Eufymake Recenzje 

146
•
Wynik TrustScore: 3 na 5

3,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

First we waited about a year to receive the machine,the ink cartridges were expiring , we replaced them, then the filter soon after that, the scraper replaced that now the ink is smudges and not cur... Zobacz więcej

Oceniono na 2 z 5

Printer is less than six months old and I have to buy a $600 printhead. People are mentioning that this is very common and expect to replace the printhead twice a year. In two years that's the cost o... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

EufyMake is an outstanding company to work with. There product is easy to use and their customer service is top of the line! Received my purchases quickly and had no problems setting the machine up t... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

The ordering process has gotten better over time. The shipping department has gotten better about getting the orders out the door. In the process there really should be an option to expedite t... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Firma elektroniczna

Napisane przez firmę

At eufyMake, we believe boundaries are meant to be pushed, and the present is only a stepping stone to a brighter future. We're unveiling a brand-new look while continuing to empower creators worldwide with cutting-edge personal creative tools. Innovation isn't just our promise—it's our way of life.


Dane kontaktowe

3,0

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

146 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

W Trustpilot przywiązujemy wagę do treści tworzonych przez ludzi. Firma może jednak dodatkowo korzystać z naszego narzędzia wspomaganego przez sztuczną inteligencję, które pomaga w przygotowywaniu odpowiedzi.

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,0

Wszystkie recenzje

(146)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 142

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

You need to improve on your ink…

You need to improve on your ink delivery. Plus, it expires too quick. Other UV printing companies ink last much longer and cheaper.

18 sierpnia 2026
Logo Eufymake

Odpowiedź od Eufymake

Thank you for your honest feedback — we appreciate you taking the time to share it, and we hear you clearly on both points.

You're right that ink delivery and shelf life matter, and we're sorry they've fallen short of your expectations. Fast, reliable delivery and getting good value from your ink are exactly the areas where we should be doing better, and we've passed your comments directly to our product and logistics teams.

We'd genuinely like to help with your current situation. Could you please reach out to us at support@eufymake.com and mention "Trustpilot review"? Our team will be happy to look into your ink order and discuss any options available to you.

Thank you again for the feedback — it's how we improve. We're committed to getting better on both fronts.

Warm regards,

Oceniono na 5 z 5

The printer works as advertised, couple Cons tho

The printer works as advertised, very good results.
Cons: The UI is hard for me, but I attribute that to operator inexperience, as time goes by it will work out.

Ink: Got a notification that the ink may expire soon. I should point out I paid for this last July(?) but didn't receive it until aro May this year, so The ink should last at least a year. Haven't been shut down yet, but will complain if it does.

17 sierpnia 2026
Oceniono na 1 z 5

Was unaware of the ink issues would…

Was unaware of the ink issues would like to return the machine

15 sierpnia 2026
Logo Eufymake

Odpowiedź od Eufymake

Thank you for sharing your feedback, and we're sorry to hear the ink situation has been frustrating for you. We understand that ink is a meaningful ongoing cost, we appreciate you raising this, and we've shared your feedback with our team.

We'd really like to help make this right for you. Our support team has options available, whether that's assistance with your ink or guidance on your return request, and we want to find the solution that works best for you.

Could you please reply to your open ticket, or contact us directly at [support link/email]? Our team will prioritise your case and get you a clear answer as quickly as possible.

Thank you for your patience, and we're sorry again for the disappointment. We're here to help.

Warm regards,

Oceniono na 1 z 5

We loved this machine until it just…

We loved this machine until it just stopped working. Even though we were given a warranty, customer support has not helped us fix our printer and it has been sitting idle since May. I would highly recommend finding a different brand despite the low price and good reviews. We have talked to many owners who have had the exact same problem as us. The printer just stopped printing one day. We were told to fill out a 23-page survey to get help. We did that and then they asked us to fill out a 32-page survey with technical information that we do not know. Now we own a really amazing printer that does nothing. To top it off, Eufymake "does not allow users to leave reviews on their website"! This is insanity.

12 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Eufymake

Odpowiedź od Eufymake

Thank you for taking the time to share your experience — and we're truly sorry that your printer has been sitting idle since May. You loved this machine, and it should still be working for you. We understand how disappointing that is, and it's not the experience we want for any of our customers.

We also want to sincerely apologise for the process itself. Being asked to complete lengthy technical questionnaires is not how getting help should feel, and we hear you clearly on that.

We'd genuinely like to change this for you. Our senior support team would like to personally review your case and get your printer working again — or work out a resolution you're happy with — without any more unnecessary back-and-forth.

So we can help right away, could you please reach out to us directly at support@eufymake.com and mention "Trustpilot review"? We'll prioritise your case and assign it to a senior team member who can guide you step by step.

Thank you again for your honest feedback — it helps us do better. We're committed to making this right, and we're sorry for the frustration and lost time.

Warm regards,

Oceniono na 1 z 5

you get what you pay for

I'm sorry to say that, like many larger companies, it feels as though once they become successful, customer service begins to decline.

We had a print head start leaking. After inspecting it, we found the leak was coming from the clear plastic/glass section of the print head where the ink is dispensed. We contacted Eufy support and ended up going through what felt like an endless chain of emails. It became so frustrating that I was close to throwing the machine in the trash.

After reviewing multiple photos we sent, Eufy finally acknowledged that the print head was defective and confirmed they would replace it under the 90-day warranty.

While waiting for the warranty replacement, we decided to purchase a second print head for about $600 USD so we would have a spare if this ever happened again. Two weeks later, the print head we purchased arrived, but the warranty replacement never did.

When we contacted customer service to ask where our warranty replacement was, we were told that because we had already purchased one, that was considered our replacement.

Seriously?

What happened to the 90-day warranty? Why should buying a spare part out of my own pocket cancel the replacement I was promised for a defective product? Those are two completely separate transactions.

To make matters worse, I also purchased Eufy's extended warranty. After seeing how they handled a simple 90-day warranty claim, I have very little confidence that the extended warranty will provide any real value if I ever need it.

The product itself has potential, but the warranty process and customer service left me extremely disappointed. I hope Eufy reevaluates how it handles legitimate warranty claims because this experience has seriously affected my trust in the company.

9 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Eufymake

Odpowiedź od Eufymake

Thank you for sharing your experience, and we're genuinely sorry for the frustration this has caused.

We also apologise for the long back-and-forth before your print head was confirmed as defective. That process should have been smoother, and we're committed to doing better.

We'd like to make this right and review your warranty replacement properly. Could you please reach out to us directly at support@eufymake.com and mention "Trustpilot review"? Our senior support team will take personal ownership of your case, look into the status of your warranty replacement, and give you a clear, honest answer — without the endless email chain.

Your feedback about the warranty process has been shared with our leadership team, because your trust matters to us, and we want to make sure legitimate claims are handled the way you deserve — including under the extended warranty you've purchased.

Thank you again for your honesty. We're sorry we let you down, and we'd welcome the chance to put this right.

Warm regards,

Oceniono na 1 z 5

WARNING TO BUSINESSES AND HOBBYISTS:

WARNING TO BUSINESSES AND HOBBYISTS:
Widespread EufyMake E1 Defects & Support Stalling Loop
I purchased the EufyMake E1 UV Printer deluxe bundle with a Premium Care Package in May for
nearly £3,000 to run my business and for my hobby. The machine has been a complete failure. Under production
pressure, it cross-contaminates internal inks, turning my prints green, purple, yellowish or just nothing like the colours in the design and the paid AI
software constantly errors out.
On other community forums, I see I am absolutely not alone. Widespread reports show hundreds
of users experiencing failed printheads, mechanical issues, and severe software bugs. This machine
was clearly rushed to market and is completely unfit for commercial use.
I have formally invoked my legal rights under the UK Consumer Rights Act 2015 to reject this
equipment and demand a full refund. Instead of processing the return, customer support (Ticket
ANKER-TNS4510778365) is using deliberate stalling tactics—demanding I spend hours uploading
project files and printing CMYK charts to keep me trapped in a technical support loop. They've had me going back and forwards with numerous emails.
I refuse to let my business or my hobby sustain further losses. If EufyMake management does not contact me
immediately with prepaid return labels and a full refund, my husband is initiating a formal Section 75
dispute through the credit card company for breach of contract. Potential buyers, stay away!
I’ve only given this one star because the site wouldn’t let me leave 0 stars

31 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Eufymake

Odpowiedź od Eufymake

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're genuinely sorry for the frustration and disruption this has caused you and your business, and we take your feedback very seriously.

We'd like to give you some clarity on where things stand: your full refund has already been approved, and prepaid return labels have been issued. We're sorry that finalising the return logistics has involved more back-and-forth than it should have and added to your stress — that is not the experience we want for any of our customers.

Your detailed feedback on the print quality and the Studio has been passed directly to our engineering team, and it will help us improve. We stand firmly behind our products, and when a machine doesn't live up to expectations, it's our responsibility to make it right.

So we can complete your return without any further delay, our senior customer service team would like to assist you personally. Please reply to your ticket (ANKER-TNS4510778365) or contact us directly, and we will prioritise resolving the remaining details of your collection and refund right away.

Thank you again for your honesty. We're sorry your experience fell short, and we're committed to making this right for you.

Warm regards,"

Oceniono na 1 z 5

Geld genommen, Lieferung nach Monaten

eufyMake zeigt Produkte auf der Webseite an, ohne dabei zu erwähnen dass die Produkte teilweise Monate lang nicht lieferbar sind. Das Geld nehmen sie gerne, aber nicht mal eine automatische Info NACH dem Kauf. Erst wenn man sich bei Ihnen meldet und nachfragt erfährt man, dass das Produkt (in meinem Fall ein Roll-to-Film Attachment) weder lieferbar ist (seit nunmehr fast 2 Monaten!), noch sie auch nur den Hauch einer Idee haben, wann das wieder der Fall sein wird. 500 EUR einfach weg, ohne Gegenleistung, ohne Kommunikation von eufyMake, ohne erkennbaren zeitlichen Horizont und ohne auch nur mit der Wimper zu zucken. Das ist schon mehr als einfach nur "ärgerlich", das grenzt schon an Betrug für meinen nicht juristisch gebildeten Hausverstand. Wäre der E1 selbst nicht ein so gutes Produkt, ich würde von jeder Geschäftsbeziehung mit eufyMake abraten.

23 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

eufy make studio program is not good

eufy make studio program is not good, the camera is not accurate , ai contour recognition always fails messing the print, the ink is 4-5x more expensive then other uv inks, 100% regret getting it

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I can only advise against it

I can only advise against it. After 4 months, my print head is defective. The print head is the most expensive part—at 599€—and it only comes with a three-month warranty from the date of delivery. Absolutely ridiculous. Don’t even bother hoping for goodwill. I was also supplied with cartridges that had a short shelf life. Never again.

28 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I purchased the eufyMake E1Defective eufyMake E1 + Unacceptable Customer Service (Weeks of Delays) UV printer…

I purchased the eufyMake E1 UV printer hoping it would be a reliable tool. Unfortunately, the unit arrived defective and has never worked properly since day one.
Despite multiple support contacts over several weeks, responses have been slow and generic, with no meaningful resolution or working replacement provided. I’ve now been forced to return the printer along with all accessories because none of it can be used.
Extremely disappointed in both the product quality and especially the customer support. Buyers should be cautious — this experience has wasted a lot of time and money. eufyMake needs to dramatically improve their warranty/replacement process.

18 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Scam

Order placed on 26 May. Total cost of order is over $6000. Website still advertises as in stock and ships in 1-3 days. Was told now 7 days ago that would likely be shipped the following day. I then requested a refund five days ago. This email has been ignored. Receive an email telling me to "rest assure" that my order is currently in transit. That is a lie. They also say that their company policy is that they are not allowed to contact customers via phone. That seems extremely suspicious. Then receive an email today saying they have been in touch with the relevant department but "no updates have been provided". If advertising as in stock, why can they not simply ship another unit? DO NOT BUY from this company!

26 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Printer failed setup right out of the box. No resolution, and support told me to break or glue a bent part.

Edited to add: I pasted my latest response from support at the bottom. They're offering me a code for $40 as a solution for a machine that arrived DOA.

Backed on Kickstarter. The machine finally arrived, and it fails during the initial setup. It has been unusable straight out of the box.

I contacted support and have done everything they have asked. Sent logs, cleaned the machine, sent videos and photos of it failing. They even required photos of me cleaning the machine. Still didn't work.

While waiting for one of their replies, I noticed that part of the printhead is bent. I proactively sent photos and videos of what I discovered. I also pointed out that the broken piece is scraping against other components inside the machine.

Their first response to that issue was telling me to try to push it back into place and to "secure it" if it wouldn't stay. One of the videos I had already sent included me trying to push it back into place. I pointed them back to that video.

The next reply told me the part was cosmetic and to either break off the broken part or glue it down. They offered me $20 to cover the cost of the repair and said I could purchase the glue on Amazon. Unbelievable.

This is a machine that was dead straight out of the box. “They have not identified a confirmed root cause or provided a resolution for the failure during the initial test print, and yet they think it's a good idea for me to start breaking off parts of a machine that costs thousands of dollars.

Also, the ink they sent includes some cartridges that expire in less than two months.

As of this review, the initial printer setup still cannot be completed. It continues to fail during the first test print.

I hope someone at eufyMake sees this and intervenes before their tech team tells even more customers that they can repair the machine themselves by mechanically altering key components.

Ticket ANKER-TNS999099200

---

Update 18 June 2026

Here's my latest email to them and their response that I had to wait 24 hours for.

--

Me:
I will not attempt repairs that risk damaging the machine even further and shift the liability to the user.

You have not been able to identify the reason the printer is failing during initial setup. This problem is a hardware failure in a new machine, and it is obvious it cannot be solved remotely.

The printer arrived damaged and inoperable. Troubleshooting has not identified or solved the problem. I need a proper warranty solution. I need hardware replacement.

Please advise on next steps for replacement. That is the only appropriate resolution.

--

Them:
A brand-new machine failing during setup is not something that should be left unresolved, and it makes sense that a proper hardware solution is what you are looking for at this point.

The latest update from engineering is that the lifted piece under the carriage is not a functional component, and there is no separate replacement part available for that area. Whether it is pressed back down, secured, or removed, it would not affect printing performance.

To help address this, a $40 code can be arranged for you. If that works for you, that can be set up right away.

16 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Zweimal derselbe Fehler trotz klarer Anweisung – Kundenservice komplett versagt

Nach meiner ersten Bewertung hat eufyMake öffentlich geantwortet, die „volle Verantwortung“ übernommen und eine förmliche Nachforschung sowie eine verbindliche Übersicht aller offenen Artikel zugesagt. Leider ist seither das Gegenteil passiert, weshalb ich eine weitere Bewertung schreibe. Es wurde bis gestern (11.06.2026) keine Nachforschung eingeleitet vom Versender und es wurde auch nicht gehandelt. (Ganz im Gegenteil)

Ich hatte ausdrücklich und zweimal schriftlich darum gebeten, ausschließlich per DHL und nicht über UPS zu versenden, weil der UPS-Versand zuvor bereits schiefgegangen war. Trotzdem wurde die Ersatzbestellung erneut über UPS verschickt. Laut UPS-Zustellnachweis wurde das Paket nicht bei mir, sondern bei einem Amazon-Logistikzentrum angenommen, obwohl eine Unterschrift erforderlich war. UPS hat das Paket inzwischen als verloren eingestuft und eine Untersuchung eingeleitet. Die Ware ist also zum wiederholten Mal nicht bei mir angekommen.

Die zugesagte Nachforschung musste ich am Ende selbst veranlassen und wieder Strafanzeige erstatten dürfen. Auf meine Nachrichten kamen überwiegend standardisierte Antworten ohne echte Lösung, einzelne Anfragen blieben unbeantwortet.

Fazit: Ausser Aufwand, leider nix gewesen.

Positiv bleibt: Der Versand über DHL und DPD hat funktioniert. Das eigentliche Problem ist die Organisation und ein Kundenservice, der Zusagen macht, sie aber nicht einhält. Auf dieser Grundlage kann ich aktuell leider keine Empfehlung aussprechen.

11 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

I purchased the E1 from their website…

I purchased the E1 from their website back in July of 2025. It said shipping in 2-3 weeks. received it 8 months later. Machine it great when it's not bleeding Magenta ink into the white of the image. Ink is expensive. and if you're not printing everyday the ink will be used up from the maintenance routines it does. customer service is not great. communication is not good. I received ink that expires in 2 months. their response was you will use it before then. They are a very foreign company and treat the customers as such. The ink issue cost me 299.00 and they offered me a $10 coupon, and refused to swap the unused ink.

3 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I had an issue making a payment on the…

I had an issue making a payment on the website so I reached out to Support and I had the most automated AI responses possible, imagine you're going to spend 3300€+ on a machine and the Support says the same thing 5 times In a row, absolutely terrible service that resolves nothing. The only experience I had is website payment issues and support saying the same thing for 4 days. Ticket#ANKER-TNC8732415461

31 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Eufymake

Odpowiedź od Eufymake

Thank you for bringing this to our attention, and I am truly sorry for the frustrating experience you had when contacting our support team.

I would like to personally look into your case, understand what went wrong with the payment process on our website, and ensure you receive the help you originally needed. Please reach out to us with your contact details or ticket number, and I will prioritize your case.

We are also reviewing your feedback internally with our support team to prevent this type of experience from happening again.

Thank you for your honesty — it helps us improve.

Best regards,
eufyMake Trustpilot care team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej