ZWILLING Danmark Recenzje 116

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Jeg kan kun tilslutte den fuldstændig inkompetente og meget dårlige kundeservice ved tilbagekaldelsen af defekt el-kedel. Alt foregår langsomligt på mail. Blot et ex. først skal man via mail sende... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Utrolig dårlig kundeservice! Aldrig køber fra dem uanset produkt kvalitet. Varer vist står på lager, 5-7 arbejdsdage leveringstid, me de sender ikke, da varen “ikke er muligt at sende øjeblikkeligt... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

ADVARSEL. ADVARSEL. Havde jeg læst denne tråd af anmeldelser, før jeg købte hos Zwilling, havde jeg aldrig købt hos dem. Købte varer 10.11.21. Pengene trukket samme dag! Aldrig set varen endnu. 06.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Virkelig forfærdelig kundeservice! Min Zwilling Enfinigy Bordblender gik i stykker. Jeg indsendte billeder og video som de bad om. Den skulle så sendes ind, så de selv kunne undersøge. Farven var... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z przyborami kuchennymi
  2. Produkcja noży
  3. Sklep z nożami

Napisane przez firmę

ZWILLING - et af verdens ældste varemærker - er kendt for sin høje kvalitet indenfor knive, gryder, pander, elektriske køkkenapparater samt innovative vakuumsystem, Fresh & Save.


Dane kontaktowe

1,6

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

116 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

Penge trukket længe før afsendelse af varer

Bestilte kaffekrus for en uge side, har ikke hørt et ord, pengene er trukket for flere dage siden øv totalt uacceptabelt, handler der aldrig igen

12 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo ZWILLING Danmark

Odpowiedź od ZWILLING Danmark

Hej Mie,

Først og fremmest tak for din bestilling
Jeg kan se, at du lagde en bestilling hos os d. 06/02/2022

Grunden til at pengene allerede er trukket er simpelthen fordi, at din pakke allerede er afsendt og gerne skulle ankomme til din pakkeshop idag indenfor den lovet leveringstid på 5-7 hverdage.

Med venlig hilsen
Mathias // Zwilling

Oceniono na 5 z 5

SUPER service!

SUPER service!
Jeg kan slet ikke genkende de negative anmeldelser her på siden:
Jeg er generelt tilfreds med de produkter, jeg har købt. Jeg har dog reklameret to gange over et låg til et blenderglas, som går i stykker; men begge gange har jeg uden beregning fået tilsendt et nyt låg.
Desuden gik malingen af en thermoflaske i opvaskemaskinen; og også her blev der prompte sendt en ny til mig. (De kom til at sende en thermo-tekop i stedet for; men sendte mig uden at kny den rigtige med det samme, jeg gjorde opmærksom på det - uden at forlange den forkerte retur)

Altså, hvis man tager sig tid til at skrive pænt og forklare problemet, får man også et pænt svar retur og velvilje til at løse problemet.

19 stycznia 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Gryde af ringe kvalitet

Jeg har netop købt en gryde af serien S moment i 3 liter.
Gryden er smuk og ligner umiddelbart god kvalitet, men det er den ikke. Efter 2 gange pasta kogning, er bunden fuldstændig plettet indvendigt og det går ikke af i vask (jeg kan desværre ikke vedhæfte billeder).
Håndtagene bliver varme, trods der reklameres med det modsatte.
Jeg kan ikke anbefale denne gryde.

6 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo ZWILLING Danmark

Odpowiedź od ZWILLING Danmark

Hej Martin

Først og fremmest, er vi meget kede af du ikke er tilfreds med din gryde.
Det er simpelthen ikke muligt, at lave en gryde i 100% stål som ikke får varme håndtag og denne information fremgår mig bekendt heller ikke under vores produktinformation?


Pletterne i bunden af gryden opstår typisk, hvis at saltet tilsættes før at vandet er i kog.

Du er naturligvis velkommen til at sende en mail med billederne og det sted som du har set at vi reklamere med håndtag som ikke bliver varme til:
salg@zwilling.dk

Med venlig hilsen
Mathias // ZWILLING

Oceniono na 1 z 5

ADVARSEL. KØB IKKE HÉR! SVINDEL.

ADVARSEL. ADVARSEL.
Havde jeg læst denne tråd af anmeldelser, før jeg købte hos Zwilling, havde jeg aldrig købt hos dem.
Købte varer 10.11.21. Pengene trukket samme dag! Aldrig set varen endnu. 06.12.21. Ingen information.
Når man læser anmeldelserne her, virker det som noget systemisk snyd. Iflg. trackingen er der lavet label men aldrig modtaget af transportøren.

6 grudnia 2021
Opinia niezależna
Logo ZWILLING Danmark

Odpowiedź od ZWILLING Danmark

Hej Jens,

Først og fremmest vil jeg meget gerne have lov, at beklage den trælse oplevelse du har haft, dette skyldes simpelthen, at der er sket en fejl i vores ende. Det er bestemt ikke det serviceniveau, som vi ønsker at udbyde!

Jeg kunne forstå, at du i samarbejde med en kundeservice-medarbejder nåede frem til en god løsning?

Sidst men ikke mindst, vil jeg meget gerne have lov, at ønske dig en rigtig god jul.

Med venlig hilsen
Mathias
Zwilling

Oceniono na 1 z 5

Har købt en Zwilling fløjtekedel 1,6…

Har købt en Zwilling fløjtekedel 1,6 som skulle kunne bruges til induktion. Den sprutter når man hælder af den og dermed risikere man at brænde fingrene og kogende vand ligger over det hele i stedet for at lande i koppen.
Jeg har sendt en mail til Zwilling, som siger at den ikke skal fyldes over Max, som jeg heller ikke gør. Samtidig skal man bruge middel varme, men så tager lang tid at varme op og dette skulle jo ikke være meningen med fløjtekedel til induktion🤔 Dog sprutter den stadigvæk.
Der står ingenting om vandet kun kan opvarmes ved middel temperatur på induktion.
Denne kedel kan bestemt ikke anbefales og jeg vil heller ikke købe Zwilling produkter fremadrettet.

10 listopada 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Laver fejl i levering af ordre

Laver fejl i levering af ordre. Sene det forkerte sted hen.

Nægter tage ansvar gøre noget når man snakker med kundeservice, som værste jeg har oplevet.

Kunderservice direkt lyver om hvad der sket.

Købe et anden sted.

29 października 2021
Opinia niezależna
Logo ZWILLING Danmark

Odpowiedź od ZWILLING Danmark

Hej Andreas,

Jeg anerkender, at din oplevelse ikke har været helt optimal.
Dog har vi i Danmark gjort vores ypperste for, at hjælpe dig og rette op på den ærgerlige dialog du har haft med vores kundeservice i Tyskland.

Sidst men ikke mindst vil jeg gerne have lov, at ønske dig en glædelig jul og rigtig godt nytår.

Med venlig hilsen
Mathias // Zwilling

Oceniono na 1 z 5

Verdens dårligste service!!!!

Har bestilt en elektronisk knivsliber. Pengene blev trukket dagen efter og efter 2 uger har jeg stadig intet modtaget! Har e-mailet og intet hørt. Har ringet til dem 5 gange og de vender aldrig tilbage til trods for at de siger det. Ufattelig dårlig service!!! Intet sker overhovedet!!! Under al kritik!

2 października 2021
Opinia niezależna
Logo ZWILLING Danmark

Odpowiedź od ZWILLING Danmark

Hej Marie Louse

Først og fremmest, vil jeg gerne have lov, at beklage denne oplevelse.

Det er bestemt ikke sådan en oplevelse vi ønsker at give vores kunder. Vi er øjeblikket ved, at optimere vores processer for, at sikre oplevelser som denne ikke skal gentage sig.

Men som jeg forstår det fandt i frem til en god løsning?

Ha' en rigtig god dag og god jul.

Med venlig hilsen

Mathias // Zwilling

Oceniono na 5 z 5

Super kundeservice

Har for over et år siden købt Zwillings Fresh Save via guldmærker i Føtex. Vi har været meget tilfredse med dette og enere tilkøbt yderligere dele.
Desværre holdt selve pumpen op med at virke for en uge siden.
En henvendelse til Zwillings kundeservice via deres hjemmeside bevirkede at vi kort efter modtog en ny pumpe uden beregning.
Herligt med en sådan positiv og hurtig respons.

12 września 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Service over forventning

Jeg har adskillige knive fra Zwilling og har altid synes kvalitet er god og de er lette at holde skarpe, også efter 20 års brug. I lørdags sprang fjederen på min Zwilling fjerkræsaks. Lidt ærgerligt, da saksen ellers stadig var god. Jeg kunne umiddelbart ikke finde en reservedel, så jeg skrev til Zwilling Danmark for at høre om fjederen kunne skaffes. Det kunne de og endda uden beregning og den er nu modtaget i posten. Det synes jeg er en fin service, som går over hvad jeg forventede. Tak!

29 kwietnia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Utrolig dårlig kvalitet af bestik

Utrolig dårlig kvalitet af bestik.
Efter 12 år med rådvad bestik, ville vi gerne have noget nyt. Valget faldt på et bestik sæt fra zwilling i rustfrit stål, som tåler opvaskemaskine.
Efter små 2 uger var der rust på samtlige af vores knive, både på skaftet og mellem tænderne på knivene. Det er kun knivene, som ruster.
Vi henvender os i butikken, hvor det er købt, da vi naturligvis ikke er tilfredse. De tager så kontakt til zwilling. Vi får en tilbagemelding på, at dette blot er flyverust og der intet er i galt med bestikket. Det er umuligt at gøre knivene rene og kan ikke få rusten af, så nu har vi et sæt ubrugelig bestik, som vel og mærket koster 2700 kr fra ny.
Det er stærkt utilfredsstillende og kan ikke anbefalede andre at købe bestik fra dette firma.

13 kwietnia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Eminent kundeservice

Eminent kundeservice. Fuldstændig gnidningsfri kontakt, lynhurtig opfølgning og helt igennem professionel håndtering af en forespørgsel på en defekt på et produkt.

7 stycznia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fantastisk bytteservice

Havde købt håndmixer i Bilka for laaaang tid siden i rabatkupontilbud fra Zwilling.
Dejkrog knækkede medio december og vi søgte reservedel uden held.
Da jeg skrev til Zwilling fik jeg svar, at hvis jeg sendte alle dele, ville de sende mig en ny.
Lillejuleaften kunne jeg så hente spritny håndmixer.
TAK!!!

24 grudnia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Hurtig levering...

Hurtig levering....

Bestilte kniv i går kl 12.45, leveret idag kl 12.43 - under 24 timer!!

Altid en god oplevelse at handle her! 💪👍⛄

19 grudnia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

God kundeservice

En transportskade blev hurtigt og professionelt håndteret ad to omgange for skålesæt med synlig skade på første skål, samt skade der først viste sig efter brug af anden skål

12 czerwca 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Hurtig og i særklasse god kundeservice

Jeg har i dag været i kontakt med Zwillings danske kundeservice om køb af bestik, som i dag kun kan findes på deres tyske hjemmeside.

Min oplevelse er super positiv, da der igennem kommunikationen på mail har været en kunde- og løsningsorienteret tilgang til, at jeg kunne bestille lige præcis dette bestiksæt hjem på trods af, at Zwilling Danmark ikke havde produktet. Så Zwilling danmark, mange tak herfra og nu skal jeg bare have overbevist konen om, at det er det sæt vi skal have.

4 czerwca 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Stop your lie, Zwilling!

I made an order in 24.feb, and got the email confired that my goods will be diliveried in 1-5 days( The webside shows the "green", that means they have it in thire stock). In 3.march, i called them again, they promised i can get it in the same week! And today, it has been changed to i have wait 1 week more! That is the way how you Zwilling cheat the customers again and again!

11 marca 2020
Opinia niezależna
Logo ZWILLING Danmark

Odpowiedź od ZWILLING Danmark

Hi Jesper,
I am sorry to hear that you have had a negative experience with our online shop.
However we (customer service) do not recognize the sutiation you are describing in your review.
If you would please provide an order number, I would be happy to look into it.

Oceniono na 5 z 5

Fin service

Jeg modtog mine produkter til den aftalte tid, så alt var som det skulle være.

20 lutego 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Man får ikke besked på

Man får ikke besked på, at en vare er 2-3 uger om levering, man skal selv have været opmærksom på dette inde på deres hjemmeside.
Når en vare er længe om at komme, så er de til gengæld meget hurtige til at tage pengene fra ens konto. Dvs pengene for varen blev trukket 3-4 uger før jeg vil modtage varen. De fortæller at pengene IKKE trækkes men BARE bliver stillet som sikkerhed. Det ændrer jo ikke på at pengene er væk fra min konto, før varen er afsendt. Sikkerhed har de jo i og med de har mine kontooplysninger.
Jeg skal ikke handle med denne forretning igen

5 lutego 2020
Opinia niezależna
Logo ZWILLING Danmark

Odpowiedź od ZWILLING Danmark

Hej HM,

Vi er kede af, at du opfatter situationen sådan. Som vi talte om for et øjeblik siden:

- Det er helt korrekt at der på produktet står: "Kan bestilles - Leveres inden for 2-4 uger".
At vi af den efterfølgende ordrebekræftelse ikke informerer om dette igen, har vi ikke tidligere oplevet som et problem. Men vi er selvfølgelig opmærksomme på fremadrettet, om andre kunder ligeledes findes dette problematisk.

- Det er korrekt at vi ikke trækker pengene før varen afsendes, men at beløbet står reserveret indtil da. Det står beskrevet som det første af vores handelsbetingelser at: "Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Indtil dette sker, er beløbet reserveret."
Her må jeg igen minde om, at du har klikket "JA" til, at du har læst og forstået dette.
Igen må jeg også understrege, at kontooplysninger ikke stiller nogen sikkerhed for, at beløbet faktisk kan hæves.

Vi er kede af, at du ikke ønsker at handle hos os længere. Men vi vil fortsat meget gerne være behjælpelige med at besvare dine spørgsmål. Du ønskes - trods alt - en god dag.

Oceniono na 1 z 5

Har købt to Miyabi 6000MCT kokkeknive

Har købt to Miyabi 6000MCT kokkeknive, hvor der har været fejl på skæret og de måtte returneres. Derudover har de dårlig kundeservice, hvor de annullerer ordre, selvom der ikke er grundlag for det jf. ombudsmandens anbefalinger, og de skal kunne påvise, at kunden har handlet i ond tro, hvilket de ikke kan.

2 lutego 2020
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej