MagnetChess Recenzje 

652
•
Wynik TrustScore: 2 na 5

2,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

There was in issue with receiving order that was NOT the fault of the vendor, MagnetChess. However, the vendor came through for me and I finally received my order. I am happy. The person who hel... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

AI-slop company that fooled me into buying their product. If you look for magnetic chess on amazon, ebay, allegro or any other online retailer you will find EXACTLY the same stuff at 20% of the price.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Placed an order for 3 sets on Jan 2. Receiving emails about delays,overwhelmed with orders, a small family business etc. Total BS. They can't fill orders yet are still advertising. Emailed customer se... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

If I could rate any lower, I would. It took 4 weeks before they even apparently sent the package. Needless to say it never arrived even though I was home all day the date they said it was del... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

2,0

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

652 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,0

Wszystkie recenzje

(652)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 652

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Updated: Ordered in early December of 2025

Ordered in early December of 2025. No product as of today, and no response from company after repeated inquiries. Avoid this company at all costs!

Update: the product finally arrived. I am going to leave this at one star due to the complete lack of customer service or response to repeated inquiries. I would suggest that if you want a product like this to look on Amazon and find something that appears to be readily available from a company that will actually respond to inquiry.

6 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Douglas,

Thank you for your update and for confirming that your order has now been delivered.

We sincerely apologize for the delay and, more importantly, for the lack of communication you experienced. During the holiday period, we faced an unusually high volume of orders, which unfortunately led to shipping delays. In some cases, parcels were delayed or mishandled by the courier, and we regret that your order was affected.

That said, we fully acknowledge that our response time and customer support did not meet the standard we aim to provide. Your feedback is important to us, and we are actively working to improve both our logistics coordination and our communication so this does not happen again.

We truly appreciate your patience and are sorry that your experience fell short. If there’s anything further we can do to make this right, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Don't waste your money

Buyer beware!!!
On December 5, I ordered 6 of these magnet chess games as Christmas gifts for friends and family. I could have ordered something similar from Amazon, but I decided to spend my money with a small business instead. On December 10, I received an "update email" informing me that the product had gone viral and, due to the increased demand, my order would take a little longer to arrive, but it would still be in time for Christmas. I was honestly happy for them (the small business), and didn't mind if it took a little longer as long as it arrived in time for Christmas. By December 24, my order had not arrived, so I reached out to the company and asked if the order had not been shipped to please refund my purchase.
On December 25, I received a shipping confirmation. I continued to wait for my purchase to arrive. On January 12, I reached out to the company again to request a refund as my order still hadn't arrived. Today, December 14, I received my order, and it is a complete disappointment. The game is 1/4 of what is shown on the website and in the ads. The game pieces measure about 1cm X 1cm. Not at all what I thought I was ordering.

5 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Cynthia,

We’re very sorry to hear about your experience, and w e completely understand your disappointment.
Due to the high demand during the holiday period, many orders were delayed, and some shipments did not arrive in time for Christmas despite our efforts. We sincerely apologize for this and for not meeting your expectations, especially after you chose to support a small business.

We also want to reassure you that we are a legitimate business, and we take all customer concerns seriously.

We’re also sorry to hear that the product did not match what you expected. Your feedback is very important to us.

If you still haven’t received your order, please contact us with your order number or the email used to place it. We’ll look into this right away and arrange a replacement to be sent out as a priority.

Thank you for your patience, and we truly appreciate you bringing this to our attention.


Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Order was placed on 12/9/2025

Order was placed on 12/9/2025. Item has not been received as of 1/14/2026. I have received numerous emails with shipping alerts. Contacted the customer service email provided and only received yet another alert that my item shipped.

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Kim,

We’re very sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration.

Due to the high order volume during the holiday period, some orders experienced delays in dispatch and tracking updates, which may have caused repeated shipping notifications without clear delivery progress. We sincerely apologize for the confusion and inconvenience this has caused.

We understand how disappointing this must be, especially after already reaching out and not receiving a clear resolution.

If you still haven’t received your order, please contact us with your order number or the email used to place it. We’ll look into this right away and arrange a replacement to be sent out as a priority.

Thank you for your patience, and we truly appreciate the opportunity to resolve this for you.


Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

I ordered but never received 4 sets of the Magnet Chess…

I ordered 4 sets of the Magnet Chess game on Dec 5, 2025, but NEVER received it (as of Jan 14, 26). I have tried to track the order and reach out to the company, but the websites don’t come up like they did before. I am going to dispute the charges and get my money back.

14 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Edward,

Thank you for your message, and we’re very sorry to hear about your experience.

We understand your frustration regarding not receiving your order and the difficulty you had reaching us and tracking it. This is not the experience we want for our customers.

During the holiday period, we experienced a sudden increase in orders after going viral, which led to delays in dispatch, delivery, and customer support responses. In some cases, courier tracking did not update correctly, causing confusion, and some orders are fulfilled through overseas partners, which can also affect delivery times. We sincerely apologize for the inconvenience and the lack of timely updates, and we are actively working to improve this going forward.

Please contact us directly with your order details so we can urgently look into this and resolve it for you as quickly as possible.

Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 4 z 5

Received the product

Received the product. The game is fun. I enjoyed playing it with my 10,7 year old sons.
Shipping took longer but I figured it is around Christmas & expected delays.The pouch contains about 20 magnets I think, each size of a dime. Pouch fits size of palm. Paid $50 CAD with shipping to Canada. Pricey but hearing my younger kid giggle when the magnets attract , it was worth the wait for me. I'll cherish these memories.
Ordered on 2025-12-20 , received it on Jan 12,2026.

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Mubeen,

Thank you so much for your wonderful review, we truly appreciate you taking the time to share your experience with us!
We’re delighted to hear that you and your sons are enjoying the game and that it brought such joy and laughter to your family. Knowing that it created special moments and happy memories like these truly means a lot to us.

We’re also very grateful for your patience and understanding with the shipping time during the busy holiday season. It really means a lot.

Thank you again for your support and for choosing MagnetChess. We hope it continues to bring your family lots of fun, laughter, and cherished memories for a long time to come.


Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

If I could leave negative stars I…

If I could leave negative stars I would. Ordered on 12/06/2025. Was supposed to receive before Christmas. It's now January 14 and I have received a "tracking" number that takes me to a 404 page. I have reported it to my financial institution as a fraudulent company.

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Anna,

We’re very sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration especially after waiting this long and receiving a tracking link that isn’t working.

Due to the high volume of orders during the holiday period, some shipments were delayed, and in a few cases tracking links did not update correctly or parcels were mishandled by the courier. We sincerely apologize for the confusion and inconvenience this has caused.

We also want to reassure you that we are a legitimate business and take concerns like yours very seriously. If you still haven’t received your order, please contact us with your order number or the email used to place it. We’ll look into this right away and arrange a replacement to be sent out as a priority.

We take concerns like this seriously and would really appreciate the chance to resolve this for you.

Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Never received product

Never received product. DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY. They do not respond to inquiries.

14 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. We completely understand how frustrating it must be to wait this long, especially when your order was expected before Christmas. This falls short of the standard of service we aim to provide.

While the holiday period brought an unusually high volume of orders, we acknowledge that we should have communicated more effectively and resolved this matter much sooner. Please accept our apologies for the delay and lack of timely updates.

We would appreciate the opportunity to resolve this for you promptly. If you have still not received your order, please contact us with your order number or the email used to place the order, and we will investigate immediately and arrange a priority replacement or suitable resolution.

Thank you for your patience and understanding. We remain committed to putting this right as quickly as possible.

Kind regards,
MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Paid and placed order on Dec 14

Paid and placed order on Dec 14, 2025. Never received my order but they still have my money. Can’t contact them. No answer to email. No valid shipping info. Joel Mullen.

14 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. We completely understand how frustrating it must be to wait this long, especially when your order was expected before Christmas. This falls short of the standard of service we aim to provide.

While the holiday period brought an unusually high volume of orders, we acknowledge that we should have communicated more effectively and resolved this matter much sooner. Please accept our apologies for the delay and lack of timely updates.

We would appreciate the opportunity to resolve this for you promptly. If you have still not received your order, please contact us with your order number or the email used to place the order, and we will investigate immediately and arrange a priority replacement or suitable resolution.

Thank you for your patience and understanding. We remain committed to putting this right as quickly as possible.

Kind regards,
MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Havent recieved my game and have had no…

Havent recieved my game and have had no reply to multiple messages sent to see where it is customer care is none existent .

14 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. We completely understand how frustrating it must be to wait this long, especially when your order was expected before Christmas. This falls short of the standard of service we aim to provide.

While the holiday period brought an unusually high volume of orders, we acknowledge that we should have communicated more effectively and resolved this matter much sooner. Please accept our apologies for the delay and lack of timely updates.

We would appreciate the opportunity to resolve this for you promptly. If you have still not received your order, please contact us with your order number or the email used to place the order, and we will investigate immediately and arrange a priority replacement or suitable resolution.

Thank you for your patience and understanding. We remain committed to putting this right as quickly as possible.

Kind regards,
MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Ordered before Christmas no sign of…

Ordered before Christmas no sign of item.
Their website isn’t working properly.Appalling reviews.
Has anybody contacted Trading Standards?
Also is it a Chinese con. I’m not sure

19 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Ron,

We’re really sorry to hear about your experience, and we completely understand your concerns and frustration, especially after ordering before Christmas and still not receiving your item.

We sincerely apologize for the delays and for the issues you’ve encountered with our website. This is not the level of service we aim to provide. While the holiday period and sudden increase in orders after going viral led to delays in dispatch, delivery, and customer support responses, as well as some courier tracking issues and longer international fulfillment times. We are truly sorry for the frustration and disappointment this has caused. We take full responsibility and are actively working to improve our service going forward.

We also want to reassure you that we are a legitimate business and take concerns like yours very seriously. We understand why you might feel uncertain given your experience, and we’re committed to resolving this properly.

If you still haven’t received your order, please reach out to us directly with your order number or the email used to place the order so we can investigate this as a priority. We will do everything we can to either locate your order or arrange a replacement or refund as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention, we truly appreciate the opportunity to make things right.

Kind regards,
MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

I would have given a zero if I could

I would have given a zero if I could. Do not order from these people. Totally fake. No delivery. Fake emails from them telling you it is on the way, but zero response when you try to contact them.

14 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Dave,

We’re really sorry to read your experience, and we completely understand your frustration. You placed your order expecting it to arrive before Christmas, and waiting this long without receiving it or getting proper updates is not the experience we want for any of our customers.

During the holiday period, we experienced a sudden increase in orders after going viral, which led to delays in dispatch, delivery, and customer support responses. In some cases, courier tracking did not update correctly, which caused confusion, and some orders are fulfilled through overseas partners, which can also affect delivery times. We sincerely apologize for the inconvenience and the lack of timely updates, and we are actively working to improve this going forward.

We would truly appreciate the opportunity to make this right. If you could please reach out to us again with your order number or the email used to place the order, we’ll investigate immediately and arrange to resend your order as a priority.

We genuinely care about our customers and take feedback like yours very seriously. Thank you for your patience, and we hope to hear from you soon so we can resolve this properly for you.

Kind regards,
MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

No communication for weeks, delivered after Christmas

I ordered on 8 December and received no shipping confirmation or communication for weeks, despite sending multiple follow-up emails. The order was intended as a Christmas gift and there was no response until I escalated the matter and mentioned a bank chargeback and ACCC.

Tracking was only provided after escalation. The product was eventually delivered on 14 January, well after Christmas.

To be clear, the product itself is good quality, which is why I’ve chosen to keep it. However, the customer service and communication were extremely poor and caused unnecessary stress and time spent chasing basic updates.

If communication had been timely and transparent, this would have been a very different experience. Based on service alone, I cannot recommend ordering unless you’re prepared for long delays and the need to escalate to get a response.

8 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Thank you for confirming that your order has been delivered. Please accept our sincere apologies once again for the delay, as well as for the poor communication you experienced throughout this process. We fully understand and regret the frustration and unnecessary stress caused by the lack of timely and clear updates, particularly when you were actively trying to obtain information about your order.

This level of service does not reflect the standards we aim to uphold. We take your feedback seriously and are currently reviewing our internal processes to improve both our communication and response times, so that situations like this do not occur in the future.

We truly value your patience and understanding despite the difficulties you encountered. Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us. We remain at your service and are committed to supporting you.


Kind regards,
MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Scam

Scam, ordered and paid for , lied to , 8 weeks and it never arrived . They show on their website a trust pilot rating of 4.7 this is obviously a lie, as per the official Trust Pilot website their rating is 1.7. I’d say that not accurate as these fraudsters have probably created fake high ratings. They are fraudsters and criminals.
13/4/26 received a reply from these people who say their trust pilot rating is correct. Not on their website it isn’t as per this Trust Rating website their trust site rating is 1.7 and in my opinion that is likely boosted by fake reviews. So very poor whatever the case.

6 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Alan,

Thank you for your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration regarding the long delay and that your order has not arrived. This is not the experience we want for any of our customers, and we sincerely apologize for the inconvenience.

We also want to clarify that we are a legitimate business and do not create or manipulate reviews. Our Trustpilot profile reflects genuine customer feedback, and ratings can vary based on individual experiences and delivery circumstances.

While the holiday period brought an unusually high volume of orders, we acknowledge that we should have communicated more effectively and resolved this matter much sooner. Please accept our apologies for the delay and lack of timely updates.

Please reach out to us directly with your order details so we can assist you further and make this right.

Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 5 z 5

I bought magnetchess to play mainly…

I bought magnetchess to play mainly with my granddaughter. She's 7 year old and she loves it! My two adult sons also enjoy playing it.
It's simple to play, yet fun at the same time. I re- ordered another one so we could have more magnets to play with. Great idea, great game. Would recommend if you want to play a simple fun game across all generations.

2 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Neil,

Thank you so much for your kind and thoughtful feedback. We truly appreciate it.

We’re really happy to hear that MagnetChess is being enjoyed by you, your granddaughter, and even your adult sons. It means a lot to us that the game can bring different generations together in such a simple and fun way.

We also appreciate you re-ordering for extra magnets and recommending it to others. Your support and trust genuinely mean a lot to our team.

Thank you again for taking the time to share your experience. We’re very glad MagnetChess has become part of your family game time, and we hope it continues to bring you many enjoyable moments together.

Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Do not purchase

Ordered late November
Could see the ship arrived from China to Melbourne and "handed off to local courier" but no details for the courier.
Product still hasn't arrived (mid January). Company has no reply to emails

14 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Daniel,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry for the frustration and inconvenience you’ve experienced.

We understand how disappointing it is not to receive your order, especially after tracking showed it had arrived locally. In some cases, final-mile courier updates may not display correctly, which can cause confusion, but this is not the experience we want for our customers.

We also apologize for the delay in our responses. During the holiday period, we experienced a sudden increase in orders after going viral, which led to delays in dispatch, delivery, and customer support responses. Some orders are fulfilled through overseas partners, which can also affect delivery times.

We truly regret the inconvenience caused and would like the opportunity to look into your order and resolve this for you as quickly as possible. Please reach out to us directly with your order details so we can assist you further.

Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Purchased item Dec 16 and have still…

Purchased item Dec 16 and have still yet to receive it. Have reached out many times in various ways with zero response.

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Mj,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the frustration and inconvenience you’ve experienced.

We understand how disappointing it is not to have received your order and to not get a response after reaching out multiple times. This is not the experience we want for our customers.

During the holiday period, we experienced a sudden increase in orders after going viral, which led to delays in dispatch, delivery, and customer support responses. Some orders are fulfilled through overseas partners, which can also affect delivery times.

We sincerely apologize for the inconvenience and would like the opportunity to look into your order and resolve this for you as quickly as possible. Please contact us directly with your order details so we can assist you further.


Kind regards,

MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Shocking Shipping

I order this the MagnetChess on 17th Dec and still haven't received it. The tracking is terrible. Like others I started thinking that this was a scam.
I wish I had read the reviews before I placed my order as I would not have proceeded.

14 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Thank you for reaching out, and we are truly sorry to hear about the experience you’ve had with your MagnetChess order. We completely understand your frustration and concern, especially given the lack of reliable tracking updates and the uncertainty this has created.

Please rest assured that your order is legitimate and not a scam. The delay and poor tracking experience fall far below the standard of service we aim to provide, particularly during the high-volume holiday period.

We understand how disappointing it is to feel left without reliable information, and we sincerely regret the impact this has had on your trust in us.

We would appreciate the opportunity to resolve this for you promptly. If you have still not received your order, please contact us with your order number or the email used to place the order, and we will investigate immediately and arrange a priority replacement or suitable resolution.

Thank you for your patience and understanding. We remain committed to putting this right as quickly as possible.

Kind regards,
MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

DON'T PURCHASE!!!!

I wish I had read these reviews before ordering! If I could give them a negative # of stars, I certainly would! Lured in by the product videos and promise of delivery before Christmas, I ordered on December 16th. Soon after I received an email from what sounded like a "family company" apologizing for being unable to mee the demand in time for Christmas. Disappointing, but pretty standard for 2025. Received a notice that it had shipped on December 24th, but in order to track it, I would have to download a sketchy looking Chinese app on my phone. First red flag right there. Second week of January, I received an email asking if I had received the product and was prompted to complete a Customer Service form if I was still awaiting delivery. I completed the form, but received no follow up except for an email asking me if I was enjoying the product?!? Tried again today to track the purchase, but none of the links are working. I wrote their Customer Service again and requested an immediate update, otherwise I will be calling my credit card company to refute the charge.

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Amy,

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the distress, frustration, and inconvenience this situation has caused.

We understand your concerns regarding the delays, tracking issues, and lack of clear communication, and we regret that this has been your experience with us.
We are especially sorry that the tracking method and follow-up messages caused confusion or concern. This is not the level of transparency or service we aim to provide, and we acknowledge that we should have handled this more effectively.

During the holiday period we had a very high number of orders, which unfortunately caused delays and in a small number of cases parcels were lost or mishandled by the courier.

We truly regret that this situation has led to your current concerns. Please be assured your case is important to us, and we are committed to resolving it as quickly as possible.

We would appreciate the opportunity to resolve this for you. If you have not yet received your order, please contact us with your order number or email, and we will investigate and arrange a prompt resolution.

Thank you for your feedback. We take this seriously and are committed to making this right.

Kind regards,
MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

Agree with others reviews

Agree with others reviews. Have not received my order for over a month, emailed the company numerous times with no response.
Feeling so angry and disappointed.
Lost my money and time.

14 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Paloma,

Thank you for getting in touch, and we are very sorry to hear about your experience. We completely understand your frustration and disappointment, especially after not receiving your order and not getting a response to your emails.

This is not the level of service or communication we aim to provide, and we sincerely apologize for the inconvenience and concern this has caused. We also understand how upsetting it is to feel left without both your order and support.

During the holiday period we had a very high number of orders, which unfortunately caused delays and in a small number of cases parcels were lost or mishandled by the courier.

We would like the opportunity to resolve this for you as quickly as possible. Please provide your order number or the email used to place your order, and we will urgently investigate and work toward a prompt resolution.

Thank you for your feedback, and we truly appreciate the chance to put this right.

Kind regards,
MagnetChess

Oceniono na 1 z 5

SCAM

Ordered early December and after a few weeks handn't received the game. Contacted them numerous times, ended up getting a reply after putting in a complaint through paypal and they sent the game. I am in Australia and have only just found out these games have been recalled for safety reasons anyway.

6 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo MagnetChess

Odpowiedź od MagnetChess

Hi Sharon,

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience.

We understand your frustration regarding the delay and the difficulty in getting a response. We also want to clarify that we do not ignore customer inquiries, and in cases where there are delays, we always work to resolve them as soon as possible.

Regarding the safety concerns, we want to clarify that MagnetChess is not affected by any recalls. The information circulating online generally refers to different brands, including older or low-quality copies that do not meet safety standards. Our product is designed and manufactured to comply with applicable international safety guidelines.

To give you peace of mind:

-Our magnets are individually tested for safety.
-No recall or official warning applies to our product.
-We do not ship to regions where such products are restricted.
-Thousands of families use MagnetChess safely every day.

That said, we take both safety and transparency very seriously. We understand why you would be concerned, and we want you to feel confident about your purchase.

We are sorry for the inconvenience you experienced and appreciate you bringing this to our attention. If you still have any concerns or need assistance, please contact us directly with your order details so we can help further.


Kind regards,

MagnetChess

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej