Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

All the products, I have received from Ossa have been of very good quality, they always arrive quickly and well packaged. I have stomach issues, but since using the broth, collagen, gelatine and using... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Customers be aware the Frozen Vegetable Broth is actually quite spicy. Similar to a Tom yum or other hot Thai broths. If that's your thing, then go for it, I'd say its incorrectly labelled though, a... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I have been using Ossa collagen, gelatin and bone broth for a few years. In moving towards an ever healthier, more nutritious lifestyle and wanting to feed my family quality foods from a small busines... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

For almost a year, I've relied on Ossa, and it's made a significant difference in my digestive health—my reflux symptoms have notably decreased after just a few months. While I can't pinpoint any chan... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Usługi logistyczne
  2. Firma transportowa - żegluga
  3. Hurtowy sklep spożywczy

Napisane przez firmę

In the pursuit of a vibrant and conscious lifestyle, we invite you to dive into the nourishing world of our Organic Beef Bone Broth—a true hero in the realm of nutrition.


Dane kontaktowe

3,6

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

86 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 76% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

There is no indication of size of jar…

There is no indication of size of jar ghee,,it looks very small ,would not last long for normal cooking and postage £5.99 .willstick to store to buy therefore ,,

3 października 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Jaqueline,
We’re sorry to hear that the jar size wasn’t as expected. Our ghee is made in small batches using the highest-quality, grass-fed butter, which is reflected in both the size and price. We list the weight and product details on our website to help customers choose the right size for their needs.

We appreciate your thoughts and will consider your comments as we continue to improve our services.

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 1 z 5

Poor customer service

I’ve been using Ossa collagen powder for a couple of years now and love the products and the brand. Unfortunately on this occasion, I placed an order of some products that never reached me. Royal Mail informed me the delivery was damaged and they were returning it to the sender. Ossa would not send me replacement goods without receiving the items back from Royal Mail. It’s now over two weeks and they still apparently haven’t got them back. I requested a refund to purchase products elsewhere but they have still charged me shipping and I never even set eyes on the package. Fair enough if I had received the package but I didn’t. Royal Mail said the box was like mush and the contents was like slime. I understand that would be an issue due to the courier but that should be dealt with through them not through any fault of mine and having the expense of shipping for something I never received and now have to find an alternative brand which I’m pretty gutted about due to liking this brand and its ethos.

24 września 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Faye, Thank you for your feedback. We’re very sorry for the frustration caused by your recent order. The only update we have received from Royal Mail is that the parcel was refused for delivery. There was no mention of any damage. This is why we are still waiting for the parcel to be returned to us so we can assess it further and investigate with the courier.

Normally, refunds are processed once the item has been returned, but in this case, we have already issued you a full refund, including shipping, as a gesture of goodwill. We truly appreciate your patience and support, and hope to welcome you back in the future.

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 1 z 5

Vegetable Broth is Spicy but not labelled as such

Customers be aware the Frozen Vegetable Broth is actually quite spicy. Similar to a Tom yum or other hot Thai broths. If that's your thing, then go for it, I'd say its incorrectly labelled though, as there's no indication on the front that its spiced, and the ingredients mention a tiny amount Mild Chilli (0.06%), but the flavour is not suited to more subtle flavoured dishes.

Reached out to customer service but they only offered out a 10% off voucher for my next order. Same discount as subscribing so not good enough for a dissatisfactory experience in my mind.

28 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Emmy!
Thank you very much for taking the time to share your detailed feedback. We are genuinely sorry to hear that our Frozen Vegetable Broth was not to your taste. This is actually the very first time we’ve received feedback about it being spicy, so we’d really like to investigate this further.

Our Vegetable Broth is carefully crafted to be mild and versatile, containing just 0.06% mild chilli — added only to balance the flavour of the vegetables gently. While taste can vary from person to person, we want to reassure you that our intention is never for the broth to be hot or overpowering.

We pride ourselves on curating recipes that are nourishing, clean, and suitable for a wide variety of palates and dishes, so your experience is of the utmost importance to us. We will review this carefully with our production team to ensure everything meets the standard we promise our customers.

Thank you again for your honest feedback — it helps us grow and continue improving. We truly value your support and hope to serve you better in the future.

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 5 z 5

The Gelatine is so easy to use

The Gelatine is so easy to use, dissolves beautifully and is so reasonable. I have a scoop daily in my coffee and it really helps with satiety.

15 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Mrs Essex,
Thank you for your kind words! We’re so glad you’re enjoying the gelatine and finding it easy to use — love that it’s become part of your daily coffee routine!

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 5 z 5

Fabulous small business

Fabulous small business. I use Ossa collagen & gelatin in our home on a regular basis. So easy to incorporate into meals, and fabulous quality. Highly recommended 🙏🏽

6 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi M,
Thank you so much for recommending us! We’re delighted our collagen and gelatin have become such an easy, quality addition to your home routine. Your support means the world

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 5 z 5

Clean nutritious products, supporting small business

I have been using Ossa collagen, gelatin and bone broth for a few years. In moving towards an ever healthier, more nutritious lifestyle and wanting to feed my family quality foods from a small business at an affordable cost… I trust that is Ossa ticks all the boxes. We also use all the personal care products from sister brand Fierce Nature.

5 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Victoria,
Thank you for your continued support! It means so much to hear that both Ossa and Fierce Nature are part of your family’s journey toward a healthier lifestyle. We’re honoured to provide clean, nutritious products you can trust — and grateful to have you with us

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 5 z 5

Incredible products, easy to incorporate in daily life

I started with the gelatine and was so impressed I think repurchased & tried the collagen too. Those were recommended by my naturopath, who specifically said Ossa is the best on the market in the uk. I didn't shop around but I'd agree - both products are fantastic and so easy to use. I use gelatine to make gummies for my family (I became addicted to haribos in my third trimestre so these are a welcome swap 😅) and in porridge for my 5yo. I add collagen to pretty much everything from my morning hot water, electrolytes and lemon to my coffee/teas, miso soups. I can really feel a difference and hoping it will make post partum much easier this time around!

5 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Clare,
Thank you for your lovely review! We’re so glad our gelatine and collagen fit so easily into your daily routine — and even better that your family is enjoying them too. We wish you all the best on your postpartum journey.

Best.
Ossa Organic Team

Oceniono na 5 z 5

Have been ordering and using some of…

Have been ordering and using some of Ossa’s products for a while now….. always excellent. There was a slight mix up with my latest order and one item was incorrect….. however these things happen and they couldn’t have been more helpful or quick in sorting it out. Really first class customer service.

Thanks again and will look forward to next purchase!

2 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi J,
Thank you so much for your kind words and continued support! We're thrilled to hear you've been enjoying Ossa's products and truly appreciate your understanding regarding the recent mix-up. We're glad we could resolve it quickly for you — delivering first-class service is always our goal!

We look forward to your next purchase and are always here if you need anything. Thanks again!

Warm regards,
Ossa Organic Team

Oceniono na 1 z 5

Unauthorised Payment Taken — Duplicate Product Added Without Consent — BUYER BEWARE

This is not a review of the product — it hasn’t even been used yet. However, regardless of its quality, we will never order from this company again due to their extremely questionable payment practices.

At the end of the checkout — after our payment was already completed — a “Have you considered this?” pop-up appeared, and a duplicate of the same product we had already purchased (worth £30) was added to our order without our consent. A second, unauthorised payment was then taken from our account.

Clearly, this is a deliberate design to mislead customers into duplicate purchases.

We contacted the company immediately (within minutes of the order confirmation arriving) to highlight this unauthorised transaction.

Their response? While apologetic in tone, it was entirely dismissive in action. Responding at 9:15am the following morning, effectively only hours after placing the order the night before, we were told the order had already been dispatched and “nothing could be done” — despite us raising this late at night, well before their warehouse could reasonably have processed or shipped the order.

We were then insultingly offered 10% off a future purchase — meaning we’d have to spend £300+ just to recover the £30 that was wrongly taken from us.

No matter how good the product might be, we will never trust this company again and will warn others. Be extremely cautious — their checkout flow is deceptive, their handling of unauthorised payments is unacceptable, and their customer service is poor.

BUYER BEWARE.

2 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Adie,
Thank you for taking the time to share your concerns. We’re genuinely sorry to hear about your experience, and we appreciate the opportunity to address it.

First and foremost, we want to assure you that we do not overcharge our customers or process payments without consent. Any product added to your cart during checkout, including suggestions in the “Have you considered this?” section, requires manual confirmation before the order can be completed. It’s possible that an extra item was accidentally selected during this process.

Regarding your order, our customer service team is available from 9:00 AM to 5:00 PM (Monday-Friday), and our dispatch window begins as early as 8:00 AM. Orders placed the previous evening are typically processed and dispatched the following morning between 8:00 and 10:00 AM. In your case, the order was likely already packed and queued for dispatch by the time we received your message in the morning.

We truly regret any frustration this may have caused and would love the chance to review the situation more closely. Could you please email us directly at hello@ossaorganic.com with your order details? Our team is ready to assist and ensure your concerns are properly addressed.

We value all feedback as it helps us improve, and we hope we can regain your trust.

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 1 z 5

So I’ve been ordering collagen for a…

So I’ve been ordering collagen for a while now for Ossa, deliveries always arrive in perfect condition, excellently packaged & on time. As a consequence I went into order a selection pack of bone broths, Ghee & Tallow. The box arrived with missing contents - I reached out to Ossa within minutes of receiving the batch this morning, I was assured someone would deal with the issue but no one has come back to me.

With a premium product you expect premium service. I’m so very disappointed that not only are the items I’ve paid for missing but that the promised response has NOT been in a timely manner. I’m now in limbo as to what to do with the fresh products I’ve received & the packaging?!

I wish I’d of referred for Trustpilot prior to placing my order.

10 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Flynn,
Thank you for your feedback, and we’re truly sorry for the inconvenience caused. We completely understand your frustration and appreciate you bringing this to our attention.

Please note that we’ve already completed an internal investigation and arranged for the missing items to be shipped, as confirmed in the email we sent shortly after your initial message. The issue was resolved within 24 hours, and we appreciate your patience throughout the process.

At Ossa, we’re committed to providing both premium products and premium service, and we hope to restore your confidence in us moving forward.

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 5 z 5
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Reynolds,
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you were happy with our prompt and efficient service. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 1 z 5

INCORRECT BONE BROTH CONTENT DISPLAYED…

INCORRECT BONE BROTH CONTENT DISPLAYED ON JAR LABELS AND WEBSITE PHOTOS TO MISLEAD CUSTOMERS. STAY AWAY!!

After querying discrepancies today the Company have confirmed that their bone broth labels are wrong and need to be updated. The bone percentages are actually half (in some cases) what they currently have displayed on jars and on the photos on their website. Makes you wonder what else they have incorrectly labelled / advertised. All trust lost with this company, Also lost out on 15% off offer and only got 10% because a new customer code overrode the 15% website sale offer. Contacted company about both issues. In particular, being misled into buying lesser quality products. All I got was an apology. Disgusting

31 maja 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Andrea, Thank you for your message, and we’re truly sorry for the frustration this has caused.
There was an oversight on our part in not updating the product photos on our website, which displayed an older label. While the labels on the products themselves are correct, we take full responsibility for the outdated images and are actively updating them. This was never intended to mislead.

Please know that our email communication has been ongoing to rectify the issue and reach a resolution. Customer satisfaction is our top priority, and we are committed to making this right.

We also apologize for the confusion with the discount code and understand your disappointment. We're reviewing this internally to avoid similar issues in the future.

Thank you again for your feedback and patience.

Best,
Ossa Organic Team

Oceniono na 5 z 5

Excellent products!

Excellent products!

My (somewhat spoilt!) dog and I absolutely love the bone broth and I love that it thickens into a jelly once opened and placed in the fridge, showing how much goodness is in there!

I make broth smoothies and they get super frothy with the collagen in the broth!
(I add salt, lemon, cayenne, turmeric, ginger & honey, tastes DIVINE, and great for the gut!!).

I'm going to try their ghee now, after seeing the reviews! :)

19 maja 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Katz,
Thank you so much for your amazing review! We're thrilled to hear that both you and your pup are loving the bone broth — that jelly-like consistency does show just how nourishing it is! Your smoothie recipe sounds delicious (and super gut-friendly too!). We can’t wait for you to try our ghee — we think you’ll love it just as much. Thanks again for your support, and happy sipping!

Best,
Ossa Organic

Oceniono na 5 z 5

High quality beef and chicken broth

I have been consuming Ossa organic beef and chicken bone broth for around 2 years. I find the flavours delicious, rich and well balanced. Some times I take it on its own or as a base for my soups. The packaging is convenient and is clear about the ingredients. I’m grateful to Ossa for offering this nutritious product and make my life easier!

18 maja 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Alicia, Thank you so much for your continued support over the past two years! We're delighted to hear that you enjoy both the beef and chicken bone broths, whether sipped on their own or used as a flavourful base for your soups. It's wonderful to know the taste, quality, and packaging all work well for you. We’re so grateful to be part of your wellness journey and to make things a little easier and more nourishing!

Best,
Ossa Organic

Oceniono na 5 z 5

Love Ossa Organic

Love Ossa Organic. I've been buying from them for about half a year now. I love the quality of the products especially the collagen peptides and bone broth. I would highly recommend. In fact I gave my mother who is in her 70's a bag of the collagen peptides and she has noticed she has been growing more hair!

23 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi DR, Thank you so much for your kind words and support over the past six months! We're thrilled to hear you’re enjoying the collagen peptides and bone broth — and how amazing that your mother is seeing such wonderful results too! Stories like these mean the world to us. We’re so grateful for your recommendation and for sharing the Ossa love with your family!

Best,
Ossa Organic

Oceniono na 5 z 5

Really good company

Great bone broth and soup.
Especially as they are organic.
Good customer service too.
Would recommend

25 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Joy,
Thank you so much for your lovely feedback! We're so glad to hear you're enjoying the bone broth and soup, and that our organic ingredients and customer service stood out to you. Your recommendation truly means a lot to us!

Best,
Ossa Organic

Oceniono na 5 z 5

Great bone broth and collagen

Been using the bone broth and collagen in my cooking for a couple of years now and really happy with the products!

8 maja 2025
Opinia niezależna
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Sophie,
Thank you for being a loyal customer over the past few years! We're so happy to hear you're enjoying the bone broth and collagen in your cooking — it means the world to us to be part of your kitchen staples. Here's to many more nourishing meals ahead!

Best,
Ossa Organic

Oceniono na 5 z 5

Beef Bone broth

Excellent taste, fast shipping, great customer service.

25 marca 2025
Logo ossaorganic.com

Odpowiedź od ossaorganic.com

Hi Serra,
Thank you for your kind words! We are thrilled that you enjoyed both the taste and our customer service. Your satisfaction means the world to us!
We look forward to serving you again soon.

Best,
Ossa Organic

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej