Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler o... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler o... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Jeg fik tilbud på service via autobutler på min ene dacia som de udførte og aftalte (mundligt) at de også skulle lave sevice på min anden Dacia og dette ville ikke overstige 2000. Jeg fik dette udfø... Zobacz więcej
Super service på værkstedet i Holbæk. De tilbød endda at hjælpe mig med at lægge min cykel i bagagerummet, da jeg hentede min bil. De er i øvrigt mindst 30% billigere end “mit” mærkeværksted. De h... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Hos AutoTekniCom ApS i Holbæk går service, fair priser og kompetent behandling op i en højere enhed. Jeg har været der flere gange, og standarden er lige høj hver gang. I sidste omgang har jeg haft... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Spånnebæk 19A 4300, Skaverupvej 4 4572, 4300, 4572, Holbæk, Nørre Asmindrup, Dania
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji
Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Jeg havde fået tid til fejlfinding på min Ford C-Max fra 2010 der havde kaldt på service og ikke mere virkede på dæktryk overvågning ,AB's , og fartpilot. Allerede ved telefonsamtale fandt AutoTecnicom ud af at der kunne være tale om en defekt føler ,så den var bestilt hjem til jeg kom på værkstedet i Holbæk.
Og ganske rigtigt føleren på højre baghjul var kortsluttet og hurtigt udskiftet, fejl fundet og fejlmeldinger nulstillet.
Meeen, det viste sig ydermere at en defekt caliber på dette hjul var skyld i at bremseklodser og bremseskive havde været så varme at de var ødelagte. Trods en travl fredag fik AutoTecnicom bestilt og leveret de nødvendige reservedele både til højre og venstre side da jeg sagde at de jo var lige gamle og aldrig havde været skiftet.
Fremragende service og rigtig god behandling i hyggelig atmosfære med øje for min , bilens , og dermed andres sikkerhed . Jeg tager gerne turen fra sydsjælland til Holbæk næste gang for at benytte mig af Autotecnicom og deres dygtige medarbejdere.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Fantastisk, fin og hurtig service. Kom ind fra gaden med bil der skulle have hjælp.. der stod låne bil klar, da jeg kom. God og rar dialog omkring bilen, de er super flexibel og står på hovedet for at hjælpe! Jeg kan varmt anbefale AutoTekniCom ApS Og virkelig trygt, når man ikke lige er bil expert...

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Meget tilfreds med deres service og rimelige priser..

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Hjælpsom og imødekommende betjening, fortalte hele vejen igennem hvad der blev brugt af reservedele og hvorfor. Der blev ikke foretaget noget på bilen uden mit samtykke. Rigtig god behandling og dygtigt personale.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Super venlig, service udført til aftalte pris så det i har fået en ny kunde.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Perfekt olie skift på bilen 👍🏻. Og godt med cacao i værkstedet, imens man venter 😁. Plus at det var lækkert med en overraskelse i kabinen efter veludført arbejde.... kommer helt sikkert igen. 😁

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Altid god service og billig priser
Det bedste værksted har været kunde i 6 år

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Var punkteret - de fik hurtigt fremskaffet nyt dæk og skiftet.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Endnu en gang en god oplevelse med AutoTekniCom :-)

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Jeg har i flere år benyttet mig af AutoTekniCom ApS både som privatperson, og i erhvervsøjemed, og det finder jeg stor tryghed i. Ydelsen leveres som aftalt med stor faglig indsigt, og serviceniveauet er højt, ligesom fleksibilitet er en selvfølge i samarbejdet.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Super service, fik hurtigt en tid og blev endda kørt hjem efter aflevering af bil på værkstedet.
En låne bil blev leveret senere samme dag på adressen. Undervejs blev jeg kontaktet et par gange så jeg hele tiden blev opdateret på problematikken vedr. bilen. Det i sig selv gav en tryghed, med vished om at tingende blev lavet som aftalt, og til den aftalte pris. Kun de bedste anbefalinger herfra.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
På alle måder god service og godt arbejde.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
God service og hurtig arbejde som er lavet perfekt kan varmt anbefaledes

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Eminente og super dygtige 👌
De laver ikke noget på bilen uden at få tilsagn først. Hvis tidshorizonen skrider, er de rigtig gode til at give besked og de er gode til at komme med løsningsforslag.
Anbefalelsesværdigt værksted 👌

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Jeg havde min bil til udskiftning af en bundplade og hydralik systemet og blev oplyst 1-2 timer for dette. Efter nærmere drøftelse heraf blev det oplyst det nærmere ville blive 1 end de oplyste 2 timer hvorefter jeg accepterede tilbudet.
Fakturaen og regningen da jeg hentede bilen var på 4 timer?!
Selvom jeg oplyste vedkommende jeg var blevet lovet maks 2 timer blev intet krediteret!!

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Super værksted med super god service. Helt klart 5 stjerner her fra og tommel op

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.