Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Did the virtual doctor visit. Immediately paid my money, but over 2 1/2 hours waiting and still no call, but they took my money upfront. Call the 888 number for questions leaves you on hold forever th... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Horrible, uncaring company. Tired to ask a question about an expensive product and and finally got an email from a "Kylie" telling me that I had to have my physical therapist call them! Honestly, if A... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Bad advice on sizing from their customer service. I kept ordering until I got the right size. When I requested authority to return the two finger splints that didn’t fit, they never responded. They w... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

AliMed's "Bait & Switch' SCAM! They advertised a Lift for $277.25 which weighs over 150# and charged $23.99 for Freight. I was sent a 1# Canvas Strap via UPS. I REFUSED delivery and UPS returned it to... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Dostawca sprzętu i zapasów do szpitali
  2. również w kategorii:
  3. Apteka

Napisane przez firmę

AliMed is a leading provider of medical supplies, healthcare products, and ergonomic solutions serving all segments of the healthcare market including hospitals and clinics, nursing homes and long-term care facilities, private medical practices, therapists, and more. We offer an extensive range of trusted products from top brands, ensuring that our customers have access to the best value and selection. Enjoy the convenience of "one-stop shopping" as you browse through our comprehensive collection online.


Dane kontaktowe

1,2

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1 na 5

781 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 50% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,2

Wszystkie recenzje

(781)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 2

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

Shipping charge was excessive

Shipping charge was excessive. $9.99 for a small product weighing only a few ounces. Two of the same products ordered elsewhere charged $3.25.

18 września 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

We appreciate you taking the time to provide feedback. We are constantly working on creating a great experience for all our customers, and it looks like we fell short this time. Your information about our shipping charges has been passed along to the appropriate team for further review.

Thank you,
Deidre

Oceniono na 5 z 5

Thank You

I have actually worked with AliMed when I was at Kingsley Mfg. Co. and always enjoyed their customer service and care. Now that I am caring for my Mom full time I am a customer and still receive the professional curtsy and products I did when working in Orthotics and Prosthetics.
Thank You AliMed.

18 września 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Hi Stefanie,

It is great to hear that you worked with us previously through your work, and now that you've taken up the position of caregiver you've continued to do so! AliMed is constantly striving to provide exceptional service and high-quality product to all of our customers, and we are glad to hear that is exactly what you've been met with.

Looking forward to doing more business with you int he future,
The AliMed Team

Oceniono na 3 z 5

Didn't help my nerve damage

18 września 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Hi Lou,

Thank you for reaching out. We aim to provide high-quality products for our customers, and we are sorry to hear that the product you've purchased hasn't worked for you. Please reach out to our customer service team should you need any additional help. They can be reached at customerservice@alimed.com.

With appreciation,
The AliMed Team

Oceniono na 5 z 5

I´m pleased with you guys

Thanks a lot for your rapid and excellent support and sale process.

18 września 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Hello Martin,

AliMed is known for it's quick sales process and the knowledgeable customer support tea, and we are glad to hear that was the experience you've been met with.

With appreciation,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

Impossible to return

Bad advice on sizing from their customer service. I kept ordering until I got the right size. When I requested authority to return the two finger splints that didn’t fit, they never responded. They will not allow you to return anything unless they give you specific permission. Now I am stuck with $78 worth of splints that I can never use..

18 września 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

We appreciate you taking the time to reach out. We apologize for any inconvenience that you've experienced during your ordering process. This information has been passed along to the appropriate team for further review.

Thank you,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

Inaccurate description of item on website

Inaccurate description of item on website led to item
Needing to be returned. Having difficulty getting return label from AliMed. It has been over a week and a half that I have been waiting for the label.

18 września 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to reach out. We apologize for the inconvenience that you've received during your most recent experience. This information has been passed along to the appropriate team for further review.

With appreciation,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

I called you company and canceled the…

I called you company and canceled the order because it was wrong order and even then I received wrong item . Your representative told me that money will return to my credit card.
Can you please help
Thanks
Dr Syed

17 września 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to reach out to us. We apologize for the inconvenience during your ordering experience. This information has been passed onto the appropriate team for further review. Should you have additional questions in the meantime, please email customerservice@alimed.com.

With appreciation,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

Charged $19.75 more per book than competitors!

I am a therapist and I personally purchased 2 workbooks through Alimed. On the same day that they arrived, I received a catalog from Pro-Ed, who offered the same books for $19.75 cheaper - EACH BOOK! I called Alimed to find a solution, either price match (store credit or refund, I didn't care) or return the unused books and although the representative that I spoke with was very nice, she was unable to do either. If the difference had been a few dollars per book...fine, but I can not see any reason why your company is charging almost $20 per book more than competitors. I will certainly not order from Alimed again and I will spread the word not only to my therapist friends purchasing supplies for themselves but also to employers who are doing the ordering for their facilities. No one likes to be ripped off!

16 września 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to reach out. We apologize for the inconvenience you experienced during your recent ordering process. This information has been passed along to the appropriate team for further review.

With appreciation,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

Horrible experience

Horrible experience. I ordered what I thought was to be 2 Freedom wands that ended up being freedom wand extensions. I had surgery a couple days after receiving and didn’t realize there was a 30 day return policy - would have thought the company could have indicated that on at least one of the two documents included with the order. I called at about 45 days and was told that people often mis-order the wrong item because the extension piece is the “default” item listed though the picture of the wand and attachments are pictured. Why wouldn’t the main item be the default to make it easier on the majority of the customers placing an order? Well, I was also told there were no exceptions to the 30 days return policy even though the packages hadn’t been opened. I asked to speak to a supervisor and was given a name (Kim) and extension to call. Over a 2 week timeframe after that, I left at least 4 messages with Kim and did not ever receive a call back, even though her voice mail message said she would return calls by end of day. I would have given no stars if possible. I would still appreciate contact and an explanation for not being able to return items that were not even opened or an exchange for the product I actually wanted!

4 września 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Hi Joan,

Thank you for reaching out. This information has been passed along to the appropriate team for further review.

With appreciation,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

I orderd an Item from this Co &…

I orderd an Item from this Co & requested a CANCEL ODER less than a minute after I read the size & noticed it was too small.
Instead of CANCELLING they went head & shipped it. Now I have to send back to get my Refund.
I will never order anything from them in future, they can't even get the first order correct.

Kala Hunter

31 sierpnia 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Hi Kala,

Thank you for taking the time to reach out regarding your recent experience with us. This information has been passed along to the appropriate team for further review.

Sincerely,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

Terrible company

Terrible company. I followed their return instructions for a defective product and was told the vendor would neither replace nor return the item. I am out over $1800 due to Alimed's lack of integrity.

23 sierpnia 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to provide feedback, and we apologize for the experience that you've received. Your information has been passed along to our customer service team for further review,

Sincerely,
The AliMed Team

Oceniono na 2 z 5

item was not really worth what i paid…

item was not really worth what i paid for it there are better items for less money

11 lipca 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to provide feedback. We strive to provide the highest-quality products for our customers, and we apologize for missing that mark with you.

Sincerely,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

Cancer-causing boot no return

I purchased a comfy boot splint from Alimed which indicated it was made with carcinogenic materials as indicated by the proposition 65 notice. At the time I didn’t think much of it, however, After wearing the boot splint at night for two months I was diagnosed with skin cancer on the area above my ankle. I called comfy boot Company and they told me to contact Alimed where I purchased the boot. I did that and was told that someone would be calling me back to submit a return but they never called me back. I do appreciate that Ali med did indicate the materials were toxic. Getting them to take the overpriced carcinogenic boot back did not work.

5 lipca 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to reach out to us, Carol. We apologize for the experience that you've received. This information has been passed along to our customer service team for further review.

With appreciation,
The AliMed Team

Oceniono na 5 z 5

I have the best sales Rep

I have the best sales Rep! I do all of the Rehab ordering for a very large County Facility. Nancy Alonso has made my experience with AliMed a pleasure and my job less stressful. Nancy is extremely efficient and such a pleasure to speak with. She has assisted me with several projects and always eager to help! What can i say...I do the majority of my ordering through AliMed and mostly because she makes it so easy!! :)

26 czerwca 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

We appreciate you taking the time to reach out, Debra! AliMed has built its reputation on exceptional customer service, and that is our goal for all customers. Hearing that Nancy does her best to make sure your job is as stress free as possible shows is exactly what we like to hear about our reps. And she certainly exemplifies exceptional customer service!

Looking forward to doing more business in the future,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

This was a very difficult ordering…

This was a very difficult ordering experience. I filled out an online form and never received a quote. I had to follow up multiple times before the order was placed. I was told I would get a call back, but no one ever called, which is why I had to follow up so many times. The order was delayed by over a month.

25 czerwca 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Hi Jenna,

Thank you for taking the time to reach out. We apologize for the experience that you've receive. We strive for a great experience every time with our customers, and it looks like we've missed that mark with you. Your information has been passed along to our customer service team for further review.

Sincerely,
The AliMed Team

Oceniono na 5 z 5

Always have a good experience

Always have a good experience. Orders are on time, product is good, we are satisfied!

25 czerwca 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to provide feedback. AliMed has built its reputation on high-quality product offerings & quick delivery - and we are glad to hear that you're experience meets that mark!

Looking forward to doing more business in the future,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

I would not recommend Alimed

I would not recommend Alimed! This was a terrible experience. It took them over a month and multiple emails and phone calls to send me a quote. Then, when I placed the order, they sent the invoices to someone else at our school who luckily emailed them on to me. When I called, the girl I spoke with was so rude. Our college will not be using them again!

19 czerwca 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

We appreciate you taking the time to provide feedback. We apologize for the experience that you've received while placing your order. This information has been passed along to the customer service team for further review.

Sincerely,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

Horrible experience

So happy to do so
Purchased a brace. Wrong one. Told that I would receive an email on procedure to return. Never did. Called and agent who sold brace to me does not return calls. Moved to supervisor. Did not return call. Over 300 dollar purchase and no instructions of how to return. So need to take action. Credit card used now reversing charges. In contact with my attorney. Horrible experience. I am a physician. Do not use this company

17 czerwca 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to provide feedback. We apologize for the experience you've received while placing your most recent order. This information has been passed along to the appropriate team for further review.

Sincerely,
The AliMed Team

Oceniono na 1 z 5

Ordered an exam table

Ordered an exam table, told it would arrive 6/10/19. Called and could not get anyone to deal with the problem. Finally got someone, who would not admit it, but they forgot to order the table. Now expected in 1 month

14 czerwca 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to reach out. We apologize for the inconvenience that you've encountered while ordering with us. This information has been passed along to the appropriate team for further review.

Sincerely,
The AliMed Team

Oceniono na 5 z 5

They did a great job

They did a great job. Thank you!

12 czerwca 2019
Opinia niezależna
Logo AliMed

Odpowiedź od AliMed

Thank you for taking the time to reach out. AliMed's goal is for a seamless ordering process for all our customers, and we are glad to have met that mark with you!

Looking forward to doing more business in the future,
The AliMed Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej