Banner for The Walking Company

The Walking Company Recenzje 

201
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 3 z 5

It was not easy to determine the process to return my order from the website. Once I figured out the process and printed the return label off it was not made clear that of the two return bar codes (Fe... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Your Balboa sandals are the best. I have given so many people the information on your company, how well the sandals are, the comfort, the colors (I would even like more different colors). I get a lo... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I’ve always trusted the Walking Company, until now. Purchased a pair of Sofft boots that did not work and needed to return. With no means of returning provided, I emailed customer support for help. Th... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I have never ordered shoes, boots , sneakers or any other foot wear online before.. I’m one that has to always try them on… quite a few years ago I made an in store purchase ( Dansko clogs) and anothe... Zobacz więcej

Reakcja na opinię


Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z butami
  2. również w kategorii:
  3. Artykuły ortopedyczne
  4. Pielęgnacja stóp

Napisane przez firmę

We made it our mission to enhance the human journey. Every effort to source the world's most supportive footwear is guided by the simple idea that walking makes life better, for everyone, everywhere, every day. The Walking Company began in 1991, when a group of California entrepreneurs saw growing demand for shoes that were genuinely comfortable and genuinely well made. They founded the business with one goal: to lead in comfort footwear. In the early years we focused on curating premium comfort brands known for supportive construction and quality craftsmanship. As the comfort and wellness category grew through the 2000s, we expanded into an extensive range of footwear designed to relieve foot pain and support everyday well-being, and became a leading destination for customers who want style without giving up comfort. Three principles sit behind everything we sell: comfort, support and recovery. Every product we carry has to deliver on at least one, and the best deliver on all three. When we could not find products that met that standard at an accessible price, we built our own. ABEO, our premium line, was developed from millions of customer foot scans and features metatarsal support designed to relieve pressure and pain. Our orthotics range covers pain relief, arch support, cushioning and stability, and our comfort and support footwear system pairs the shoe with an orthotic base, so support comes built in rather than sold as an afterthought. Customers can then upgrade to the orthotic that suits their feet. Alongside our own brands, we continue to carry carefully selected third-party brands that meet the same three standards. We also know that comfort is personal. Fit questions, sizing questions and questions about which orthotic suits a particular foot are the ones we get most often, and our team is here to answer them by chat, by phone or in store. Insights from more than six million customers shape what we buy, what we develop and what we stop selling.

Comfort. Support. Recovery.

Napisane przez firmę

Three standards, every pair
Details: Every shoe and orthotic we carry has to deliver on comfort, support or recovery, and the best deliver on all three. We have curated the world's leading comfort brands since 1991 and develop our own, including ABEO.
30 days to be sure
Return unworn merchandise within 30 days of the order fulfillment date for an exchange, store credit or refund. Exchanges are always free, and exchanging into a different color, style or footbed earns you bonus credit.
Best Price Guarantee
Find the identical item in stock and advertised for less by an authorized retailer and we will match it at the time of sale. If the price drops on our own site within 30 days of your purchase, we will refund you the difference.
Sizing and fit questions welcome
Our team is available by phone Monday through Saturday, and we answer emails within one to two business days. Which orthotic suits your foot, and how a brand runs for size, are the questions we get most.

Why customers trust The Walking Company

Free and easy exchanges

The Authority on Comfort since 1991. Founded to lead in comfort footwear, and still curating it. Every shoe and orthotic we carry has to deliver on comfort, support or recovery. Free and easy exchanges. Exchange sizes and styles for free. Unworn merchandise, within 30 days of the order fulfillment date. Expertly curated. A wide selection of the most comfortable shoes that feel as good as they look, alongside our own brands including ABEO. Sizing and fit questions welcome. Reach us by phone Monday to Friday and Saturday. We respond to customer inquiries via email in 1-2 business days. A site everyone can use. We aim to meet WCAG 2.0 level AA. If any part of our site is difficult to use, contact us and we will help another way.

Dane kontaktowe

3,6

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

201 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 90% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,6

Wszystkie recenzje

(201)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 128

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

The quality and workmanship of the…

The quality and workmanship of the products that you sell.

2 września 2026
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Irene,

Thank you for reaching out to the Walking Company Customer Experience Team.

I will be assisting you today.

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us!

We’re very happy to hear that you appreciate the quality and workmanship of the products we offer. It means a lot to know that our products meet your expectations and that you value the care and quality that goes into them.

We truly appreciate your support and trust in The Walking Company. Your feedback is very important to us and motivates us to continue providing comfortable, well-made products for our customers.

Thank you again for your kind words and for choosing The Walking Company. We look forward to serving you again in the future!

If you have any more questions or require further assistance, please don't hesitate to reach out to our Customer Experience Team at +1 855 665 7710. Our team is available to assist you from Monday through Friday, from 8:00AM to 9:30PM EST, and on Saturdays from 10:00AM to 6:30PM EST. You can also visit ourWalkingCo Help Center(which can be found at the bottom of our website The Walking Company. We are here to address all the questions and concerns you may have.

Sincerely,
Arvie
WalkingCo Customer Experience Team
visit WalkingCo Help Center
https://help.walkingco.com/en-US

Oceniono na 5 z 5

Ease of purchase

Ease of purchase, reliable service, consistent quality products

2 września 2026
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Jane,

Thank you for reaching out to the Walking Company Customer Experience Team.

I will be assisting you today.

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us!

We’re happy to hear that you appreciate the easy shopping experience, reliable service, and consistent quality of our products. It means a lot to know that we are able to provide a smooth and dependable experience each time you shop with us.

We truly value your support and trust in The Walking Company. Your feedback encourages us to continue providing quality products and excellent service to our customers.

Thank you again for your kind words and for choosing The Walking Company. We look forward to serving you again in the future!

If you have any more questions or require further assistance, please don't hesitate to reach out to our Customer Experience Team at +1 855 665 7710. Our team is available to assist you from Monday through Friday, from 8:00AM to 9:30PM EST, and on Saturdays from 10:00AM to 6:30PM EST. You can also visit ourWalkingCo Help Center(which can be found at the bottom of our website The Walking Company. We are here to address all the questions and concerns you may have.

Sincerely,
Arvie
WalkingCo Customer Experience Team
visit WalkingCo Help Center
https://help.walkingco.com/en-US

Oceniono na 3 z 5

Nice boots

Nice boots, but they are far too big. I’ve exchanged them for something else, but it is taking a long time to come!

2 września 2026
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Nadia,

Thank you for reaching out to the Walking Company Customer Experience Team.

I will be assisting you today.

We’re sorry to hear that the boots were too big and that your exchange is taking longer than expected. We understand how frustrating it can be to wait for your replacement, especially when you are looking forward to receiving the new pair.

We appreciate you taking the time to share your experience with us. We will take your comments as valuable feedback and share them with the appropriate team for review. Your feedback helps us identify areas where we can improve both our products and the exchange process.

We apologize again for the inconvenience and delay. Thank you for your patience and understanding.

If you have any more questions or require further assistance, please don't hesitate to reach out to our Customer Experience Team at +1 855 665 7710. Our team is available to assist you from Monday through Friday, from 8:00AM to 9:30PM EST, and on Saturdays from 10:00AM to 6:30PM EST. You can also visit ourWalkingCo Help Center(which can be found at the bottom of our website The Walking Company. We are here to address all the questions and concerns you may have.

Sincerely,
Arvie
WalkingCo Customer Experience Team
visit WalkingCo Help Center
https://help.walkingco.com/en-US

Oceniono na 1 z 5

Refund denied

I bought two pairs of shoes one pair of sandals that were final sale and a pair of shoes that were 83$. From the reviews I thought they would be awesome, so I threw out the shoe boxes when I received them. I wore the shoes one time and they hurt my feet so badly I had to return them for a refund. Walking Co is refusing the refund because I wore them once and did not have the original box. I think the refund policy is unreasonable, and at the minimum I should get a partial refund, although I think a full refund is in order. How would I know if they fit and are comfortable if I don't wear them? Other companies accept returns without the original shoe box, not sure why this company can't do it. This was a first time order

10 września 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Trustpilot,

Thank you for reaching out to the Walking Company Customer Experience Team.

I will be assisting you today.

We sincerely apologize for the frustration and disappointment regarding your recent purchase. We understand your concern, especially since this was your first order with us and the shoes were uncomfortable after only one wear.

We understand that you would like us to review the return and refund request. Could you please provide your order number starting with #WK-? This will allow us to locate your order and review the details, including the item and return status.

Once we have the order number, we’ll be happy to look into this further and see what options may be available.

Thank you for your patience and understanding.

If you have any more questions or require further assistance, please don't hesitate to reach out to our Customer Experience Team at +1 855 665 7710. Our team is available to assist you from Monday through Friday, from 8:00AM to 9:30PM EST, and on Saturdays from 10:00AM to 6:30 PM EST. You can also visit ourWalkingCo Help Center(which can be found at the bottom of our website The Walking Company. We are here to address all the questions and concerns you may have.

Sincerely,
Arvie
WalkingCo Customer Experience Team
visit WalkingCo Help Center
https://help.walkingco.com/en-US

Oceniono na 1 z 5

Do not order from the Walking Company

I had the same experience as many of the other recent reviews. I ordered a pair of ABEO sandals. I tried them on at home on carpet. I did not even walk in them as I could tell that the arch did fit my foot well. I returned them via Fedex. They were received by The Walking Co on 8/17. I contacted their customer service on 8/28 and got an AI response that returns take 10-15 days to process. I also was informed that even though I had paid for a free return, they would be charging me $10 for a charge back to my credit card. I contacted them again on 9/2. I received an email today that they won't provide a credit because the shoes are unsellable. They were sent back in the condition sent to me so I don't see how they can now be unsellable.

Update: After replying that I would be submitting complaints to consumer protection agencies, I did receive a refund as a "one-time courtesy".

31 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hello There,

Thank you for reaching out to WalkingCo Customer Experience Team. I will assist you today!

We are sorry to hear that you did not receive your refund.

Can you please provide the following details below:
-Full Name:
-Order Number:
-Email Address:
-Phone Number Associated with the Order:

Looking forward to hearing your response.

If you have any more questions or require further assistance, please don't hesitate to reach out to our Customer Experience Team at 1-855-665-7710. Our team is available to assist you from Monday through Friday, from 8:00AM to 9:30PM EST, and on Saturdays from 10:00AM to 6:30PM EST. You can also visit our WalkingCo Help Center (which can be found at the bottom of our website The Walking Company. We are here to address all the questions and concerns you may have.

Sincerely,
Derek
Walkingco
https://help.walkingco.com/en-US

Oceniono na 2 z 5

WalkingCo refused my Return

Ordered a pair of walking shoes. They rubbed on the back of my heal so I returned them within a few days. I waited over three weeks then received a responce that the return would not be honored because the shoes were worn. I only wore them in the house for two days and made sure they were in the original box and cleaned before return shipment. This company claims to have a 30 day return policy. Now they want to give me a store credit. I already purchased a pair of new shoes that fit me properly. I think they operate like insurance companies and deny all claims to see if you will just eat the loss. Not happy. Update: I did recieve a refund for my return of the shoes but only after I followed up a second time to see where we were in the process. The shoes were of good quality but just be aware that if you do have to return anything, you must be dilligent and may only receive an instore credit rather than a full refund.

20 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Anna,

Thank you for providing us with additional information. We sincerely appreciate it and would like to again apologize for the inconvenience and frustration you experienced.

Upon further review, we understand that you contacted us regarding your return of the Encore Sneaker in White Leather, which failed our warehouse inspection due to black stains on the outsole and marks on the white leather upper. We understand that you only tried the shoes on and did not wear them.

When you contacted us for further clarification, you were advised that the matter would be reviewed internally and that an update would be provided within 48 hours. Unfortunately, our representative did not follow up as promised, and we sincerely apologize for this lapse in service.

When you contacted us again on August 25, another representative assisted you, and with a supervisor's approval, a refund of $100.51 was processed.

We understand how frustrating this experience must have been and recognize that we did not provide the level of service you deserved. As a gesture of goodwill, we would like to offer you $40 off your next order.

We have also reviewed this matter with our team to reinforce the importance of following through on commitments and providing timely updates to our customers.

If you would like to accept this offer, please call us at 1-855-665-7710, and we will be happy to assist you.

Thank you for your feedback and for giving us the opportunity to make this right. We truly value your business and hope to provide you with a much better experience in the future.

The Walking Company"

Oceniono na 1 z 5

Fake response from Walking Company Customer Service

The Walking Company responded to my review. My name is not Christine, it is Jill Marble. AND my bank did not process a refund. DO NOT BUY from this company

10 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

HI Jill,

We sincerely apologize for the mistake on the name and so sorry for the delay on responding to your feedback towards us. Rest assured that it is not our intention to delay our actions regarding the matter.

As of yesterday, we already processed the refund of $63.56 back to your account, we were not able to immediately notice what happened since system was not able to detect the return through Fedex Scan given the item was returned through USPS.

You might have already received the refund confirmation sent to your email (jillmarble0@gmail.com), it will take only around 3-5 busines days for that to get fully posted on your bank account but rest assured funds has been released from our end.

Again, we sincerely apologize and humbly ask for your understanding regarding what happened. It is not our intention for you to be going through this inconvenience as our first time customer. We will make sure to provide better experience to our customers like you by providing swift response and resolution to your concerns.

Oceniono na 1 z 5

I had a 5 week vacation planned and…

I had a 5 week vacation planned and needed these shoes for that trip but I wanted to try them before we left. I ordered the shoes the week of June 22nd I kept getting notices of the delay I am now on vacation and today, I got ANOTHER notice of delayed shipping...so disappointing and when I contacted customer service of course I got "John at AI". This is why people go to Amazon for their orders. I honestly think that my order is lost somewhere in the FedEx system. I printed of the return label before I left for my 5 week vacation.

9 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Caroline, We’re truly sorry, and we completely understand why you’re disappointed. You planned ahead and ordered your shoes before your five-week vacation specifically so you would have time to try them, so we know how frustrating it must be to still be receiving delay notices after your trip has already started.

We’re also sorry that your experience with our customer service felt impersonal. You deserved better support when you reached out to us.

We understand that this was more than just a delayed pair of shoes—it affected something you had planned for your vacation. We sincerely apologize and you can call +1 855-665-7710 us to give you a discount that you can use on your future purchase with us

Oceniono na 1 z 5

Stay away from ABEO!

I tried the shoe at ABEO for two minutes in my living room, decided it was uncomfortable, and sent it back for a return. I was shocked when they denied my return based on debris being on the sole of a shoe. I literally walked across my rug in them, never stepped outside. I feel that ABEO stole my $150+ based on a suspicious claim that the shoe "did not pass inspection."

Stay away from this company!

8 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Dove P,

We sincerely apologize for the delayed response and for any inconvenience this has caused you. Rest assured that your feedback matters to us.

We are willing to look into this matter so we can provide the most accurate resolution for you. You can either call us at +1-855-665-7710 so we can assist you as soon as possible or you can post your full name, email address or order number so we can investigate what had happened and help you fix it.

The Walking Company

Oceniono na 5 z 5

Can't wait to book again

Can't wait to book again. Myself and my friend had the most amazing experience today. After being cancelled last year we finally managed to book a convenient date and the weather couldn't have been more perfect. From the moment we arrived, we received a warm welcome and put at ease by 'flat cap Chis (aka god)!' ground crew Luke thanks to you for putting my friend at ease, you were amazing . We had fabulous pilots, Oli and Tim and we thank you both for your brilliant commentary and a fantastic flight. Highlyrecommend .Roll on next year for acrobatics! @thewingwalkingcompany

13 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

DO NOT BUY ANYTHING ONLINE FROM THIS STORE

I have purchased several shoes from the Walking Co. I no longer have access to a brick and mortar store so I purchased a pair of sandals on line. Biggest mistake ever! Took forever to get the shoes. I tried them on, walked around my carpeted bedroom for less than 2 minutes, knew immediately they were not going to work for my son's wedding because they hurt my feet immediately, returned them and one month later was told my refund was being denied because the shoes didn't pass their inspection. Take my advice and DO NOT order ANYTHING online from the Walking Co. I will never buy a pair of shoes from the Walking Co again and now have to find another shoe store to buy the shoes aI like from that won't give me a hard time when I try to return a pair of shoes.

12 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Christine, We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been, especially the sandal is intended for your son's wedding.

We sincerely apologize for the delay in processing your return and for the disappointment caused by the outcome of the inspection. We understand that you expected a smooth and hassle-free return experience, and we regret that we did not meet those expectations.

We value your feedback and would appreciate the opportunity to review your experience further and see how we can assist. We confirmed that the refund was already processed by your bank due to investigation with your bank.

Thank you for sharing your feedback with us.

Oceniono na 1 z 5

Worst experience

Worst experience - took forever (over 10 days) to get them shipped via FedEx 10 day delivery and customer service is horrific. There is no excuse for this sort of customer service on a pair of $75 shoes.

11 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Brenda,
We’re very sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it must have been to wait more than 10 days for your order, especially when you expected a faster delivery.

We sincerely apologize that our customer service did not meet your expectations. This is not the experience we want for our customers, and we appreciate you bringing this to our attention.

We would appreciate the opportunity to make things right. Please contact our Customer Service team at +1 (855) 665-7710 so we can assist you further.

Oceniono na 1 z 5

Takes forever for shipping

Takes forever for shipping. Ordered april 30th & still not here AND hasn’t even shipped out!!

30 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Susan,

We sincerely apologize for the delayed response and for any inconvenience this has caused you. Rest assured that your feedback matters to us.

We are willing to look into this matter so we can provide the most accurate resolution for you. You can either call us at +1-855-665-7710 so we can assist you as soon as possible or you can post your full name, email address or order number so we can investigate what had happened and help you fix it.

The Walking Company

Oceniono na 1 z 5

Worst Experience Ever

Hands down the worst experience I’ve ever had with an online company. The shoes are great but returns are impossible. I am almost 2 months into my attempt to get refunds for items I returned promptly that they acknowledge they received. I finally disputed the charge on my credit card but it was charged again because they lied to the credit card company. Then they said they tried to process the refund but it wouldn’t go through because the dispute was not released. I sent them documentation from the credit card company I had released the dispute and now they want something directly from Amex ‘formally’ saying they can put through the refund. All just stalling tactics. My next step is to report them to the fraud division at Amex, and I will be filing a BBB complaint. DO NOT give this company your information. They are not trustworthy.

6 maja 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Laura, We sincerely apologize for the inconvenience and frustration this situation has caused.

According to our records, you contacted us on April 2 regarding receiving an incorrect pair, and we provided a return label to you on the same day. However, a chargeback was subsequently filed for the order. Since the chargeback was decided in your favor, the payment was refunded through the chargeback process on May 23, and we were therefore unable to issue a separate refund directly.

We understand that this situation has been frustrating and inconvenient. As a gesture of goodwill, we would be happy to assist you with a discount on a future purchase.

Please contact our Customer Service team at +1 (855) 665-7710 so we can assist you further.

Thank you for your patience and understanding.

Oceniono na 1 z 5

HOW TO LOSE A LOYAL CUSTOMER

I used to be a loyal customer of The Walking Company when they still had brick-and-mortar stores. This online experience cured me of that loyalty.

I ordered two pairs of shoes in size 8M. They sent the wrong sizes, then sent a used replacement, then refused to fix the remaining wrong pair because I wore it long enough to confirm their mistake.

So in the end, I spent about $150 for the privilege of being inconvenienced repeatedly.

This was my last purchase from The Walking Company.

4 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Hallej,

We sincerely apologize for the delayed response and for any inconvenience this has caused you. Rest assured that your feedback matters to us.

We are willing to look into this matter so we can provide the most accurate resolution for you. You can either call us at +1-855-665-7710 so we can assist you as soon as possible or you can post your full name, email address or order number so we can investigate what had happened and help you fix it.

The Walking Company

Oceniono na 1 z 5

....

Extremely slow shipping! Have received several guaranteed delivery dates only for order to still be across the country, and customer service is very unhelpful. I can't speak for the quality of the shoes as I have yet to receive mine, but I recommend going quite literally anywhere else if you wish to actually wear your purchase.

28 marca 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Allyson,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the delay with your order.

After reviewing the details, we confirmed that your order was placed on March 18 and shipped on March 20. Unfortunately, the delay occurred while the package was in transit with FedEx. Since your order was shipped via FedEx Standard/Ground Economy, unforeseen carrier delays can occasionally occur.

We also confirmed that you contacted us twice regarding the status of your order. On March 30, we processed a full refund for your order. Your package was subsequently delivered on March 31, the following day. Please see the FedEx tracking information for your reference.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you 20% off your next purchase of regular-priced shoes. To redeem this offer, please contact our Customer Service team at 1-855-665-7710.

We truly value your business and hope to provide you with a much better experience in the future.

Oceniono na 2 z 5

Everything is a problem

Everything is a problem. I went online to buy 1 pair of shoes. They charge an extra $4.00 so that IF you decide to return, you can do so for free. Then when I decided to return, that claim was no where to be found. I had to email & finally call to get it straight. They sent me a return label - I returned the sandals via FedEx ELEVEN days ago - still no refund. They are slow and just a more trouble than one should have buying shoes. I won't bother with WC again.

12 marca 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Barbara, We’re truly sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it must have been to have to contact us multiple times just to arrange your return, and then continue waiting for your refund after sending the sandals back.

You expected the return process to be simple and straightforward, and we’re sorry that we made it feel like more work than it should have been. We also understand your frustration with the delay and appreciate you taking the time to share what happened.

Your feedback about the return process and your experience with our service is important to us, and we’ll make sure your concerns are shared with our team. As a gesture of goodwill, we’d be happy to offer you a discount on a future purchase. Please contact our Customer Service team at +1 855-665-7710 so we can assist you.

Oceniono na 5 z 5

In love with my shoes!!

I loved the shoes I got, and they were at a great price with an additional discount. I really liked how much I could tailor my search to ensure I was getting everything my feet needed while still having the features I need for a specific type of shoe (i.e. hiking, indoor, etc). My experience was amazing. Shipping took 10 days but for me that wasn't a problem, it's not like I didn't have other shoes to wear in the meantime lol. Next shoes I need I'm buying from here again

24 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

ZERO RATING!!!

ZERO RATING!!!! I ORDERED AN EXPENSIVE WALKING SHOE, TRIED TO WALK IN THEM AND THEY WERE HIGHLY UNCOMFORTABLE. I SENT THEM BACK FOR A REFUND/CREDIT. THEY REFUSED. ARENT THEY CALLED "THE WALKING COMPANY". THEY ARE A PATHETIC COMPANY AND ITS NO WONDER THEY FILED FOR BANKRUPTCY. I WILL BE CONTACTING THE BETTER BUSINEES BUREAU

10 marca 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi Marisa,

We sincerely apologize for the hassle and frustration you experienced with your recent order and return.

After further review, our warehouse team confirmed that the returned item showed visible signs of wear. As outlined in our return policy, worn or damaged items are not eligible for a refund, which is why we were unable to process your credit.

However, we truly value you as a customer and appreciate your feedback. As a gesture of goodwill, we would like to offer you store credit for the full amount paid for your order.

If you would like to accept this offer, please contact our Customer Service team at 1-855-665-7710.

We hope this helps make up for your experience, and we look forward to speaking with you soon.

Oceniono na 1 z 5

Misleading Return Policy and Poor Customer Service

I strongly advise caution when purchasing from The Walking Company. Their return process is misleading and poorly managed. Although they advertise a “$4 pay‑now for free returns” option, they do not honor it. Instead, they attempt to charge at least $10 per pair to return—if they acknowledge the return at all.

Customer service communication is inconsistent. While they may send an initial response, they typically fail to follow up or resolve the issue. In my case, I ultimately had to involve my credit card company to receive a refund.

Based on this experience, I will not be purchasing from The Walking Company again.

9 marca 2026
Opinia niezależna
Logo The Walking Company

Odpowiedź od The Walking Company

Hi A Hart,

We sincerely apologize for the delayed response and for any inconvenience this has caused you. Rest assured that your feedback matters to us.

We are willing to look into this matter so we can provide the most accurate resolution for you. You can either call us at +1-855-665-7710 so we can assist you as soon as possible or you can post your full name, email address or order number so we can investigate what had happened and help you fix it.

The Walking Company

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej