Ti-Springs.com Recenzje 

106
•
Wynik TrustScore: 1 na 5

1,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Ordered and paid for a Darimo Nexum DRAG 3D Printed Titanium Computer Mount Order had complications due to Ti Parts not openly communicating the price of the item to the DHL Express, so it could... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

0/5 if i could. ordered on black friday no order has been shipped yet. said two packages got lost in transit and sent a fake tracking number once. then started blaming production delays. after he coul... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Same Experience as some others. Ordered product never arrived. Ordered products in March. Communicated twice replacements where shipped. Ti-springs.com never fixed the issue after repeated lies about... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Its first time when i was defrauded during ordering goods via internet. I did my order in May and have been receiving "promises" e-mails from the Scout Gregory to dispatch my order by last month. Wh... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep rowerowy

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Why buy from us: - Our high quality springs are made from low density, high strength, corrosion resistant, anti-fatigue grade 5 titanium - Our springs are available in all lengths and sizes to suit your bike and fit a wide range of shock absorbers - Our springs have very accurate spring rates meaning we can offer 25lbs increments - Our products are used by the world's fastest riders at the highest level of competition - All our products come with a warranty - Worldwide delivery - Great customer service - Ran by riders for riders Simply place your order and leave the rest to us!


Dane kontaktowe

1,2

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1 na 5

106 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,2

Wszystkie recenzje

(106)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Ordered and paid for a Darimo Nexum…

Ordered and paid for a Darimo Nexum DRAG 3D Printed Titanium Computer Mount Order had complications due to Ti Parts not openly communicating the price of the item to the DHL Express, so it couldn't be delivered.

They told me it was something I did wrong on my behalf. The item never arrived and they refused to refund, because they called it custom. Even on their website this very item is displayed as I bought it.

I never had this kind of issue at this price point. I feel robbed.

Lessons learned, never going to buy here again.

28 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Waste of time and no product to review

I’m in the same boat as many others. Got stung but the scam artist that is Scout Gregory and tisprings.com. Massive waste of time, just wish I did a bit more research before ordering my spring. I’m just thankful I paid through PayPal and they are getting my money back. Heads up to anyone who has an order with him his website is closed down and emails bounce. Use PayPal to get your refund now you only have 180 from when you paid. Which is a long time but apparently not when you’re waiting for a spring from this clown.

26 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Looks like i have lost my money

Its first time when i was defrauded during ordering goods via internet.
I did my order in May and have been receiving "promises" e-mails from the Scout Gregory to dispatch my order by last month.
When he stopped to answer my e-mails i was trying to find another contacts on the site and founded that Ti-Spring closed the business, e-mail is no longer exist and i cant argue the payment via PayPal because the terms expired. Looks like i have to say "Bye" to my money.

21 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Send no parts after payment!!

Order on 3 april 2019, till today nothing from all my ordered parts.
Send a lot off mails, no respons!
Over the facebook messenger something i got a short answord that they gonna look for it.
Ordered a full bolt kit, spacers, matchmaker kits and some more.
Sorry for the words, but its a terrible company that just takes your money en go party with it!

16 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I ordered a spring in July.....no spring

I ordered a spring in July. Lots of emails back and forth. "Order will be dispatched shortly" and still no spring as of Nov 14th. The website is now down, and I have had 3 emails go unanswered in the last 6 weeks. Worried my money is gone and the company is down. Not sure what is happening.

14 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

it's a fraud !!

I ordered a TI SPRING back in 7/28/19 and after almost 4 months pushing this guys the wrong spring was delivered a 32mm inside spring instead of my 38 mm (the one I need and I ordered) !! i sent back an Email leteing them know i have the wrong product< they asked me for a picture messuring the inside diameter, i sent it to them and i still dont have any answer from them!! that was 3 weeks ago also!! YOU DON'T LOOSE YOUR MONEY BRO!! go look for some other brand in the market

13 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Terrible Customer Service

Horrible customer service as I have been told multiple times that my order will be "Dispatched next week". I ordered a Gold anodized downhill bolt kit on 5/28/2019. it is now 11/11/2019 and I have still not received my kit. I have asked for a refund multiple times and have gotten no response. Not pleased at all with this company. Avoid Ordering from them.

11 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Company is a Fraud.

Company is a fraud.
0 stars if I could
Ordered 2 bolt kits 4 months ago, Nothing,,
Email them and told waiting on stock.
Email again and nothing.

Will be chasing up a refund asap and reporting company for fraud.

9 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Awful customer experience, don’t do it.

Ordered a spring from Ti-Springs.com on July 2nd and paid same day. Originally advised a 4 to 5 weeks lead time...which has obviously passed and the some. Despite numerous emails where I'm advised 'next week' or 'a couple of weeks' still no spring.

Had agreed with Scout over Instagram on Sept 24th that I'd wait one more week and then expect a refund...guess what, blanked all my emails in the last 3 weeks and hasn't looked at my message on the 'gram.

24 października 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Don’t waste your time.

I have ordered a custom spring and the enduro bolt set, totally to around £350 over the two orders. Communication was good up until you’ve paid for the orders and then it all goes quiet.
They lie about delivery times and by looking at other people’s experience with Ti-Spring it’s clear that it’s common with this company.

Now that I am asking for a refund I am not getting any response, if this carries on then I will have no option but to go down the legal route.

All I am asking for is a refund for both of my orders, that I did not receive.

Order 1 - 9939
Order 2 - 0058

Thanks.

4 października 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Save yourself the headache and shop somewhere else

Ordered a spring in the past and while it did show up, it was much later than the website stated. The second spring I ordered arrived 4 months after ordering and wasn't wound straight. I sent it back for a warranty replacement and received email confirmation my spring was received 4/29/19. I also had to pay for return shipping out of my own pocket. I understand if I changed my mind or just didn't want it anymore, but why should I have to pay to return a bad product! Any other company I have ever dealt with has always sent a return label with prepaid shipping when they make mistake. Why should I pay even more for your mistake? I mentioned this in email when I returned it and asked if he would reimburse me and got no response. Now I'm out even more money due to the shipping being pretty expensive as they are outside the US. It's now 5 months later and I haven't heard anything for a few months and it's closing in on a year since I initially ordered the spring and I have nothing. I've asked for an update or a refund and haven't heard anything. It's also too late for me to get a refund through my bank or credit card. I would not recommend ordering through this site. At this point I would rather have a refund. I'm assuming I'm going to be out a few hundred dollars at this point.

Edit: I received a response on 9/27/19, saying he did not forget about me and is waiting for my spring to arrive in stock and also asked for a receipt for the return shipping cost so he could refund it. I obviously don't have the receipt for it 6 months later, so I gave him an estimate of what I paid. I don't even care about that anymore, I just want the money for my spring back. I responded asking for a refund and have yet to hear anything 3 weeks later. It's now almost 6 months since he received my defective spring.

25 września 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Be prepared to wait

Ordered a spring, anti seize, stem spacer and ti bolt kit at the end of October 2018. Received the spring and anti seize on February 27th 2019. It is now September 11 2019 and have still not received the ti bolt kit and stem spacers. Have received multiple emails stating that the merchandise would be shipped the following week. Was offered the "opportunity " to pay more money for a different color bolt kit that was supposedly in stock. Are you kidding me? They have now stopped responding to my emails asking where my merchandise or refund is. Too much time has passed to open a credit card dispute
Edit- a couple days after posting this review I was contacted by ti springs and was given a refund for the missing parts

11 września 2019
Opinia niezależna
Logo Ti-Springs.com

Odpowiedź od Ti-Springs.com

Hi Andy

Thank you for your review.

I'm very sorry to read this. I am fully aware that we did not fulfil your complete order on time and want to personally apologise to you for this. We did however issue you with a refund for the missing parts as per your request.

We have learnt that we need to improve communication to avoid any disappointment and frustration for our customers and are working hard to do this.

Regards
Scout @ Ti-Springs.com

Oceniono na 3 z 5

I made a purchase last Friday prior to…

I made a purchase last Friday prior to the cut off point for the bank holiday weekend. My order should theoretically have been here prior to the Monday or on Tuesday.
On Wednesday i received confirmation of my order but no dispatch.
Almost a week after the initial date it should have arrived I have finally received a dispatch email.
Hopefully it actually arrives tomorrow. Not that it matters as I'm heading out on my trip early morning.

30 sierpnia 2019
Opinia niezależna
Logo Ti-Springs.com

Odpowiedź od Ti-Springs.com

Hi Callum

Thank you for your review.

I'm sorry to hear that your order was not dispatched on time. Hopefully you have received it by now!

Rest assured we are always working as hard as we can to ensure that all orders are fulfilled as soon as possible!

We hope to do business with you again in the near future!

Regards
Scout @ Ti-Springs.com

Oceniono na 5 z 5

Excellent items and service

Excellent items and service. Very happy with the red anodized finish bolts I ordered.
Many thanks!

24 sierpnia 2019
Opinia niezależna
Logo Ti-Springs.com

Odpowiedź od Ti-Springs.com

Hi D

Thank you for your review.

I'm pleased to hear that you find our items and service excellent and that you are very happy with the bolts you ordered!

We look forward to doing business with you again in the near future!

Regards
Scout @ Ti-Springs.com

Oceniono na 5 z 5

Scout from TI springs has been really…

Scout from TI springs has been really fantastic, I really appreciated his assistance and prompt responses ,

13 sierpnia 2019
Opinia niezależna
Logo Ti-Springs.com

Odpowiedź od Ti-Springs.com

Hi Grant

Thank you for your review.

I'm pleased to hear that I have been really fantastic. Assistance and prompt responses are the least I can do!

We look forward to doing business with you again in the near future!

Regards
Scout @ Ti-Springs.com

Oceniono na 1 z 5

KANN HIER NUR WARNEN!

KANN HIER NUR WARNEN!
Feder (Beta C) für Fox DHX2 am 11.4.19 bestellt (254€). Ende Mai sollte ausgeliefert werden. Auf Anfrage (19.6.) von mir, wurde mir dann die erste Woche im Juli als neuer Termin mitgeteilt. Fühlte mich dann schon verars..t, als dann nix ankam (0 Kommunikation), und habe Käuferschutz über PayPal gestellt. Die Fristen von 20 Tagen (Konfliktlösung) + 10 Tage Frist, wo der Händler sich erklären kann, wurden ergebnislos verstrichen.
Vielen Dank hier an PayPal, die den Betrag reibungslos zurücküberwiesen haben - ohne, wäre ich vermutlich auf den Kosten sitzen geblieben.

7 sierpnia 2019
Opinia niezależna
Logo Ti-Springs.com

Odpowiedź od Ti-Springs.com

Hi Alexander

Thank you for your review. Sorry we do not speak German.

I'm sorry that we were unable to fulfil your order on time. I can see that your order has since been cancelled however and you have been issued with a full refund via PayPal.

We hope to have the chance to do business with you again in the near future.

Regards
Scout @ Ti-Springs.com

Oceniono na 1 z 5

Worst experience ever

Worst experience ever. They keep you in the dark about the status of your order. You have to keep actively pushing them to find out anything. I have requested a refund 4 times now and they are still not replying. It has now been 10 weeks with no delivery. 100% avoid this company at all costs.

9 lipca 2019
Opinia niezależna
Logo Ti-Springs.com

Odpowiedź od Ti-Springs.com

Hi Jake

Thank you for your review.

I'm very sorry to read this.

Please could you let me know your Invoice Number?

Regards
Scout @ Ti-Springs.com

Oceniono na 4 z 5

Great products and efficient service

9 lipca 2019
Opinia niezależna
Logo Ti-Springs.com

Odpowiedź od Ti-Springs.com

Hi Mindshare - Ferri

Thank you for your review.

I'm pleased to hear that you find our products are great and service efficient!

We look forward to doing business with you again in the near future!

Regards
Scout @ Ti-Springs.com

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej