Bitiba Recenzje 

1148
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Bitiba offers a wide range of products and is definitely the best value for money; plus, the rewards scheme means you can earn extra money off your order. I'm a long-standing and very happy customer.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

DO NOT TRUST! Order never came and no response despite multiple attempt to reach out! In short, ordered almost a month ago now. DHL ecommerce (NOT DHL!) delivered it to a completely different a... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Good website offering lots of products. Our dog's food is the cheapest on here and with the subscribe and save its even better value. Good customer service and quick delivery. Never had any proble... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Bitiba deal with my Order quickly and if there is a problem Customer Service on Phone are helpful The Prices at Bitiba are areas cheaper than some other companies especially if u do repeat orders a... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep zoologiczny

Napisane przez firmę

bitiba - your pet shop with pet supplies and pet products for cats, dog, birds and small animals in the UK. Dog supplies, cat supplies, dog food, cat food, dog chews, cat toys, bird cage, cages.


Dane kontaktowe

4,0

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,0

Wszystkie recenzje

(1148)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 330

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 4 z 5

Still had no answer to why the cold…

Still had no answer to why the cold pressed product I purchased over the years was discontinued and replaced by a dry Biscuit type substitute not the same and the dogs don't eat it the same as the other product

8 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Peter, I appreciate you taking the time to leave this review.

I’m sorry for the frustration caused by the change in product.

Please if you could follow up on your query so that we can provide more clarity for you.

Team bitiba

Oceniono na 4 z 5

Had an issue with delivery took over 5…

Had an issue with delivery took over 5 working days to receive then it was damaged. But was replaced instantly I do think they need to look at there the carriers they use for delivery. This is the first time I’ve had to complain about the delivery service.

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Hi Mandy, thank you for your honest feedback.

While I’m glad we could resolve the issue quickly for you, I’m really sorry about the delivery delay and the condition of your parcel.

Your comments regarding the carrier are truly valuable and will be reviewed internally.

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

Cat food order

The parcel was sent quickly & was on time.

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Many thanks for your kind words. I’m delighted to hear your order arrived promptly and everything went smoothly with your parcel.
We really appreciate your support!

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

Always prompt delivery & at a good price

26 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Thanks for taking a moment to share your experience, John.

It’s great to know you’re enjoying both our pricing and the reliability of our delivery service – that means a lot to us.

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

They stock all the special urinary…

They stock all the special urinary products my dog needs and at the best prices. I had to contact customer service once and the response was very prompt, friendly and sorted out my problem. Goods are dispatched as soon as possible and you're kept informed for every step, I can't find any fault with this company.

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Dawn, reading your review truly made my day – thank you!

I’m so pleased we’ve been able to provide the products you need at the right price, alongside helpful service.

Your trust and recommendation mean a great deal to us.

Team bitiba

Oceniono na 2 z 5

I don’t like Bitiba…they are unreliable…

I don’t like Bitiba…they are unreliable especially about deliveries. They seem to not care about their poor performance. Deliveries seem to take forever. Today I was told by the delivery company they hadn’t received the parcel from bitiba. Then miraculously the parcel was received. I a so don’t like how they have messed about with the Purizon dry cat food, add8ng flowers to the recipe🤷‍♀️

4 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Hi Jo,

Thank you for taking the time to leave a review, and please accept my apologies for the slow acknowledgement of your feedback.

I'm very sorry to read that your experience with bitiba has left you feeling this way.
I was also sorry to hear your comments regarding the recent changes to the Purizon dry cat food recipe. And it would be great if we could provide you with more feedback about it.

Unfortunately, I haven't been able to identify your account from the information available on Trustpilot. As this is a public platform, I'm unable to investigate individual orders or discuss account details here. If you could please get in touch with our customer care team via https://www.bitiba.co.uk/contact_form/, that would be the best — and really the only — way for us to look into this properly and review what happened with the delivery. If you've already contacted support, please feel free to continue that conversation. In either case, mentioning your Trustpilot review will help us locate and prioritise your case more quickly.

Thank you again for sharing your experience. Feedback like yours helps us understand where we need to improve.

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

I find it simple to order and quick…

I find it simple to order and quick delivery 😊

30 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Jane, thank you for your lovely feedback. I’m so glad you find the ordering process simple and the delivery quick – exactly what we aim for.

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

I have been ordering from Bitiba for several years and all OK

I have been ordering from Bitiba for some time now. I have cats and dogs - fussy and sometimes need to change my repeat order. Once you understand the system is easy to check on alternative items, add them to my subscribe and save and proceed. I am kept up to date with my order and delivery is great.
I check pricing every now and again but it seems great.
I would recommend them to others.

29 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Thank you for your continued loyalty and for such a detailed review.

I’m really pleased to hear how well our system works for you and that you feel confident managing your orders.

Your recommendation is hugely appreciated!

Team bitiba

Oceniono na 3 z 5

Damaged dog food tins

Ordered Proplan Hypoallergenic tinned dog food. Good delivery time unfortunately the tins were poorly packaged and some were dented. Some of the tins were wrapped up but others were loose and these were the damaged ones

17 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Hi John,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept my apologies for the delayed reply.

I'm pleased to hear that your order arrived promptly, but I'm very sorry that some of the Pro Plan Hypoallergenic tins reached you in less than perfect condition.

I believe I have been able to locate your details in our system. As we cannot discuss individual orders publicly on Trustpilot for privacy reasons, I will ensure that your comments are passed on internally and that your case is reviewed through our official channels.

Thank you again for bringing this to our attention. I hope we can provide you with a much better experience on your next order.

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

Fantastic company good prices

Fantastic company good prices
Ordered one day received 2 days later

16 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Iain, thank you for your great feedback! I’m delighted you’re happy with both our prices and the speed of delivery – that’s exactly the experience we strive to deliver.

Team bitiba

Oceniono na 3 z 5

I usually rate Bitiba very highly for…

I usually rate Bitiba very highly for good value and efficient service. However, on this occasion, I only received part of my order and had to contact the company several times. The delivery company said they had received my order, but it was never delivered and eventually declared lost! Bitiba did arrange to resend the items, but I had to wait when I needed the items in preparation for going away. Not a very satisfactory experience.

26 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Hello Vicki,

Thank you for taking the time to share your experience and for your continued trust in bitiba. It's wonderful to hear that you usually find our prices competitive and our service efficient.

I'm sorry that this particular order didn't meet those expectations. Having part of an order go missing, especially when you were preparing to go away, must have been frustrating and inconvenient.

I'm pleased to hear that you contacted our Customer Care team for assistance, as that's the best — and really the only — way for us to help resolve situations like this. I'm also glad that a replacement shipment could be arranged for the missing items.

Thank you again for your valued custom and for highlighting both the positives and the area where we fell short. Your feedback is greatly appreciated.


Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

Royal Canine dry dog food

Not a problem with bitiba they are very helpful just Evri loosing parcels but got what I ordered eventually would recommend completely not so sure about Evri delivery

25 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Hi June, thanks so much for your review. I’m really pleased to hear you’re happy with us overall, though I completely understand your frustration with the delivery experience. We truly value your comments and will continue to review this with our carriers.

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

Great reliable company ♥️

1 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Your kind words mean a lot – thank you, Caroline! I’m so glad you see us as a reliable company, and we really appreciate your continued trust.

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

Really good

Great value for the food I need for my cat. Easy and quick process from ordering to delivery. Very good

23 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Thanks for the lovely feedback! I’m really pleased to hear you’re finding great value and a smooth ordering experience with us – that’s exactly what we aim for.

Team bitiba

Oceniono na 1 z 5

Order for dog food placed 17/6/26 NOT here 23/6/26

Order for dog food placed 17/6/26, courier not even received until I raised it with Bitiba when it magically appeared backdated as 18/6/26, unfortunately we are now 7 days later and courier repeatedly failed to deliver. Again another customer let down by in this case both Bitiba and the courier EVRI. Dogs are going to have to transition to another food! My advice AVOID any discounts are really not worth the unreliable service

23 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Hi Julie,

Thank you for taking the time to share your experience, and please accept my apologies for the slow acknowledgement of your review.

I’m genuinely sorry to read about the difficulties you’ve encountered with your order, and I completely appreciate why this has left you disappointed.

From the information available on Trustpilot, I haven’t been able to identify your account in our system. As Trustpilot is a public platform, I’m unable to investigate order-specific details or discuss them here. If you haven’t already done so, could you please get in touch with our customer care team via our contact form: https://www.bitiba.co.uk/contact_form/? That is the best — and really the only — way for us to access your order details and look into what happened. If you have already contacted support, please feel free to reply to your existing correspondence. In either case, please mention your Trustpilot review, as this helps us locate and prioritise your case more quickly.

I’m very sorry that both the delivery experience and our service have fallen short of your expectations on this occasion. Your feedback is important, and your help equally fundamental to ensure that we can rectify things for you and regain your trust.

Team bitiba

Oceniono na 2 z 5

Let down badly by Evri

Dispatch was quick but let down badly by the courier Evri. Took 8 days for the parcel to arrive. Had to buy food from shop for my cats. Shopping experience will be better if Evri was not the courier.

16 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Hi LWLW,

Thank you for taking the time to share your experience. I'm sorry to hear that, although your order was dispatched promptly from our side, the delivery took much longer than expected due to issues with the courier.

Your comments have been noted and will be shared internally, as feedback like yours helps us assess how our delivery partners are performing and where improvements may be needed.

It would be great if we could review your experience in full and make sure that we have not left anything unattended to ensure that the final outcome was the one you were expecting to experience.

Unfortunately, I haven't been able to identify your account from the details available on Trustpilot. As this is a public platform, I'm unable to review or discuss order-specific information here. If you'd like us to look into this further, please contact our customer care team via https://www.bitiba.co.uk/contact_form/. That is really the only way we can investigate the circumstances of your order and assist you directly. If you've already been in touch with support, please feel free to reply to that correspondence instead, and do mention your Trustpilot review so that we can locate and prioritise the case more quickly.

Thank you again for your feedback, and I'm sorry for the disappointment caused by the delivery delay.

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

Excellent choice

Excellent choice, best prices and swift delivery

20 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Helen, many thanks for your feedback. It’s wonderful to hear you’re enjoying our product range, prices and swift delivery – that’s what we love to deliver for our customers.

Team bitiba

Oceniono na 1 z 5

Avoid like the plague

I have had an account with Bitba since 2016 and an account with the related company, Zooplus since 2013. (both are sited on same industrial estate). To date, payments for all orders have been honoured, mainly through Paypal and all orders have been delivered, thus received. In May, I placed a sizeable order as we were going away and I had to stock up on food for animals which were going into boarding accommodation. I had received a good discount offer and decided to off-set it against the order! Oh my word, then this shower became an absolute pain in the proverbial! Despite transacting happily with these two companies for a VERY LONG time, both Paypal and my Credit Card company naturally having pre-verified who I am, Zooplus has tried extracting this additional information from me for most of this week when I used a £10 off voucher combined with the further 3% I get as a result of signing up for year by paying some annual fee. Anway, the invoice amounted to a little over £14. So, I got fed-up, asked them to cancel the order, refund my money and also make a pro-rata refund of the up-front annual payment I made a few months back. Suffice to say, the £14 odd was re-imbursed following cancellation of order but the pro-rata refund has yet to be received despite being requested at least twice! I then tried placing he same order with Bitiba, no discount voucher this time, and in addition added some litter, subscribing to a regular delivery for this. That was paid through my Paypal account yesterday (Some £56). Today Bitiba has started this same nonsense. I have now asked them them to cancel the order and refund my money. Should be interesting to see how long that refund takes!
This is what both these related companies are now insisting upon: " We kindly ask you to provide a copy of a valid ID document showing your full name and date of birth so we can complete this step. Please attach the ID document as a file to your reply and do not copy or paste the document or its details into the body of the email." In all my years of using on-line platforms for buying anything, other than property, no one else has ever asked for this additional and unnecessary information, information which a pet food company Most Certainly DOES NOT NEED! What difference could having my full details , including D.O.B. have? Simply a fishing exercise to analyse and sell on my data which could lead to phishing issues and the compromise of my data! When I complained saying that they never ever even mentioned a 1st name when contacting me, either just "Bitiba Team" or "Zooplus Team", finally, a Nina Laurent contacted me (yesterday from Zooplus and today from Bitiba) with the aforementioned excerpt. Well, I don't need to contract with them going forward, rather support British owned businesses, and WILL NOT be providing them with yet further personal and confidential information!

19 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Hi C,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback, and please accept my apologies for the very late acknowledgement of your review.

I am genuinely sorry to read about the frustration this situation has caused, particularly after many years of shopping with us.

Please allow me to reassure you that requests for identity verification are not made for marketing purposes or to obtain personal information for sale to third parties. These checks are sometimes required as part of our security and fraud-prevention processes, which are designed to help protect both our customers and our business. That said, I fully appreciate that being asked to provide documentation can feel cumbersome, and your patience and understanding on this are very much appreciated.

I am also sorry to hear about your concerns regarding the refund of your membership fee and the cancellation of your recent orders. Unfortunately, I haven't been able to locate your account from the information available in this public review. For privacy and security reasons, I am unable to investigate specific account details or discuss them here on Trustpilot.

As we would still like us to review the matter, could I kindly ask you to contact our customer care team via our contact form - https://www.bitiba.co.uk/contact_form/? If you already have an ongoing correspondence with our support team, please feel free to reply to that instead. Either way, mentioning your Trustpilot review is the best way to help us identify and prioritise your case. As Trustpilot is a public platform, that is unfortunately the only way we can properly investigate the details and provide any account-specific assistance.

Thank you again for sharing your experience. Your feedback has been noted and will be passed on to the relevant teams for review.

Team bitiba

Oceniono na 5 z 5

Good value for the range of cat food…

Good value for the range of cat food and litter that we use. Prompt delivery with arrival updates also useful. Discounts and free delivery for bulk purchases make them more competitive too. Haven't found better overall value with any other supplier.

19 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

Thank you for such a comprehensive review. I’m really pleased to hear you’re finding value across our range, delivery and pricing – and that we continue to meet your expectations. Your support means a lot to us.

Team bitiba

Oceniono na 4 z 5

Dog Weight Loss

Used this product in order for my dog to lose weight.
It worked really well over a prolonged period and she loves it.

Thanks

18 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Bitiba

Odpowiedź od Bitiba

hanks for sharing your experience, John. I’m thrilled to hear the product worked so well for your dog and that she enjoys it too – that’s fantastic feedback!

Team bitiba

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej