Kiddymoon Recenzje 

67
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Honestly this company is fantastic to deal with. I ordered a sensory chair for my Daughter. Came as described and my daughter absolutely loves it. Delivered exactly as expected and I emailed the compa... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

After reading reviews and ordering from another country I was a little apprehensive but I can honestly say I cannot fault at all, ordered as a christmas present and it arrived actually before due dat... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Ordered through Amazon some balls and playground foam hill wedge to go with a ball pit that has been previously ordered. Still no delivery and the ups tracking shows it's done a round trip to Germany... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Not great service at all - they restrict parcel deliveries where recipients cannot change the delivery in any way - now my child is without so I will be getting from else where. & on top they aren’... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z zabawkami dla dzieci

O Kiddymoon

Napisane przez firmę

Ball pits with plastic balls - A whole lot of fun for your kids!!

In our offer you can find:

ball pits

plastic balls' sets

kitchen helpers

activity toys

and more items for children


Dane kontaktowe

2,7

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

67 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,7

Wszystkie recenzje

(67)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 4

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

very good quality

kiddymoon products are very good quality with a very good design. The delivery was super fast. I recommend this brand.

31 grudnia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Love it

Love it. Ordered in black Friday deal for my little girls Xmas present. Ordered wrong colour and the customer service team were brilliant and sorted it straight away. Easy tracking, and arrived within a week. Looks lovely and so soft. My little girl loves it and so do her friends, they are all going to get one now too. Thank you kiddymoon

31 grudnia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Absolutely love the ball pit

Absolutely love the ball pit! Amazing quality, looks nice, lovely colours and baby boy is 4 months and loving it already ☺️ Will definitely order from you again

27 grudnia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent bespoke ball pit

Wanted a larger ball pit with certain colour balls, I messaged online and Paulina helped me order exactly what I wanted.
It came in great time is exactly what I wanted.
Thank you xxx

22 grudnia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I ordered 18 days ago

I ordered 18 days ago ! Tracking says one day it’s in the uk then the next day it’s back in Poland ! I’m so upset as I’ve only heard good things about this website however my son may not even have for he’s first Christmas!

18 grudnia 2021
Opinia niezależna
Logo Kiddymoon

Odpowiedź od Kiddymoon

Hello

Thank you for your review - I have checked the history of your order, it was placed on December 6th and shipped on December 8th :)
Looks like the delivery attempt made on 16th of December was unsuccessfull, we are waiting for GLS to get back to us with an update. As soon as we know something we will get in touch with you.

I am sorry for any inconvenience, hopefully we will be able to sort this out for you as soon as possible.

Have a good day,

Customer Support Team Leader

Oceniono na 1 z 5

Bank Transfer ONLY!!!

Order ID 60856

Their site states that you can pay via PayPal, but the only option available is to pay via "Bank transfer" ONLY. No idea why, it is 2022 nearly... you'd think with all the payment facilitators around they would have the option to pay via multiple payment methods and actually provide customer protection. Bank transfers are one of the worst possible ways of payment for a consumer if anything goes wrong.

The only way to make a purchase is via Amazon, and pay an additional £10 for the privilege.

Happy to pay via PayPal if you guys invoice me properly.

13 grudnia 2021
Opinia niezależna
Logo Kiddymoon

Odpowiedź od Kiddymoon

Hello

Thank you for your review. On our website we have multiple ways of paying, not only via bank transfer but also via PayPal. And for customers without PayPal account payment as a guest via card is also available. We have sent you instructions on how to pay via PayPal in a separate email.

Should you need any further assistance please send us a message, we will be able to assist further.

Have a good day

Customer Support Team Leader

Oceniono na 5 z 5

Recommend

We have a kiddymoon softplay (ball pit and playground). I'm happy with the purchase. My son plays with it every day. The quality is very good. I highly recommend

3 grudnia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

I highly recommend!

I highly recommend! This is my second purchase from the Kiddymoon website and again very pleased. I had a few questions before buying, they answered me very quickly and very kindly. My son already has a ball pit with balls (it is still in great shape since last year), this time there will be a playground for Christmas. I really like the quality. Covers can be removed and washed. My son loves it, I know he will be pleased. Thank you xx

15 listopada 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Poor customer service

Ball pit bent so the balls just all spill out try to rectify it by taking the cover off and putting the bent viy against the wall with no joy. Customer service poor no replacement offered. So wasted money as thr ball pit isn't fit for purpose!

3 listopada 2021
Opinia niezależna
Logo Kiddymoon

Odpowiedź od Kiddymoon

Hello

We are sorry to hear that you are not satisfied with the item, if you could please send us the additional photographs? This would help us a lot and we would be able to offer a proper solution.

We are looking forward to your reply.

Take care

KiddyMoon

Oceniono na 2 z 5

Terrible delivery

Took over 10 days for parcel to come. Did not receive any updates on delivery or any tracking. Customer service wasn’t helpful at all. Emailed kiddymoon many times and martyna said she would get back to me with any updates from Carrier in which I heard nothing back. If you are ordering a present for a specific date then expect it to be late and also have no update on when the parcel is coming.

11 października 2021
Opinia niezależna
Logo Kiddymoon

Odpowiedź od Kiddymoon

Hello

Thank you for your review. I have checked all the history of your order and the correspondence with our Customer Support employees and your order was fulfilled and delivered within our timeframe (even earlier ;) ) - usually shipping takes 3 business days and delivery 7 business days as per information from our website which gives 10 business days total - in you case this took 6 business days :)

As per updates and contact with us, all emails were replied on time, excluding the weekend since our company is closed during the weekends.

I am sorry for any inconvenience we have caused and I hope you are satisfied with the item.


Kind regards

Paulina - Customer Support Team Leader

Oceniono na 5 z 5

Faultless service

We ordered from this company, sadly the item delivered by parcel force was dropped into our garden, even though the gentleman saw we had 5 dogs! Sadly as you can imagine the dogs ripped it open damaging the item. I instantly dreaded contacting them as normally you have to wait for it to be investigated and at £170 and as a present I didn’t have the time to wait. I contacted them, I had a response in less than 30 minutes from Martyna. She was pleasant, helpful and quick to arrange a refund. I will be using this company again in the future and cannot fault the service. Nice to know they don’t expect customers to wait when there is an issue!

25 sierpnia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Very poor customer service.

I run an ecom business, and one of the key things is to get your stock right. Nothing worse for customer experience than buying something and then 2 weeks later being told you are out of stock. If you had prevented me buying the item, or even before delivering the incomplete item told me it was incomplete or unavailable at least i could have a plan B. Forget the refund, this doesn’t appease me. I have now run out of time. Very disappointing and poorly handled customer service, who also don’t pick up the phone.

12 lipca 2021
Opinia niezależna
Logo Kiddymoon

Odpowiedź od Kiddymoon

Hello

Thank you for your review. I am extremelly sorry for the problems you had while shopping with us.

Let us first address the issue with your order - due to an erorr you had received incomplete order, for which we apologized and issued a full refund, we had informed you about this as soon as we found out.
We also offered a discount if you you decide on ordering with us again.
Our customer support team and our social media team had been in contact with you throughout the week and they had adressed all your queries.

I am also very sorry that you haven't managed to reach us over the phone, let me assure you that both our lines are fine and working, and customers get through without any problems. Perhaps the line was busy and you couldn't reach us.

If there's anything else we can help you with, please let us know.
Once again, I am very sorry for the issues.

Take care

Customer Support Team Leader

Oceniono na 5 z 5

Great quality, reliable delivery

The baby dry ball pit arrived with Parcel Force quickly. I was informed they stopped using DPD for deliveries as it was not a reliable service anymore. Very good quality, baby very happy. Highly recommended.

20 czerwca 2021
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej