Claybrook Studio Recenzje 

106
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,1

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I dealt with Caitlyn from the Harrogate showroom who was excellent. We were due to place a large order and wanted to ensure we had the right tile colour and the right grout to match. Caitlyn was super... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Fabulous tiles, which arrived promptly, well packed with free delivery. When I discovered a couple of cracked tiles the customer service was faultless and some replacement tiles were dispatched that... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I cannot recommend Claybrook Studio highly enough. Their customer service for our bathroom project was excellent. When contractors are working to a tight deadline, it is invaluable to work with... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Shoreditch store customer service dreadful. Love the products but wanted to look at products in person rather than samples and online. As a walk in potential customer I had expected a little more int... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z glazurą
  2. również w kategorii:
  3. Dostawca farb
  4. Wyposażenie łazienek

Napisane przez firmę

We’re design obsessives at Claybook Studio, and thrive working on product with integrity of design and a unique aesthetic; offering beautiful tiles, paint and bathrooms, carefully crafted but at truly excellent prices. We also provide samples of many tiles for free so you can easily choose your favourite, plus the majority of orders are also delivered for free. 📍Shoredtich London, King's Road London & Oxfordshire Studios


Dane kontaktowe

4,1

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

106 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 85% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,1

Wszystkie recenzje

(106)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 29

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Incredible customer support

I have never had such incredible customer service! Trudy went above and beyond to help me and her support was exceptional - she really deserves a huge commendation for being outstanding. I was also fortunate enough to speak with Verity who was also fantastic! Well done Claybrook- very impressed! Oh and the tiles are excellent too!!

1 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

This is so lovely to hear thank you very much for sharing your experience with our fantastic Oxfordshire team!

Oceniono na 1 z 5

Caution using their tile calculator!!

Be really careful using their tile calculator, as they’ll make you buy far too many tiles and then not take any responsibility for their error. Shame, as nice tiles but feel like I’ve been screwed over on cost!

28 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great Customer Service

We recently encountered an issue with a tile order from Claybrook – several tiles were inconsistent in size and depth, which created problems for our tiler. Unfortunately, the boxes had been left outside and were damaged by rain, making a return impossible. However, the Claybrook team were amazing and resolved the issue really well. Their customer service lived up to their strong reputation, and we were very impressed with how they handled everything. Would highly recommend.

24 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hi Luke, thank you for your valuable feedback. Sorry to hear there was an issue with the order. We are glad it was resolved to your satisfaction. Best wishes, Claybrook

Oceniono na 5 z 5

Customer service made all the difference

Chiana at the Oxford showroom is the stuff of legends.
I needed a bunch of support with tricky requests for a design project and Chiana made it happen, not once, not twice but thrice. Cannot rate her highly enough!

5 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hi January, thank you so much I will pass this on to Chiana! Wonderful to hear!

Oceniono na 5 z 5

Impeccable service from beginning to…

Impeccable service from beginning to end.
(Just like in the ‘olden days’ :) )
From free samples to free delivery, not to mention the quality and range of tiles.
The staff I dealt with per email and in store were kind and attentive. I wish I had more tiling to do!

8 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hello Yoko, this is lovely to hear, good old fashioned customer service! Do let us know if we can help with anything in the future :)

Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer service instore and…

Fantastic customer service instore and over phone. Had an issue with broken tiles and it was rectified very quickly. Adam in despatch was amazing!

Thank you very much for a brilliant product & service !!

20 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hi Louisa, thank you so much for taking the time to share your feedback. I will pass on the kind words to Adam and the rest of the team!

Oceniono na 5 z 5

Your team are so responsive and…

Your team are so responsive and helpful, one immediately feels ‘I like doing business with these people’. Deliveries were on time, the tiles were superb.

1 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hi Mike, this is lovely to hear and exactly what we are striving for with our service. Thank you so much for taking to time to share your experience we really appreciate it.

Oceniono na 1 z 5

Refund not issued

We sent tiles back for a refund delivered back to Claybrook on the 28th and 30th April and still have not received a refund. We gave prior notice and completed returns forms. Proof of costly return delivery sent. Customer service were sporadic in their response and had to be chased before failing to respond further. Will now have to pursue a chargeback through our bank.

28 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Dear Rea, sorry for the delay in processing your return. This was processed on our system and refunded back to your original payment method the day you left your review and should now be with you. If you have any further queries at all please don't hesitate to get in touch with our team.

Oceniono na 5 z 5

I ordered 2 tiles which were free and…

I ordered 2 tiles which were free and free delivery and was blown away by the tiles themselves and free service, really lovely quality and unparalleled design compared to other tile brands. I ordered a bulk QTY after the tile arrived with free delivery, I kept waiting for the sting (£100 delivery etc) but nope, free delivery, beautiful tiles design and quality. Can't wait to lay them and come back for any future orders. Thanks team :)

1 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hi Rebecca, this is wonderful to hear! We are so glad you love our tiles and service thank you very much for taking the time to share. :)

Oceniono na 5 z 5

A fantastic company

A fantastic company. Great products and service. There were problems with the shippers damaging our purchase. We live as far South West as you can go, but Claybrooks never hesitated in quickly sorting collection and replacement. Claybrooks are the standard against which every company customer service department should be judged. Impeccable.

13 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hi Chris, thank you very much for your kind feedback all of our teams really appreciate. We are so glad we could rectify this issue for you and do get in touch if we can be of further assistance in the future.

Oceniono na 5 z 5

Happy Customer

Customer service was great. Tiles were out of stock but Alice kept me up to date with expected delivery dates etc., and was always helpful and responded quickly to any questions.
It was a bit of a long wait but the Tiles are worth it, look lovely in the new bathroom!

11 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hi Amanda, thank you so much this is lovely to hear! I will pass on to Alice and the team.
We would love to see your completed installation ☺️

Oceniono na 5 z 5

Great company

Great company. We ordered tiles through Claybrook and didn't order enough and their customers service when resolving this issue was incredible, especially Cat on the phone. Quality of the tiles were great too.

28 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hello Chris, thank you very much for taking the time to review our service. Cat and the team really appreciate it. Happy to hear you are please with your tiles!

Oceniono na 5 z 5

Lovely tiles at a good price

I have ordered 2 sets of tiles from Claybrook Studio recently and I've been really pleased with the quality, careful packaging and value for money. Lovely tiles! Claybrook is also one of the few companies with free postage which makes a huge difference if only ordering a small quantity of tiles. I'll definitely look at Claybrook again for another project.

1 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hello, this is fantastic to hear! We aim to make buying lovely tiles as easy as possible, we are so happy you agree.

Oceniono na 2 z 5

Not value for money

Not impressed by the quality of the tiles. The tiles are very expensive and low quality.

11 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Dear Hadar, we sent a request for further information but we haven't heard back as yet. Please do get in touch including your order number via enquiries@claybrookstudio.co.uk We want our customers to be fully satisfied with their purchase but we haven't been able to link to an order yet. Best wishes, Claybrook.

Oceniono na 3 z 5

Tiles are amazing but the service and delivery are poor.

Tiles are amazing but claybrook are let down by every other part of the service. I ordered two lots of tiles in separate shipments due to one being out of stock at the time. The first were dispatched late, arrived late and were subject to a lot of chasing by me to even get a delivery date. The 2nd lot were dispatched 10 days after payment and even though I was assured that I could pick a delivery day, were delivered on a random Tuesday without any notice. Eventually I was able to reorganise a day to get them delivered and they were badly packed, with 2 decorative tiles smashed. The response to late deliveries and broken tiles was poor and sought to attribute blame to others. If there was a ‘sorry we were late, it is our fault’ that would have been fine but the blame game is not a good look. I was hesitant about some of the negative reviews on here but sadly in my case they turned out to be true.

21 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Dear Izak, thank you for taking the time to feedback on the service. I would like to apologise for the delays and communication.
I will look in to why this occurred with our delivery team and courier partner as our deliveries are usually within 7 working days on the standard service.
I can see that the decor tiles that arrived broken have been refunded. If there is anything further we can do to assist you, please don't hesitate to get in touch.
Best wishes, Claybrook

Oceniono na 5 z 5

Thanks Trudy!

Placed an order for some lovely crackle glazed metro tiles, well priced and exactly what I wanted. Sadly when they arrived half the order had smashed in transit. Contacted Customer services and spoke to a very helpful lady called Trudy who immediately sent out a replacement that arrived within a day or two. Really impressed with the product and the customer service.

5 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hello Rebecca, we are really happy to hear you love your crackle glaze tiles. I will pass on your kind feedback to Trudy and the team.

Oceniono na 5 z 5

Stunning high quality tiles.

Claybrook have a lovely website showcasing some beautiful tiles. They offer a free sample service too which is really generous but so helpful. We have a couple of tiling projects on the pipeline and they are a great source of inspiration.
Our latest project was complete with beautiful tiles supplied by Claybrook along with a coloured grout they suggested which was the icing on the cake.
Customer service is very good and they respond quickly to queries. Our tiles arrived securely packaged, and the quality is just so good…we have had many compliments on how nice the tiles are.
C
Looking forward to the next project with tiles supplied by Claybrook!

25 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hello Craig, we really appreciate you taking the time to share detailed feedback. It's lovely to hear you have been inspired by our collections and helpful team. Do feel free to share your completed project photos if you wish.
We hope to help on the next project!

Oceniono na 5 z 5

Excellent Customer service, Beautiful Tiles

Excellent Customer service, Beautiful Tiles. I came across Claybrook in the desperate search for some pink tiles. Their range is beautiful. The delivery was going to take longer than hoped so I emailed to ask if it was possible to receive them sooner. I was contacted back immediately to advise they would despatch in time for when I needed and they arrived as promised, perfectly packaged, no damages and the colour and quality was just as expected from the tiles I selected. Already recommended to a friend who's renovating. Thank you again for a wonderful service.

20 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hello Ayse, thank you so much for the 5 star review. It’s lovely to hear of your experience. We really appreciate you recommending us!

Oceniono na 5 z 5

Fantastic paint to work with

My first time using Claybrook. Bought Dinosaurs Tooth for a west facing living room to replace brilliant white. Fantastic warm colour that makes everything feel homely again, I've used many high-end paint brands and this was the best. Lovely thick and smooth consistency that didn't drip or run. I barely had to use dust sheets as there was minimum splatter. I am a convert and will use Claybrook for other projects around my house.

18 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hi Claire, thank you so much for your feedback on our paint collection, we love the Dinosaur Tooth too! It's really useful for other customers to hear your option. Please do share any photos of your finished room if you wish.

Oceniono na 5 z 5

The tiles I wanted were out of stock…

The tiles I wanted were out of stock much to my disappointment. However they were expected soon so I preordered.

A few days later I was told they would be available and the tiles were dispatched promptly

19 października 2024
Opinia niezależna
Logo Claybrook Studio

Odpowiedź od Claybrook Studio

Hello Ann, thank you very much for the 5 star review! Great to hear the tiles were delivered on time for your project!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej