Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Purchased silk scrunchies and silk lined cashmere blend beanie. Order received Tuesday 13th October. I emailed customer service on the same day to request a return label and returns information regard... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Aurelija was extremely helpful, giving me a complete 'prescription' for Boucleme products and advice on how to use them, on the basis of a photo of my hair. I'm now looking forward to using the produ... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

The products are great and smell really good. No subscription needed but nice discounts if you do subscribe. When I have needed customer service they have been very helpful - Aurelija sorted everythin... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

There was a slight mix-up with my order so I contacted customer services by email. I received a very polite and friendly response and my order was corrected without a fuss. Boucleme products are ama... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z produktami do włosów

Napisane przez firmę

Natural products for curly hair. Silicone, sulphate & paraben free. We understand the needs of curly hair. Our products are packed with high performance actives that restore moisture and life to dry lacklustre hair. Our simple 3 step system cleanse, co...


Dane kontaktowe

4,1

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 88% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,1

Wszystkie recenzje

(1262)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 42

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

I LOVE these products.

I LOVE these products.
As someone who grew up in the era of straightening hair at every opportunity it is now amazing to be able to embrace the curls. Leave hair to dry naturally with these amazing products and know it will look great!

22 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for your lovely review. We’re so happy to hear that you’re embracing your natural curls and that our products are helping you feel confident wearing them.

It’s amazing to hear that you can now enjoy your curls with a simple routine and let your hair dry naturally while still achieving great results.

Thank you for sharing your curl journey with us, and we really appreciate your support.

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

My order has never been delivered to me…

My order has never been delivered to me while the supplier was confirming it was. Boucleme has assisted me and shipped me again the order I never received.

1 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you for taking the time to leave us a review. We’re sorry that you experienced issues with the delivery of your original order, but we’re glad we were able to assist and help resolve this for you.

We really appreciate your patience and understanding while we looked into this, and we hope you enjoy your Bouclème products.

Thank you again for your support.

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

I love Bouclème products

I love Bouclème products, they are my go-to products for my dry curly (older) hair. I also love their customer service, I recently made a small error in the ordering proces. It took me one email and it was all sorted out. So wonderfull. Thank you very much!

4 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for your wonderful review. We’re delighted to hear that Bouclème has become your go-to for your dry curls and that our products are helping you care for your hair.

It’s also lovely to hear that our customer service team was able to quickly help resolve your ordering issue. We always aim to make things as easy and smooth as possible for our customers.

Thank you again for your kind words and continued support we truly appreciate it.

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

Fragrant and decent product

I ordered three new products from this company as I wanted a curl product tgaf kept its hold for a second day without giving me frizz. I’ve tried now the super hold gel which I really liked - it did what I asked and left my hair feeling soft nor making my hair look darker than it is. Ive also tried the curl cream with the curl defining gel and I’ve had an equally good result. Products smell amazing too. The only downside was Evri’s performance but I’m impressed with Boucleme - I let them know and I’ve since had three emails following up to check that the product did arrive and to see if I liked it. I love that they care and I’m looking forward to trying more of their range.

28 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for taking the time to share such a detailed review. We’re delighted to hear that you’re enjoying your new Bouclème products and that the Super Hold Styler, Curl Cream, and Curl Defining Gel have helped you achieve the hold, softness, and definition you were looking for without unwanted frizz.

It’s wonderful to hear that you’re enjoying the scents too, and we really appreciate your feedback about our customer care team. We always want to make sure our customers receive their orders and are happy with their products, so we’re glad we could support you despite the delivery issues.

Thank you again for your kind words and support. We hope you enjoy exploring more of our curl care range!

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

Customer service was A+

Customer service was A+. Somehow my order package was opened somewhere en route from UK to US and was replaced with weird products (not Boucleme). Aurelija responded promptly, pleasantly and efficiently.
I am very pleased!

15 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for your kind review. We’re very sorry that your parcel was affected during transit, but we’re delighted to hear that our customer care team was able to assist and resolve this for you.

We really appreciate your patience and understanding while we looked into the issue, and we’re so pleased to hear that you had a positive experience with our support.

Thank you again for your lovely feedback and for your support of Bouclème.

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

Fantastic product AND fantastic customer service

I’ve been using Boucleme for a few years now, and can highly recommend it as it’s massively improved my wavy/curly hair. Recently I had cause to contact customer services because a free promotional item had mistakenly been left out of my order. Aurelija at Boucleme was SO helpful! She checked into the situation, acknowledged the error and immediately despatched the item. Thank you Aurelija and thank you Boucleme!

18 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for your wonderful review and for being a loyal Bouclème customer over the years. We’re thrilled to hear that our products have helped improve and enhance your wavy/curly hair.

We’re also so pleased to hear that our customer support team was able to assist and resolve the issue with your promotional item quickly. We always aim to provide helpful and supportive customer care, and we really appreciate your kind words.

Thank you again for your continued support and for recommending Bouclème. We’re so happy to be part of your curl journey.

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

5 star review from a long time customer

Always loved Boucleme’s products. The line for waves works perfectly with my hair. People always say my hair smells nice specifically when I wash with Boucleme. The products have a lovely, fresh fragrance yet as a sensitive eczema girl, my scalp hasn’t shown any irritation from them. Recently they further impressed me with their kind customer service. As someone on the mailing list, they had a great discount going and so I made an order. I was a bit sleep deprived when I made the order though and completely forgot to add the code during checkout.. so I emailed to see if it would be possible to retroactively add it. They were kind enough to do so even though it was my mistake. Thank you Boucleme, it has been a blessed journey being a long time customer with you! <3

8 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for your beautiful review and for being such a loyal Bouclème customer. We’re absolutely delighted to hear that our Wave range works so well for your hair and that you’re enjoying the fresh fragrance and results from your routine.

It’s also wonderful to hear that our products have been a good fit for your sensitive scalp. We always aim to create effective curl care that helps people embrace and care for their natural texture.

We’re so pleased we could help with your discount request and make your shopping experience a little smoother. Our team is always happy to help where we can.

Thank you again for your continued support and for being part of the Bouclème community. We truly appreciate it!

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

Love it..

Love it... my curls have improved so much using these products....

26 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for your lovely review. We’re thrilled to hear that your curls have improved so much while using Bouclème products.

It’s amazing to know that our products are helping you achieve results you love and embrace your natural curls with confidence.

Thank you again for your support we really appreciate it!

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

I’ve used this company for years as the…

I’ve used this company for years as the products really suit my hair, competitively priced and usually very quick delivery. Unfortunately their courier (Evri) either lost my order or damaged it and after contacting Boucleme they sent me my order out again and I am grateful for how they handled my query. Much appreciated xxx➰

13 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for your lovely review and for being a loyal Bouclème customer over the years. We’re delighted to hear that our products continue to suit your hair and that you enjoy the quality and value they provide.

We’re sorry that you experienced an issue with your delivery, but we’re pleased that our team was able to help resolve this and get your order back to you.

Thank you again for your patience, understanding, and continued support. We truly appreciate having you as part of the Bouclème community.

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

Outstanding service

Outstanding service from the team at Boucleme! I recently changed my email address but had not anticipated how difficult it would be to update details on all the online shopping sites I regularly use. In contrast to so many other websites the Boucleme staff were really helpful.
And I love their products too. Have been using them for two years now and my curls have never looked so defined and glossy!

10 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for your wonderful review. We’re delighted to hear that our team was able to help make updating your account details a smooth and easy process.

We’re also so happy to hear that you’ve been using Bouclème for two years and that your curls are looking more defined and glossy. It’s amazing to know our products have become part of your curl routine.

Thank you again for your kind words and continued support. We truly appreciate having you as part of the Bouclème community.

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

Lovey customer service who helped me…

Lovey customer service who helped me out with a problem very swiftly

29 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi!

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear that our customer service team was able to help resolve your issue quickly and efficiently.

We really appreciate your kind words and support.

Kind regards,
Bouclème Team

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

Great customer service, great hair products. Using Boucléme since 2024.
It’s sad that it is expensive but my curls do love the products and that’s what matters.
I’ve got no bad things to say about Boucléme.

15 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Thank you so much for sharing your experience we’re really happy to hear your curls are loving the products and truly appreciate your continued support since 2024!

Oceniono na 1 z 5

Is Boucleme a scam

Is Boucleme a scam? It offers a 15% discount if you subscribe and provide your phone number, but once you've completed the process and they've taken all your details, the 15% discount code never materializes. I've tested this by using a couple of emails - same scam. I hope you are not selling my details.

5 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

We’re really sorry for the frustration this caused but we can reassure you tha Bouclème is absolutely not a scam and we do not sell customer data. New customers do receive a 15% welcome code which is usually sent by email shortly after signing up to the newsletter. Occasionally this can land in junk or spam so we’d recommend checking there first. If it’s still not showing, you can try signing up againor get in touch with our Customer Support team at info@boucleme.co.uk who will be very happy to help and make sure you receive your code. Thank you for raising this we’re always happy to look into it and help resolve any issues.

Oceniono na 2 z 5

Poor customer service

I am waiting to find out how I can get a refund on a hat that is too big for me.

20 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

We’re really sorry for the wait. Our Customer Service team aims to respond within 2–3 working days and we’ll be happy to help with your return as soon as possible. If you need any further support please do get in touch we’re always here to help.

Oceniono na 5 z 5

I absolutely love Bouclème products

I absolutely love Bouclème products. As a curly-haired girl, it’s important for me to use products that truly work for my hair texture while supporting growth and overall hair health. Every time I travel to Europe, I make sure to stock up on Bouclème.

I recently tried ordering online, and unfortunately my package was broken into and the contents were stolen. With it being the holiday season, package theft is all too common. I reached out to the Bouclème team and they were incredibly helpful, guiding me step by step through the process. I was honestly worried I might lose my money since I paid through PayPal, but their customer service was amazing and they refunded me without any hassle.

From the quality of the products to the kindness and professionalism of the team, I highly recommend Bouclème. 💛

9 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Thank you so much for taking the time to share this it truly means the world to us! We’re so glad we could support you through that situation and that you’re loving both the products and your results. Your kind words about our team and your continued trust in Bouclème mean everything to us.

Oceniono na 5 z 5

Excellent product and brilliant…

Excellent product and brilliant Customer service.

15 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Thank you so much for your kind words we’re delighted you’re enjoying the products and had a great experience with our Customer Service!

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

I ordered three products from Boucleme and unfortunately all three were too heavy for my hair. (Love the fragrance-free option though!) I wrote customer service about a return and they were terrific about issuing a refund, minus the initial shipping cost. Friendly too.

12 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Thank you so much for sharing your experience we’re really glad our Customer Service team could help and that you enjoyed the fragrance free option. We appreciate your feedback and hope to help you find the perfect fit for your hair in the future!

Oceniono na 5 z 5

Mixed-up order, but great service!

Bought a satin-lined beanie but was informed a couple of days later that the colour I had chosen was actually out of stock! I quickly chose from the alternative options provided, and received the item two days after - however, they sent a different colour to what I had chosen as my replacement! I alerted the company to this over email, and Aurelija in Customer Service was quick to help. They have since shipped out a new beanie at no extra cost (fingers crossed the correct colour this time!!), and sent clear instructions on how to return the incorrect beanie for free. Unfortunate about the mix-up, but great customer service resolved it in a hassle-free way - thanks Aurelija!

12 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Thank you so much for your understanding and for sharing your experience. We’re really sorry again for the mix up but we’re glad our Customer Service team was able to resolve it quickly and smoothly for you. We truly appreciate your patience!

Oceniono na 1 z 5

Company has problematic customer service

Update following company response - 10.12.25
Boucleme have finally responded today. However, I had to send the email from my work email address and provide proof of my order and a copy of all six emails I had sent in trying to resolve the situation as they still state that they had not received them. I am remain deeply unhappy about the whole situation and would not recommend using them, but I do now accept that the issues I faced are due to utter incompetence rather than fraud as I previously stated. I have, therefore, changed the title of my review.
May I suggest, Boucleme, that you provide contact details on your website and invest in a better email system so that this does not happen again.

TL:DR I ordered a hat, they sent me a tub of cream and are refusing to engage with me.

On Sunday 16.11.25 I ordered a silk lined hat. They were extremely quick with the delivery and the package arrived Tuesday morning 18.11.25. However they sent a tub of cream.

The address details were correct and the invoice / shipping note itemised the hat, NOT the tub of cream that was delivered.

No worries, I thought, mistakes happen so i will let them know. I emailed Tuesday lunch time to let them know and ask how to resolve. I didn't even receive an acknowledgement.

Wednesday I emailed again. Again no response.

Friday I emailed again, again no response.

Company has taken my money and substituted a cheaper item which makes it fraud. Now I understand why internet safety rules always say never trust a website with no phone number.

Mistakes happen and had they communicated with me this could have been resolved very easily, but the lack of contact makes me think it was deliberate. I have photos if you require proof.

16 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

UPDATE 10th Dec : We have emailed you on the email address we had for you so we hope you receive it. However we're posting here also in case you don't receive it as it appears we've had issues receiving emails from each other. Please see below

Hello Sarah,
Thank you for taking the time to outline your concerns in detail. I am truly sorry for the frustration, distress, and
inconvenience you have experienced, and I appreciate the opportunity to respond to your complaint formally and
transparently.
Firstly, I would like to sincerely apologise for the error in your original order. You should, of course, have received
the Forest Green Silk Lined Beanie you paid for, and I completely understand how disappointing it must have
been to receive a different item. We have raised this with our warehouse team for an internal investigation to
determine why the incorrect item was shipped with your order. To resolve the matter, your order has now been
refunded in full, and we have also sent you the correct Forest Green Silk Lined Beanie as a gesture of apology.
I also want to address the issue regarding your previous emails. We have looked into this and we have been
unable to locate any of the emails you referenced from the email address originally used. I completely understand
why this would be upsetting, especially when you believed your emails had been sent successfully. Please be
assured that if those emails had reached our customer service inbox, we would have responded within our usual
timeframe of 2 to 3 working days and resolved the issue immediately. Unfortunately, as the emails never reached
our system, we were unaware of the problem until your review appeared. At that point, on Monday 1 December
at 10:17 AM, we contacted you to request the details needed to resolve the matter, but we did not receive a
response to that email either.
Below, I have also attached a screenshot of all interactions we have on record for this email address. There were
no tickets or emails received from this address prior to this case. The only correspondence in our system is the email we sent to this address on 1st December 2025. Regarding the appearance of your email address in our reply on your review, I am deeply sorry for the distress this caused. The inclusion of your email address was unintentional. There was absolutely no retaliatory intent, and we sincerely regret that it appeared this way. As soon as this was brought to our attention, we amended the reply, removed your email address, and reviewed our processes to ensure this does not happen again. While the incident was not deliberate, I fully appreciate why it caused concern, and your feedback has prompted us to reinforce our internal review procedures. I understand that this entire experience has been extremely upsetting for you, and I am very sorry that it escalated to this point. From our side, this was the result of a genuine breakdown in communication, as the emails you believed had been delivered were never received in our system. Had they reached us, we would have resolved the matter promptly, and this situation would never have unfolded in the way it did. I appreciate that you have now provided screenshots, but as these emails were never delivered into our support inbox, they do not appear in our records. We have now refunded your order in full, dispatched the correct beanie at no cost, removed your email from public view, and taken steps internally to ensure a situation like this does not occur again. Please rest assured that we have no intention other than to resolve this matter professionally and respectfully.
If there is anything further you would like us to clarify or assist with, please do not hesitate to let me know. I
genuinely hope that this response demonstrates our commitment to resolving your concerns and closing this
matter appropriately.
Kind regards,
Aurelija
Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

Seal and Shield gel changed from transparent gel to a cream gel AWFUL PRODUCT NOW

I have been using the seal and shield gel and had terrible flaking with the gel and this was the clear gel, so i stopped using it. I was so pleased when the brought the new formula out and it was an orange transparent gel and been using it for months and going along well. Then i have opened a new bottle and its now different again and its an orange cream gel instead of the transparent orange gel. Contacted customer services and they said that the product is the right consistency of this orange cream gel, so how come i haven’t been using a transparent orange gel from this range. And was told while the consistency and colour may look different from previous batches, the ingredients and effectiveness remain aligned with the intended results of the range. Well this is not true as i was very happy with the orange transparent gel and this orange cream gel now is absolutely awful as my hair hates anything with cream or cream consistency as it weighs my hair down and makes my hair lank and greasy and constant itching on my scalp. So not happy that the consistency has changed from what it was as thought got rid of the flaking and new improved formula and now this constancy change. As it is blooming awful and will not be using any more again any of the products. So disappointed as thought i had finally settled on the right product, as i dont understand when i had been using the new formula and now its changed from a proper gel to a cream gel.

15 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Bouclème

Odpowiedź od Bouclème

Hi Susan, thanks for sharing your feedback. We noticed a review on here from you back in November last year where you shared that you weren't happy with the original Seal & Shield gel. We reformulated the product because of the previous flaking issue which you mentioned in your last review but it hasn't changed since then so the product you received is correct. I can see that this review is for the gels you ordered back in May. We did offer you a refund in our correspondence to you but you didn't want to take that. If there is anything additional we can do to help please do reach out to us at info@boucleme.co.uk. Thanks

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej