Riktigt usel leverans
Riktigt usel leverans. Massa bortförklaringar och storlekar stämmer inte.
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Vi säljer symaskin och tyger för både hobby- och professionella sömmerskor. Hos oss hittar du allt du behöver inom sömnad. Beställ enkelt online.
Szwecja
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Riktigt usel leverans. Massa bortförklaringar och storlekar stämmer inte.
Besökte butiken idag 27/10-23 kl 16:47. Visste exakt vad jag skulle ha och hade förväntat mig en snabb affär. Endast 2 ur personalen och 2 kunder fanns i butiken ,som båda stod o pratade ( privata diskussioner) m var sin kund.Jag var synlig för alla ,men dessvärre fanns inget intresse för personalen att ge lite hjälp åt mig som kund. Efter flera minuter lämnade jag butiken och är mkt tveksam om jag kommer att besöka den igen.
I butiken blev jag skriven på näsan när jag uttryckte mig otydligt vad jag behövde, fick en näsvis kommentar trots att han förstod vad jag menade. När jag betalade med kort så behövde jag slå in koden och fick då kommentaren att jag kanske använt kortet för mycket. Om man känner att man vill vara någon annan stans så ska man ta tag i det.
Väntade veckor på beställningen men fick den aldrig. Fakturan skickades dock ut snabbt. Oseriöst företag. Undvik!
Väntat jättelänge på min beställning, verkar vara bluff! Betalt m klarna faktura och antar att det inte dras några pengar om jag inte får några varor! Ser nu att jag skulle kollat upp omdömet via trustpilot innan jag beställde - företaget verkar inte populärt...har kanske konkat?!
Varning beställ inte varor via webben. Har beställt varor som inte kommer har försökt nå personal via mail och tel men de svarar inte. De lurar kunder att betala för varor som inte levereras.
Besviken webbkund
Varning! Skickar inte det man beställt. Svarar inte på telefonnumret som står på hemsidan eller epost. Ägaren heter Lars Wendel på hemsidan men på riktigt har han bytt namn till Prins Wendel troligtvis för att hans mobilnummer ska vara svårhittat. Där svarar han i alla fall så jag får tag på honom en månad efter lagd beställning och han spelar förvånad över att inte grejerna skickats och sedan förhalas det och han skyller på leveranser som inte kommer p.g.a. Corona. Sedan annullerade han ordern efter att jag hotat att ta det med Klarna. Därefter beställer jag exakt samma saker från ett annat företag som konstigt nog inte hade några problem med leveranser trots Corona. Så beställ inget från Tygfinessen, det är slöseri med din tid och energi. Vissa människor borde inte driva företag eftersom de uppenbarligen inte klarar av det.
VARNING !!! Handla INTE av detta företaget!!!
Efter att dom ljugit två gånger och påstått att dom skickat beställningen, så informerade jag dem om, att jag kommer att göra en polisanmälan om jag inte får min leverans inom 1 vecka. Då slängde dom ner trådrullarna och symaskinsnålarna i ett kuvert och postade det till mig...utan inlämningskvitto eller nånting!?!
Nåväl...jag har fått mina saker, men kommer ALDRIG mer att köpa nånting av detta företag, och varnar alla som funderar på att beställa nåt!
Har inte fått mina varor men pengarna har dragits. De svarar inte när man mailar. Önskar jag hade läst omdömena innan jag beställde. Handla ALDRIG härifrån!
Beställt garn för mer än en månad sen. Inte fått mina produkter och de drar pengarna ändå. De svarar inte när man försöker nå de. Så beställ aldrig här ifrån!!
Lurar kunder på beställningar genom att dra pengar, för att sedan hävda att varorna inte kommit in, och över en månad senare har vi ännu inte fått vad vi beställt, eller pengarna tillbaka.
Undvik denna affär!
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.