Lampwise Recenzje 

100
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I emailed Lampwise about a halogen bulb for my cooker hood, Natasha replied very quickly to say they had it in stock and could despatch . I called her and it arrived yesterday. She was very knowle... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Having used Lampwise on several previous occasions we returned to the shop to order some wall-mounted light fittings. We were shown a range of suitable designs and fittings from which we selected one... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Discovered this gem by searching long and hard for replacement glass shades. Finding Lampwise saved the whole standard lamp from being consigned to the bin for the want of a new shade. All the big s... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I’m always sceptical about online only companies but I checked Trustpilot about Lampwise and on the balance of things they seemed trustworthy. I ordered 4 bulbs, they delivered sooner than expected, a... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

4,6

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

100 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,6

Wszystkie recenzje

(100)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 18

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Not as Described

I bought 2 LED bulbs with motion detection. Having already tried to buy them locally I was disappointed. So I was so pleased to find them on Lampwise and the picture clearly showed that they were different from the ones that were not fit for purpose, so I ordered 2. They came very promptly but when I opened them they both were the style I'd already purchased and returned. I wrote to Lampwise to share this and ask if they did others and have not heard anything from them. So I'm left feeling quite disappointed with my experience and feel the bulbs were not as described.

31 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Lampwise

Odpowiedź od Lampwise

Dear Mr Martin RS

Thank you for your feedback and for bringing this issue to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced and for the delay in responding to your email. Over the weekend, we have been diligently working to address all customer queries, and we regret any frustration this may have caused.

We understand your disappointment with receiving bulbs that were not as described. To make this right, we would like to offer you a free return for your order. An email detailing the return process has been sent to the email address listed on your order.

We appreciate your understanding and hope to resolve this matter to your satisfaction. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Thank you for choosing Lampwise.

Best regards,

Customer Service Team
Lampwise

Oceniono na 5 z 5

Purchase of Lights

They could not have been more helpful in assisting me with selecting the right lights. On the phone and in the shop the staff were very welcoming and helpful.

14 lutego 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great customer service

Lampwise are an excellent company. I received an order of coloured bulbs recently but unfortunately one was defective. On contacting their support email they dispatched me a replacement within 48 hours. Many thanks.

19 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent service with Lampwise

A really positive experience with Lampwise.
Firstly, they were the only company prepared to fix my picture light frame. Secondly, I had great advice and, on their advice, bought a beautiful light that is just perfect for my kitchen.
Can 100% recommend.

6 listopada 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great service

Great service. Resolved the issue I had with an old light fitting and supplied what was needed and explained everything clearly. Really good.

1 listopada 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horrible experience in this shop

Horrible experience in this shop! Extremely unhelpful staff who did not have any consideration for us as customers. Will never buy from here again.

21 października 2023
Opinia niezależna
Logo Lampwise

Odpowiedź od Lampwise

We sincerely appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns. We are sorry to hear about your recent experience in our store. It's important for us to clarify the situation for all our customers and potential visitors.

During your visit to our store, there was an incident involving a crystal from a ceiling fitting. Our staff did hear a loud noise and promptly responded. Upon investigation, it was discovered that the crystal had been removed and accidentally dropped onto another lamp, causing damage. Our policy in such cases is to request payment for the damaged item.

It's important to note that our intention is never to make any customer feel uncomfortable or unwelcome. We apologize if the situation was handled in a manner that you found to be disagreeable. We strive to maintain a pleasant and respectful shopping environment for all our customers.

We understand that misunderstandings can happen, and we genuinely regret any inconvenience caused during your visit. If you have any further concerns or would like to discuss this matter in more detail, please do not hesitate to reach out to us directly. We are here to ensure that all of our customers have a positive experience with us.

Thank you for sharing your feedback, as it helps us continually improve our services and ensure that all customers have a positive experience. We value your feedback and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Oceniono na 5 z 5

A very happy customer.

I visited the Lampwise shop last week to look for a nice light fitting for my lounge. The shop has two floors and I was spoilt for choice and was given great advice by Pam and I decided to buy a nice chrome fitting. We arranged a fitting date which was brought forward as the light fitting arrived sooner than expected. Pam and her electrician both came to carry out the fitting and had it all finished in about an hour. I cannot fault Lampwise in any respect and was pleased to support a local business. Thank you.

17 maja 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Professional beautiful shop

Professional, very friendly staff that help me choose my dream lights. I'm so happy. Absolutely beautiful. So many to choose from but with all the lovely staff we got there in the end.100% recommended

5 maja 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

My phone call to query an order I…

My phone call to query an order I needed to exchange was dealt with courteously and very efficiently by Natasha who reordered the replacement on the spot and explained the technical difference between my order and its replacement. very helpful Lady. Will return to Lampwise for my next lighting purchases. John Stedman, Margate, Kent

9 maja 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Avoid at all cost the shop assistant had so much anger

Brought a green PAR 38 (£8.95) from them lasted not an hour, blow the green glass off took it back and the lady was rude and tried to tell me it was to do with AMP/WATT which it was not 80 watt is not to much as we had 100 watts in the holders before and lasted over 12 years (been in the electrical game for over 45 years.) Would not give a refund but did get one after speaking to someone on the phone. Slamming and banging things on the counter I have never dealt with any one like this before avoid at all cost. Very nasty people to deal with I'm sure they will make up something to justify there actions people like this always do. The shop which we believe were dealing with was noting more than a front for internet sales. Just an up date as they seem unhappy with the review if you care to read it it's says the lamp was 12 years old and not the fitting happy not to use you ever again one experience is more then enough for me.

5 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo Lampwise

Odpowiedź od Lampwise

We're sorry to hear that your experience with our shop didn't meet your expectations. We take all customer feedback seriously and we appreciate you taking the time to share your thoughts.

We apologize for any frustration you experienced with the product and the service you received. Our team strives to provide helpful and courteous customer service at all times, and we're disappointed to hear that you didn't feel that was the case for you.

Regarding the issue with the PAR 38, we stand by the fact that the wattage can have an impact on the use of the product, and we apologize if this was not communicated clearly enough, or more to fact you weren't in the mood to listen, however, We're glad to hear that you were able to obtain a refund eventually, but we're sorry for any inconvenience this caused.

(Order brought on our website customer had demanded refund in our store to his card - due to UK Law all payments must be refunded in the way they have been paid)

We would like to assure you that our shop is not just a front for internet sales. We have a physical storefront and have been in business for over 20 years in Stony Stratford, serving the needs of our local community as well as online customers.

We appreciate your feedback and will take your comments into consideration as we continue to work to improve our services.

Oceniono na 5 z 5

good service

I was impressed with Lamp wise help on my Purchase of Candle bulbs which are hard to find & on delivery which was packed really well so no damage

24 lutego 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

We don’t recommend this company at all

We don’t recommend this company at all. Abysmal service. Didn’t get back to us on email or phone. When we rang them they ended up hanging up on us. Didn’t want to refund us. Tried to overcharge us a “surcharge”. Wouldn’t refund over the phone. We had a three hour round trip to get the refund. The customer is wrong but they are right. Avoid at all costs.

29 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Lampwise

Odpowiedź od Lampwise

Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate all feedback as it helps us to improve our service. However, we feel that your review does not accurately represent the facts of our interactions with you.

We understand that you visited our store to make a purchase and that you preferred not to buy online, which we fully appreciate. We would like to clarify that all refunds, regardless of location, must be processed in person at the store. This is in line with our policy and is not related to the Distant Selling Act.

During your visit to the store, our owner attended to you and assisted you in finding an item that you loved and wanted. We want to assure you that our owner is highly experienced and knowledgeable in our products. However, the item was not in stock at the time, and we advised you that it would take 7-10 working days to get it in. We are pleased to say that we managed to get your order ready for collection within 5 days, which is ahead of schedule.

We understand that you wanted to cancel your order due to a staff member's failure to follow up on a phone call, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We would like to clarify that some items, but not all, carry a surcharge when they are not in stock and must be ordered specially. This is standard practice in our industry.

We take our telephone conversations very seriously, and we have instructed our staff members to terminate calls immediately if a customer is rude or disrespectful. We apologize if this policy was not communicated clearly to you.

Finally, we would like to clarify that our owner agreed to a full refund with no surcharge when you came into the store to speak with him. We apologize if there was any confusion during this interaction. We value all of our customers and strive to provide excellent service at all times. Thank you again for your feedback.

Oceniono na 4 z 5

Excellent service

Excellent service. I tried lots of companies, large and small , but could not find a glass shield for a spotlight to the correct size, until I found Lampwise on the internet, who provided exactly what was required.
Very helpful and professional.

22 października 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great Customer Service!

Lampwise were helpful and really easy to deal with. I was able to contact them by phone, speak with their team who immediately resolved my issue. Their team is responsive, friendly and efficient. Great customer service!

8 czerwca 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent service

Excellent service. Good response when I telephoned the shop. My light bulbs were expertly wrapped, would have no hesitation to buy on-line again. Delivery was prompt and was exactly the product I wanted.

14 lutego 2022
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej