Nesstar Ltd Recenzje 

312
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 2 z 5

Ordered a sink, this arrived damaged. They sent a replacement and collected the damaged one but I had to print the return address and stick it on the box. The second one they had sent was also damaged... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Bought a Franke kitchen tap, via Amazon, which seemed go well. After just after two years the spout started leaking at the base. I was very disappointed, thinking about the irritation of replacing... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Haha I’ve noticed u have done this 2 loads of customers saying it’s been damaged in transit ur business is a con ripping people off hopefully people read all the reviews before buying of u because t... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Delivered next day after ordering, unfortunately the sink had obviously been returned by another customer since the tap hole had been punched through on the wrong side for us. However after a quick p... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep

Napisane przez firmę

Nesstar Ltd are a kitchen sink, hot tap and tap retailer. We stock some of the best UK brands with free delivery and a great service.


Dane kontaktowe

3,5

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

312 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 68% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,5

Wszystkie recenzje

(312)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 23

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 3 z 5

Refund now obtained Poor quality and disgusting service

Edit- I can confirm a refund has now been issued. I understand this a manufacturer issue and they have agreed to compensate the supplier who in turn has agreed to my refund.

Poor customer service, disgraceful product. Sink is poor quality and awful. Refused a refund and delayed responses. Will never buy from here again.

24 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ordered a nickel silver boiling water…

Ordered a nickel silver boiling water tap.
They delivered a black one.

Installed tap...tap leaked every time the boiler heated up the reservoir tank.

Nesstar took three weeks to get a response to me and only then because I chased them.

Can't recommend

6 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nesstar Ltd

Odpowiedź od Nesstar Ltd

I am very sorry to hear of the error and fault with the order, along with the time taken to provide a resolution. This will be investigated with the agent and manufacturers as to why a resolution took so long.

Oceniono na 1 z 5

Extremely disappointed

I am writing to express my profound dissatisfaction with a recent order, which has resulted in significant financial loss and undue inconvenience. The series of failures on this company's part has been completely unacceptable.
The issue began with my order for a £130 composite sink. Upon its arrival, I checked the color and, finding it to be grey, assumed the product was correct. As I have no experience in what composite looks or feels like. I then scheduled a plumber to carry out the installation.
Upon his arrival and after removing my old sink, the plumber immediately noticed that the item sent was plastic, not composite. He confirmed that it was the wrong product, a much cheaper item, seemingly a £90 version from this company's own product line. The barcode on the delivered box did not match the product inside. This error left me in a desperate situation, as my old sink had already been removed and taken away.
In a state of urgency, I contacted what I thought was Amazon customer service, only to be redirected to the company as a third-party seller. With a plumber on site and no sink, I was forced to reorder the item, paying for next-day delivery in the hope that the correct product would finally arrive. I did so with the expectation that the refund and exchange for the incorrect item would be handled promptly.
The costs of this error is compounded as will be billed for a second visit from the plumber, a direct consequence of the company's shipping mistake. When I submitted the invoice for this unnecessary expense, they refused to pay it, despite being their error being the root cause of the issue. As a result, I am now personally burdened with paying £280 in plumber fees to fit a £130 sink—more than double the product's value.
The problems did not end there. The second delivery, was for next day delivery but never showed up. I was home all day waiting, and monitoring my Ring doorbell which showed no attempted delivery. The only communication I received was a notification stating "Eveu stating they encountered a problem." This second failure left me with a non-functional kitchen for yet another day.
I have lost all faith in this company. The combination of shipping the wrong product, failing to take responsibility for the resulting financial costs, and then failing on the second delivery is frankly appalling. I expect a prompt and satisfactory resolution to this matter, including a full refund for the original product and compensation for the unnecessary plumber fees caused by this company's negligence. I still don't have a sink!

10 września 2025
Opinia niezależna
Logo Nesstar Ltd

Odpowiedź od Nesstar Ltd

I am very sorry to hear of the experience you encountered. I have reviewed the correspondence and issues that arose. I can see we accepted responsibility for the initial issue of the incorrect sink being sent and fully understand your frustration however, I hope you can appreciate this is simply human error and we did look to offer a swift resolution. As you had already re-purchased the item via Amazon, our offer to collect and replace the item within 24hrs was refused. At the time of your order, we were using the Amazon easy ship programme and all deliveries went through Evri, arranged by Amazon, not ourselves. We sadly, had no control over these deliveries. Although I appreciate, it does not resolve your issue, we have now stopped using the Amazon easy ship programme due to these issues.

Oceniono na 5 z 5

​I couldn't be happier with my recent…

​I couldn't be happier with my recent purchase of a Franke kitchen sink from Nesstar Ltd. From the moment I placed the order to delivery, the experience was fantastic.
​The sink itself is a thing of beauty. The quality is exceptional, with a sleek matte black surface that perfectly complements my kitchen. It feels incredibly durable and well-made. It's clear that this is a product built to last.
​The delivery was just as impressive. The sink arrived much faster than expected.
​This entire experience has been great. I highly recommend both the Franke sink and Nesstar Ltd for their outstanding service. And their customer service is second to none. Extremely helpful and responsive. Thank you Nesstar Ltd.

11 września 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Good company, terrible delivery company

We had a sink delivered which was damaged and after contacting the company they sent a replacement with no hassle.
This should have been the end of the problem but was only the start!
They use a parcel delivery company with a rating on Google of 1.2 out of 5.
The replacement sink was dispatched straight away, the delivery company put it out for delivery and brought it back to the depot marked not delivered and not attempted. Same thing the next day.
On the second day I called the delivery companies customer services who stated it would definitely be delivered that never happened!
I contacted nesstaar who arranged for me to collect it , I did a 1 5 hour round trip and yes the delivery company did not have the parcel!
This was now Saturday.
Monday was the bank Holiday after several messages with nesstaar I agreed to wait another day for the parcel to actually move from the depot which of course it did not.
Nesstaar then agreed to send yet another sink on a before 1 delivery which arrived the next day.
The support from nesstaar was great, my experience is they simply don't have a reliable parcel delivery company which let's down a good company
The sink now fitted is perfect and of good quality.

28 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Poor Quality Products, Buy at Your Own Risk!

Avoid this company unless you’re happy to gamble with your hard-earned money. The products are cheap in every sense flimsy, poor quality and clearly prone to damage. If you’re not happy with what you receive YOU have to pay to send it back, even if it arrives damaged.
Save yourself the headache, spend your money with a supplier that actually cares about quality and their customers.

14 sierpnia 2025
Logo Nesstar Ltd

Odpowiedź od Nesstar Ltd

I am sorry to hear you were not satisfied with the item or the service provided. I have reviewed the correspondence and I can see that the reason for return was due to the quality not being what you hoped for. We do provide an extensive breakdown on the adverts for the materials used in our sinks and sell a vast amount of this particular model in question. As the return reason is due to a personal preference on material, this would be considered a buyer remorse and yes, in this instance the return is liable with the customer and this is stated in our terms and conditions and return policy. There was no mention of any damage within your messages. Of course, if an item arrives with a customer damaged, this is our responsibility to resolve and at our cost. We would not expect a customer to pay to return a damaged product.

Oceniono na 1 z 5

Avoid This Company at All Costs!

I purchased a composite material sink from this seller and returned it immediately because I decided to get a granite sink instead. Nearly a week later, they informed me that the returned sink was “damaged” on return and refused to process my refund. I ended loosing the cost of the good and return postage too.

Their so called customer service is unhelpful, dismissive, and completely unwilling to resolve the issue. I strongly suspect this is not an isolated incident and that other customers may have experienced the same.

14 sierpnia 2025
Logo Nesstar Ltd

Odpowiedź od Nesstar Ltd

Contact was made direct to yourself as soon as the item was returned and the damage identified. The return was arranged by yourself with a carrier of your choice, therefore have no control of the time taken for the goods to be returned to us.

As per our return policy, we do advise, if goods are returned to us in a damage condition, we may not be able to issue a refund. Due to this, we do advise to thoroughly check the goods prior to return to ensure there is no damage already present and then to also insure the goods with the courier of your choosing. If a customer chooses to not do this, we cannot be held liable.

As advised direct to yourself, a 50% refund was issued on your order so that you were not at a full loss of the item.

Oceniono na 5 z 5

Faulty and Damaged Item > Quick Response

Faulty and Damaged Item > Order 31182

Good afternoon Nesstar, I received a fault and damaged pipe. I have wrote to your sales and customer service email. The Customer Service rep assisted me with this. Thank you for your help.

24 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Lack of empathy and understanding in customer service


I recently purchased a sink from Nesstar, which arrived on the 29th. Unfortunately, the box was damaged upon arrival, but we assumed the sink would be adequately packed, so we didn’t inspect it before heading off on holiday the next day.

Upon returning, our plumber installed the sink and immediately noticed a crack around the perimeter. He assured us he checked the sink before fitting it, but due to the cream staining and markings on the surface, which resembled small cracks, he initially did not believe the marking was a crack and in fact insists It was not evident until the sink had been installed.

To our dismay, Nesstar refused to accept any claim, citing their policy that all damages must be reported before installation. I reached out to Reginox, the manufacturer, who confirmed that the damage was likely due to impact but sided with Nesstar by suggesting it could have occurred during installation. This raises concerns about potential quality issues, who knew a sink can be damaged during delivery. Obvious lack of packing.

While Nesstar did refund the £29.99 delivery costs as a goodwill gesture, I am left with a cracked sink and no resolution. I expected better customer service and accountability. I would caution others to thoroughly inspect their purchases upon arrival and consider the implications as there is no acceptance of liability with Nesstar. Really disappointed.

29 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

I sent an email about this product on…

I sent an email about this product on the 1st of May,because on google the price was £259.99. But on your website it was £269.99 and two of the photos were of the twin bowl. I still have not had a reply,so I
purchased the sink on the 6th as I needed a sink a.s.p.
Other than that your service was fast & and came in 2 days as stated. After giving this review the company contacted me and apologised to me and refunded me £10. So on that basis I have changed my review rating to 5 stars.

6 maja 2025
Oceniono na 3 z 5

A really positive experience let down…

A really positive experience let down by the delivery service the company used. First let down relates to the initial delivery date with an arrival time of 'any time before 6pm. Waited in all day and received a message at 9.90pm that night outlining that delivery would be the following day, again ' any time before 6pm. Arrived at around 11.30am that day. Extremely frustrating

28 kwietnia 2025
Oceniono na 1 z 5

After reading the reply given to George…

After reading the reply given to George Urquharts review, everything your company has been said without any proof.The fact is I am a 68 year old pensioner with very poor mobility with chronic arthritis in my arms yet you state it was damage like someone had dropped something into the sink , I'm not exactly the strongest person to be able to cause any damage is! The fact is the sink made a very loud sound like an explosion which left my ears ringing for hours after, the sink was damaged and you lot are trying to avoid responsibility disgraceful way to treat an elderly person you requested I send photos to assess the damage a photo on a black sick is not an exactly clear photo.i had to use a basin for weeks because it was Christmas time, You are an awful company I would NEVER recommend you incidentally I am not a liar how dare you suggest I am..Should you need to contact me Mr Urquhart will provide you with my details.

30 kwietnia 2025
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej