Lanewoodsjewelry Recenzje 

105
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

My ring came in and I honestly couldn’t even believe it. It’s very high quality (in my opinion), and very shiny. I’m super content with what I received. Although, it was a little bigger than I persona... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I ordered two rings separately, one right after the other, and the support team reached out immediately to make sure I didn't order 2 on accident. Just them reaching out to make sure the orders were... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

It’s my second time ordering from Lanewoods jewelry and the delivered rings look great! I have been wearing one for a year now and it’s still shiny and bright The gold colour fades a little on the in... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

My wedding bands are absolutely beautiful I love them shipping was EXTREMELY fast! Very happy with our purchases!

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep jubilerski

Napisane przez firmę

Founded in 2016, Lane Woods Jewelry set out with a passion for exceptional craftsmanship and a mission to make high-quality jewelry accessible to all. We’ve redefined fine jewelry by blending unparalleled artistry with a commitment to sustainability. Using lab-grown moissanite and recycled metals, we craft ethically sourced pieces that celebrate individuality, emotion, and timeless elegance. At Lane Woods, we prioritize convenience and a stress-free shopping experience. We are always available to you with expert support via live chat and email. Our jewelry experts do not take commissions, ensuring that every recommendation is focused on finding you the perfect piece of jewelry. Our fine jewelry selection is unparalleled – we have hundreds of options for you to choose from. Each engagement ring and fine jewelry piece is made by skilled artisans to ensure quality and beauty. We also offer a 30-day return and exchange policy and a best price guarantee, so you can shop with confidence knowing you are getting the best value. Lane Woods jewelry is our pursuit and persistence of beauty, and we hope that they will accompany you through every important moment.


Dane kontaktowe

4,3

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

105 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,3

Wszystkie recenzje

(105)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 36

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

Waste of money

The jewelry quality is mediocre at best, definitely not worth the price. It took three weeks to arrive, and the customer service was unhelpful and unresponsive throughout the process. Additionally, the website fails to mention that the jewelry is made in China, which feels misleading. Wouldn't recommend.

14 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

Hi,

Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the disappointment you experienced with your recent purchase.

We understand your concerns about the jewelry quality and the delivery time. We are constantly working to improve our product offerings and shipping processes to ensure a better experience for our customers.

Regarding customer service, we deeply regret that we did not meet your expectations. We are committed to providing excellent service and will be taking steps to address this issue.

We value your feedback and want to make things right for you. Please reach out to us directly at support@lanewoodsjewelry.com, and we will be happy to discuss a solution that meets your satisfaction.

Thank you for your understanding and patience.

Sincerely,

Oceniono na 1 z 5

Bent setting DON'T BUY THIS JUNK

Finally received my ring after about 6 weeks. I wore it for less than 2 months and the mounting bent. Lane Woods asked me to send it in for repair and a repair fee. Will never buy from them again! If I could have given them 0 stars that would've been more appropriate.

21 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

Best Mrs. Taylor,

Thank you for reaching out to Lanewoods Jewelry. I'm truly sorry to hear about the issue you've encountered with your ring. I understand how disappointing it can be, especially after waiting for some time to receive and enjoy your purchase.

From the images you provided, we've carefully analyzed the situation and have determined that the bending of the ring is due to factors related to handling or use, rather than a manufacturing defect. However, please know that we value your satisfaction and the quality of our products immensely.

We are pleased to offer you a repair service for your ring. We strive to maintain our commitment to quality service and would be delighted to assist you in restoring your jewelry to its original condition.

If you would like to proceed with the repair, kindly contact us at our dedicated email address: support@lanewoodsjewelry.com.

We understand your concerns and appreciate your patience. Our team is here to ensure that your experience with Lanewoods Jewelry remains positive, and we're committed to addressing any issues promptly and efficiently.

Thank you for your understanding and for choosing Lanewoods Jewelry. We look forward to hearing from you soon and to assisting you with the repair of your ring.

Best regards,

Oceniono na 1 z 5

Just your run of the mill scammers…

Please don’t order from this company! The reviews under individual products on their site are kind of real in that they steal them from other sites. I went through them and they screwed up several times. My engagement ring is from Charles & Colvard (a lot of customers will abbreviate C&C when writing about them online) so I know their jewelry well and have read a lot of their on site reviews. I came upon this company looking for a similar but cheaper option to use for my wedding band until I can afford the one I actually want from Charles & Colvard. This company has copied reviews from C&C’s website and forgotten to edit the mention of C&C or Charles & Colvard out of the reviews they transferred over. If you look carefully some of the reviews on their site praise C&C. That’s the first and most obvious sign this site is a scam.

I went ahead and did some digging and talked to people who have been unfortunate enough to fall for the trash this company is selling. And by trash I mean their whole presentation/promises because you’d be lucky to get anything at all and if you do, I’m certain it would be trash. The only legit positive reviews seem to be from people who were given free products for their reviews. The others are clearly fake. It’s clear they send influencers quality pieces to get “ordinary” consumers to trust them and why not? The influencer isn’t lying… they actually got something good and for free. But when it comes to what they send every day customers, IF they even send it, that’s not the case. Different pieces from the pictures or they don’t send your order at all and zero communication once you ask for a refund. Also not an American company or located in America.

20 listopada 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I bought a Moissanite ring from Lane…

I bought a Moissanite ring from Lane Woods initially a few months back, and although it took nearly a month to receive the ring, and I had some issues with the quality of the metal used I decided to buy a different ring. It was over $300 U.S because I decided to buy in white gold. Once again, I had to wait a month to get my ring (which was shipped from China) and when it arrived - the size was clearly wrong. I immediately emailed Lane Woods and their response was truly astonishing - they blamed me and claimed "I didn't know how to measure my finger". Are you kidding me? I'm 50 years old and know perfectly well what size my ring finger is. Then they said they are willing to exchange but wanted $20.00. Then they offered to refund, but would only refund only about 2/3 of the amount I paid and then when I told customer service that was not acceptable - they started attacking me personally?! This company is not legit. They pulled a bait and switch and then try to extort you when you complain that you didn't receive what you were promised. I will never deal with them again and doubt I will get what I paid for.

18 listopada 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Believe the 1 star reviews!

Ordered 2 sterling silver rings in June, received rings about 3 weeks later. This was my second purchase (first was about 3 years ago, loved my ring but sadly lost it at Disney) after about a week I noticed the stone getting cloudy. I would have to clean the ring at least once a week. Fair enough for the price point (300ish for 2 rings). We’re now in October and both rings are tarnishing and cloudy. I have to clean the rings multiple times a day. Brought in to a jeweler thinking it’s me, and he confirmed, you didn’t get what you paid for. Reached out to Lane Woods and asked what could be done. They advised sending it back for an exchange or refund. I mailed the rings and emailed tracking and asked for the refund, because for 300ish dollars I shouldn’t be cleaning my rings a few times a day. The email back stated ooops sorry for the inconvenience, we can only exchange the items because it’s been too long. It’s been 3 months of me having the rings…I’d like a refund. They’re refusing and did not make the correction until AFTER the rings were being sent back. At this point I feel like I’m out of pocket for the money. But I can at least warn others…don’t expect these rings to last more than a month or so. And don’t expect to get what you see written on the website. 😔
Update: I was sent a new and improved ring! It is now a month old and can’t be worn as the silver has all come off. Lane Woods reached out to know if I’m satisfied and to ask me to take down my review. Now I have a second 300$ set of rings that can’t be worn. I’ll keep the review up. And judging by their 2.9 star rating…others are getting scammed also. Never again!

9 października 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horrible customer service

Horrible customer service. Nice products but would NOT recommend, no follow through, take days to respond, I do not believe management exists. Currently dealing with a breach of security regarding my personal banking

13 września 2024
Opinia niezależna
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

Hi Kate,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are truly grateful that you appreciate our jewelry products despite the recent experience with our customer service response time.

We sincerely apologize for any delay in our responses that may have caused you inconvenience or dissatisfaction. Please know that we value your feedback greatly and are constantly striving to improve our customer service experience.

If you have any further questions, concerns, or need assistance with anything related to your purchase, please don't hesitate to reach out to me directly. I am more than happy to help you with any issues you may have.

Your satisfaction is our top priority, and we will continue to work hard to ensure that our customer service meets your expectations in the future.

Thank you once again for your understanding and support. We look forward to serving you better in the future.

Best regards,

Oceniono na 2 z 5

My boyfriend just bought me a ring from…

My boyfriend just bought me a ring from here. I’ve been super excited to get it. He was charged 3 times! So he just reached out to them via email and he’s being accused of lying! So he wrote back with a screenshot of the bank statement! If this is how you treat paying customers, I don’t want the ring anymore! We will be buying elsewhere!

28 lipca 2024
Opinia niezależna
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

Hi Delaney,

Thank you so much for your recent purchase and for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you like our jewelry products!

However, we are deeply sorry to learn that our service did not meet your expectations in terms of response time. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you.

We strive to provide excellent customer service and are constantly working to improve our response times. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to make necessary adjustments to better serve our customers in the future.

If you have any further questions, concerns, or need any assistance with your purchase, please feel free to reach out to me directly. I am here to help and ensure that your experience with us is positive and satisfying.

Thank you again for your understanding and support. We look forward to serving you better in the future and hope to have the opportunity to earn your trust and satisfaction once more.

Best regards,

Oceniono na 1 z 5

Do not buy from this company !!!

Do not buy from this company !!!! I purchased a ring then not even a day later I asked for a refund because i had a change of mind. They emailed me saying that they would give me a refund. But I still have not got my refund. And now they will not answer my emails. Be very careful with this company. They do not care about their customers !!!! 47900

17 lipca 2024
Opinia niezależna
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

Hi Anthony,

Thank you for reaching out to us and for your interest in our jewelry products. We are sorry to hear that you have decided to cancel your order due to the perceived delay in the refund process.

Please understand that we strive to process customer emails and requests as quickly as possible, but it may take some time for us to address and resolve each inquiry. Additionally, once a refund is initiated, it can take a few business days for the bank to process and reflect the refund in your account.

We sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction this may have caused you. We value your feedback and will continue to work on improving our processes to ensure a smoother and more efficient experience for our customers.

If you have any further questions or concerns, or if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to me directly. I am here to help and ensure that your experience with us is as positive as possible.

Thank you once again for your understanding and support. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,

Oceniono na 1 z 5

Scam and liars

Scam and liars
There was an extreme delay shipping my order, and when it arrived it looked cheap and not like on the site. They told me to return it for a refund, then KEPT MY MONEY AND STOPPED RESPONDING!!

16 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

Hello! I apologize for giving you an unpleasant shopping experience and thank you very much for giving us the opportunity to make it up to you.
I replied to you when received your email about the refund. I refunded you on April 15th. Could you let me know if you got my email? If you still don't receive the refund, please reply me via email (support@lanewoodsjewelry.com) or reply to this message, I will reply promptly!
Thank you very much for your understanding.

Oceniono na 3 z 5

Ignores emails, dull stone, ugly setting

UPDATE: After posting my review on this site, a customer service rep reached out and provided return instructions. They also gave me the option of a 5% discount which I accepted, and they did refund.
Original 1 star review: The pictures online did not provide a side view of the bezel oval ring. The ring is very ugly and has a high profile so it snags easily. The moissanite is more of a dull grey color rather than the bright white it shows in the pictures. Customer Service reached out after my poor review asking how they can improve the experience, but then has ignored my follow-up emails. What concerns me is that it is impossible to return an item because customer service ignores emails and fails to provide directions. They also have failed to follow through with their offers. They said they can provide an additional 15% discount but I have yet to see this happen because they continue to ignore my emails.

2 marca 2024
Opinia niezależna
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

I hope this message finds you well. We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced and appreciate you bringing this matter to our attention. We understand the importance of timely communication and are committed to resolving this issue promptly.

To ensure that we address your concerns effectively, please provide us with your order number at your earliest convenience. You can reply to here or send the information to support@lanewoodsjewelry.com. There must have misunderstanding between us. Please contract us if you can see the reply.

Sorry for the unhappy shopping experience and hope you reply.

Oceniono na 5 z 5
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

Hello! I apologize for giving you an unpleasant shopping experience and thank you very much for giving us the opportunity to make it up to you.
All of our products come with a one-year warranty, if you have a quality problem with your product, please tell me your order number, I think it must have misunderstanding between us. I will reply promptly!
Thank you very much for your understanding.

Oceniono na 1 z 5

Poor poor quality

Purchased a ring from them in Jan 2023, received the ring and looked beautiful initially. A couple of weeks of wearing it, the gold polish started to wear off. I tried to contact the company several times through their online chat, but never had a single response. The ring is now fully silver, even though it was supposed to be gold plated and stone is coming loose. I won’t be buying from them again!

19 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

Hello! I apologize for giving you an unpleasant shopping experience and thank you very much for giving us the opportunity to make it up to you.
All of our products come with a one-year warranty, if you have a quality problem with your product, please contact me via email (support@lanewoodsjewelry.com) or reply to this message, I will reply promptly!
Thank you very much for your understanding.

Oceniono na 5 z 5

Perfect ring

I’ve been wearing this daily and it still looks as dazzling as day one. Surprisingly durable and always sparkling.

29 grudnia 2023
Oceniono na 1 z 5

no information and didn’t give me a…

no information and didn’t give me a tracking number

1 stycznia 2024
Logo Lanewoodsjewelry

Odpowiedź od Lanewoodsjewelry

Hello! I checked your order and your order has been shipped. You will receive an order shipment notification. Also, I sent you an email with the tracking number.
I am very sorry for giving you an unpleasant shopping experience. If there are any further questions, please feel free to contact me.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej