Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler o... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler o... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Jeg fik tilbud på service via autobutler på min ene dacia som de udførte og aftalte (mundligt) at de også skulle lave sevice på min anden Dacia og dette ville ikke overstige 2000. Jeg fik dette udfø... Zobacz więcej
Super service på værkstedet i Holbæk. De tilbød endda at hjælpe mig med at lægge min cykel i bagagerummet, da jeg hentede min bil. De er i øvrigt mindst 30% billigere end “mit” mærkeværksted. De h... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Hos AutoTekniCom ApS i Holbæk går service, fair priser og kompetent behandling op i en højere enhed. Jeg har været der flere gange, og standarden er lige høj hver gang. I sidste omgang har jeg haft... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Spånnebæk 19A 4300, Skaverupvej 4 4572, 4300, 4572, Holbæk, Nørre Asmindrup, Dania
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji
Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Jeg har før været hos AutoTekni i Holbæk og få lappet et dæk til kr. 250,00, hvor alt var fint. Så jeg prøvede dem igen til skuffelse.
3-4 dage om at lappe et dæk - en opkrævning på kr. 450,00 - hvor afbalanceringen ikke var gjort.
Til ikke bilkyndige - i bør ikke bruge dem, da man skal kontrollerer arbejdet (gerne før man betaler)

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Super service på værkstedet i Holbæk. Her går service, fair priser og kompetent behandling op i en højere enhed.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Meget ærlige og super god service! Kan varmt anbefales.
Må tilslutte mig de gode anmeldelser. Autoteknicom løste et problem ved min bil som andre mekanikere i Holbæk ikke kunne løse, derudover var ejeren utroligt serviceminded og flink. Jeg er slet ikke i tvivl om hvem der skal servicere min bil næste gang🙌.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler og motorcykler, blev fejlen fundet og udbedret. El flækket vacuumslange under manifoldet. Nu spiller alt igen. Rigtig godt arbejde og til en meget fornuftig pris

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Fik meget hurtigt en tid.
Super venligt personale, altid god service.
Meget fair priser.
Kan kun anbefales.
Positiv oplevelse til halv pris!
Har valgt at køre lidt længere for at få serviceret min Etron, dog ikke helt til Tyskland denne gang! Først var vi lidt forbeholdne ved at skulle andetsteds end det vante flotte glashus, der jo bør kende bilen😊gik derfor ind og researchede lidt, bl.a. kunne vi se at Jannick og Co. er fuldstændig opdateret i El-certifikater og uddannelse indenfor servicering af El-biler. Straks mere rolig. Herudover fik vi en anbefaling, og kunne samtidig læse om kun gode oplevelser med dette værksted.
Må bare sige, at ALT spillede! Fra første kontakt med venlig gennemgang og en forventningsafstemning, hvor det forventede arbejde gennemgås, til opfølgning og selve arbejdet. Smilende søde og imødekommende mennesker😊Selv under selve serviceringen, kommer Jannick ud og meddeler eventuelle issues han er stødt på undervejs. Ikke bagefter, men undervejs! Der er MANGE værksteder der kunne lære af denne del, for som forbruger er der ikke noget værre end uforudsete issues, eller uafstemte forhold der “bare” bliver lagt på regningen.
Alt i alt et yderst behageligt bekendtskab, vi er meget tilfredse. Det gør bestemt heller ikke noget, at regningen for det samme arbejde og gennemgang af vognen, kun lander på det halve af hvad føromtalte glashus ville tage. Inkl. dele vel at mærke!!!
Autotekni.com får derfor de varmeste anbefalinger, vi kommer med glæde igen!

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Super professionelt, til at løse problemet på DS3.
Det er en hel ny bil jeg har fået igen og prisen er yderst rimelig ikke at forglemme.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Super service på værkstedet i Holbæk. De tilbød endda at hjælpe mig med at lægge min cykel i bagagerummet, da jeg hentede min bil.
De er i øvrigt mindst 30% billigere end “mit” mærkeværksted.
De har mine varmeste anbefalinger.(jeg kender ikke de ansatte eller ejer, denne anmeldelse er helt upartisk og objektiv)

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Hos AutoTekniCom ApS i Holbæk går service, fair priser og kompetent behandling op i en højere enhed. Jeg har været der flere gange, og standarden er lige høj hver gang.
I sidste omgang har jeg haft mest med Jannik at gøre. Hold op, en høflig, grundig og serviceminded ung mand! Hvor er det bare fedt at opleve så god behandling. Jeg vil til hver en tid anbefale dette sted og fortæller vidt og bredt om mine gode erfaringer med stedet.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Fik lavet Aircon service, af super dygtigt personale, som er utrolig serviceminded.
Mine klare anbefalinger herfra 👍

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Øv øv. Jeg har fået monteret mit dashcam torsdag den 1 juli. Prisen lød på 1500 som var aftalt mundligt (desværre men kan se andre har haft samme problem på anmeldelserne) da de var færdige endte jeg med at skulle af med 2100 heraf 149 kr for nye klæbepuder. Da jeg kommer hjem ser jeg at kameraet er monteret så den filmer mit spejl og det sorte der er i ruden så det meste af Venstre sidde er desværre sort! Montøren spurgte mig hvor kameraet skulle sidde hvortil jeg svarede “det ved jeg ikke jeg er IKKE mekaniker eller montør jeg skal bare have hele udsynet med som på min gamle bil” jeg ser først da jeg er hjemme at det er monteret så halvdelen af Venstre side er sort min mand kontakter dem torsdag den 1 juli de lover at vende tilbage men vender aldrig tilbage… min mand kontakter dem igen fredag den 2 juli for at gøre opmærksom på at det bagerste kamera er monteret OVENPÅ en varmetråd så vi nu risikere at varmen i bagruden går i stykker ved afmontering af kamera vi bliver lovet at de vender tilbage fredag den 2 juli men heller ikke her er der nogen tilbagevendelser… min mand ringer mandag den 5 juli hvor chefen besvare opkaldet med at beskylde min mand for at starte en krig, råbe af ham i telefonen og sige at han har læst hans mails men at han nu ikke har mere tid til at snakke med ham hvor røret bliver knaldet på min mand får ikke et ord indført jeg mailer mandag den 5 juli sen aften da de stadig ikke er vendt tilbage nu har vi onsdag den 7 juli og stadig ingen tilbagevendelser de har sagt de har læst min mands mails men tydeligt ikke gider besvare dem nu står jeg med et front kamera der skal afmonteres og flyttes samt et bag kamera der skal afmonteres og flytte jeg skal betale for nye klæbe puder igen fordi de ikke har lavet deres arbejde godt nok derudover kørte jeg 135 km for at få monteret mine kamera da de reklamere med de er specialister på det punkt. Øv øv jeg har nu smidt en masse penge ud af vinduet og de vælger ikke at besvare mails eller andet håber ikke andre vælger dette værksted.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Tak til Steen i Nørre Asmindrup for den gode service og fair pris på mit anhænger træk til min Seat Leon. Dejligt med en god mekaniker man kan snakke med og planlægge så det ikke påvirker min dag med skæve arbejdstider. Jeg har generelt været glad for alt i har lavet på de fire biler vi har haft gennem tiden og kommer med sikkerhed igen når jeg har brug for jer.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Jeg har haft en del problemer med min golf 6 1.4 tsi 160 hk😕
Med at den sætter ud under belastning
Jeg har nu fået skiftet min vandpumpe
Hos autotekni.com i Holbæk
Og de kan deres kram
Fejl søgning igår og skift af pumpe igår eftermiddags og de sidste små ting samlet imorges 💪🏻
Og nu spiller bilen bare 100%🤘🏻
Kunne før få km/l op på 14 km/l med god vilje og ØKO kørsel
Nu kører den imellem 16 og 17 km/l på literen ved blandet by kørsel
Jeg er dælme tilfreds og så var det en udemærket pris de tog for det😄
Jeg Kan klart anbefale dem
De vejleder om reparationen og giver en estimeret cirka pris
Og den ramte de plet på
Vis jeg kunne give 6 stjerner havde jeg gjordt det 👌🏻

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Meget tilfreds med mine to oplevelser hos AutoTekniCom i Holbæk.
Jeg har fået fortalt af en bekendt, at selvom han ikke har været på værkstedet i Holbæk, kan han, ud fra andre oplevelser, bekræfte, at ejeren er meget dygtig og professionel, hvilket er grunden til, at jeg vælger dette værksted til min bils første service eftersyn.
De er meget imødekommende og yder en god vejledning i forbindelse med en bule, jeg også gerne vil have lavet. Da denne desværre ikke kunne laves i forbindelse med mit service, er jeg slet ikke i tvivl om, at bestille en ny tid til dette.
Igen oplever jeg en super god service, jeg bliver taget godt imod, arbejdet er udført rigtig flot og jeg kan allerede hente bilen dagen efter den er afleveret.
Jeg vil helt sikkert vælge AutoTekniCom fremover.

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Et virkelig godt værksted med god service og meget fornuftige priser. 👍

Odpowiedź od AutoTekniCom ApS
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.