We Fix Now Ltd Recenzje 

703
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Terrible experience. Charged £560 to add grout to some tiles when we had a shower leakage. Rude attitude and feel completely ripped off

Oceniono na 1 z 5

Scam company !!!! Simple toilet blockage with no leaks or spills (just slow drainage) Expected time to fix - one hour so accepted the emergency fee of £249. The plumber covered the bathroom in... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Scam company says 60 callout charges and then you decide if you need to fix the issue and parts but they hide investigation fees. Investigation is switching boiler off and on. Scam bill of 200 creates... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

If there were a zero-star rating, I'd give it zero stars without hesitation! Charged £720 per hour. During the phone call, they only mentioned a call-out fee of £69 plus VAT, which seemed reasonable.... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

1,4

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

703 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,4

Wszystkie recenzje

(703)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 20

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Never Again

Never Again! A totally unprofessional outfit - overpriced, incompetent and extremely rude customer service. Asked them to attend for a heating thermostat problem, simply came and confirmed what the problem was and charged me a hefty bill and switched off my heating completely. They would not return until I made an even bigger payment upfront to fix the problem. After paying again, they did not turn up, and promised to come in the next day, they didn't turn up on the next day as well! Turned up on the 3rd day. No apology except rudeness from customer services. Look elsewhere

7 stycznia 2020
Opinia niezależna
Logo We Fix Now Ltd

Odpowiedź od We Fix Now Ltd

Dear Dr Mazhude,

We are sorry that you were not happy with the service provided.
Your case was investigated and hope the following responds accordingly to the points mentioned:

1. Upon our initial call out our engineer confirmed the issue to be with the thermostat for which we provided a fixed price and was able to proceed but had not been able to get hold of you. For this reason the thermostat had been linked out for a temporary measure. The minimum charge was applied for the temporary measure.

2. Upon approval of the thermostat replacement (some time after the initial call) a 50% deposit was requested.

3. Our appointments were made and for unforseen circumstances there were delayed given the festive period. We are sorry that you had experienced the two delays but had got the thermostat installed. Our aim is to limit delays as much as possible but often jobs run over and we do not leave customers with unfinished works.

4. Please accept our sincere apologies that you felt our customer service team did not respond appropriately as it took quite some time leading up to getting the final payment of the accepted works that were completed. Our payment terms are upon completion as stated originally.

All your concerns have been noted to enable to our management team to improve services for future customers.

Thank you
Kind regards

Aftercare Team

Oceniono na 1 z 5

OVERPRICED

We had to pay £315 for an emergency call out, for a temporary fix that didn't fix anything. Then got a quote for £4,200 to do the repair. We were a bit sceptical about the pricing so got second opinions from two other plumbers who quoted in the £500 range for the same work. It's OUTRAGEOUS they charged over 8 times the price. TOO EXPENSIVE

7 stycznia 2020
Opinia niezależna
Logo We Fix Now Ltd

Odpowiedź od We Fix Now Ltd

Dear Ms Benson,

We were disappointed to have received the rating.
Since, we had a look into your case and believe there was a miscommunication on what this quote included.
It appears that the quote received was only including accessing and fixed the leak whereas the quote we provided was to carry out all the remedial works as well as the repair.
Our quote included all aesthetics works - i.e. new plasterboarding , flooring and decorating.

Hope this sheds some light for you and others.

Thank you

Kind regards


Aftercare Team

Oceniono na 5 z 5

Brian and Paul were extremely…

Brian and Paul were extremely professional, thorough and reassuring when we had a plumbing emergency at 10.30pm last night. They arrived within 25 minutes and were friendly and efficient. Really appreciated the service being available when we needed them.

3 stycznia 2020
Opinia niezależna
Logo We Fix Now Ltd

Odpowiedź od We Fix Now Ltd

Dear Lucy,

Great to hear our dispatch team worked their magic to enable our field engineers to get to you so quickly to get the plumbing emergency rectified.

Our 24hr Teams are always on hand to help in case of any maintenance emergency - we hope keep in mind if ever need us for any plumbing, gas or electrical issues.

Really appreciate the lovely comments and the 5-STARS!

Thank you

Kind regards


Aftercare Team

Oceniono na 5 z 5

Fantastic service

Fantastic service, a bit pricy but worth it.! Many thanks guys.!

3 stycznia 2020
Opinia niezależna
Logo We Fix Now Ltd

Odpowiedź od We Fix Now Ltd

Dear Yassit,

So happy to have received such positive feedback along with the 5 STAR Rating.
We understand you have used us before this most recent case - it is really nice to hear back and carry out works for customer we have worked for before.

We do try to ensure same level of service is given at all time from the first time to the next...

Thank you ever so much

Kind regards

Aftercare Team

Oceniono na 5 z 5

A great job

The gentleman did a fine job and a great service from the customer service team.

2 stycznia 2020
Opinia niezależna
Logo We Fix Now Ltd

Odpowiedź od We Fix Now Ltd

Dear Customer

A huge thank you from our team here for lovely comments.

We shall certainly pass on the great rating and comments to give the team a boost. We hope to continue working at the same level for you in the future should the need arise and for other customers.

Thank you

Kind regards

Aftercare Team

Oceniono na 5 z 5

Brian & Paul were excellent

Brian & Paul were excellent. I certainly wouldn't hesitate in using these guys in the future.

2 stycznia 2020
Opinia niezależna
Logo We Fix Now Ltd

Odpowiedź od We Fix Now Ltd

Dear Mr Kilmartin,

Thank you very much for the 5 star rating.

We appreciate you taking the time (no doubt from your busy schedule) to provide us with the feedback. This has been passed back to the team.

Of course if you require us in the future please do not hesitate to call - our 24hrs team will be happy help!

Thank you once again!

Kind regards

Aftercare Team

Oceniono na 1 z 5

Con artists

Con artists! - seal on the 45 was leaking and they told me the entire flu system needed replacing for £1300. They charged £228 to spend an hour diagnosing an obvious problem, AND they cut the gas pipe instead of just putting a disc by the meter, to drum up even more unnecessary work for themselves. Thank God I didn't take them at their word and got a second opinion! They literally tried to scam me out of a thousand pounds

1 stycznia 2020
Opinia niezależna
Logo We Fix Now Ltd

Odpowiedź od We Fix Now Ltd

Dear Alex,

We are sorry to have ready such dissatisfaction based on your experience with us.
Our team have investigated your case to enable us to response accordingly.

Our aim is to diagnose as quickly as as possible to enable repair - on this occasion it was found that the inner flu was leaking through into the air duct and dripping inside the boiler.
We showed you the gaps within the flu system - this is immediately dangerous hence shutting of the supply. We have photos of this and as Gas Safe Engineers we have a duty of care to ensure we leave the boiler in safe condition.

Only the gas boiler was capped to enable usage of other gas appliances.

We hope the alternative contractors have carried out works that were required in accordance to safety regulations. In any case, we are still here if you need any further information.

Many thanks

Kind regards

Aftercare Team

Oceniono na 5 z 5

Did a great job with a great attitude.

31 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo We Fix Now Ltd

Odpowiedź od We Fix Now Ltd

Dear Ms Reynolds-Thompson,

Thank you very much for taking the time to rate our service.

The 5-STARS is amazing - we have passed on your positive comment to the engineers to give them a boost.

We hope if the need ever pops up that you’ll give us a call and even if you have a maintenance questions - please do just pick up the phone. We love a chat!

Thank you very much once again and wishing you a happy new year.

Kindest regards


Aftercare Team

Oceniono na 1 z 5

I do not recommend this company any…

I do not recommend this company any more,they service my boiler
around end of OCTOBER 2019.more than a month later on December
19/12/19 my boiler stop working i went back to them they were not
helpful and they were asking so much more than double the fee above average which i was not able to pay for it.i feel they do not provide a good service.

21 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo We Fix Now Ltd

Odpowiedź od We Fix Now Ltd

Dear Arash,

We are sorry to have received such negative feedback based on your most recent call.
Our team have looked into your case alongside the comments on your review.

We have simply carried out general servicing of the boiler - no guarantees would be applied to servicing in any industry.
We do not warranty a full boiler system following a general annual service.

Our twelve month warranty applies to repairs completed including parts and labour relating to that particular repair.

We hope this sheds light on this case for yourself and other readers.

Many thanks and of course if you require any further information please feel free to call one of our team members.

Kind regards


Aftercare Team

Oceniono na 1 z 5

DO NOT USE- scam

DO NOT USE- scam. They send unqualified people, charge significantly high and don’t keep to their promises of visiting if issue not resolved. Dishonest and unreliable, leaving you worse off!

15 grudnia 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Nice chaps

Bit of a pain waiting - had an appointment booked in for 9am but it was 3:35 by the time the guys arrived.

Brian and Paul were really nice chaps and sorted everything quickly with no mess.

9 grudnia 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

The electrician was on…

The electrician was on time,proffessional,caring,respectful,competent and confident in his job,not rushing,enough time to ask question,highly recommended
Thanks very much
Ashley and mum

5 grudnia 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Made an appointment for between 9-11 am…

Made an appointment for between 9-11 am but received a call at 9.45 to say engineer was stuck on a big job but would have someone out between 1-3pm. At 12.30 received call to say that the engineer had called in sick and no one could attend. Pathetic service.

4 grudnia 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Highly recommended

My 90 year old aunt had an emergency electrical problem. The electrician came out very quickly and sorted the problem in a very efficient and friendly manner. Cannot recommend highly enough.

28 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fast and reliable Sunday night repair

We were hit with a pipe break on a Sunday evening and had to have it repaired that night as carpet and wardrobe fitters were booked to install on the following Monday morning. Whilst the carpet fitting could have been postponed the wardrobe installation could not.
The plumbers attended within an hour of call out, and carried out the fix of the broken pipe excellently and within a reasonable time. We paid a premium rate but the work got done which meant the works scheduled for the Monday could remain on schedule.

28 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

We fix came to fix my device after it…

We fix came to fix my device after it had been sent off and when it came back it still had the same problem. The engineer Kam was very polite ,helpful and he understood what was wrong he fixed it for me. The phone is like new now would recommend this service.it was quicker using this service than sending off . And Kam is a credit to we fix

28 listopada 2019
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej