Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

We were in need of new tumble dryer, stumbled upon renew to you, great price! Dryer arrived well packaged, works perfectly, will definitely use again for other items if needed.

Oceniono na 5 z 5

Bought a washing machine which had a fault. Rang RENEW2U and it was replaced straightaway. The replacement is great. I would definitely use this company again.

Oceniono na 4 z 5

I was pleased with fridge overall and delivery guys were good and very efficient. Thought first picture of product/advert on ebay should have shown dents not second or subsequent pictures as somewhat... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

A rather terrible company. I read all the horrible reviews on eBay and decided to give them a chance anyway. After being ignored for days about my late shipment's tracking information not working... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep AGD

Napisane przez firmę

Renew2U are the premium appliance refurbishment specialists. We work with a number of leading brands in the UK. Primarily looking after returns flows for these top brands our product is tested, cleaned and photographed to the highest standard giving you the customer the knowledge that you will get a quality product like if you bought it new!


Dane kontaktowe

3,9

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

122 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 85% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Bought a refurbished washing machine…

Bought a refurbished washing machine from them with a 12 month warranty . It stopped working after 5 months so I emailed them but they refused to fix it or replace it . Do not trust this company they are a bunch of liers.

6 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Renew2u

Odpowiedź od Renew2u

We’re sorry to read your feedback and would like to clarify the situation.

All of our refurbished appliances come with a 12-month warranty, and we fully honour this in line with our terms. We do not refuse valid warranty claims. Please note, used/second-hand appliances are supplied with a 3-month warranty, which is clearly outlined at the point of sale.

In all cases, we require basic fault information, and where needed, the appliance is returned for inspection and testing by our engineers to determine the cause of the issue.

If a fault is confirmed, we will always offer a repair, replacement or suitable resolution in line with the applicable warranty. However, we are unable to proceed where required information is not provided, or if the issue is found to be unrelated to a manufacturing fault (for example installation, environmental or user-related issues).

We would be more than happy to review this further for you. Please contact us directly with your order details so we can investigate and resolve this properly.

Oceniono na 1 z 5

Not delivered on the time agreed and no…

Not delivered on the time agreed and no communication why. Have had to chase several times to get a new delivery time, Also they try to say they had tried to delivery but nothing on doorbell camera

23 lutego 2026
Logo Renew2u

Odpowiedź od Renew2u

We’re sorry to hear about your experience and the frustration caused.

We rely on third-party delivery partners for the majority of our deliveries, and while they do provide updates directly to customers, we appreciate that in this instance communication has fallen short. We will be raising this with the carrier to understand why you were not properly notified and why the delivery attempt has been disputed.

Please note that delivery updates and attempted delivery notifications are managed by the courier, however we do expect a high standard of service and will address this with them.

We apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience whilst this was resolved.

Oceniono na 4 z 5

Overall I was very happy with the…

Overall I was very happy with the purchase, we had good communication and it arrived when it said it would.
I found the delivery guys very quite and disinterested but they where efficient in there job.
The only thing I would also say is there seemed to be more dings on the unit than had been shown in the photos.

30 stycznia 2026
Oceniono na 5 z 5

The fridge was exactly as described and…

The fridge was exactly as described and delivery was on time and the delivery team placed it exactly where I suggested.
Confirmation that they had received my order and information about when I should expect delivery could have been better.

2 lutego 2026
Oceniono na 1 z 5

'Refurbished' Miele washing machine failed with silence from renew2u.

I purchased a 'refurbished' Miele washing machine from this company, which then suffered a broken internal drum support just shy of 6 months from delivery (a known issue with these washing machines because of a corrosion problem with the aluminium alloy used).

They were quite responsive when I initially reported the fault and declined a repair as uneconomic, offering an alternative machine if I made up the cost difference.
Unfortunately the alternative machines were significantly more costly and also so badly damaged compared to the machine I'd originally purchased that they were not acceptable.

As a result I decided to exercise my consumer right to a full refund (because the product was deemed to have been faulty when purchased because it failed within 6 months of delivery).

I've had no response from this company since I made this request - just silence! So I'm going to have to pursue through the small claims court .

The other thing I noticed is that the machine casing had clearly never been opened since manufacture as the screw covers were still pristine. This machine was clearly never inspected internally it was almost certainly just switched on and a wash cycle run to ensure it works with no further checks. Making such purchases is thus akin to Russian roulette - you have no real support from the company if the device fails.

Purchase from this company and you may get lucky with a device that operates correctly, but if it doesn't - good luck getting a refund.

3 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Check item thoroughly before ordering as it's very expensive to return

Thank you for your response, but your customer services confirmed that the basket was adjustable and even sent me a diagram for a different dishwasher. After I researched the appliance myself your company confirmed and accepted it's return as the basket was in fact not adjustable. Therefore it was mis-sold

Sold a dishwasher where dishes didn't fit. Their advice was to adjust the top basket. This was impossible as it was not adjustable. So I had to pay £50 for them to collect and inspect. Al in all £80 wasted in delivery fees for a dishwasher that wasn't fit for purpose.

4 września 2025
Opinia niezależna
Logo Renew2u

Odpowiedź od Renew2u

We’re sorry to hear you were unhappy with your purchase.

All product specifications, dimensions and features are listed on our adverts, including whether baskets are adjustable or not, so customers can ensure suitability for their needs prior to purchase. Unfortunately, we cannot be responsible if an item does not meet personal capacity or loading preferences once delivered.

Following return and inspection, the appliance was found to have no fault. As outlined in our terms, a £50 charge applies for unwanted returns or where no fault is found after testing, in addition to the original delivery cost.

We appreciate this may not have been the outcome you were hoping for, however this is in line with our stated terms and conditions.

Oceniono na 1 z 5

Absolutely awful

Absolutely awful.
I purchased a washing machine, my friend who actually fixes them, came to help me,take my old machine, and put the "new" one in. I removed2 transit bolts and even emailed them days and days prior to fitting the new machine in .my friend who's actually a certified engineer,who fixes machines , plumbed it in for me, we have done a short wash on an empty machine and it was all fine.i put a load in to wash and left for work . Came back to the machine out of it's place, broken.. it made a huge hole in my tiles. I immediately called my friend showed him the bolts which had plastic around them, and he knew straight away what the fault was. We flipped the machine and the concrete weight panel is completely loose, the2 screws came out of it and they made a hole in the tiles. The company is blaming me for apparently not taking the transit bolts out. Which is an absolute nonsense as I can even show them the bolts as I never threw them away. The company denying liability, now I'm left with a broken washing machine and broken tiles. But they messed with the wrong person, as I'm actually taking this further and even to court if I have to. SELLING BROKEN MACHINES. £210 FOR NOT EVEN DOING ONE LOAD AND BROKEN TILES.CHEERS. AVOID LIKE A PLAGUE. Needless to say customer service is a joke. You get 1 email a day if you're lucky,impossible to get through them on the phone. Total clowns

3 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Damaged Dishwasher Delivered, Poor Customer Support

I am extremely disappointed with my experience with Renew To You. I purchased a refurbished dishwasher which arrived today with a large dent in the middle of the unit. The damage is not cosmetic — it has pushed the internal component at the top down far enough that the top drawer will not open at all, making the dishwasher unusable.
To make matters worse, there is no phone number to contact customer service — only email — which makes resolving an urgent issue like this even more frustrating. I expected much better quality control and customer support, especially for a large appliance. I would not recommend Renew To You based on this experience.

21 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Renew2u

Odpowiedź od Renew2u

We’re sorry to read your feedback and the situation you’ve described.

To clarify, this appliance was not installed by Renew2U or our delivery partners. All appliances must be installed in line with manufacturer guidelines, including the full removal of transit bolts prior to use. If transit bolts remain in place, or are only partially removed, this can cause significant internal stress during operation which can lead to severe movement and damage.

From the information provided and the symptoms described, this is consistent with transit bolts remaining in the appliance during use.

That said, as a gesture of goodwill and to help resolve the situation, we did offer a collection and full refund of the appliance, despite the above.

We are sorry that you feel dissatisfied with the outcome, however we have acted reasonably and in line with our terms.

Oceniono na 1 z 5

Good luck if anything goes wrong

Good luck if anything goes wrong 7 weeks I’ve been waiting for a refund for a dangerous appliance collected by these guys. Countless emails sent including legal and no further along. No customer service no accountability. Avoid!

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Renew2u

Odpowiedź od Renew2u

We’re sorry to hear your concerns and understand the frustration caused.

To clarify, this matter has now been dealt with and your refund has been issued.

For transparency, once appliances are returned, they are booked in, inspected and processed before refunds are completed, which typically takes 7–10 working days from receipt.

We apologise for any inconvenience caused during this process.

Oceniono na 1 z 5

Absolutely horrible service wound not…

Absolutely horrible service wound not get a reply in days or any news

22 grudnia 2025
Logo Renew2u

Odpowiedź od Renew2u

We’re sorry to hear about your experience.

We aim to provide timely responses to all customers, and our SLA is to respond within 4 working hours. We apologise if this standard was not met in your case, as this is not the level of service we strive to deliver.

Your feedback has been noted and will be used to improve our response times going forward.

Oceniono na 1 z 5

Poor

A rather terrible company. I read all the horrible reviews on eBay and decided to give them a chance anyway.

After being ignored for days about my late shipment's tracking information not working, I pressed for an answer. I received a holding reply and I told them that I need the item I ordered so will have to cancel if the information can't be provided. Their answer was to simply cancel my order for me instead of finding out why the shipment was over a week late.

6 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Renew2u

Odpowiedź od Renew2u

We’re sorry to hear about your experience and that you felt this was the outcome.

To clarify, we currently maintain a 98.6% positive feedback rating on eBay, reflecting the service the vast majority of our customers receive. That said, we do take all feedback seriously where expectations have not been met.

In this instance, when tracking information is not updating as expected, it is typically with the courier and we work to resolve this as quickly as possible. Where a customer advises they wish to cancel if this cannot be resolved, we will act on that request to avoid any further delay or inconvenience.

We apologise if this was not the outcome you were hoping for, but this was actioned based on the communication received.

Oceniono na 1 z 5

The delivery service that this company…

The delivery service that this company uses agreed a delivery convenient to me so that I was off work then a few days later changed to a day when o was at work and couldn’t accept delivery so it was a case of take it or leave it so o asked for a refund. You need to sort out your delivery or you will lose a lot more business I’ve gone elsewhere who have arranged a delivery when I’m not at work. I will not buy from you and advise others to stay away as well

22 grudnia 2025
Logo Renew2u

Odpowiedź od Renew2u

We’re sorry to hear about your experience and the inconvenience caused.

We understand how frustrating it is when delivery arrangements change, especially when you’ve made time to be available. This is not the level of service we aim to provide.

We are actively monitoring our delivery partners’ performance and have already brought part of our delivery operation in-house to improve reliability and communication. Alongside this, we are reviewing alternative carriers to ensure a better experience for our customers moving forward.

We’re sorry we were unable to complete your order on this occasion, but we do appreciate your feedback as it helps us improve.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej