that you entered a different shipping address from your billing address during checkout. We shipped your order to the shipping address you provided and we are pleased to inform you that the parcel was successfully delivered by Correos on 3 March.

We understand that on 13 March, you contacted us to request a change in the shipping address to your billing address instead. Unfortunately, we regret to inform you that we are unable to change the shipping address once the parcel has been shipped. This is in line with our shipping policy.

However, we are always happy to help our customers as much as we can. If your order has not yet been shipped, we would be happy to change the shipping address for you. It's important to note that according to our shipping policy, we cannot offer a refund for orders that were not delivered due to incomplete or incorrect shipping information. Customers are responsible for providing us with accurate shipping information and contact details before making payment.

We appreciate your business and value your satisfaction. As a goodwill gesture, we would like to offer you a replacement order at a great discount. Please contact our customer service representatives to discuss this further. We will do our best to help you in any way we can.

Thank you again for choosing our company for your purchase. We look forward to serving you again soon.

Jones. Rachael
Customer Relationship Manager

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej