Cramers van Asten Recenzje 

42
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

bestelde kledingstuk viel ca. 2 maten te groot. dat kan natuurlijk gebeuren en is het risico van online shoppen. Na retourzending en diverse mail contacten kost terugbetaling erg veel moeite en duurt... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Ik ben echt mega goed geholpen door dit bedrijf! Vanaf het eerste contact kreeg ik super snel antwoord op mijn vragen, echt fijn om zo'n snelle en duidelijke communicatie te ervaren. Wat me ook enorm... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Eergisteren besteld, vandaag binnen! Perfecte aflevering. Zeer vlotte communicatie. Voor België, ze werken samen met BPost. (Vind ik persoonlijk beter dan Post NL). En ja, eerst even hier gekeken op... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Meermaals iets besteld en altijd keurig geholpen. Laatste bestelling (afgelopen week) had ik het huisnummer omgedraaid (stom van mij!). Even gebeld en direct aangepast door hen. Kortom keurige ser... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Dom mody haute couture
  2. również w kategorii:
  3. Sklep z odzieżą damską
  4. Sklep z odzieżą męską

Napisane przez firmę

Cramers van Asten, alle toonaangevende modemerken onder één dak. Casual, business, jeans of luxueus; wij helpen je graag aan je nieuwe look! Cramers van Asten is gevestigd in Weert. Daarnaast shop je de laatste trends via www.cramersvanasten.nl.


Dane kontaktowe

3,7

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

42 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,7

Wszystkie recenzje

(42)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 3

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Gedragen kleding, 2e hands, voor nieuw verkopen.

De bestelde broek werd 2e hands geleverd! Slordig, kreukelig, pijpen omgevouwen, achterzak open met daarin vreemde voorwerpen maar het meest schokkend waren de urinesporen in het kruis aan de binnenzijde. Duidelijk gedragen en daarna teruggestuurd!
Na klagen moest ik fotos opsturen, tja, licht geel in een witte broek, dat is onmogelijk op een foto duidelijk te maken. Van Cramers van Asten mocht ik de broek retour zenden, maar de maat die ik nodig had was uitverkocht. Dus stelde ik voor de broek zelf te wassen met een extra korting. Dus niet!
Zelf controleren ze streng, lieten ze weten. Maar ik hoef er niets meer te hebben, 2e hands kleding voor een nieuwprijs en dat dan ook niet willen oplossen! Zo doe je geen zaken!

11 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste,

We betreuren het ten zeerste, dat u uw kennismaking met onze winkel als negatief heeft ervaren. We vinden het vervelend om te horen dat uw bestelde artikel en de levering daarvan niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Voordat wij een oordeel kunnen sluiten over een artikel met gebreken, vragen wij inderdaad altijd eerst om foto’s op te sturen, zodat we indien nodig, de klant met een passende oplossing tegemoet kunnen komen. Echter konden wij de vlekken op de foto’s niet herleiden, vandaar dat wij u hebben gevraagd om nogmaals een foto te sturen. Daarnaast hebben wij ook aangeboden om het artikel kosteloos te retourneren naar ons ter beoordeling. Helaas heeft u van beide opties geen gebruik gemaakt. Wij vinden het heel erg belangrijk dat de klant wordt geholpen en komen we graag met een passende oplossing, echter hebben we hier wel meer informatie voor nodig.

Oceniono na 5 z 5

Tevreden!

Heel blij met mn nieuwe sneakers. Ook snel bezorgd. Tevreden!

4 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Fijn om te horen, we wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop!

Oceniono na 5 z 5

Snelle levering.

Bestelling geplaatst, netjes ingepakt ontvangen binnen 2 dagen. Kortom super tevreden!

20 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Bedankt voor uw aankoop! Heel veel plezier met uw nieuwe artikelen.

Oceniono na 1 z 5

Vans besteld

Ik blijf van mening dat het niet correct is dat ik de verzendkosten moet betalen wanneer de fout bij jullie ligt! Vans besteld, namaak geleverd!! Moet retourkosten betalen voor foutieve levering!!

26 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste Ilse,

We schrikken een beetje van uw review! Allereerst willen we garanderen dat wij geen namaak artikelen verkopen. Zoals in ons mailcontact besproken, lijkt het om een productiefout te gaan en hebben wij hiervoor contact opgenomen met Vans.

We vinden het vervelend dat uw kennismaking met onze winkel als negatief is ervaren. We hopen u in de toekomst weer opnieuw te mogen verwelkomen als klant.

Oceniono na 5 z 5

Desoto shirts

Three days ago I ordered 2 pair of desoto shirts for a family member,
They arrived at the recipient today, and they were really fine.
I am Very satisfied

26 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Glad to hear! Thanks for your support.

Oceniono na 1 z 5

Geen verzending

Zelfde verhaal alsvelen hieronder, al meer dan een week aan het wachten op verzending. Echt een drama. Nergens kan er klacht ingediend worden of je geld terug vragen. O ja en waardeloze klachtendienst. 4 dagen wachten op een antwoord die we zelf ook kunnen lezen.
WEGBLIJVEN

14 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste Kurt, onze excuses voor de vertraging in verzending en reacties. Momenteel is er sprake van grote drukte, wat tot deze problemen heeft geleid. We begrijpen je frustratie en willen je bedanken voor je feedback. We zijn bezig met verbeteringen om dit in de toekomst te voorkomen.

Oceniono na 1 z 5

onacceptabel….

verzending duurt heel lang… reactie op belletjes worden niet beantwoord en mailtjes laat reageren…. uitstellen… ik wil gewoon mijn geld terug en snel door de andere reviews zie ik dat alle andere hier ook last vn hebben en het probleem niet word opgelost dus haal voortaan je kleren ergens anders!

20 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste, onze excuses voor de vertraging in verzending en reacties. Momenteel ervaren we een grote drukte, waardoor deze problemen zijn ontstaan. We begrijpen je frustratie en hebben na aanvraag jouw order geannuleerd en terugbetaald. We werken aan verbeteringen. Bedankt voor je feedback.

Oceniono na 1 z 5

Zaterdag 17 juni bestelling geplaatst…

Zaterdag 17 juni bestelling geplaatst en betaald . Nog steeds geen verzendings gegevens ontvangen. Ook geen reactie op een email bericht . Lijkt mij toch als ik iets bestel en betaal op zaterdag dat het toch zeker dinsdag de deur uitgaat tenminste als je de klanten serieus neemt . Graag verneem ik alsnog wanneer ik mijn betaalde artikelen mag ontvangen .

21 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste Peter,
Bedankt voor je eerlijke review. We verzenden de bestellingen binnen 1 tot 5 werkdagen, zoals op onze website vermeld. Je ontvangt een bevestiging wanneer jouw bestelling is verzonden. Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Alvast veel plezier met je nieuwe items!

Oceniono na 1 z 5

Zeer onbetrouwbaar!

Waardeloze service. Bestelling geplaatst voor een blouse die ze apart zouden hangen. Dag later word ik gebeld dat-ie per ongeluk toch verkocht is. Geld zou diezelfde dag nog teruggestort worden, 3 dagen later heb ik nog niks.

9 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste Jill, Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring met Cramers van Asten zo is tegen gevallen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Jouw betaling heeft iets langer geduurd i.v.m. het weekend maar is volledig teruggestort. We willen je bedanken voor je eerlijke review.

Oceniono na 2 z 5

Ze reageren niet op mails.

7 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Hi Ellen! Onze excuses voor het ongemak. We doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk op alle mails te reageren echter lukt dit momenteel niet zoals gehoopt i.v.m. de drukte. Bedankt voor de feedback, we nemen dit zeker mee!

Oceniono na 2 z 5

Inderdaad: too good to be true’

Bestelling was zo geplaatst maar o.b.v. ook gelezen recensies werd al snel m’n vrees bewaarheid. Too good to be true: mooie aanbieding maar na bevestiging van bestelling bleef vervolg uit. Na tweemaal check uiteindelijk bericht ‘dat artikel niet meer leverbaar is’. Wat een verrassing, en teleurstelling. Had ik eerder geweten had ik artikel elders kunnen bestellen en wél op tijd in huis gehad voor m’n stedentrip. Nooit meer bestelling hier dus.

5 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste Saskia, Door een voorraadsysteem-fout konden we inderdaad jouw bestelling helaas niet leveren. We balen hier enorm voor en doen ons best om dit te blijven voorkomen. Onze oprechte excuses en we willen je bedanken voor je eerlijke review.

Oceniono na 5 z 5

goede service en klantvriendelijkheid!

goede service! doordat cramers een groot assortiment heeft was het heel moeilijk om iets uit te zoeken voor mijn broertje die jarig was. De werknemer heeft me hier veel advies bij gegeven.

zeer tevreden en klantvriendelijk gericht!!!

22 lutego 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste Loek,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Oceniono na 1 z 5

Probeer al een aantal dagen contact te…

Probeer al een aantal dagen contact te krijgen via allemaal verschillende manieren maar word nergens op gereageerd , had schoenen besteld die op voorraad waren bij aflevering hebben ze een andere kleur opgestuurd terwijl op de bon wel de juiste kleur en alles staat zoals ik het had besteld , zou fijn zijn dat er een oplossing zou komen ?!

11 maja 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste Daphne,
Super jammer dat je ervaring bij Cramers van Asten is tegengevallen! Door verschillende omstandigheden is het bij jou mis gegaan, daar balen we enorm van. Jouw klacht is door onze klantenservice verwerkt en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant op onze website!

Oceniono na 1 z 5

Bestelling wordt gecancelled na 6 dagen

De helft van de bestelling wordt gecancelled na 6 dagen, want "niet op voorraad". Daar komen ze dan erg laat achter. Deze winkel is niet helemaal op orde. Op bol.com zijn de reviews veel positiever, idem over de winkel. Vreemd dat de eigen on-line leveringen zo slechts georganiseerd zijn.

30 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Beste Laurens,

Door een voorraadsysteem-fout konden we inderdaad een gedeelte van jouw bestelling helaas niet leveren. We balen hier enorm voor en doen ons best om dit te blijven voorkomen. Onze oprechte excuses en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant.

Oceniono na 1 z 5

Zwaar opgelicht

Zwaar opgelicht. Ik wacht al 2 maanden op mijn geld. Helaas als ik het niet voor vrijdag heb ga ik WEER juridische stappen ondernemen

25 stycznia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

stolen items, no solution to get them again

I ordered some shoes online, the delivery company delivered them in a common area accesible from the street from everybody. The package was stolen. I made a complain and they tell me they have to wait that the delivery company makes an investigation. The delivery company calls me to tell me that they already compensate them and that I need to get in contact with cramersvanasten so they will send me the product. I contact them they say they havent receive anything from the delivery company. I call the delivery company again and they say that they have already compensate them.
Meanwhile the product I ordered is already sold out. If I want to receive the product i bought I have to buy again in another shop and pay dubbele money from what I paid before. Who is gonna compensante this money???

16 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Hi,

We are sorry to hear that something went wrong with the delivery of your order! We unfortunately have no impact on the delivery, after it is picked up at our warehouse. We have definitely made a report of this to the carrier.

Because you ordered the last size, we were unfortunately unable to deliver you a new one. We informed you of this at that time and we refunded you at that time as well.

We are sorry that it happened this way and we hope that if we may welcome you back as a customer in the future, everything will go well!

Oceniono na 2 z 5

Zonder uitleg bestelling geannuleerd

Helaas zonder reden mijn bestelling geannuleerd. Pas na een week reactie op mijn mail: artikel toch niet op voorraad. Zeer onprofessioneel, gezien dit meermaals voorkomt als ik de overige recensies lees.

19 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Cramers van Asten

Odpowiedź od Cramers van Asten

Hi,

Super jammer dat je ervaring bij Cramers van Asten is tegengevallen! Helaas kan ik jouw bestelling niet terugvinden, aangezien jouw review anoniem is geplaatst. We balen er van dat het door jou bestelde artikel niet leverbaar was. We proberen dit altijd te voorkomen en als het toch gebeurd, de klant zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. Wij hadden het ook graag anders gezien, onze oprechte excuses voor het ongemak!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej