Handles4doors Recenzje 

5187
•
Wynik TrustScore: 3 na 5

3,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Easy to order from website. Beautiful product. Sadly one bracket was damaged when it arrived. After sending an email to Customer service Sue was on the ball. She offered to send a replacement bracket... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Great products but new website proving troublesome. Credit cards not always get approval, had success on 4th attempt, after speaking to their Customer Service who said they could take the order over t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I was advised when I asked whether I could return sone goods what the charge would be. I was verbally told 10%, lo and behold when the refund is processed that they got it wrong it should be 25% beca... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I have today received my order that was sent and on opening the package all three cabinets knobs are damaged and chipped. I cannot accept goods that are damaged or appear secondhand. It makes no sens... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z drzwiami
  2. również w kategorii:
  3. Dostawca drzwi
  4. Drzwi wewnętrzne
  5. Firma konstrukcyjna
  6. Projektant wnętrz
  7. Stolarz

Napisane przez firmę

Handles4Doors is a family run company offering best value doors, door handles, knobs, cupboard handles & knobs, locks and general ironmongery. Lots of next day delivery products, free delivery over £75. We have telephone support and our showroom is open from Monday to Friday


Dane kontaktowe

3,2

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

5 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,2

Wszystkie recenzje

(5187)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 4

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Still haven't received item I bought

Still haven't received item I bought.
Initial delivery due date was 24th April. Now 1st May.
Cannot find anything on website to check up on order.
Sent email but not had a reply as yet.

16 kwietnia 2023
Logo Handles4doors

Odpowiedź od Handles4doors

Dear David,

Thank you for taking the time to bring this matter to our attention. We are sorry to hear that you have not yet received the item you purchased and that you have experienced some difficulties in tracking your order.

We understand how frustrating it can be to wait for a delivery, and we apologise for any inconvenience caused by the delay. We have looked into your order and can confirm that it has been dispatched and should be with you tomorrow. However, we understand that this is not the level of service that you were expecting, and we would like to assure you that we are taking steps to prevent similar issues from occurring in the future.

Regarding your concern about not being able to find information about your order on our website, we apologise for any confusion caused. We are constantly striving to improve our website and make it more user-friendly, and we appreciate your feedback on this matter.

Regarding your email, we apologise for any delay in our response. We receive a high volume of emails, and we are working to respond to all inquiries as quickly as possible.

We value our customers' satisfaction and take all feedback seriously. We hope that you will give us another chance to provide you with a better experience in the future.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Thank you

Mo

Oceniono na 1 z 5

Not as advertised

I would give zero stars as the product I ordered was unavailable and a substitute was sent without asking or telling me, it was the wrong size too and too small for the cupboards, my kitchen fitter was here to do the job and has had to use infills which doesn't look as nice as I had hoped. Before ordering anything check they are going to send the size as advertised online

22 marca 2023
Oceniono na 1 z 5

I'd try elsewhere first

I "successfully" ordered an item, with "fixings supplied" and in a particular finish. There was nothing to suggest that my chosen item might not be in stock and delivery was shown as "2-3 days". About a week later, someone from the company called me, advising that the item in my chosen finish was no longer available and offered some alternatives. I accepted an alternative and again waited, confident that they were now dealing with my order. However, my confidence was misplaced. About a week after that, another person from the company called me, oblivious to the previous call and again advised me that my originally chosen item was no longer available. I expressed my displeasure at the lack of communication and undue delay. I was assured that my alternative item would be despatched forthwith. It finally arrived about four days later but without the necessary fixing. Though I might have complained to the company, it was a comparatively small item and I just couldn't be bothered to waste any more of my time or effort on them. Even if I were to complain, they clearly do not talk to each other. I went and purchased my item, with fixings elsewhere. As I write this review, I note that my "no longer available" item is still being advertised on their web site.

18 marca 2023
Oceniono na 1 z 5

Payment taken for out of stock items

Ordered and paid for 23 handles then received a call a few days later to say they were not in stock, they had no idea when they would be available and would contact me when they were. I asked for a refund but was told that a link to a good alternative product would be emailed. The "alternative" product was more than 3 times the price of those I had ordered so I requested a refund and bought elsewhere. Most online sellers update their website to make it clear if an item is not in stock. Handles4Doors apparently do not do this and take your payment regardless of whether the item is available. You then have to chase to get your own money back.

13 marca 2023
Logo Handles4doors

Odpowiedź od Handles4doors

Hi Alison,

I would like to express my gratitude for taking the time to provide us with feedback. I am sorry for the inconvenience you experienced, as we always strive to provide exceptional service in the online selling industry.

Most online sellers rely on stock availability quoted by their suppliers. Our availability is based on how quickly we can obtain stock from our suppliers and ship them to you. We keep over 50,000 items in our warehouse for fast-moving products, and we make sure to mention availability on our website under the delivery section. If there are any delays, we clearly communicate with you and ask for your preferences.

Hafele is one of our 315 suppliers, and unfortunately, they recently experienced a cyber attack on their international operation. They are currently rebuilding their website and security, and we are calling them every day to get an update. We have no date yet as to when they will be back online.

Regarding communication, you placed your order on 13/03/2023 at 10.30pm. We informed you of the delay by calling and emailing you at 1.10pm on 14/03/2023. We also offered an alternative. You replied at 1.44pm, requesting a refund, which we promptly processed at 3.15pm. We should have sent you an email notification when the refund was processed, and we apologize if you did not receive it. When you sent another email on 15/03/2023 at 10:30 am asking about the refund, we replied at 10:32 am, confirming that it was done.

I understand your frustration, but I do not believe that the service you received deserves a 1-star review. Nevertheless, we appreciate your feedback, and we will use it to improve our services.

Thank you for your custom

Mo

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej