Hello Drinks Recenzje 

60
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Bestelling gedaan in Uddel. Na betalen zag ik pas dat ze uit Eindhoven kwamen. Besteld via Thuisbezorgd. Ze zijn nooit gekomen 100+ euro kwijt. Thuisbezorgd weigert terugbetaling omdat Hello Drinks aa... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Where the hell is my order? Sat by open window, no car sounds, knocks , noone. Says ''order delivered'' Im coming for you you scamming peanuts. Even left my phone number as a worst case.

Oceniono na 1 z 5

OPLICHTERS!! Ik ben wonend in de omgeving rond Arnhem. Dus hoe ik Hello Drinks uit Eindhoven tussen mijn thuisbezorgd app kwam vind ik raar. Maar goed. Ik had niet gezien dat ze uit Ein... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Gisteren een bestelling gedaan ..later zag ik dat dit uit Eindhoven moet komen en ik woon in Deventer. Status bezorgd maar niks ontvangen..ook bij thuisbezorgd kan je niemand spreken en op het telefo... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklepy monopolowe
  2. również w kategorii:
  3. Dostawca i producent napojów
  4. Platforma sprzedażowa online
  5. Sklep z piwem

Napisane przez firmę

Independently owned Liquor Marketplace, delivering alcohol to your door across Australia at low prices. Buy Now Pay Later at No extra cost.


Dane kontaktowe

1,3

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

60 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,3

Wszystkie recenzje

(60)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 9

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer service

Quick to ship, unfortunately there was an issue with the shipment being damaged with the courier, but I was contacted quickly and a replacement had already been sent. I will definitely be ordering again!

13 sierpnia 2021
Opinia niezależna
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Thanks Joshua

Oceniono na 5 z 5

The item took at little longer to…

The item took at little longer to arrive than expected, but once I got in touch with customer service their service was outstanding.
They got the item to me straight away, great experience.

10 sierpnia 2021
Opinia niezależna
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Thanks Joanna

Oceniono na 1 z 5

Poor shipping and delayed refund process

I ordered on 26th of June, expected delivery was on 3rd July, order never arrived, hello drinks blamed Auspost for misplacing the order, after many emails and a bad review someone from the team called and still delayed the refund process for a week stating that in the past they had instances like this where they refunded the customer and somehow the order was delivered(this is not customers problem, it’s their courier partners and their issues, how can they hold your money). In total I had to wait more than 20days to get my money back, I should have read the reviews before ordering, I saw similar reviews about their poor shipping process. EOD when as you order like a customer the only expectation is that your order will be delivered.

I will not recommend this company, if you are looking for a decent delivery time, only order if you have a lot of time to wait for the delivery.

9 lipca 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great gift idea!

Hello Drinks provided a way in which I was able to send a nice bottle of Scotch to my father in NSW for his birthday from my home in London.
Great customer service - highly recommended.

7 czerwca 2021
Opinia niezależna
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Cheers Sarah

Oceniono na 5 z 5

Highly recommended

I’ve been a repeat customer of Hellodrinks and would highly recommend. Great selection of beers that I can’t source locally and very good deals offered regularly.

17 kwietnia 2021
Opinia niezależna
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Cheers Jonathan

Oceniono na 5 z 5

Great Company .

The original order was short , hellodrinks corrected the mistake immediately . Very good company to work with .

17 marca 2021
Opinia niezależna
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Cheers Ian

Oceniono na 1 z 5

FALSE ADVERTISING & APPALLING CUSTOMER SERVICE!

FALSE ADVERTISING & APPALLING CUSTOMER SERVICE.

Where do I even start. Apparently it’s normal practice to advertise and also confirm in writing that I will be receiving an order I paid for then send me something else because “they cannot guarantee vintage stock”.

Purchased a vintage 2009 bottle of Dom Perignon as pictured on the Hello drinks website for a very meaningful celebration (the year was VERY specific and held special place in ones heart). I followed up at time of order with an email to support confirming that it was definitely a 2009 bottle and the importance behind it. I received a response a few hours later confirming “I will be receiving a 2009 bottle”.

So, to my horror (and 3 days out from gifting) I received a 2010 bottle of Dom Perignon. I tried desperately to contact them to explain the importance and that I needed the 2009 urgently. I received an email being told it was a mistake and that a 2009 bottle would be sent priority. I asked them to confirm the time frame as I was now stressed and tight on time time and then received this is response -

“ Hi Lauren,

Apologies for the late response. We cannot guarantee vintages at this stage as stock changes over so frequently from supplier. We are trying to source milk the 2009 bottle, but can’t guarantee it.

We can have the bottle collected & returned or we can provide $10 credit on your account.

We strive to create top-of-the-line products that our customers love, and we want you to be satisfied with everything you purchase from us.

Please let us know how you would like to proceed and our apologies again that you weren’t completely satisfied.

Sincerely”

I am absolutely appalled and the back tracking not to mention the lame $10 credit to use with them. Is this seriously how business’ are allowed to run these days? I’m now left with an overpriced bottle of 2010 Dom which I could have got from Dan’s 2 mins up the road and $20 cheaper.

Seriously don’t bother with these guys. Wish I had read the reviews before buying.

17 lutego 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

they short shipped and haven't refunded…

they short shipped and haven't refunded after promises made by owner...7 weeks and still going on...DO NOT TRUST this company....poor service and u cant get a straight answers

6 stycznia 2021
Opinia niezależna
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Hi Ted, As already communicated to you on 20/12/20, your funds were held by PayPal as you lodged your dispute with them, as we agreed with you, our supplier left the order short, and we advised PayPal to refund the amount of $173 to your account, which you agreed to. At the time of your last follow up, PayPal had not closed the case, so you need to follow up your dispute with them, as they have frozen the funds which we cannot access, alternatively you can close the PayPal ticket, which will release the funds back to our account, and we can refund the money to you immediately. This was also communicated to you on the 20/12/20. Unfortunately your request to receive payment/extra refunds to not leave a negative review have been denied.

Oceniono na 1 z 5

Am now 22days from order…

Am now 22days from order placement/delivery confirmation, and have only received a portion of the order which are for Christmas gifts to employees, who finish up tomorrow. Some responses to emails but I am instigating all of the correspondence. Stuff ups happen, but ultimately the business can only be judged by couriers they use and the timely and proactive customer service when problems arise.

17 grudnia 2020
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Hi Chris, apologies for the delay with your order, I am working on this with our customer team, whilst we are judged on the couriers we partner with, the volumes they have experienced in the online industry this season has been record breaking, from our side we had very few issues with dispatching orders ahead of time, however some of the issues occurred in the delivery network, which increased the volume of customer tickets our team were handling. We are working with the couriers to improve the speed and accuracy of delivering on time. Will be in touch. Cheers, JP (Owner)

Oceniono na 1 z 5

I have been waiting 2 weeks for my…

I have been waiting 2 weeks for my drinks I ordered and still haven’t received them. Not very good service.

9 grudnia 2020
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Hi Lynette, Apologies about the delay with your order, we are following this up with the courier, who have been experiencing major bottle necks at their depots, orders are now moving again, so it should be with you soon. Our normal service to your area is 1-2 business days.

Oceniono na 1 z 5

Zero stars.

Zero stars.
We are still waiting for our beer.
Meant to be here by December 1.
It was ordered in November 25
Terrible terrible terrible

9 grudnia 2020
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Hi Peter, Apologies for the delay with your order, we have been experiencing some delays on certain routes with the couriers due to Christmas/Covid backlogs, our team are working with the courier on your order, with latest scan showing today, with the beer moving closer to you. Completely understand the frustration, which we will reach out to resolve as soon as we get the beer to you. Cheers JP (Owner)

Oceniono na 2 z 5

Delivery was prompt and it was easy to…

Delivery was prompt and it was easy to navigate the site, however I am a little disappointed in the quality of wines that I received.

9 grudnia 2020
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Hi Crystal, Thanks for your feedback, these wines came from one of our marketplace suppliers, on special for $79 per dozen. You can make a review on the product page, which will help other customers in choosing their wine, we will also make a note to feed this back to the supplier.

Oceniono na 3 z 5

delivered in good condition but…

delivered in good condition but delivery was slow

28 listopada 2020
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Hi Ian, Apologies for the delay that you experienced, Your order was picked, and dispatched same day, however during the businest two weeks of the year saw some of our orders caught up at the backlogs at the depots, normal delivery times are 2-3 business days to your area.

Oceniono na 1 z 5

Hi we have still not received our case…

Hi we have still not received our case of Leffe Blonde. Can you please advise delivery date?

I have entered my provided tracking number on the Aramex/Fastway site, and the tracking number is not valid.

Who can I contact to sort this out?

25 listopada 2020
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Hi Kir, Hope you are well, your order is currently at the Courier depot, and will begin scanning shortly, due to the high volume of orders from this promotion, we have to send the beer in pallets to their truck, where they will sort them and scan them, rather than double scanning at our warehouse, and again at theirs.

Oceniono na 5 z 5

Great price

Great price. Product delivered in time.. Prompt updates on shipping and delivery. Nice experience overall.

24 listopada 2020
Logo Hello Drinks

Odpowiedź od Hello Drinks

Thank You Rajesh ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Cheers, JP (Owner)

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej