Lazy Jacks Clothing Recenzje 

687
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,1

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Great online service, ordered my coat with 40% discount which was a nice surprise and it came within 2 days on a standard delivery. Such a nice quality garment, tried a few other brands which were far... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Everything about Lazy Jacks never fails to impress. Easy website, prompt service both with order information and receipt of the goods which are always of excellent quality and last!

Oceniono na 1 z 5

I purchased one of their body warmers back in July 2026 through a retailer at an agricultural show. First time I wore it both press studs on the slot pockets came out of the fabric. On inspection the... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I love Lazy Jacks stripy cotton tops - they are really soft and warm and comfortable - perfect for autumn, winter and spring. I've currently got 6 of them in various colours. Also they have great cust... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep odzieżowy

Napisane przez firmę

Lazy Jacks is a lifestyle clothing brand based on the south coast of Devon. We create a range of casual garments for Ladies, Men and Kids all in bright bold colours that we like to think give Lazy Jacks it's distinctive style.


Dane kontaktowe

4,1

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

687 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 71% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,1

Wszystkie recenzje

(687)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 34

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Great online service

Great online service, ordered my coat with 40% discount which was a nice surprise and it came within 2 days on a standard delivery. Such a nice quality garment, tried a few other brands which were far more expensive but not as good

24 września 2026
Oceniono na 1 z 5

Lazy Jacks body warmer

I purchased one of their body warmers back in July 2026 through a retailer at an agricultural show. First time I wore it both press studs on the slot pockets came out of the fabric. On inspection there was no stiffener behind the stud to stabilise the thin fabric that it was attached to, making this a design fault. Having written to them twice and not even had this acknowledged 3 months later is very disappointing. This is the first Lazy Jack piece of clothing I have purchased and it will be the last if I don't have any response. According to Trading Standards I should be entitled to my money back if the garment is faulty.

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hi Lynn,

We’re sorry to hear that you’ve experienced an issue with your body warmer.

We’d like the opportunity to look into this for you and investigate the issue you have described. Please contact me directly at mary-ann@lazyjacks.co.uk with your details, along with any photographs of the affected areas, and I’ll be happy to look into this further for you.

Kind regards,
Mary-Ann
Lazy Jacks

Oceniono na 5 z 5

Gayle and John Robinson - Feedback, Product Suggestions & Opportunities for Lazy Jacks

Dear Lazy Jacks Team,

I’m writing to introduce myself and share some feedback after recently discovering Lazy Jacks while on holiday in Devon, where I visited Exmouth and Teignmouth.

I regularly write reviews and share my experiences of products and businesses, and I was genuinely impressed by what I saw. Lazy Jacks has a strong brand identity, with products that are well designed, desirable and particularly well suited to the coastal and leisurewear market.

I was also extremely impressed by the staff at both of your Devon stores. Despite the shops being exceptionally busy, the staff I encountered were friendly, professional, knowledgeable and genuinely helpful. That level of customer service deserves recognition, particularly when a business is operating under pressure.

I understand that Lazy Jacks is currently predominantly Devon-based. Having seen the products and experienced the stores for myself, I can see considerable potential for the brand to expand throughout the UK and, ultimately, internationally.

I believe there are several opportunities for further growth:

● Marketing and social media: Your products have a distinctive coastal lifestyle appeal. Platforms such as Instagram, Facebook and TikTok could be particularly effective for showcasing the range, the brand story and the lifestyle associated with Lazy Jacks. Increased digital exposure could help more customers across the UK and potentially overseas discover the brand.

● Product suggestion: A Lazy Jacks-branded baseball cap would be a natural addition to the range. A high-quality coastal or lifestyle cap would complement the existing clothing extremely well.

● Sizing feedback: I’m a bodybuilder and generally find XXXL to be the most comfortable and appropriate fit. Unfortunately, I noticed that XXXL availability appears to be quite limited in stores. My wife purchased the yellow, light green and red gilets, but XXXL was not available for me in those particular colours or styles. I appreciate that retailers cannot stock every size in every product; however, wider XXXL availability would encourage me to purchase additional items. Unfortunately of didn’t get the Gilet.

● Product reviews: I would be very interested in reviewing new Lazy Jacks products as they become available. I’m a keen reviewer and would be happy to provide honest, constructive feedback based on my personal experience. If you develop a branded baseball cap, I would also be pleased to be considered to review it.

I wanted to contact you because I genuinely believe Lazy Jacks has something special. I discovered the brand almost by chance while visiting Devon, and I believe there is significant potential to introduce it to a much wider audience.

Thank you for taking the time to read my email. I would be very interested to hear your thoughts, particularly regarding your future plans for expansion, social-media promotion and product development.

I would also be delighted to be considered for future product reviews if this is something Lazy Jacks would be interested in exploring.

I look forward to hearing from you.

Kind regards,

Jeffrey
Genuine Reviewer

5 Star

⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

16 września 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

No refund

I returned an item for a refund. They received it back a week ago TODAY and I am still waiting for my refund!!! Not acceptable. Why is it taking so long??? You told me last Friday the return was in progress!!!!

9 września 2026
Opinia niezależna
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hi Sarah,

We’re sorry that it took some time to process your refund.

Your refund was processed within a week of us receiving your returned item. Our refund policy allows up to 14 days for refunds to be processed once a returned item has been received, and your refund was therefore processed within this timeframe.

Once a refund has been processed, the time it takes for the funds to appear in your account can also depend on your bank or payment provider.

We hope this clarifies the timeline, and thank you for your patience.

Kind regards,
Lazy Jacks

Oceniono na 5 z 5

Brilliant Product following an easy to…

Brilliant Product following an easy to understand ordering system

25 sierpnia 2026
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hi Bob,

Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear that you were happy with your product and found our ordering system easy to understand and use.

We really appreciate you taking the time to share your feedback and your support of Lazy Jacks!

Kind regards,
Lazy Jacks

Oceniono na 1 z 5

Do not use as goods advertised are not available

Having placed an order for three items on the website and being debited for them, I failed to receive the goods. I communicated with the company who then said that the goods were no-longer available even though all the emails stated the purchase had been processed and was then in transit. In speaking to them again they said the sweatshirt had never been available and that a credit had been processed. The credit never arrived which they then said was a systems error. I then received an email promoting a 40% sale where the goods I wanted were still being advertised as available. It took several efforts on my part to initiate a refund for all my items. The company was never pro-active in communicating and when speaking to them, they genuinely did not care. I have lost total faith in the brand and would advise you not shopping here.

27 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hi Julie,

We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience.

Our stock availability can change throughout the day, particularly during promotional periods, as items can sell out and stock can also become available again when we receive restocks. This means that an item may show as available again after a previous order has been affected by stock availability.

We appreciate that this can be frustrating, and we’re sorry for any inconvenience caused. We also apologise for the frustration you experienced regarding the refund process.

Kind regards,
Lazy Jacks

Oceniono na 1 z 5

I love the products but after only one…

I love the products but after only one wash on a 3o wash the colours came out of my shorts very disappointing

27 czerwca 2026
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hi Crispin,

Thank you for taking the time to leave your review. We're so sorry to hear about your experience. This certainly isn't what we would normally expect.

If you would like any advice or assistance regarding your order, please email us at mary-ann@lazyjacks.co.uk with your order number and a few photos of the shorts. We'll be happy to investigate this for you and help find a resolution.

Kind regards,
The Lazy Jacks Team

Oceniono na 5 z 5

Good customer service and speedy…

Good customer service and speedy delivery. Love the quality of your clothing and the discount was great

25 lipca 2026
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hi Dawn,

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear you were happy with our customer service, speedy delivery, and the quality of your clothing. It's great to know you were able to make the most of the discount too!

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you enjoy wearing your Lazy Jacks pieces. We look forward to welcoming you back again soon!

Best wishes,
The Lazy Jacks Team

Oceniono na 3 z 5

Expensive if you need to return

I ordered a top in size 12, the same size as 2 tops I already have. It was massively long and the collar was huge so I've had to return it. Between the post to receive and the post to return I paid £10 on top of the garment price. Although I generally like Lazy Jacks clothes I won't be ordering online from them again.

26 czerwca 2026
Oceniono na 3 z 5

We visited Lazy Jacks yesterday

We visited Lazy Jacks yesterday, food was nice service was terrible, disorganised and a complete shambles. We were sat down pretty quickly, but left for about 45 minutes before being served drinks. Once our order been taken, which was strange, we got asked while ordering our steak how would we like it which we said medium to well done and the waitress asked if we want it medium or well done very strange overall the food was nice but the service was terrible. Won’t be going back.

4 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hello,

Thank you for your review.

We believe there may have been a mix-up, as Lazy Jacks Clothing is a British coastal clothing brand and we do not operate restaurants or serve food.

It appears your review may have been intended for another business with a similar name. If that's the case, we'd really appreciate it if you could remove this review from our profile and post it on the correct business's page instead.

Thank you for your understanding, and we hope you're able to reach the right business with your feedback.

Kind regards,

The Lazy Jacks Clothing Team

Oceniono na 5 z 5

Excellent

Excellent. Love the natural materials used in products. Long lasting items which wear well. Easy to order and get updates on delivery times.

28 maja 2026
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hello,

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you appreciate the quality of our clothing and the natural materials used in our products. It's great to know your items have stood the test of time and that you found our ordering process and delivery updates straightforward.

We really appreciate your support and look forward to welcoming you back to Lazy Jacks again soon.

Best wishes,

The Lazy Jacks Clothing Team

Oceniono na 5 z 5

Good quality

Good quality with an introductory discount to website appreciated. True to size fit.

Lemon is more like an orange but I remain happy. Thx

26 maja 2026
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hello,

Thank you for your lovely review!

We're so pleased to hear you're happy with the quality of your purchase and that you were able to make the most of our introductory website discount. It's also great to know you found the fit true to size.

We really appreciate your support and hope you enjoy wearing your Lazy Jacks clothing. We look forward to seeing you again soon!

Best wishes,

The Lazy Jacks Clothing Team

Oceniono na 5 z 5

Great flip flops

Great flip flops, quick delivery. Would buy again from this company.

27 maja 2026
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hello,

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear you're pleased with your flip flops and that your order arrived quickly. It's wonderful to know you'd shop with us again – that means a lot to our team.

We hope you enjoy wearing them, and we look forward to welcoming you back to Lazy Jacks soon!

Best wishes,

The Lazy Jacks Clothing Team

Oceniono na 1 z 5

Appalling service they ignore customers

Appalling service. The first order was cancelled due to poor stock control despite an email confirming dispatch. The second order contained the incorrect item. I have emailed and been trying to phone constantly for 2 days to arrange return postage, with no response. THEY IGNORE CUSTOMERS - BUY AT YOUR PERIL

14 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

I love Lazy Jacks men’s zip-up fleeces

I love Lazy Jacks men’s zip-up fleeces, from the winter range. They last long, look amazing in the Marine and Oatmeal colours - not only that, they’re very warm and comfy… i basically live in it!

1 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hello,

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear how much you love our men's zip-up fleeces. It's fantastic to know they've become a wardrobe favourite and that you're enjoying the Marine and Oatmeal colours. We design our fleeces to be warm, comfortable and made to last, so it's great to hear they're living up to expectations.

Thank you for choosing Lazy Jacks, and we hope you continue to enjoy your fleece for many seasons to come!

Best wishes,

The Lazy Jacks Clothing Team

Oceniono na 5 z 5

Quality clothing

Speedy delivery. Easy website to navigate around. Nice quality clothing and a good variety of items to choose from.

25 kwietnia 2026
Logo Lazy Jacks Clothing

Odpowiedź od Lazy Jacks Clothing

Hello Toggy, Thank you very much for the wonderful review, we are very happy to hear that you enjoyed all areas of our business :)

Best regards
Lazy Jacks Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej