Skullcandy (UK) Recenzje 300

Wynik TrustScore: 2 na 5

2,1

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Within seconds of ordering. Realised the discount had not been applied. Unable to contact any one. But a chat bot. Just shocking customer service. Won’t ever use again. Charge back applied from at... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Ordered headphones on 21st April , due to deliver on 23rd- not arrived constantly fobbed off by AI chat which raised ticket after ticket with no response. Request to talk to someone results in no o... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

Changed stars from 1 to 3 only after issue with discount was resolved. Still not happy about difficulty to contact customer service. Ordered earbuds and the discount code from the product page was no... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Brought my son a pair of active headphones for xmas, they broke in February. Contacted the warranty team and they couldn't be more helpful. Within two weeks of reporting the issue and sending the he... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

Napisane przez firmę

Skullcandy makes the sickest headphones, earbuds & portable speakers on the market. Hear the difference today.


Dane kontaktowe

2,1

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

300 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 90% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

No Customer Service

Within seconds of ordering. Realised the discount had not been applied. Unable to contact any one. But a chat bot. Just shocking customer service. Won’t ever use again. Charge back applied from at my bank

16 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Not worth the trouble

Brought a pair of earbuds, stopped working, sent them back waited for 9 days without a word from skullcandy, chatting online with the robot everyday trying to get an update and got nowhere apart from tickets being created, waste of time that was and the finally got help from rhyan b, who sorted out my voucher so I can buy my third pair of earbuds. Wish I could just get my money back and be done with skullcandy, but cant get a refund always a voucher so im stuck with them.

However, dave from skullcandy did contact me and did everything he could to solve my problems, and im more then happy with how it was dealt with so 5 stars for that, dave really went above and beyond so i would definitely buy from them again even with the troubles I've had

29 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We’re sorry for the frustration and delays you experienced with your earbuds replacement and the lack of updates from our support team. We understand how disappointing this has been, especially after multiple replacements.

We appreciate you recognizing Rhyan B for helping resolve the voucher issue, though we know the overall experience did not meet expectations.

We’ve reached out directly to help work toward a resolution and appreciate your feedback as we continue improving our support experience.

Oceniono na 1 z 5

Have two different pairs (earplugs and…

Have two different pairs (earplugs and headphones) from this brand.
Have never been able to write a review on their webpage even though I bought them from there.
Wasn’t allowed to do a return when I received the product I wasn’t happy with because they don’t allow exchanges after some days, same as you can’t write a review on their page/products.
I lost one of my earbuds to find out skullcandy will not sell replacements so had to but from another source, I still haven’t been able to pair them.
Well this week my headphones which are about 6-7 months old, the right side has completely stopped working. Again, accessing their webpage to see that my order number has disappeared. When try to fill the form of the warranty on their webpage it freezes so no way to continue. When trying to contact, even if its only a IA chat, this isn’t working either.
I feel that for selling expensive products that don’t even last a year, you should at least be more accessible for people to contact.
Now I don’t even want a replacement. Im never buying skull candy again and since you don’t want to listen/ read people’s experience or respond, I will make sure to leave reviews everywhere possible to warn others. Avoid, spend your money elswhere!

4 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Terrible quality. Poor service.

So poor. Bought earbuds in Feb and they were dead by April. Returns at my own cost!?

4 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

Sorry to hear about the issue with your earbuds and the return experience. That’s not what we want for our customers.

We’ve already reached out to you directly to help resolve this. Please check your inbox and reply so we can assist you further.

Oceniono na 1 z 5

Lousy customer service

Ordered headphones on 21st April , due to deliver on 23rd- not arrived constantly fobbed off by AI chat which raised ticket after ticket with no response. Request to talk to someone results in no one available and yet another ticket raised. Lousy customer service!

Even worse they have answered me, with completely the wrong answer- never had faulty earbuds. 😂 You have to
Laugh or you would indeed cry at the ineptitude of this company.

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We’ve already reached out to you directly to help resolve this and review the return concerns. Please check your messages or contact us at [support email] so we can get this sorted for you.

Oceniono na 3 z 5

No way to contact customer service

Changed stars from 1 to 3 only after issue with discount was resolved. Still not happy about difficulty to contact customer service.
Ordered earbuds and the discount code from the product page was not applied. Only way to contact is so called 'live chat' which is an AI bot with no help at all. It says no way to contact to live agent.

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

Sorry for the trouble with your discount code and the difficulty reaching support. That’s not the experience we want for our customers.

We’ve already reached out to you directly to help resolve this and review your order. Please check your inbox (and spam folder just in case) and reply so we can assist you as quickly as possible.

Oceniono na 1 z 5

I ordered a new pair of the same…

I ordered a new pair of the same headphones I already have due to ear pad deterioration and the sale, but everything about the new pair is worse quality. The sound is nowhere near as crisp and the materials used feel cheap and low quality. I contacted customer services about returning them and they said I would have to pay out of pocket and refused to acknowledge the issues with quality. After a few messages they just stopped responding to the live chat whilst I sat and waited for half an hour for a response. All this after I already forgave an incident years ago where my headphones stopped working within 12 months so I followed the instructions to return them and never received any acknowledgement of the return, no refund, no replacement pair, nothing. Will definitely be getting my headphones from a different company going forward

22 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

No customer service available since aug 2025

I have a question for a real person to help me with. Since August 2025 they have removed anyway of being able to contact a person, including email. There's not even a way to submit feedback through their chat bot. It's deeply upsetting to have all customer service removed from a consumer company. AI just doesn't cut it. It should be illegal.

21 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We're sorry for the frustration. We understand how important it is to reach a real person.

Customer support hasn't been removed, but access has changed. If you weren't able to get through, that's not the experience we want. We have reached out to you to find a resolution.

Oceniono na 1 z 5

I am beyond disappointed in skullcamdy…

I am beyond disappointed in skullcamdy these past 2 years, I ordered the new anc2s they were faulty, I sent my order back, it got lost, they gave me a voucher after months of trying to contact them, and the product I bought with the voucher broke just being left on my shelf untouched since I used the earbuds but broke nun the less and when I look up returning this faulty order I come to find that instead of the usual warranty, I get less than a month to return the new order, they've taken the piss out of me for the last time, I will now be a D1 hater of the company, the tech is fun but the business is scummy I would never recommend anyone buy from the website, the communication is nonexistent

26 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We're very sorry to hear about your experience with Skullcandy. We understand how frustrating the issues with your orders, returns, and communication must have been.

We've reached out to you directly to look into this matter further and work toward a resolution. Please check your messages and respond at your convenience so we can assist you.

Oceniono na 1 z 5

Horrific customer service

I am very frustrated and disappointed in Skullcandy. I’ve been purchasing from this brand for over ten years because of the high caliber of their sound quality, comfort, and reliability. Recently, I purchased some Rail ANC earbuds and unfortunately discovered they are not compatible with gym workouts because of their poor ergonomics. That’s okay! That was my fault- they still have great quality and serve a purpose. Therefore, this meant I needed to invest in a pair of headphones. I was excited because I always am a bit giddy in wanting to purchase more Skullcandy merchandise. I found a great pair on sale and even purchased their new cross body bag. Unfortunately, I made a very shabby mistake and send my package to the wrong address because my old address shares the numerics with my current address. I suddenly find that I am unable to cancel my order once it has been placed, I am unable to change the shipping address even moments after I placed the order and discovered my mistake, and am appalled by the lack of customer service. There is nobody I can send an email to, the AI chat bot is unable to help me, hours of sitting on the chat and no representatives appear to help me, I call the physical number and their automated voice recording claims they are “closed” but yet I am calling during the specified operating work hours defined in that same automated voice recording. I took matters into my own hands and contacted the post office directly to intercept my package and forward it to my current address. Unfortunately, the post office resent the package back to the seller. Once again- I run the gambit of trying to get into contact with somebody and miserably fail. I was instructed by the AI chat bot to file a return or refund claim, but was told that I CANNOT send my package “return to seller” and that it needs to be sent to another address. Unfortunately, AI did not understand my plight and I needed to speak with a physical person to handle my situation. I fail over and fail for two days to get into contact with somebody and I physically could not do it. Unfortunately, I had to dispute the charges on my card as fraud. I am even more disappointed to have to find another brand that I love after ten years of loyalty.

23 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We are incredibly sorry for this experience. We have reached out to you directly to resolve this concern.

Oceniono na 3 z 5

Disappointing shipping experience after years of loyalty

I’ve been a Skullcandy user for years. I bought my Crusher ANC 2s back in 2023 for a solo trip, and they’ve held up great — still work like new. I recently gave them to someone I’m talking to and decided to order myself a new pair on Saturday night since they were on sale.

I ordered the Plasma Red ANC 2s and paid $35 for 2‑day shipping. As soon as I placed the order, I got an email saying they were “delivered,” which obviously wasn’t possible at 11:30 PM on a Saturday. The next morning, I finally got a “shipping label created” email.

Since then, nothing. UPS and Shopify both show the same status: waiting for the package to be handed over. No scans, no movement, no updates — and it’s been more than a full day. For expedited shipping, that’s pretty disappointing.

I reached out to customer support, but the responses were generic and didn’t address the actual issue. I’ve never had problems with Skullcandy before, and I usually recommend them because the quality for the price is great. This experience is leaving a sour taste in my mouth, and I’m hoping it’s just a one‑off situation.

Edit #1: I ended up getting an update from UPS at about 645 PM today, and they should be arriving tomorrow. Hopefully I don't have any more issues, but I would recommend just buying in store if you can, online isn't worth the hassle and headache

23 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We sincerely apologize for the shipping delays and the confusing tracking updates you've experienced. We have just reached out to you directly via email to resolve this issue.

Oceniono na 5 z 5

Bought my son a pair of active…

Brought my son a pair of active headphones for xmas, they broke in February. Contacted the warranty team and they couldn't be more helpful.
Within two weeks of reporting the issue and sending the headphones back to them, we have received a coupon code to use and have a new pair of Evo headphones ordered at no cost. Will be sticking with Skullcandy in the future.

9 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

Thank you so much for the 5-star review. We’re thrilled our warranty team could get your son back to his music so quickly!

We aim to make the replacement process as seamless as possible, and it's great to hear those new Evos are on the way. Welcome to the Skullcandy family we're happy to have you with us

Oceniono na 1 z 5

Unprofessional customer service

Accidentally bought the headphones- over some confusion with shop, and when I tried to cancel it was refused and I was told my only option was to return them once they have arrived- that I have to pay for myself? This is so unprofessional and customer service has been horrific. I have a learning disability and this experience has been traumatising.

Then when I try to initiate the return it doesn't have a ‘send by’ date, it has a ‘we want it back for *10 days from creating shipping label* date- so if there is delays with the return I don't get my refund? This is genuinely the worst company I have purchased from even though I love the product.
Never again

5 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We are deeply sorry for the stress this has caused. It's clear we failed to provide the support you needed, and I want to make this right immediately.

We have just emailed you a return label directly, so you won't have to pay for shipping. We have also removed the 10-day return deadline from your case. Please take as much time as you need to send the items back. Your refund is guaranteed.

Thank you for your patience while we fix this for you.

Oceniono na 1 z 5

Crusher ANC 2

The noise that was leaking out was outrageous, I don't know if they were faulty or not, but headphones should not double as a speaker, especially when you're paying £200 for them. Yes the sound is great and the bass is great but why can the whole room listen to my song word for word when it's not even on max volume? Asked the online chat "assistance" and yes spoke to a human and explained to them my issue and also added a video to show why I'm not happy. There was no questions whether they may be faulty it was straight to the returns process if you're eligible of course(seems like you know that they quality has gone downhill)
Return process - horrible but at least got a refund on the item

2 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We’re sorry to hear about your experience with the Crusher ANC 2. We understand how frustrating it must have been to deal with sound leakage and the challenges you faced during the return process. We’ve already processed your refund, and we appreciate your feedback, it helps us improve both our products and our service. Thank you for giving Skullcandy a try.

Oceniono na 1 z 5

DO NOT BUY THE "Method® 360 ANC"…

DO NOT BUY THE "Method® 360 ANC" EARPHONES!!

I bought these on the 11th of July 2025.

Possibly the worst headphones I've ever purchased. I've bought countless cheap headphones, many of which I would rather buy knowing what I do now.

I use my Method® 360 ANC's all the time; they are kept in my laptop bag and used practically every weekday. I make sure they're safe all the time. I've never dropped them, they have always remained in the case when not in use, and I've used them with and without the app to go with them.

I'll start with the good:
- Good quality audio
- Good noise cancelling
- The app has nice features

Now you're wondering why I'm only giving a 1-star review. That's because all of that is far outweighed by the bad of both the product and the company.

On the 4th of November 2025, I sat down and took them out of my laptop bag to find that the right earphone casing had split in half. I went through the warranty page and found out that it's a massive scare tactic. You can only return them if you do not get a replacement. If that is not the case, the page needs to be updated to reflect that, as it currently only says to return the product for a refund. I purchased my earphones on sale, so getting only a refund would mean I don't have headphones. Even still, the return process is an absolute nightmare, so much so that my final decision was just to superglue the two halves back together. Yes, I still use them, but that's purely to try and get as much use out of the "premium" earphones as possible, so I don't feel like I wasted £80. I am very glad I didn't buy these at the full price of £109.99 (at the time). My issues started way before this, however, as only a few weeks after purchase, the headphones started activating random tap actions continuously when connected to my phone (where the app was installed), either the single or double tap actions were activated repeatedly in intervals between a few seconds and a couple of minutes at the most. and on the odd occasion would just disconnect in the middle of whatever I'm listening to. I've got 2 other issues that I think are important to mention, the battery life is nonsense, I use my earphones one at a time, switching them over when they get low on battery. This is directly copied from their website: "Up to 32 Hours of Battery with ANC On (9 hours in earbuds, 23 hours in case) Up to 40 Hours of Battery with ANC Off (11 hours in earbuds, 29 hours in case)". I use these headphones for pretty much the entire day, with ANC off due to my work, my total day from wake up to going to bed is about 18 hours, 5am-11pm, which means that my time I use them is probably about 14 hours, 6am start of my travel till 8 pm when I get home. I have to charge the case every day, or by the end of the day, the case and the earphones are usually out of charge. And that's been the case since I started using them, back when I got them. My final issue I'm going to mention, as this is very long as it is, is that they don't charge properly. 9/10 times, I put the earphones in the case to charge, and they don't actually charge. I now stare at the light on them to make sure they do, and if they don't, I take them out and put them back in till they do.

Thank you for reading. I don't make reviews unless I really think I need to, good or bad. I have photos that I would have attached if I could (or if there is a way to do so, then I don't know how lol)

Update: 22nd April 2026 - They have broken again this time the tip has come off, the bit where the rubber mushroom has come off. Also skull candy replied to this review previously when I originally put it up, and lied. Said they had contacted me about it and hadn't, further more they emailed me on the 25th February, saying they had contacted me with an attached version of the "email" they had sent me the day prior (24th February), which of course I never received, I had checked my spam and just in case I checked threw all of my Gmail accounts. Again, do not buy them.

11 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We’re sorry to hear about your experience with the Method 360 ANC. What you’ve described regarding the casing, charging, battery life, and touch controls is not the experience we aim to provide.

We also appreciate your feedback on the warranty process and will share it with our team.

We’ve reached out to you directly to review your case and work toward a resolution.

Oceniono na 5 z 5

Skull candy Smokin' Buds are amazing

Skull candy Smokin' Buds are amazing. This is the best sound I've experienced. £40 is a bargain compared to £200 for AirPods

17 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We’re thrilled to hear you’re loving your Smokin' Buds and that the sound quality is hitting the mark for you.

We work hard to deliver premium sound at an accessible price point, so it’s great to know you’re feeling the value. We truly appreciate you taking the time to share your experience!

Enjoy your music!

Oceniono na 1 z 5

terrible for the price ,poor service,bad quality,bad bass

terrible for the price ,poor connectivity ,bad customer service,i got a dime 3 last christmas and they sucked for the price .i got discoun on website so i was tempted to order which was fake.they sometimes did not charge properly,one of the buds did not charge after 4 months and no support from customer service even under warranty.do not buy better options available

3 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

I have always had skullcandy headphones…

I have always had skullcandy headphones in the last 15 years I have never bought another pair, I was brought a pair of limited edition pair of Icon Ancs for Christmas from my husband, they were packaged lovely etc, I had used them around 6-8 times before the right hand side speaker just stopped working, I have troubleshooted it all with no avail, turns out its a common issue with that model of headphone, I thought no drama I'm sure they customer services can repair/replace.
IF you can get through and speak to someone, you are the chosen one. I have attempted multiple times (lost count) trying to get in touch, they don't even send you an email confirmation of you creating a warranty return , never mind someone actually contacting you regarding the issues. to say this is a huge company and you can't speak to a single human being is a joke. after speaking to my husband he said he had an issue with even getting in contact with them when the parcel had originally said it had been delivered but DPD had no recollection of even receiving the package in the first place ?. honestly ive used them for years and I've still had no response from them in the three weeks I've sent the headphones back and not received a single email. I will update this if they ever contact me but I doubt it. I won't buy from them again just purely based on how ass the customer service is from them. shame because they used to make decent products and you never really needed customer service.

update:

I have spoken with someone finally , and they've sent me a ticket for the amount I paid and have since ordered new headphones, the new ones are crusher evos which are great and touch wood had no issues so far, but they didn't email I had to find that code through the chatbot.
Thanks for the reply here skullcandy

16 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Skullcandy (UK)

Odpowiedź od Skullcandy (UK)

We’re very sorry to hear about your experience with your Icon ANC and the difficulty reaching our support team. This is not the level of service we aim to provide.

We’ve reached out to you directly to review your warranty claim and work toward a resolution. Thank you for your patience while we get this sorted.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej