Virkelig dårlig kundeservice
Fik et sæt nattøj i julegave, som jeg opdagede at der var hul i. Gik ned i butikken for at bytte det, men da der ikke var flere sæt tilbage i min størrelse, fik de mit nummer i butikken og sagde, at de ville ringe til mig, når de havde skaffet et sæt i min størrelse. Jeg fik er tilgodebevis, så jeg bare kunne bytte det til sættet, når de havde fået det hjem. Efter 3 uger havde jeg ikke hørt noget og gik ind i butikken og fik at vide, at de ikke havde kunne skaffe sættet endnu. 3 uger mere gik og jeg skrev en mail til butikken om, at jeg egentlig gerne ville have mine penge tilbage for sættet, da det ikke virkede som om, at det ville komme til butikken. Fik intet svar. 3 uger efter skrev jeg en ny mail med henvisning til min første mail, hvor hele forløbet var beskrevet. Stadig intet svar på min mail. Det er nu 3 måneder siden, at jeg var i butikken for at bytte sættet og jeg har INTET hørt. Jeg har et tilgodebevis på 900 kr. til butikken, som jeg ikke kan få refunderet... Og er tilmed blevet ghostet af butikken. Virkelig dårlig kundeservice!!!








