Paingone Recenzje 

525
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Société extrêmement malhonnête. Commande passée le 06/09 dernier. Nous sommes le 14/09 ; toujours rien d annoncé. J'ai exercé hier mon droit de rétractation dont cette société a une conception très... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

We opened the box and the batteries didn't work so upon putting in new batteries the machine did not work. 6 months later I finally heard from the company to send the package to Lutz Florida. So I did... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I have had my pain gone pen for 18+ yrs my father bought me two , one of them was given to a friend with back pain he couldn’t believe how it relived is back pain . I use mine on all of my body , esp... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I have had a pain gone pen for 17+ years and it still works well controlling my pain, so I bought myself a paingone plus , it’s easier than the original one and works just as good

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

3,5

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

525 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 39% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,5

Wszystkie recenzje

(525)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 78

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

This is just far too painful to use

This is just far too painful to use. No matter how I hold it, it feels like I am being repeatedly stabbed with a needle.I do not have sensitive skin but this leaves red marks on my skin. I just can’t use it- total waste of money…

15 września 2025
Opinia niezależna
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

We’re very sorry to hear about your experience. The Paingone device does use controlled high-intensity pulses to create its analgesic effect. These can feel intense to some users and we completely understand if you decide the therapy is not for you.

Paingone is sold with a 60 day satisfaction guarantee. Please reach out to our customer care team at help@paingone.com so that they can advise you how to make a return for a refund.

We appreciate your feedback.

The Paingone Team

Oceniono na 1 z 5

Achat d'un appareil paingone XL

J'ai acheté a ma pharmacie un appareil Paingone XL depuis le mois de mai et toujours dans l'attente de deux électrodes offertes.
La réponse de la société en rupture de produit par deux périodes envoi et c'est au client de rechercher la livraison a la poste ou a un point relais sans suivi de colis? Fait par Six fois relance et plus de réponse aujourd'hui.cela donne une très mauvaise image

2 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

Nous sommes désolés d'apprendre ce qui vous est arrivé. Cependant, l'offre dont vous faites mention n'est pas connue ni gérée par Paingone et nous ne sommes pas en mesure d'intervenir dans ce cas précis. Nous vous conseillons de contacter directement ce tiers pour obtenir de l'aide. Merci.

Oceniono na 1 z 5

It gives too much electric shock…

It gives too much electric shock feeling to use it.

26 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

Hi,

We're really sorry to hear you are experiencing discomfort. Could you tell us which product you are using? We can then provide more information about how to use your device to ensure you get the most effective and comfortable experience.

With thanks,

The Paingone Team

Oceniono na 3 z 5

The first time I called

The first time I called, the agent could not hear me. When I called back the 2nd time, everything was fine. I have a problem with the remote for Paingone and thought that this was the number to call. Found out I need to call customer service, which is closed on weekends. Need more info in booklet when purchasing an expensive item as this.

26 lipca 2025
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

Thank you for your review and comments.

We are sorry to hear about the trouble you experienced during your initial call, but glad the connection worked properly when you tried again.

Please know you can also contact us by email anytime at help@paingone.com

With thanks

The Paingone Team

Oceniono na 1 z 5

Complete waste of money

Difficult to hold the device and press the top button simultaneously, especially in hard to reach areas like on my back. Only used my device twice and now it doesn’t work at all (overheated with burning smell in battery)
Doesn’t relieve pain, just a gimmick and scam and too expensive. Complete waste of money

30 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

Thank you for taking the time to share your experience. We are very sorry to hear about the issues you've encountered with your Paingone device and that you could not use the device as hoped.

If you are seeing a spark when using the device this suggests that it is not being held correctly. The device must be held firmly with fingers making contact with the metal band that encircles the device. Not doing so will cause the device to operate incorrectly.

Those who have especially sensitive skin may see red marking. This is addressed in the device user manual and in such cases it is advised to cease use of the device. We will always offer a refund in such cases where a customer finds they are unable to use their Paingone device.

Please do make contact with our customer service team at help@paingone.com so that we can assist you with a return and refund.

Again we are very sorry that Paingone did not meet your expectations but thank you for sharing your feedback.

The Paingone Team

Oceniono na 1 z 5

Paingone bestelling via website - geen reactie.

Op 6 juli gel pads voor de Paingone Aegis besteld, kosten bijna € 30.
Al snel een bestelbevestiging ontvangen, maar dat was ook het laatste wat ik van ze gehoord heb.
Webformulier ingevuld op hun website: geen reactie.
Bellen: telefoon wordt niet beantwoord.
Vandaag, 17 juli, gemaild met de vraag waar mijn bestelling blijft. Als ik niet binnen drie dagen antwoord heb gekregen of de artikelen heb ontvangen dan laat ik de creditcard betaling blokkeren.
Waardeloos...

6 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

Bedankt voor het contact en het onder onze aandacht brengen van deze kwestie. Accepteer alstublieft onze oprechte excuses.

Uw bestelling is erg belangrijk voor ons.

Kunt u ons uw e-mailadres en ordernummer sturen? U kunt deze informatie sturen naar help@paingone.com

We zullen dit dan met spoed onderzoeken en voor een oplossing zorgen.

We begrijpen uw frustratie. Dit is niet het serviceniveau dat we nastreven en we willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen.

Paingone Team

Oceniono na 2 z 5

Need new cord to charge unit

Need new cord to charge unit. Got run around. Don't know if I am getting new cord for new machine. Have had less than a week and it doesn't charge. Thinking of returning.

24 czerwca 2025
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

Thank you for your patience, and please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.

We're happy to let you know that the replacement cable you requested is now on its way. You should receive a tracking number shortly.

We appreciate your understanding and the opportunity to make things right.

The Paingone Team

Oceniono na 2 z 5

Although this item arrived reasonably…

Although this item arrived reasonably quick I wish I never ordered them, I went for the pack of 2 as it was cheaper than getting just 1, I had high hopes for this and started to use it straight away, I was VERY disappointed as it didn't live up to expectations, but continued to use it in the hopes it would get better, I was using on my fingers which tend to seize up and are very painful, and my neck, it actually hurt to use so tried in a few different ways, on the odd occasion I did feel relief it was very short lived, lasting only a few minutes, so wish I had gone with my gut instinct and never ordered in the first place.........waste of time and money, so wish I had remembered about the refund policy but as usual I left it too late.

3 lutego 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Severe Chronic Pain Patient

I finally received my Fllow Saturday, June 14th. and when I checked my order, the box with Fllow was missing the Arthro-Fllow Pads and the two different sets of cables to plug the Arthro-Vfllow Pads and Fllow TENS Pads. I ordered one extra Arthro-Vfllow Pads and two (2) Fllow TENS Pads to utilize with the unit.

The Fllow Carry Bag, one storage chamber at the bottom the machine missed sewing it and there is a hole that let's the charging cable fail out.

As for the unit itself, I plugged it in and fully charged it before using it. The remote unit only charged two (2) bars. I checked to make sure the two (2) charging posts were making contact during the changing process.

I was a police officer for the State of Maryland and was run over, drug down the street, pinned between the vehicle and ta telephone pole and as result my left ACL had to be be fully reconstructed, I ended up bulging disks in my back and neck along with nerve damage and and was diagnosed with Severe Chronic Pain and Fibromyalgia.

Over the last thirty (30) years I during physical therapy I they utilized Electric stimulation on my and issued two (2) TENS Units to me, that I wore when I was working. Once I charged your Fllow device, it is working great so far for my Severe Chronic Pain, Fibromyalgia and Restless Leg Syndrome. I am primarily wheelchair bound so this type of device is essential for me. It helps to stimulate my body and circulate my blood.

I am looking forward to receiving the two (2) different cables and the Arthro-Vfllow Pads that were supposed to be in the unit and so I can enjoy using the Arthro-Vfllow Pads and Fllow TENS Pads I purchased.

16 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

I wouldn’t be without my paingone+ pens

I have 3 of the paingone+ pens.The original bought back in 2018. Other two within the past few years. One upstairs, one down and one in my handbag! They are amazing! My original one is the favourite as you turn it on and get to work with no further pressing. The more recent ones have to be held on while using which I personally find tricky, especially with painful wrists and thumbs.
I’d love to know why they altered them.
All in all though I wouldn’t be without any of them.

9 czerwca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Works really well for insect bite irritation

I bought my pen while living in New Zealand where I was constantly being bit by sandflies. We are now living in Spain where the sandflies have been replaced by mosquitos- not sure which is worse to be honest. But every year I bring out this pen and give myself 5-6 shots of this pen,, yes there are small pin prick type sensations but I find the relief almost instant and relatively long lasting. Looking at the pens now mine must be really old as I purchased it about 10 yrs ago and it is not white like the current ones but is green with a purplish button and nib. Works well for my requirements.

5 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Electric shocks!

I got 2 pens because they were on offer, I have tried them both incase one was faulty but both of them feel like I'm being tasered! It's so painful and even through clothing! I tried to persevere for a few seconds incase this improved but I couldn't tolerate it and my clothing began to have a strange burning smell to it - definitely going to be returning these - terrible experience - how some people can't feel anything at all is beyond me!

3 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

Thank you for reaching out and sharing your experience — we’re truly sorry to hear that your Paingone devices didn’t meet your expectations and caused you discomfort.

The sensation you described is certainly not how we want the device to feel when used correctly, and we appreciate you giving both pens a fair try.

While Paingone devices are designed to deliver targeted stimulation that many users find effective and comfortable, sensitivity levels can vary significantly between individuals. What may feel like mild pulses for some can unfortunately feel too intense for others. But the pulses must be at a certain level to be effective and trigger a pain-relieving response from the body.

We absolutely support your choice to return the items and this is why every Paingone product is offered with a 60-day money back guarantee. Please contact us at help@paingone.com if you haven’t already, and we’ll assist you right away.

Once again, we’re truly sorry for your experience and appreciate your feedback.

Warm regards,
The Paingone Team

Oceniono na 1 z 5

The remote quit working after a few…

The remote quit working after a few months. Only used it 3 time. A person from paingone is emailing me back and forth but is blaming on me that I dropped it ect. It is useless with out the remote. 400.00 bucks wasted mtrenor anchortruck

29 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

Hi,

Thank you for your review.

We're really sorry to hear that you have encountered problems with the remote for your Fllow device.

We absolutely want you to be able to enjoy your Fllow device to the full and will be happy to send you a replacement remote.

We have your details on file and will be in contact very soon to confirm about the replacement.

If you have any other requests please just let us know at help@paingone.com

With thanks,

The Paingone team

Oceniono na 1 z 5

ATTENTION ARNAQUE

ARNAQUE. J’ai essayé 3 fois le produit après l’avoir renvoyé car une fois la batterie terminée, impossible de le recharger et voilà que le troisième produit renvoyé est encore défaillant. Ils ont changé de marque après Livia, c’est maintenant Ellune. Mais c’est la même entreprise mensongère derrière. N’Y VOUS AVENTUREZ PAS!

5 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires.

Nous sommes vraiment désolés que vous ayez eu une expérience négative avec Paingone. Nous nous efforçons de fournir des produits et un service clientèle d'excellente qualité et nous proposerons toujours un produit de remplacement ou un remboursement dans tous les cas où un client n'est pas satisfait de la qualité de sa commande.

Veuillez contacter help@paingone.com pour obtenir de l'aide sur les problèmes que vous avez décrits. Nous serions heureux de pouvoir vous aider à résoudre ce problème.

Cordialement,
L'équipe Paingone

Oceniono na 1 z 5

No relief whatsoever

Worst item I’ve ever bought. Which is all on me I guess. Literally just pulses at the “pain” spot while relieving none to even causing more pain. No relief whatsoever. This product is a joke and am sure the only people who put good reviews were paid.

28 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Paingone

Odpowiedź od Paingone

We're very sorry to hear that Paingone has not worked for you. Paingone is a medical device based on clinically-validated TENS therapy. 98% of customers keep their Paingone. But for those who don't find Paingone effective for them, we offer a 60-day money back guarantee. Please contact our customer service at help@paingone.com so we can help to resolve this for you.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej