Homebaa Recenzje 

113
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

SCAMMERS. Never delivered my product and when I disputed with my credit card, they submitted fake documents saying that they did until I submitted the tracking showing it never arrived. I am now pursu... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Nice clean look, surprisingly sturdy. The delivery took 8 weeks, but this is the only drawback. The pieces were well-packed and the holes aligned well for assembly. A major upgrade in organization for... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Almost 5 stars for service but definitely 5 stars for the product! The lamp is beautiful! Previous reviewers were correct that there were no instructions included and yes, you can figure it out but... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I ordered a light that was labeled "Third gear dimming". I did not realize this mean that it would change color temp every time I turned it off and on again. I reached out to customer support to inqui... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep meblowy
  2. również w kategorii:
  3. Sklep z meblami do barów i restauracji
  4. Sklep z meblami do salonu
  5. Sklep z meblami kuchennymi
  6. Sklep z oświetleniem

Napisane przez firmę

Homebaa is an online provider of quality lighting and a curated selection of fine furniture. We focus on delivering a diverse range of design styles—from modern minimalism to vintage elegance—allowing clients to find the perfect pieces to complement any unique space. With an emphasis on craftsmanship and reliable quality, Homebaa ensures that each product line is carefully selected to balance aesthetic appeal with lasting durability. By providing attentive service and a refined shopping experience, Homebaa aims to help both residential and commercial clients create environments that are both tasteful and inviting.


Dane kontaktowe

3,6

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

113 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 95% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,6

Wszystkie recenzje

(113)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 64

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Horrendous

Horrendous. Took forever to ship, didn’t even arrive with instructions for how to build, not the size promised, impossible to return. Would absolutely not buy again.

20 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Homebaa

Odpowiedź od Homebaa

Dear Customer,

We’re truly sorry to hear that your experience has been disappointing.

We noticed that we have not had the opportunity to communicate with you previously regarding these concerns. If installation instructions were missing, we would have been very happy to provide them promptly, as assembly guidance is available for this item.

Our team has already reached out to better understand the situation and offer assistance. You may also contact us directly at service@homebaa.com
so we can address this promptly. Please rest assured that we are committed to resolving this matter in a fair and reasonable way.

Best regards,
Homebaa Customer Support Team

Oceniono na 2 z 5

I reached out to the company after not receiving any updates

I reached out to the company after ordering a bookshelf that they confirmed receipt of on Feb 6, 2026. Still, the item has yet to ship and despite multiple emails and calls I have not yet received an update. Will adjust review once I have some movement from the company. For reference, order # is: HB-96002026

6 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Homebaa

Odpowiedź od Homebaa

Dear Customer,

Thank you for your patience, and we’re truly sorry for the delay.

Your order HB-96002026 has not shipped yet. We have responded to you via email with an update and explanation.

The delay is due to the factory holiday schedule, which has affected production and dispatch timelines. As operations resume, your order is being prioritized for shipment.

We sincerely apologize for the inconvenience this has caused and truly appreciate your understanding. We are closely following up to ensure your order is shipped as soon as possible.

Best regards,
Homebaa Customer Support Team

Oceniono na 5 z 5

Designer Wood Leg Living Room Cushion Accent Chair

I was interested in a gorgeous chair on their site but had some questions so I reached out through the chat feature. Customer service was really helpful, and got back to me in a timely and precise manner. The chair is beautiful, and I cannot wait to work with homebaa in the future!

9 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I DON'T THINK THEY ARE LEGIT EITHER

I ordered an item on December 9th. Still hasn't arrived. They are also very slow to respond. I tried the online texting approach, but they asked for money after they asked for my full name, zip and email. SCAM

10 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Homebaa

Odpowiedź od Homebaa

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry for any confusion this situation may have caused.

After reviewing our communication records, we can confirm that we replied to your messages within 24 hours each time, and our conversations with you were related only to shipment updates. We never requested any additional payment from you beyond your original order.

We would also like to formally clarify that Homebaa does not request payments or personal information through unofficial channels. Any message asking for money did not come from our company. Please be assured that we only communicate with customers through our official contact channels:

📧 Email: service@homebaa.com

📞 Phone: +1 971-612-9344

We’ve arranged for a team member to reach out to you shortly to assist with your order, and we truly hope to resolve this matter for you as soon as possible.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Homebaa Customer Support Team

Oceniono na 5 z 5

Great company

Great company. Amazing customer service and the products matched exactly what was advertised. Highly recommended.

8 stycznia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Beautiful green chandelier

I recently made a purchase of a green chandelier. The quality exceeded my expectations. I broke a globe to chandelier and reached out to Homebaa to purchase a replacement globe. They quickly sent me a replacement for free even though I broke the globe myself.
Homebaa is a great company and I couldn’t be happier with my purchase.

20 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great product, even better customer service

I purchased (2) horizontal light fixtures from Homebaa. Like others have said, the shipping time took a few weeks because they ship from overseas, but I knew that before buying and was perfectly ok with it. When my lights arrived, they were in excellent condition and exactly as described on their website. The problem I wound up having was that the light fixtures I bought included 3 different light modes (warm/bright/brightest) and there is no way to keep the light on the same mode. I personally like the warm mode, so in order to get to that setting I had to turn my light switch on and off three times to cycle through the modes and get to warm. I knew when buying the product that it has 3 different light mode options, but just figured there would be a way to leave it on the mode of my choice. That was my fault in not understanding the capabilities of the light.

Here's where the amazing customer service comes in. I got the standard "would you like to leave a review of your recent purchase" email from Homebaa, so I left a review explaining my frustration with the light modes. Within 12 hours I received an email directly from their customer service team saying they read my review and were sorry for how I felt, and immediately offered to send out brand new "warm only" bulbs free of charge. I didn't even need to ask, they simply said "we're going to take care of this for you and make sure your light is exactly the way you want it". They didn't need to do this, as technically it was my fault for not understanding how the light worked before placing my order. In the week prior, I did try to find compatible "warm only" light bulbs that I could just buy and switch out myself, but the specific bulb uses a quick connect release for which I could not find anywhere else online. Thankfully Homebaa went above and beyond with their customer service and is making my light fixtures become the exact way I want them, totally free of charge.

8 stycznia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!! If I could give 0 stars I would. I just want to say, I have never ever written a negative review for anything in my life but I want to make sure that no one makes the mistake of purchasing from this company. I purchased 6 chairs on 11-16 that I received on 1/3. My mistake that I didn’t look fully into Homebaa before purchasing as I would have never proceeded with the long ship time. Anyway, we received our chairs on Saturday and upon opening the first box, I knew we had been scammed. The chairs that we ordered were labeled an “off white” but were a pale yellow in color. The backing of the chairs were stitched around the sides (online photo showed a clear distinction down the middle of the backing that looked like 2 separate parts), malformed, and the bottom of the backing had a cheap zipper that wasn’t disclosed or shown in product description. The chairs I received are completely different chairs to the ones I ordered. Or thought I was ordering. I emailed Homebaa on Saturday morning to ask for a refund/shipping instructions and heard back about 1am eastern time. Dulce expressed his sympathy about their products not meeting my expectations and requested pictures. I emailed pictures and waited again for a response. I hear back from Liv several hours later offering me a $100 refund (for the over $1k chairs I purchased) and to keep the chairs. She also mentioned that if we chose to ship the chairs back, refunds would be issued only once the chairs were received and inspected to make sure no damage from shipping had occurred since that is a possibility. If damage was documented then we might not receive our full refund. She said refunds could take up to 45 days. Anyway, I write Liv an email back noting that there is no damage on the chairs we received and that the other 2 boxes of chairs hadn’t been opened so we would have no idea whether there was damage on the chairs prior to being shipped back to them. That I would be sending all of this documentation to our lawyer in case we needed to go to small claims court and that our lawyer told us to report Homebaa to the BBB due to unethical business practices and misrepresentation. Dulce emails me back at 3am this morning and requested additional pictures. So far, neither of them has acknowledged that the wrong chairs have been sent just that they are sorry I’m unhappy about it. I sent Dulce several pictures back comparing to the photo online and all of the issues with the chairs I received. Liv emailed me back saying my case had been escalated but now could offer me $200 to keep the chairs. So now I’m furious again typing this review so that no one has to be given the run around by a company that clearly has no ethics nor cares about their customers and how they are presenting themselves as a business. Homebaa you should be ashamed of your business practices and I hope no one else gets scammed like we did. Be careful, Karma is brutal.

3 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Homebaa

Odpowiedź od Homebaa

Dear Customer,

We are truly sorry for the frustration and disappointment this situation has caused you.

We would also like to apologize for the confusion during communication. Your case was handled by a new member of our customer service team who was still becoming familiar with our internal procedures. As a result, the solution offered did not fully reflect how this situation should have been handled. We take full responsibility for this and will be strengthening our training and internal review process to prevent this from happening again.

We are currently investigating the discrepancy between the chairs you received and the product images. Your case has now been escalated to a dedicated senior support specialist. We are committed to customer satisfaction, and our team will contact you directly to provide a fair and satisfactory solution.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to make this right.

Best regards,
Homebaa Customer Support Team

Oceniono na 5 z 5

I was looking for a very unique and…

I was looking for a very unique and hard to find dining set. I was able to find exactly what I wanted on Homebaa. Throughout the fulfillment process, I had several questions, and the team at Homebaa exceeded my expectations with their quick and thorough responses.

31 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Delay in fulfillment and shipping

Careful ordering with this company if you want a product quickly, usually 5-7 business days for fulfillment and then 18-28 business days for shipping. That is minimum of 23 BUSINESS days to 35 BUSINESS days, but they have a surge in orders and slower to fulfill order. There is no human to speak with and its very automated responses. Here is the response from the company…

Dear Customer,

Thank you for your patience.

To ensure your order arrives in good condition, we typically take 5-7 working days for information verification, quality inspection and packaging. Due to a recent surge in order volumes, our warehouse is experiencing slower-than-usual fulfillment speed. Once your order is ready, we will promptly ship it for you. We will notify you by email when your pakage is dispatched.

Your shipping method is Standard Shipping, and the transit time is 18-28 working days.

Should you need any further assistance, please feel free to contact us.

Best regards,
Liv
The Homebaa Service Team

1 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Homebaa

Odpowiedź od Homebaa

Dear Esen,

Thank you for your feedback. All of our customer service responses are provided by real team members — never automated.

Our shipping time is clearly disclosed across our product listings, checkout page, and Shipping Policy, ensuring full transparency prior to purchase. We understand the wait may feel long, and we sincerely apologize for any inconvenience this caused.

For your case, we have assigned a dedicated representative to assist you, address your concerns, and ensure your requests are properly handled.

Best regards,
Homebaa Customer Support Team

Oceniono na 5 z 5

Outdoor sconce Light Flickering…

I have had several products over the years that have had a problem and they all never got resolved. But I can say honestly its nice to deal with a company that stands by their products.

11 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Order communications are professional & courteous

The chat interactions have been pleasant in trying to accommodate our lighting needs in relation to the product we were looking at. The replies were not instantaneous as many online shopping chats are, but came through to email later on so were not missed if needing to move along with the day. While we have not yet received our order (waiting on a couple of items to include), we are looking forward to receiving it, and we trust that if we were to have any questions or concerns after receiving, support would be available, professional, and courteous. Thank you.

4 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

My shelving order came with no…

My shelving order came with no instructions. Discovering my shelves originated in China, I was pretty sure I'd never get a response to my customer service request for instructions. But, to my surprise, an email response came the next day. Even though it took several attempts to identify my specific shelving (I lost the original invoice), the last email came with an attached video of instructions showing how to put it all together. Great customer service!!

25 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Do not buy from Homebaa

Do not buy from Homebaa. There was no indication at the time I ordered that this is just another Chinese drop-shipping junk company. Anyway, nine days after I had purchased I still had not received any notice of shipment so I emailed customer support. Wouldn't you know that it just so happened that they had literally just shipped it? What a coincidence. It still took two more days to receive a shipping confirmation email. The link for the shipping takes you to a very sketchy company 17Track which I have since learned is not an actual shipping company but rather is a tracking platform which I further learned is often used by both drop shipping companies (legitimately) but also by fraudsters to create fake tracking numbers. Giving Homebaa the very generous benefit of the doubt that they are not a front for fraud, the 17Track website states that it can take up to 60 DAYS to receive your order. There is no way to directly contact 17Track, the website only provides a FAQ page, but I digress.

After another 2 WEEKS passed I emailed Homebaa again and let them know that if I didn't receive my order in the next few days that I wanted to cancel and get a refund. They told that their records indicated my ship would arrive at a US port in ANOTHER 2 WEEKS and that there was no telling how long it could be held up in Customs. This I now realized that at best I was dealing with an awful drop shipping company or a fraudulent company, both being nearly identical in nature.

At this point I was done with them and told them I wanted a refund. They tried to offer free shipping and then a 20% discount but I was done. Of course they told me that I would need to contact 17Track to let them know I wanted to refuse delivery despite knowing that there is no way to contact 17Track. These are the games they play. Homebaa didn't issue a refund so I called my credit card company and got a refund.

Do not buy from Homebaa. Full stop.

27 października 2025
Opinia niezależna
Logo Homebaa

Odpowiedź od Homebaa

Dear Customer,

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate the opportunity to clarify a few misunderstandings.

All products are shipped directly from our factory warehouse through legitimate, verified logistics providers. We do not fake shipments. The tracking link you received via 17Track is a standard platform used to monitor shipments. While 17Track is not a shipping carrier itself, it displays real-time updates provided by the actual logistics company handling the delivery. If needed, we can also provide shipping proof or logistics documentation to verify that your order has been shipped.

Regarding your order, you selected Standard Shipping, which has an estimated delivery time of 18–31 business days. Your package was shipped within our stated processing time, and based on the tracking information, it was still moving normally within this expected timeframe.

We understand that international shipping times can feel long, and we genuinely apologize for any frustration caused. To acknowledge your concerns, we offered a partial refund as a goodwill gesture. When you requested to cancel the order, the shipment was already in transit and could not be canceled mid-transport. According to our standard procedure in such situations, refusing the delivery was the only available option.

We value every customer and never intend for anyone to feel misled. Your feedback helps us improve our communication and service, and we sincerely regret that your experience did not reflect the standards we aim to uphold.

If there’s anything further we can clarify or assist you with, we’re here to help.

Best regards,
Homebaa Customer Support Team

Oceniono na 1 z 5

Ordered light October 17

Ordered light October 17, they just cancelled my order after a month of waiting with no explanation. Very inconvenient and unkind. First they cancelled my order and charged me twice as much and said that the stock on sale ended. Then they tell me they will give me a discount if I remove my review which is 100% honest and accurate! Then they said they shipped it on 10-17-25. Today on 11-20- my order was cancelled without any explanation or reason as to why they did so. This company sucks!!! Please save yourself a headache and just shop else where! Dulce and Kelly you both let me down considerably!!!!! A very disappointed former customer who will never give this company another chance!!!

20 listopada 2025
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej