Haodirect Recenzje 

236
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

3,9

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Nervous ordering from a company that we didn't know mixed reviews on trustpilot but thankfully decided to place an order. Not only were the price of the 8 stools incredible. They arrived within 1 we... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Fast delivery good looking fire very happy with my purchase. Easy to use electric fire. Happy with the price and discount was even better by receiving a discount code.

Oceniono na 5 z 5

I've just purchased 10 square meters of self adhesive tiles. I was a bit wary as the price I paid was excellent. Far better than other suppliers. Laid them today and couldn't believe how easy it was.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Great ! But would say assembly time is 1.5 days if your on your own I did manage it on my own but my advice would be get another person involved, preferably someone that’s handy with tool’s screwdrive... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep meblowy

Napisane przez firmę

At Home & Outdoor Direct, we bring you unbeatable deals on quality furniture and outdoor essentials. From stylish indoor furnishings to durable garden must-haves, we offer a wide range of clearance items at exceptional value. Based in the UK, we’re your trusted destination for affordable home and outdoor living — direct to your door.


Dane kontaktowe

3,9

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

236 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 96% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,9

Wszystkie recenzje

(236)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 126

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

Zero communication

Ordered yesterday a swing and slide set for my baby girls birthday and I’ve still not received a confirmation email or anything???!?

7 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Mia Dunne,

Thank you for your feedback, and we're sorry for the confusion caused.

After checking your order, we can confirm that it was placed on 6 June. Unfortunately, the item was out of stock, and a full refund was processed. We also sent you an email regarding the refund on 8 June.

As this review was posted two days ago, we hope you have since received our email and refund confirmation. If you have not seen it, please check your spam/junk folder or contact our customer service team, and we will be happy to assist further.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 5 z 5

Good experience i order already 5…

Good experience i order already 5 so far. No complains good product and very first free delivery in few days thanks for haodirect and team 👍

27 maja 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Sukhjinder Dhesi,

Thank you so much for your kind review and continued support!

We're delighted to hear that you've placed five with us and have been happy with both our products and delivery service. Providing good quality products and fast, free delivery is what we strive for, so it's great to know we've met your expectations.

We truly appreciate your trust in Haodirect and look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Haodirect

Oceniono na 1 z 5

I purchased a storage box from this…

I purchased a storage box from this company
The price was £69.99
What a waste of money it was so hard to put together it’s not for DIY
THE screws and small nuts plus bolts were not fit for purpose
I put the lot in the skip as I couldn’t get it all back in the box to return it
What a waste of money

28 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Shug Williamson,

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear that you were dissatisfied with the product and found the assembly process difficult. We understand how frustrating it can be when a product does not meet expectations.

After reviewing our records, we have been unable to locate an order matching the details provided in this review. We would appreciate the opportunity to investigate your concerns further. Please contact our customer support team with your order number and purchase information so we can verify the purchase and review the issues you experienced.

We are committed to helping our customers and resolving any genuine concerns wherever possible.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 4 z 5

Good value prompt delivery

I bought a six panel folding screen room divider. Price was great value and product was as described. Arrived quickly and undamaged. Would buy from them again.

25 maja 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Philip Healey,

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that you were happy with the value, quality, and delivery of your room divider. It's great to know that the product arrived quickly and in perfect condition.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Haodirect

Oceniono na 1 z 5

The bbq I purchased instructions were…

The bbq I purchased instructions were diabolical no clear cut directions,
Parts not numbered or lettered ,
Wished I didn’t purchase

30 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Sarah Mann,

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear that you found the assembly instructions unclear and experienced difficulties identifying the parts. We take customer feedback seriously and are continuously working to improve our products and documentation.

Unfortunately, we have been unable to locate an order matching the details provided in your review. We would welcome the opportunity to investigate further and assist you. Please contact our customer support team with your order number and purchase details so we can look into this matter and help resolve any issues you encountered.

We appreciate your feedback and hope to hear from you soon.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 1 z 5

Don’t trust this website….looks like a…

Don’t trust this website….looks like a uk company but it’s shipped from china…no telephone number or call & customer support is via email …won’t answer my questions…Avoid at all costs

18 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Darren Webb,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delivery delay and communication concerns.

After checking your order, we can confirm that the shipment has experienced a logistics delay, and we have already contacted the courier to urge delivery as quickly as possible.

We always aim to support our customers and respond to all enquiries as promptly as we can. If you have any further questions or concerns regarding your order, please contact our customer service team and we will continue to assist you.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 1 z 5

Very disappointing….

I ordered the wrong size fireplace and was sent tracking. Before the order was dispatched I emailed to cancel. I was advised there would be a charge around £37 for recall/ cancellation.
I called the logistics company who advised the order hadn’t been dispatched.
Poor communication- no telephone number and charging cancellation charges even without sending the product is not acceptable.

15 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Sohail H,

We’re sorry to hear about your experience.

After reviewing the order, we can confirm that the incorrect fireplace size was selected at the time of purchase. The order had already been processed and dispatched, and after 24 hours we are unfortunately unable to stop or recall the shipment free of charge.

The cancellation/recall fee quoted was the charge applied by the logistics provider for intercepting a dispatched parcel, rather than a fee for cancelling before processing.

We understand your frustration and apologise if the communication was not as clear as it should have been. Your feedback is appreciated and will help us improve our customer service experience going forward.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 5 z 5

Fast delivery and exerlent customer…

Fast delivery and exerlent customer services , great product too

27 kwietnia 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Mr Anthony Cannell,

Thank you so much for your kind feedback!

We're delighted to hear that you were happy with the fast delivery, our customer service, and the product itself.

Your support is truly appreciated, and we hope to serve you again in the future!

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 1 z 5

I purchased 2 oil filled heaters

I purchased 2 oil filled heaters , one of the heaters stopped working (timer programmer scrambled screen)after 2 months I have tried to contact H and O direct but they have not responded to me.
Klarna say it's out of their timeframe for a refund, I will have to try and ombudsman.

17 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear delfly,

We’re sorry to hear about your experience.

After carefully checking our system, we have been unable to locate any matching order or previous contact related to the details provided in your review. Because of this, we are currently unable to verify the issue reported.

We would genuinely like the opportunity to investigate this further and assist you directly. Please contact our customer service team with your order number, purchase platform, and the email address used for the order so we can look into this for you as quickly as possible.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 5 z 5

Excellent service and product

Excellent service,brilliant fire just ordered another for another media wall that I'm building

27 kwietnia 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Scott,

Thank you so much for your kind words! We’re really glad to hear you’re happy with the product and our service.

It’s great to know you’ve ordered another one for your new media wall—sounds like an exciting project!

If you need any assistance, please feel free to reach out anytime.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 5 z 5

Good service

My purchase was delivered in a reasonable time frame.

26 kwietnia 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Peter Gee,

Thank you for your feedback!

We’re glad to hear that your order was delivered within a reasonable time frame. We truly appreciate your support and hope you’re happy with your purchase.

Kind regards,
Haodirect

Oceniono na 5 z 5

Everything was great

My order was confirmed, shipped and delivered within the indicated timeline. The delivery was to our front door which is the 11th floor, whereas it could have easily been left with the concierge hence that was a pleasant surprise to find it delivered to the front door. The item was as described hence no surprises and was easy to assemble. Thank you!

26 kwietnia 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear M de B,

Thank you for your thoughtful feedback!

We’re delighted to hear that your order arrived within the expected timeline and that the delivery right to your front door was a pleasant surprise. It’s also great to know the item met your expectations and was easy to assemble.

We truly appreciate you taking the time to share your experience. Enjoy your purchase, and we hope to serve you again in the future!

Kind regards,
Haodirect

Oceniono na 5 z 5

Received in good condition and packaging

Received in good condition and packaging

24 kwietnia 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Dave,

Thank you for your feedback!

We’re glad to hear your order arrived in good condition and that the packaging met your expectations. We appreciate your support and hope you enjoy your purchase.

Kind regards,
Haodirect

Oceniono na 2 z 5

Got delivered OK but qaulity of the…

Got delivered OK but qaulity of the product I ordered wasnt any good.
I ordered a garden an gate an what I got was more like a cheap thin shed door that I could snap with 2 hands.

24 kwietnia 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Stuart green,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear your order was delivered successfully.

We’re sorry that the product did not meet your expectations. After checking, we did not receive any prior contact regarding this issue.

If there is any problem with the item, please feel free to reach out to our customer service team. We will be more than happy to assist you and work towards a satisfactory solution.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 2 z 5

Frustrating communication - prepare for silence

Frustrating process now that the goods got delivered after I wanted to cancel. I changed my mind upon ordering, emailed and was initially receiving helpful emails that they were trying to intercept the delivery to return, in the meantime I was given a return address and parcel size to get my own quotes incase interception was not successful. The delivery unfortunately arrived the day after it stated on the courier website however we were not in so was left on my property, now I have the parcel with me all communication has gone silent - frustrating!! All I want to understand is how I package the item up for return so that my refund is processed! Feels like they are making it difficult for me to return now it’s in my possession!

30 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Paige Flannery,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the confusion and frustration caused.

After reviewing your case, we understand that you initially contacted us to cancel your order, but at the time we mistakenly assumed the item had already been delivered and provided return instructions instead. We sincerely apologise for this misunderstanding.

We can also confirm that your parcel has now been delivered, and our customer service team has followed up to provide you with the correct return instructions. If you have any questions or need further assistance with packaging or arranging the return, please don’t hesitate to contact us directly—we’re here to help ensure the process goes as smoothly as possible.

Thank you for your patience, and again, we’re sorry for the inconvenience caused.

Kind regards,
Haodirect

Oceniono na 1 z 5

SEEMS LIKE BIG SCAM!

SEEMS LIKE BIG SCAM!!

Item ordered No Response!! No Were to CHASE!! No Updates!! No CONTACT Number to call!!
Website Contact Us with No RESPOSNE..

PLZ SHARE THE CONTACT NUMBER!!!

29 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear AmiT Sharma,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the frustration caused by the delay in communication.

After checking, we can confirm that your enquiry has now been responded to, and your order has been successfully delivered. We sincerely apologise that our reply was not as prompt as it should have been, which understandably led to your concerns.

We appreciate your patience and understanding, and we’re continuously working to improve our response times and customer experience.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,
Haodirect

Oceniono na 1 z 5

I have bought a few items off of this…

I have bought a few items off of this site and they’ve always offered me back £10 because of their mess up up now I’ve ordered a light called sophisticated light looked very nice on the website however when it arrived it came with no instructions then to be told it’s easy to put up the wiring for it was atrocious and I will be sending it back however they are now asking me to pay for postage for it to be returned this company is a bit week say no more so be careful in what you’re purchasing

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Ivan,

Thanks for your review. We’re sorry to hear that you’re not satisfied, but we would like to clarify the situation.

The item you received does not include printed instructions as it is designed for simple assembly, and our team has already provided guidance to support you. Following our communication, you accepted a partial refund as a resolution, and this refund has already been processed.

After this, you informed us that you still found the installation difficult and requested a return. In this case, we have provided you with the return address and explained that return shipping costs are the customer’s responsibility when the item is not faulty.

We also offered further assistance, including step-by-step guidance and the option for you to share a video so we could better support you with the installation, but we have not yet received this.

We remain willing to help and support you, and we encourage you to contact us so we can assist you further.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 1 z 5

What a complete disaster

What a complete disaster for me having ordered from HAO.
As my order had not arrived, I had to chase the courier to find out where the order was and found out that they had delivered the item to the wrong house in the wrong town.
The courier did recover the item and eventually delivered it to me but when I opened the package part of the garden screening was dented and in other areas, some of the screening slats were clearly broken. I sent photos of the damage to HAO and asked for either a full refund or a replacement on more than one occasion.
During the time of chasing delivery of the item, on one occasion HAO asked me to check next door to see if it had arrived there even though it had been delivered to the wrong address in the wrong town.
I tried to reach a resolution which was time consuming - many emails back and forth and waiting 24 hours each time for a response.
HAO did offer initially a £20 partial refund to keep the faulty item but eventually offered a replacement if I returned the item. Really? I was so fed up with the poor communication, I opted for a £40 refund. HAO will naturally have their version of events that may suit them but my version is correct.
I would definitely not use them again. I suppose if the order arrives undamaged, happy days. But if there is an issue, don't expect a positive experience with their customer service.It was a bad experience for me and I found the communication to be extremely poor.

26 marca 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear ASW,

We’re sorry to hear that you feel this way and appreciate you taking the time to share your feedback.

We’d like to clarify the situation to ensure a fair and accurate understanding of what happened. Your order was initially misdelivered by the courier (DX), which we understand was frustrating. As soon as this was brought to our attention, we worked with the courier to have the parcel redirected and successfully delivered to the correct address.

Regarding the condition of the item (PVC Garden Fence Privacy Screen), we understand there were some creases reported. In response, we first offered a goodwill partial refund, and when you requested a higher amount, we continued to accommodate your requests.

At no point were you required to return the item, as we aimed to resolve this as quickly and conveniently as possible for you. We also offered alternative resolutions, including a replacement or full refund, should you have preferred.

We’re sorry if our response time did not meet your expectations. We aim to reply within 24 hours, although there may occasionally be slight delays due to weekends or holidays.

We believe we made every effort to resolve this matter in line with your requests, and we’re glad that a resolution was reached.

Thank you for your feedback.
Best regards,
Haodirect

Oceniono na 5 z 5
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear Agnes Balloch,

Thank you for your feedback!

We’re really glad to hear you found our products to be good value for money. Your support means a lot to us, and we hope to serve you again in the future.

Best regards,
Haodirect

Oceniono na 5 z 5

Garden Table

Great product great price and great service from this company.

25 marca 2026
Logo Haodirect

Odpowiedź od Haodirect

Dear customer,

Thank you for your wonderful feedback! We're so glad you’re enjoying the product and found great value in both our pricing and service. It means a lot to our team — we truly appreciate your support and look forward to serving you again!

Best regards,
Haodirect

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej