SnowTrex UK Recenzje 

175
•
Wynik TrustScore: 5 na 5

4,8

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

It was excellent speaking to.Stefanowho was most competent. It has always being ableto dis use your booking with competent professionals Although my wife and myself have skied as a family and taken... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Snowtrex is my go-to site for booking ski accommodation and lift pass. Some of the deals are incredible and it’s possible to get a week’s accommodation and lift pass in good resorts such as Les 2... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Fairly easy to use website. Could still be improved but works well. Staff very helpful when speaking on phone, but could look into queries, find out small specific questions and return with a reply, w... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

We stayed at schillerhof in Bad Gastein as a family of four. Spacious well equipped accommodation in very accessible resort. Enjoyed the relaxing pool and sauna within the accommodation and the lively... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Wakacje na nartach
  2. również w kategorii:
  3. Agencja turystyczna

Napisane przez firmę

SnowTrex holidays are characterised by simplicity and clarity and are based on the customer's expectations on individuality and service. Our packages include accommodation and lift passes, as well as different extra services such as ski lessons and equipment hire. In most resorts, a wide selection of different accommodations and categories is offered, so that different target groups can find a suitable offer. Holiday categories based on different demands, such as family-, spa- or luxury holidays, help customers find suitable offers. SnowTrex – individuality and service!


Dane kontaktowe

4,8

Doskonała

Wynik TrustScore: 5 na 5

175 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,8

Wszystkie recenzje

(175)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 19

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Avoid Avoid Avoid

Really bad, wouldn't reccomend at all. They advertise rooms which look great (but aren't available) then offer you "alternatives".

Gratefully accepted rather than start searching all over again - what a mistake! Alternative is not what expected: I actually cried when we arrived; dark dingy room, paint peeling from the walls, ski bus only in morning and night so can't bring tired children back during the day, wifi in reception (literally have to stand in reception as its weak in the bar so costing me a fortune in 4g hotspotting), coffee with breakfast undrinkable so you have to pay extra for good coffee from the bar. I could go on but you get the picture.....

I know snowtrex don't run the hotel but they have it at a 92% rating. Why and how are the only words that spring to mind!! I am guessing they don't even check their hotels.

18 lutego 2020
Opinia niezależna
Logo SnowTrex UK

Odpowiedź od SnowTrex UK

Dear Jeanette,

Thank you for your feedback. We regret to hear that your holiday has given rise to a complaint.

We have already forwarded your concerns to the appropriate colleagues, of whom will be in touch with you shortly via telephone/e-mail.

Kind regards,

Your SnowTrex Team

Oceniono na 5 z 5

4th time booking with Snowtrex

4th time booking with Snowtrex, another flawless booking experience with them. No hassles with any part of the holiday. Hats off to these guys as they are the best value on the internet by a mile. Will be booking with them again for sure

25 stycznia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

First time we've used this company

First time we've used this company. Skied in Valmeinier and Volloire (France) at end of March 2018. Stayed at Les Hauts de Valmeinier.
Very impressed with service and accommodation. Great value for money. Will use Snowrex again and will defo recommend to friends.

8 kwietnia 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great holiday!

We have just came back from La Plagne, 1 week ski holiday from Snowtrex. Absolutely fantastic trip from start to finish. Our package included 2-person studio apartment, ski pass and ski rental. Whole booking process was smooth and easy. Two weeks before the departure we have received all vouchers (accommodation, ski pass, ski rental) incl. instructions on how to redeem them upon arrival. Some people complain about miscommunication - my advice is just to read all the info on the website as everything is there. Special thank you to UK customer service team for helping with payment processing. HSBC blocked part of the payment due to security reasons. It was explained that this happens sometimes as Snowtrex is German registered company. Nevertheless all was sorted out in the end. Very happy overall!

19 marca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

sneaky shenanigans

I havent been on my holiday yet, but im going with 2 friends to val d'isere next weekend. After much deliberation we decided to spoil ourselves so we booked a 53m2 place with two rooms and a sofa couch so we could each have our own space... this option cost about 130EUR more per person. I just realised this week that they decided to downgrade us to a 32m2 apartment with one room so now we have to slum it on top of each other... not the end of the world but certainly not ideal. As i was quick to pay and confirm the vacation, approving the confirmation information without actually double checking it, I suppose its my own fault. I would suggest you double check the room options on your booking confirmation before paying any cash. Hopefully the rest of the trip goes smoothly, but its rather annoying to fork out over 400EUR extra for nothing! that said the booking team has been quick to respond and accommodating regarding some changes we had to make for one of our travelers. At the end of the day its all about the slopes, and as long as i have a comfortable spot to lay my head after the days riding it should be ok. So far 3 stars. Zero for that sneaky bait and switch on the accommodation option but 5 for communication and service. will review my review again post trip.

Plus one star - was an excellent trip!

26 stycznia 2018
Opinia niezależna
Logo SnowTrex UK

Odpowiedź od SnowTrex UK

Dear Customer,

We apologise that a miscommunication has clearly occurred while booking your apartment. The fact of the matter is that you did not book a 53 m² apartment, let alone pay for one. We do not even offer apartments in that size at your booked accommodation. Please refer to your booking confirmation/invoice, of which states that you have booked and paid for a 32 m² apartment.

Matt, we surely would not be market leader in winter holiday sales if we simply took our customers and moved them into smaller apartments while leaving them to pay for larger ones. We are sure that you will have a lovely holiday with us, and would be glad to personally answer any further questions you may have.

Kind Regards,

Your SnowTrex Team

Oceniono na 5 z 5

After seeing some negative reviews for …

After seeing some negative reviews for this company after booking my holiday I was a bit apprehensive. However, it was all round fantastic. The booking was seamless with no problems, and at a great price too! The information received was really useful and any questions I had afterwards were handled well by the customer service team.

The holiday itself was great and the accommodation and vouchers that were provided were more than what was expected. I would highly recommend this company as a result!

21 stycznia 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Dont buy your vacation at Snowtrex if …

Dont buy your vacation at Snowtrex if you dont want a stressful vacation. I have been skiing for more than 30 years both alone and in groups, and i have never seen any kind of problem with returning the money for a liftcard if you have not used it, normally it is something that is done with within the hour.
A couple of weeks before our vacation, my girlfriend gets told by the doctor that she has a bad knee, and skiing would be a very bad idea, as i have tried to get my liftcard refunded before i didnt think to unbook it before the vacation, as we get to Saalbach we unbook her liftcard at the lift on the very first morning we get there, and from there everything just went downhill.
as we contact Snowtrex to tell them about the situation, some woman starts to verbally abuse my girlfriend, as i get to the phone they tell us to contact the lift agency and get the voucher back with a signed of statement that we really did not get that liftcard. As I ask if that is not their job, I get told that apparently they dont have the time for that. So i go get the voucher with the signed of statement for them, by this point the vacation is over and we go home, as we get back, we call Snowtrex once more to verify that everything is now in order, at this point they tell us that they buy all the liftcards at once and that we therefore cant bet our money back before end season, but if we want the money back before we have to get them by the insurance. so we wait.
today almost 2 months after end season i call them to find out what is going on, at this point they wont even correspondence by phone,only e-mail, aaand the e-mail says.......... get your money back by the insurance.
At this point i have used hour for hour more time on getting 250 euros back for a service we havnt used, as i have been skiing the whole week.

So know this if you choose to buy your vacation at Snowtrex. If you are having a wonderful vacation were everything just runs smoothly there should be no problem, but if anything at all goes wrong your on your own and you can forget about any kind of refunding. If you send that company money they are gone

30 maja 2017
Opinia niezależna
Logo SnowTrex UK

Odpowiedź od SnowTrex UK

Dear Customer,

We apologise that you are not satisfied with our service. We have tried to explain the circumstances to you several times via e-mail in order to help you. You can easily receive your money back from the insurance that you have booked through us. The ability to cancel your lift passes was also possible up until one day before the holiday was due to begin. Should you have any questions, please feel free to let us know and we'll be glad to personally assist you further.

Kind regards,

Your SnowTrex Team

Oceniono na 4 z 5

Excellent value for money

Lots of choice with excellent value due to inclusive lift passes so accommodation is virtually free when booking certain weeks. Also good value equipment hire all done in advance so all very easy.

28 marca 2017
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great holiday with snowtrex. Would highly recommend

Great holiday with snowtrex. Would highly recommend. We stayed in Valmeinier in Le Hauts des Valmeinier. Lovely apartments, clean and well equipped. 150m from a green slope to ski directly to the village below. Great value for money and will definitely book again with them.

12 lutego 2017
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Great value holiday!

We booked very last minute with Snowtrex after some deliberation (the deal seemed to be too good to be true...) The process was easy and smooth, and any queries we had were quickly answered by their call centre (don't be thrown off by the non-English call centres. When we arrived, everything was in order including the accommodation, ski hire and lift passes and it all ran very smoothly. Our only criticism was the lack of information about the hotel provided by Snowtrex - we ended up incurring additional charges including towel rental and extortionate city tax. However, overall, the holiday was fantastic value and we would book again.

6 lutego 2017
Opinia niezależna
Logo SnowTrex UK

Odpowiedź od SnowTrex UK

Dear customer,

We’re glad to hear that you enjoyed your holiday with us. Regarding your comments about the costs in resort, we encourage you to contact our team at service-uk@snowtrex.com in order to help find a solution.

Kind Regards,

Your SnowTrex Team

Oceniono na 4 z 5

Very good basic accommodation

If you are looking for a cheaper priced ski fix then using snowtrex is great, accommodation varies but is of a good clean standard, no frills I'm afraid and some accommodations are definitely better than others! All in all a good company.

17 stycznia 2017
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Unclear website

Save yourself the hassle and book with a reputable company. The website is awfully laid out making it very confusing. You think you've made an enquiry when actually you've booked a holiday. Phone support lady was helpful and friendly, obviously it is not her fault. But, it all could have been made a lot clearer that a holiday had been booked. The cancellation fees are huge.
Will never book with this company again, i would rather put a bonfire out with my own face.

29 grudnia 2016
Opinia niezależna
Logo SnowTrex UK

Odpowiedź od SnowTrex UK

Dear Holly,

We apologise that you are so dissatisfied with your booking with us. You did click on the “firm booking“ button, which is why we do not understand how you could have thought that you have only made an enquiry. We nevertheless take your review to heart and will work harder to make sure that we can provide our customers with an easy and pleasant booking experience. Should you have any further questions, please feel free to let us know.

Kind regards,

SnowTrex

Oceniono na 1 z 5

Snowtrex fraudsters

Booking form states, No of lift passes: included for each person not no lift passes plus all lifts in resort closed on sunday and we arrived Saturday evening. Consumers be aware of how they have treated us as they will do the same to you. We spent all day on the phone to them and the UK office agreed that booking confirmation was confusing. Selina UK office manager

Snowtrex sold us a ski holiday. Resort closed so ski passes if ever supplied are irrelevant. They are not a ski holiday company. Customers look at their reply as highlights their customer service. They advertised ski holiday for 40 pounds with buzing resort and lift passes as a crazy Snowtrex sale on holiday pirates.com. great prices is how they get your money but don't deliver. See www.Snowtrex.co for further information about this company. They are so bad I am taking them to court on my return ro then UK. Chris Taylor

DO NOT BOOK ANYTHING WITH SNOWTREX. Be aware that this company can not be trusted and have tottally messed up six peoples holiday in Austria this week. Sent us to a resort which is closed and had to go two hours to find lifts which are open to be told we dont have a lift pass which was included in our booking. All day on phone and emails and still no help and even have the cheek to blame us. DO NOT BOOK WITH THIS COMPANY. In box me for further details Chris Taylor before you send any money to these fraudsters

11 kwietnia 2016
Opinia niezależna
Logo SnowTrex UK

Odpowiedź od SnowTrex UK

Dear Customer,

We regret that your holiday has given rise to such a complaint and that you feel it necessary to publish such a comment. You paid £40 per person for a week's stay in the Zillertal and your holiday documents state that "No lift pass" is included in this price. Various staff members have to tried to discuss this with you and would have possibly been able to help. We greatly regret that this was not an option for you.

Kind regards,

SnowTrex

Oceniono na 5 z 5

Excellent company, 5 * customer service

I cannot fault Snowtrex, they offered such a brilliant value ski package and closer to the time came back so quickly with answers to queries I had. All info sent through two weeks prior to travel, and all went so smoothly using their vouchers on the holiday.

10 kwietnia 2016
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent choice for ski holiday

We stayed at schillerhof in Bad Gastein as a family of four. Spacious well equipped accommodation in very accessible resort. Enjoyed the relaxing pool and sauna within the accommodation and the lively SilverBullet after skiing. Walked to one set of slopes - drove 1.3km to second larger set. Good skiing despite late in the season. Thoroughly enjoyed holiday. 4th booking with snowtrex.

3 kwietnia 2016
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej