The Barcode Warehouse Recenzje 

315
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 3 z 5

Ordering items if you know what they are is easy enough. I have reached out numerous times regarding a requirement I have for a UV resistant zebra printer and labels and spoken and email with Ben an... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Bought a Zebra printer for use with Royal Mail. Despite having decent IT skills I don't know how any normal person could get this up and running without help. Phoned their aftersales support which was... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Barcode Warehouse is my preferred supplier for SLP labels. On this occasion, it took about 4 weeks for the labels to arrive and I had to chase my order. I had to use another supplier and it only took... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Had an issue with delivery, the incorrect type was delivered, easy mistake to make. Wendy sorted out the issue straight away and had the correct delivery on its way to me withing 24 hours. perfect!

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Agencja konsultingu biznesowego i IT

Napisane przez firmę

Based in Newark, The Barcode Warehouse Limited is the UK's leading barcode solution provider, self-adhesive label manufacturer and enterprise mobility managed service provider. We specialise in supplying barcode scanners, mobile computers, smartphones and label printers to the transport and logistics, warehousing, postal, healthcare and retail sectors. We are a specialist Mobile Managed Services provider, offering solutions which encompass finance, provisioning, fleet/asset management, data management and the repair of hand held computers and printers on behalf of our customers and our partners, who include Zebra, Honeywell, Samsung, Brother, Toshiba, Zebra, Datalogic and many more. We continue to manufacture labels,tickets and tags, which has been at our core for over 30 years.


Dane kontaktowe

4,3

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

315 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,3

Wszystkie recenzje

(315)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 43

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

My experience with with Tom was very…

My experience with with Tom was very good, although we didn’t buy anything he made sure I had all the information to support the purchase. Again thankyou for taking your time with me, I’ll be back in the future

13 marca 2025
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Jim

Really appreciate you leaving a review, thank you.

We look forward to assisting you when you're ready.

Best regards, Customer Services

Oceniono na 1 z 5

Spoke to Tom about a printer set up…

Spoke to Tom about a printer set up that was required for my business. Was recommended different printers to the ones requested as these are the new versions. Received them and they were not fit for purpose. They then said I needed to fit additional parts to them to fit my requirements. Purchased these, still don’t work. Then it was we needed a different part, then we needed to request this return and do this paperwork. I wish I just brought them direct from the suppliers. It was a total waste of time and money. Now 5 months on from my original purchase and I have just placed the order direct from the supplier. I wouldn’t recommend.

10 października 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tom Responded Promptly

Tom got back to me promptly, and I received exactly what I needed in the promised timeframe. From a service point of view, I can't ask for more than that.

17 marca 2025
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Doug

Thank you for taking the time to leave a review. We're glad that Tom could help you out promptly and hope that we can do the same for any future requirements.

Best regards, Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Absolutely brilliant service

Absolutely brilliant service. Technical support after purchase is outstanding. We have a zebra printer - bought from the barcode warehouse some time ago. When we had an issue I phoned the barcode warehouse and a member of their technical team phoned back. Glynn sorted out the problem quickly - very experienced and used to dealing with customers (like me) who may not have good IT skills. The printer is vital to my business - so grateful to find a company which still gives excellent customer service. Would recommend in a heartbeat.

7 marca 2025
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Paula

Thank you for your positive review. We're really pleased that Glyn could help with your issue (he said that you were a pleasure to talk to and assist). Please don't hesitate to come back to us if you need anything else in the future.

Best regards, Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Barcode 5*****

We have been working with Barcode Warehouse for a long time now, and they have always provided excellent service and professionalism.
Michelle T, is very present and caring toward us all the time.

4 marca 2025
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Thanks ever so much for leaving your review. We're pleased that Michelle is looking after you well.

Thank you for your business.

Kind regards, Customer Services

Oceniono na 1 z 5

SCAMMERS 2025

SCAMMERS 2025
If I could give zero stars, I would. Do NOT waste your money with The Barcode Warehouse – they are absolute cowboys. I ordered from them, and they sent me a FAULTY item that didn’t even work out of the box. When I contacted customer service, they were completely unhelpful and dismissive. They initially responded, but as soon as I asked for a refund or replacement, they stopped replying altogether and started outright avoiding me.

This company clearly doesn’t care about their customers and is more interested in taking your money than providing quality products or service. Save yourself the headache and shop elsewhere. Absolute disgrace.

You’ve been warned!

6 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Mr Anonymous

You have refused to provide any information regarding your identity or experience via this platform. As such we cannot attempt to help or investigate. That being said, we do not recognise this as a truthful review as it goes completely against the service we strive to offer each and every day.

If a product we sell is found to be faulty, that is classed as DOA and is very easy to replace within the various manufacturers different timescales. There would be no reason for us to deny this as it does not cost us anything but our time to arrange which we are obviously happy to do.

Regards, Customer Services

Oceniono na 1 z 5

We are a small business required by a…

We are a small business required by a large retailer to add barcodes to our products for the first time.

I consulted in detail regarding which printer to buy which can work on a mac.

When it arrived it didn't actually print barecodes correvtly, and when speaking with the techincal team they said it won't work properly with a mac.

Their sales team were absolutely useless, advised us incorrectly and then apologised but without helping in any way and leaving us in a terrible situation unable to deliver to the retailer in time.

My advice is not to work with them. Totally useless, overconfident and absolutely unwilling to help after the mess up. Disastrous experience.

9 grudnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Expected to unseal consumables on recepit

Ordered multiple Zebra card printer ribbons. On opening one I found it damaged. Contacted Barcode Warehouse to issue a replacement and they refused as it was outside the seven day returns window. Apparantley you are expected to unseal all of your consumables on recepit. What a joke - will go elsewhere

6 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Mr Atkins

Many thanks for your order on 17th October for which delivery was attempted on the following day. Our courier missed you and so you collected from a pick-up shop on the 19th.

We are a B2B company and as per our terms and conditions, any defects must be reported within 7 days of delivery. Setting a limit of 7/14/28 days etc. is standard practice in the B2B space as we do not manufacture these goods (we are a reseller) and make extremely low margins so unfortunately cannot offer open-ended, no-questions-asked returns. We are governed, too, by what terms our suppliers and manufacturers impose on us.

You contacted us on the day of this review (6th December) so 48 days later, hence us not being able to offer any free of charge replacement.

I'm sorry that you are unhappy. We would advise all customers to open their goods on receipt to check for anything missing or any damage/defects etc. so we can do something about them.

We would obviously be more than happy to discount any future order for the £30.36 Zebra ribbon in question as a gesture of goodwill. Please just mention this review.

Regards, Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Excellent service all round.

The whole experience of purchasing an item from the barcode warehouse was excellent.
The item was dispatched and delivered by courier, within 4 working days of the initial order.
The item was also cheaper and had a shorter delivery time, than from the actual manufacturer.
I have read the odd negative review, but can honestly say that in my case everything was 5 star.

15 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Dave

It's always hugely rewarding to hear positive feedback from our customers. We're glad that you were happy with your experience.

Many thanks for taking the time to leave a review and thank you for your custom.

Kind regards, Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Always so helpful

Always so helpful, friendly and flexible. A really great team who are always willing to help you and offer support. Very impressed!

1 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Sarah

Thank you so much for your review. It's always very pleasing to hear positive feedback.

Thank you for your custom and we hope we can support you with any future requirements.

Kind regards, Customer Services

Oceniono na 1 z 5

Sadly we received very poor customer service

Sadly, we have found the customer service at the Barcode Warehouse very poor and cannot recommend them.

I will detail the facts below:

We were looking to purchase 10 new industrial label printers for a manufacturing environment. I called the sales phone number for the Barcode Warehouse on 12/07/2024 to ask them to recommend a suitable model. I spoke to their sales representative, Tom Laycock-Ivory, and I explained that we needed advice for a suitable printer as they had a lot of different models on their website. Tom asked me a series of questions about the labels we print and then recommended a specific printer which he said would be suitable, and which we then ordered.
Unfortunately when the printer arrived it was immediately obvious that our labels wouldn’t fit inside it and I emailed Tom to arrange exchanging for a model that would actually work for us. That is when the problems really began…

I emailed Tom / barcodewarehouse to try to resolve this on:
02/08/2024
12/08/2024
19/08/2024
21/08/2024
04/09/2024
18/09/2024
On each occasion Tom replied to say that he would look into it, but very frustratingly he never actually got back to me.
Eventually I spoke to Charlie in their customer service department who apologised and said we could start the return process. This involved sending them photographs of the printer and the packaging, filling in an RMA form, and arranging shipping at our expense. About a week later (and 8 weeks after we had tried to start the process) we finally received a credit note for the printer. I was gobsmacked to see that they had charged us £67.94 restocking fee for a printer which they had advised us to buy, and had also not refunded the £37 for the printer ribbon. So, not only were we given bad advice, received exceptionally poor customer service and wasted two months of our time, but we are also £115 out of pocket.
Given that we were looking to spend £10,000+ on printers and £12,000+ a year on ink ribbons I really would have expected to be treated better as a customer. Not surprisingly we have taken our business to a supplier who values our custom.

2 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Mr Pitts

Your experience with Tom is not representative of our company and is something we shall be dealing with.

I am very sorry that he chose to avoid solving your problem. I have absolutely no idea why. Until you called customer services, no one apart from Tom knew anything was wrong. We have allowed a return even though the printer was not in a resaleable condition (i.e. we stand the whole loss). Clearly we would have loved to have sold you 10 industrial printers and associated consumables and could have perhaps worked something out on the whole deal but unfortunately Tom has put us all in this position.

I’m sorry that you are unhappy with the restocking fee but the specifications of all of the printers on our website are very clear. We ship many thousands of solutions every month and cannot account for all variables when they are not known to us.

You ordered a desktop printer from our website on 17th July. Desktop printers are all designed to house rolls of labels up to 127mm in diameter with core sizes of 25mm or 38mm. It was never going to fit your requirements as detailed in this review so I am unsure why this was decided upon.
On the bottom of our order confirmation emails is an email address which generates tickets that a highly-trained and caring department all monitor and respond to as quick as humanly possible. There is also a phone number for the same team for ‘instant’ resolutions.

You had every right to just email Tom and expect a resolution but he definitely did not pass on any messages. We will take that away and try to learn from it. Thank you for making us aware.

Best regards, Customer Services

Oceniono na 1 z 5

Poor Customer Service

I bought a barcode system after speaking to a customer service telephone operator. They were helpful and I purchased what they recommended. Unfortunately they were mistaken, advising me that the system was compatible with a MacBack, it was not. This I discovered after spending hours trying to set up the system. People make mistakes though and I requested a full refund. This is where dealing with the company became painful. I was passed from pilar to post trying to explain what had happened and I returned the system to have it returned back to me! Its is not simple to pack up!
Many emails and phone calls later they finally accepted responsibility and said I could have a refund. Again, this is not simple. I had to provide bank statements to show where I lived and now they are just not refunding the amount. This has been going on since July. Its mid September. Save your time and don't use this company.

20 września 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Anna

I can only apologise again for the inconvenience. If you have a requirement for any further products, please call in and mention this review so we can apply a discount for the poor service.

I can see that your RMA was requested on 7th August. The lady you spoke to was actually in sales and I cannot explain why she said that ZebraDesigner would work on your Mac. Nowhere on our website does it state this as it does not. We do not sell Mac software.

It was the same colleague who didn’t initially flag that it was her fault (so we would accept the return of used equipment), hence customer services returning it after inspection.

Once that was highlighted, we had to confirm your bank details and there was always going to be a delay as we waited for the next payment run as you didn’t pay by card.

We do sell Seiko and Brother label printers, some of which come with Mac-compatible label design software and drivers bundled. Also, colour label printers from the likes of Epson.

There is also 3rd party software (which we do not sell as we cannot support) you can buy to print using other brands of printer (like Label LIVE on the Mac App Store).

Sorry for the poor experience. This was down to one person and is not representative of the services we all strive to deliver.

Best regards, Customer Services

Oceniono na 1 z 5

WORST COMPANY EVER

WORST COMPANY EVER. Absolutely fed up withBarcode Warehouse 😡 Been trying to return an order for TWO WEEKS and they're ghosting me! Their customer service is non-existent. Sadly, looks like the only way to warn others about their shady practices is to go public.

12 września 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

K B,

You already left us a 1-star review the other day on the same subject. Just copying and pasting our response again by way of reply :-)

As you know, you cannot return the ribbon because you have used it. Sending rude and offensive emails in to our customer services team will not change that outcome. Hopefully we can move on now that you have vented on here (and elsewhere).

You are fully aware that your review is made up and that you made a mistake but for anyone reading this review, we are not worthy of a 1-star review in this instance. Also, in our opinion, it is a bit of an exaggeration to label us as the 'worst company ever'.

We recommended the correct ribbon for your ZD230t printer. You subsequently went onto our website and ordered a completely different ribbon (for £25.99) which is designed for 2-inch wide Zebra printers only (specifically three models). The fact that it is of the same quality/grade doesn't make it compatible with your printer.

We only accept returns at our discretion if the product is in perfect, unused condition which would allow us to sell the product as new to another valued customer.

If you go onto any product page on our website, you can see the compatible products listed below.

If you go onto any ribbon/label/accessory page on the website, you can also see the compatible product models below.

In this case you were also advised by one of our experts.

We're sorry that you made a mistake and would be very happy to try and make up for the £25.99 expense by way of discounting any future orders.

Regards, Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Superb after sales support

Bought a Zebra printer for use with Royal Mail. Despite having decent IT skills I don't know how any normal person could get this up and running without help. Phoned their aftersales support which was superb, both Philip and Gyn got our machine going easily and painlessly. Superb support well done lads!

12 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Good morning

Many thanks for taking the time to share a review. We really appreciate your kind words and are very glad that the team could help get you up and running again.

Hopefully we can assist you in the future

Best regards, Customer Services


Oceniono na 5 z 5

Best tech support

These folks have the best tech team ever

12 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Lizzie

Thank you so much for leaving this review and your kind compliment. We're very proud of our tech support team and are glad they could assist.

Kind regards, Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Superb company

I am a IT professional for a large global business
We regularly purchase label printers from the bar code warehouse for 2 reasons:

1. Super quick delivery - The sales team are fantastic (pretty sure it was dave in sales who assisted me with something else earlier in the year and got the new printer delivered by next morning so operations could continue)

2. The support team knowledge

A couple of days ago a label printer we purchased from them a while back decided to randomly print the data across 2 labels rather then the normal one.

Phoned the support team and spoke to Phil who understood my situation which is i travelled 3 hours to the site as im a hybrid worker and also with the printer not printing properly the company is losing money.

He instantly gave me 4 steps to troubleshoot of which after this the printer started working again.

Going forward i will ensure All our label printers are purchased from the barcode warehouse.

31 lipca 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Ebrahim

Thank you for leaving such a kind review. We're very glad that Phil could get you back up and running again and hope we can help you again soon.

Thanks for your business

Best regards, Customer Services

Oceniono na 1 z 5

A short sighted third party seller

A short sighted third party seller. Refused to refund a returning / ongoing customer on a printer because the packaging had been sealed back up for return with parcel tape. this is not clearly stated in their
T's & C's of which they continually referenced incorrectly & even misquoted them on occasions. they are very much open to interpretation and there were not clear instructions set out for returns, or this all could have bene avoided. Poor customer service all round. I was first told via email after chasing for the credit that I would not be receiving my refund. I also had to pay the postage to return, this was later refunded but not exactly compensation for being lumbered with an incompatible printer worth £300. I was then avoided on emails by the member of the team who contacted me and had to chase by phoning and reputedly emailing. Will not be a returning customer any more after the awful customer service and treatment. avoid if possible.

14 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Mr Oates

Our terms are extremely clear on returns. We are a B2B reseller and you cannot expect to order a product you are unsure about or for testing and then just send it back for a full refund. We have dozens of sales advisors here to speak to and ensure that the products you are buying are compatible with the systems you use and are fit for your needs.

We do try to help customers based on genuine mistakes but can only refund if the items are in a condition whereby we can resell them again to another paying customer. As you know, this was not the case with yours.

As well as paying for your shipping cost and our cost of sending the unit back out to you again, we will happily make up for the inconvenience on any future orders with discounts if you call in to seek advice on what you actually require.

We are sorry that we could not meet your expectations on this occasion.

Regards, Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Bonnie was an amazing help!

Bonnie was an amazing help!
I didn't have a large order, but it was urgent for our business, and Bonnie couldn't help me enough! I have contacted lots of companies with no luck, and Bonnie helped me with suggesting different models, taking my through the process with payments etc, and got them dispatched quickly!

Thankyou Bonnie for all your help in solving our printer issues!

5 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Kate

Thank you for your kind words. We're really pleased that Bonnie could help.

Thanks for your order and don't hesitate to call again if we can be of assistance.

Kind regards, Customer Services

Oceniono na 1 z 5

DO NOT buy from the Barcode Warehouse

A very poor experience overall. I got recommended to this company and now I will ensure that no one else will use their services due to the unfair treatment I have received.

I received the product, and after opening I realised it wasn't for me. The item was unused and packed away and sent back.

However, I have been refused a refund and I am now over £300 down due to missing a very small amount of cardboard packing that came with it. When challenged on why I should lose all of my money due to a tiny piece of cardboard they refused.

I will be ensuring my experience with this company will be shared on my personal/business social medias as well as my own Linkdn accounts.

Very poor, do not buy from here.

4 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo The Barcode Warehouse

Odpowiedź od The Barcode Warehouse

Dear Dan

You sent a printer back to us without following our returns process i.e. no discussion. We are a B2B reseller working on wafer-thin margins and cannot accept returns with the reason that it 'wasn't for me'.

We did not refuse a refund due to a 'tiny piece of cardboard' being missing. Upon inspection the box was damaged and the printer was just dumped in it. At our discretion, we allow refunds as long as the product itself is in a perfect, unused and complete condition. This is so we can resell to another customer without causing them issues. Your product was not so we could not.

I'm sorry that you are unhappy.

Regards, Customer Services

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej