Banner for powfood.co.uk

powfood.co.uk Recenzje 

208
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

We tried their meals for the first time and having tried quite a few others have to say these are as near to home cooked as possible in fact the Chili Con Carne was better. Not sure about their claim... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Clean, which is the main reason I chose NUUDA. Very tasty and easy to heat up, and you can buy without getting tied into a subscription which is very rare nowadays. Would highly recommend if you need... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I’m still waiting for my £119 order. You’ve took my money but not delivered 😤 I’ve received order confirmation via an email but a delivery date has not yet been assigned. In ‘SHOP’ it says waiting... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

My family had such a delicious meal from POW last night - we ordered two chicken dishes and two veggie dishes and absolutely loved them! The teriyaki tofu and roast chicken were particular favourites,... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Jedzenie z dostawą do domu
  2. również w kategorii:
  3. Fitness i dietetyka
  4. Producent mrożonek
  5. Producent żywności

Napisane przez firmę

Welcome to a NUU way to eat: born from Pow Food at Home. Nourishment without compromise: no ultra-processing, no artificial additives, just honest, chef-prepared ready meals and snacks designed by nutritionists to fuel your health, energy, and goals. Whether you're eating for performance, balance, or convenience, we deliver nutrition you can trust.


Dane kontaktowe

4,0

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

208 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 55% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,0

Wszystkie recenzje

(208)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 52

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 3 z 5

Mid stering

I think you should have a mid point where contents should be stirred to ensure consistent heating throughout
Reduce your food content and reduce price or have two separate menu’s
These comments made from my first order

21 sierpnia 2025
Oceniono na 5 z 5

Highly recommended.

First order quickly arrived and so I am working my way through the meals. Absolutely delicious. The bast (so far) is the lamb kofta meat balls. Superb. But all are great so easy to cook. 10 mins in the microwave. And a good thing for me is the meals are dairy and gluten free. I highly recommend POW.

10 lipca 2025
Oceniono na 4 z 5

Pow food I have complained about not getting my

I have complained about not getting my
10% of my order because you can’t
Contact any one and cancelled it
And my subscription but they have charged me £80.78 for a meal they say
I confirm!!!!!
And there email keep bouncing back
Very frustrating also i have not received
The meal I am supposed to have ordered 😤in reply to your answer
It was powfood.co.uk and replied to what you sent me if you find the emails i send or give me be the correct email address I will foward them to you in the email I have said the food was very good so no complaints there it was saying you get 10% off so I could not confirm my order because the code did not work you can send my order as the money has already gone through my bank .

Thank you

I am having problems communicating and placing my orders. I have now paid for another order without confirmation
or communication.
I find it personally very distressing and frustrating at the lack of communication and being able to communicate.
Not at all professional and gives me no confidence to continue with this process, along with the real concern as my money already paid!!
Carole Whincup

23 czerwca 2025
Logo powfood.co.uk

Odpowiedź od powfood.co.uk

Dear Carole
Thank you for updating your rating, especially as you think the food was very good.
So sorry for your experience, powfood.co.uk is our website address.
The correct email is hello@powfood.co.uk
So that explains why we never received your emails.
If we had received your emails we would have immediately rectified your 10% issue.
We are usually very prompt in our communication as you have seen in our response today.

We have refunded you £80.78, it should have hit your account.

Thank you for your feedback
Ali Warburton
Founder

Oceniono na 5 z 5

Lovely food

We had the vegan options. Food was delicious, delivered quickly and easy to prepare. Much more healthy than a takeaway too. Will be ordering again.

26 czerwca 2025
Oceniono na 1 z 5

Yuk!

I followed cooking instructions carefully but the food was still frozen in the middle (mushroom stroganoff)
And the vegan sausages were slimy and inedible.
The vegan cottage pie was gritty and without any detectable taste.
Vegan food ? Never again!!

16 czerwca 2025
Logo powfood.co.uk

Odpowiedź od powfood.co.uk

Dear David
Thank you for your feedback — we really appreciate you taking the time to share your experience.
We're so sorry to hear that the meals didn’t meet your expectations this time. It does sound like they may have been undercooked, which can sometimes happen depending on the oven used. Every oven is slightly different, and as we note on our packaging, some may require extra time to ensure the meals are heated through properly.
Our Mushroom Stroganoff, Vegan Cottage Pie, and Vegan Sausages are among our most popular dishes, and many of our customers order them regularly so this feedback is unusual, but we're taking it seriously.
We’d be more than happy to send you replacements for these meals, free of charge. We recommend heating them until they're piping hot all the way through to get the best taste and texture. Do let us know if there's anything else we can do to help.
Warm regards,
Ali
Founder

Oceniono na 5 z 5

Great experience with PowerPoint Foods

Food arrived on time, beautiful packed.
My meals are delicious giving me an healthy choice within my food restrictions.
I love the ethos of the company also, it's a win win for me.
Adding more meals to the menu would always be appreciated.

10 czerwca 2025
Oceniono na 3 z 5

Costly Disappointment

Overall I can't help but feel disappointed;

I noticed that some of the meals looked to be on the smaller side so I decided to weigh them. 3 of the 4 were out by quite a bit, one meal in particular was 90g less than stated on the box.
Two of the meals were very waterlogged by the end of cooking... turning the potatoes to mush & the black rice to more of a soggy risotto.
Despite this the Beef Bourguignon meal was still pretty tasty, though it did lack some veg & I was still hungry afterwards. The Cottage pie meal was also pretty decent and another favourite.
All four meals did require an additional 20 minutes or more of cooking time (As they were still partially frozen.)
But my biggest gripe has to be the cost: At £9 a frozen meal... it's shockingly overpriced (Regardless of the quality of ingredients.) Delivery was also an additional £7.

24 maja 2025
Opinia niezależna
Logo powfood.co.uk

Odpowiedź od powfood.co.uk

Dear Helen,

Thank you so much for taking the time to share your feedback — it's truly appreciated. We've carried out a full review and test of all meals based on your comments, looking closely at taste, texture, weight, and cooking times.

Feedback, both positive and constructive, is incredibly valuable to us. It’s the only way we can fully understand what needs adjusting and how we can improve.

Our meals are handmade rather than factory-produced like most ready meals. While this brings a more authentic, home-cooked flavour, it can sometimes allow for small inconsistencies — particularly in areas like meal weights. We've now introduced an additional check to ensure greater consistency moving forward.

We didn’t encounter any issues with the black rice during testing, so it’s possible it may have been slightly overcooked. Oven performance can vary quite a bit, and cooking times may need slight adjustment depending on the model and heat intensity.

We also took on board your comment about the beef bourguignon and have added extra vegetables. That said, we always encourage our customers to enjoy our meals with an added side of fresh veg or salad for balance.

We understand that our meals may be priced higher than some alternatives, but we never compromise on the quality of our ingredients. We carefully source sustainable produce, high-welfare meats with excellent provenance, locally caught sustainable fish, and organic or low-intervention vegetables and sides.

Thanks again for helping us continue to improve.

Warm regards,
Ali
Founder

Oceniono na 4 z 5

Great vegetarian meals…

The vegetarian dishes have been delicious and I will reorder them.

the free range chicken was disappointing. I tried heating it up in the oven and the microwave and both meals the chicken was very dry and unpleasant to eat.

12 maja 2025
Logo powfood.co.uk

Odpowiedź od powfood.co.uk

Hello Natalie
Thank you for your feedback.
We are carrying out a review of all our chicken dishes next week.
Best Ali

Oceniono na 5 z 5

Brain fuel bundle during uni exams

My parents organised a delicious food bundle as a surprise for me during my university exams. I received the 'brain fuel bundle' which was perfect for me and it was so nice to not have to worry about getting healthy meals together at this important time. I am particularly fond of the POW food energy balls, and the greens and grains soup!

16 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Very tasty meals with real flavour

Very tasty meals with real flavour. So glad to have found them.

24 kwietnia 2025
Logo powfood.co.uk

Odpowiedź od powfood.co.uk

We are glad that you found us, thank you for leaving a review and we are happy to hear that you're enjoying the meals. Emily

Oceniono na 5 z 5

Healthy and well priced meals

Healthy, wholesome meals with great choice, and reasonabke price. I am glad I found pow foods as a new mum. I choose them every time.

7 kwietnia 2025
Logo powfood.co.uk

Odpowiedź od powfood.co.uk

We are so happy that you are enjoying the meals and they provided a helping hand. Proper delicious nourishment for new mums:)

Oceniono na 2 z 5

I really am disappointed

I really am disappointed. I made sure I was in all day to collect my order of more than £50 of POW food, only for the food to be “returned to sender” the day it was meant to be delivered. When I looked at the tracking information that afternoon after waiting in the house the whole day ready to receive it, it only showed “Your recent order was returned to our warehouse” before I had received any of my food items . The companies response when asked if they could issue a refund (as I didn’t physically receive any of my items) was , “Unfortunately, we’re unable to issue a refund, as the order was fulfilled correctly on our end and the food cannot be reused once returned” even though I said I would do a full reorder of what I originally had hoped to buy. This has never happened with any of the other food companies I have used such as Field Doctor who have been brilliant at delivering my food on time and to my door without any problems. I have lost £50 and received no food.
My strong advice for anyone if there is any problems at all, the food gets delivered immediately back to the sender (before you can even look at the food) and there is no way to get a refund. The only thing they said to do was make a complete reorder if I did want the food with 50% discount. I have already spent the full £50 after paying the full price the first time and not received any food. I cannot afford to spend another £25 , totalling £75. I work in the NHS long hours and so I physically cannot afford to pay £75 to run the risk of not receiving any food a second time , for something that isn’t my fault.
I really am just really disappointment. After long hours at work i really was looking forward to this food. I took annual leave to be in the house and was in the house all day to collect it (only to see it had immediately been returned to sender). I didnt give it 1 star but 2 because for a moment I really was excited to try the food. But as it stands, I have lost £50 and received no food , and I physically can’t afford to loose any more money and have nothing to show for it.

10 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo powfood.co.uk

Odpowiedź od powfood.co.uk

Dear Serica,

I sincerely apologise for the experience you’ve had. I issued the 50% off discount code to you when we heard that your order had not reached you, even though this was due to the omission of your door number from the address. This would usually be flagged in our processing by DPD but it was not on this occasion.

I understand that you were happy with the discount code initially, as you emailed by colleague saying that you really appreciated her help, so it’s disheartening to read your review. As a small, family-run business, we genuinely care about our customers and take pride in the food we make. Our margins are tight, and we do our best to be able to offer fair prices while maintaining quality. These discounts mean that we make a loss but we understand the frustration of our customers when they do not receive an order due to postage issues and we try to rectify this as best we can, even though we are helpless as it is the responsibility of a third party provider.

I wish you all the best.
Best regards,
Emily

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej