fitvii.com 

Ocena tej firmy jest niedostępna z powodu naruszenia naszych wytycznych.

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

What is right about this device? The first time, the watch quit linking with the original app.app after two weeks. I tried to correct it by trying to reset it (following the advice given on-line) wi... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Mio padre è molto soddisfatto dell'orologio. Do 4 stelle e non 5 solo perché, visto il target di utenza media a cui l'orologio è destinato, penso che avere maggiori info nella propria lingua sarebbe p... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

The watch is performing better than expected. Im happy with all the stuff it can do. I received an almost immediate response from the customer care center,Miya provided tips in connecting bluetooth, w... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I purchased the FitVII GT5 Pro Max about a year ago. The cost was very reasonable considering ALL the health and sports monitoring feathers it possesses. Glucose monitoring was very important to me. I... Zobacz więcej


Dane kontaktowe

Złamanie zasad

Wszystkie recenzje

(213)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 87

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

lousy customer service

My GT5 promax wouldn't stay connected after many, many tries. Tried to return it but no luck. they wanted to send me another watch. I refused and demanded a refund. They refused and wouldn't send an address to send it back. I'm out $150.+ Thoroughly disgusted

28 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear customer,
We sincerely apologize for the delay in processing your refund and for the frustration this has caused. This is not the level of service we aim to provide.
After a full internal review, we found that some refund-related emails were not handled in a timely manner, and in certain cases, emails may have been overlooked due to a high service volume. We take full responsibility for this issue.
We have now assigned a dedicated after-sales team to review all pending cases and ensure that all refund requests are properly handled to prevent this from happening again.
Please contact us directly at fitviisns@gmail.com, and we will register your case and arrange your refund as soon as possible.
Thank you for bringing this to our attention.
Best Regards
Fitvii Team

Oceniono na 5 z 5

Great customer service by Judy

The representative, Judy, responded promptly to my questions about call history on my FitFall watch. She gave a clear description of the solution and managed to be courteous and friendly while doing so.
Regarding other features, I feel safer having the fall alert function and am enjoying the many features to monitor my health. I spent far less money than a friend using a different brand. Very happy with my purchase & Judy on customer service.

27 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Not responding to my request to do a return

I bought the Fitvii in late March. When the BP readings were not even close I wrote to them. They offered a calibration solution. I did not want to that and I decided I just didn’t want to keep the watch. I told them that and they said that if I gave them the order number, they would guide me through return process. Over the past several weeks I’ve asked for the return process to be sent to me and I’m getting crickets. Hylan Hubbard

6 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear Hylan Hubbard,

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the delay in addressing your return request.

We understand your frustration and want to assure you that we are committed to resolving this issue. Please note that the Fitvii watch is not a professional medical device, and while it can be used for general daily reference, there may be discrepancies in the readings, especially with blood pressure. This is normal for consumer-grade devices, and we recommend using them as supplementary tools rather than precise medical instruments.

We are truly sorry that the product did not meet your expectations. As part of our commitment to customer satisfaction, we are happy to offer you a full refund or a free upgrade to our latest, more accurate model.

Please contact our customer service team at fitviisns@gmail.com with your order information, and we will ensure that they respond within 24 hours to guide you through the return or upgrade process.

Once again, we deeply apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience as we work to improve our products and services.

Best regards,
Fitvii Team
Official Website: fitvii.com
More contact at: Facebook | Instagram | YouTube

Oceniono na 1 z 5

Terrible Watch

Further to my review below , I received a refund on the 25th April and follow up from Customer Service.

Following on from my previous review, (Pity you can’t give zero rating) although the company said they would give a full refund or upgrade to the newest model (see below) I have had no response within 24 hours although they responded to my “bad” review almost immediately. I did reply to them and accepted their offer of an upgrade to the Pro Max+. giving them the benefit of doubt that this would be more accurate. However, my GT5 Plus watch is now not charging (after one week) and totally unusable. I have photo and video evidence which I can share

Reply from fitvii.com
Published 3 days ago
Dear Customer,

Thank you for reaching out to us and sharing your concerns. We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with the GT5 Plus and the inaccurate health tracking data.

We understand that accurate health tracking is important, and we want to clarify that while the GT5 Plus is designed to provide useful insights, it is not a professional medical device. As with any consumer-grade health tracker, there may be some variation or margin of error in the readings, especially when comparing them to medical-grade equipment.

We are truly sorry that the performance of the watch did not meet your expectations. If the readings are significantly inaccurate and not meeting your needs, we would be happy to offer you a free upgrade to a more accurate model or provide a full refund. Customer satisfaction is our top priority, and we are committed to continuously improving our products and services.

Please do not hesitate to reach out to us and we will assist you further. Once again, we deeply apologize for the inconvenience caused, and we appreciate your understanding.

Best regards,
Fitvii Team
Official Website: fitvii.com
More contact at: Facebook | Instagram | YouTube

19 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear customer,
Thank you for your feedback. We sincerely apologize that the older version of the GT5 watch did not meet your expectations.
Please note that the old GT5 version has been officially discontinued. We have upgraded and optimized both the hardware and system, and released the latest version — GT5 PRO MAX, which offers significantly improved performance and stability.
For all customers who purchased the old GT5 model, we provide a special upgrade program: you may upgrade to the GT5 PRO MAX by paying only the price difference based on your original purchase price.
Please contact us at fitviisns@gmail.com, and our team will assist you with the upgrade process.
We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.
Best Regards
Fitvii Team

Oceniono na 1 z 5

Do NOT buy for blood glucose monitoring!!

Although the watch has many good features (for the price), I purchased it for its claimed ability to monitor blood glucose levels, and the claims of FitVII.com are totally unjustifiable. I tracked the reported blood glucose levels reported by the watch via its app (DeepFit) and those reported by my Libre 2 CGM via its app (LibreLink) over several days. Taking a typical 24-hour period, there is almost no correlation between the results. The reported glucose levels were, in my opinion, misleading, because there were times when the watch reported higher glucose levels (e.g. by 5 mmol/l), other times when it reported lower levels (e.g. by over 3 mmol/l), and the watch failed to indicate more subtle trends; i.e. the watch readings appeared to oscillate between around 4 mmol/l to 10-11 mmol/l in very sudden steps.

3 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear customer,
Thank you for your feedback. We sincerely apologize that the older version of the GT5 watch did not meet your expectations.
Please note that the old GT5 version has been officially discontinued. We have upgraded and optimized both the hardware and system, and released the latest version — GT5 PRO MAX, which offers significantly improved performance and stability.
For all customers who purchased the old GT5 model, we provide a special upgrade program: you may upgrade to the GT5 PRO MAX by paying only the price difference based on your original purchase price.
Please contact us at fitviisns@gmail.com, and our team will assist you with the upgrade process.
We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.
Best Regards
Fitvii Team

Oceniono na 5 z 5

I love my new GT Pro5 Max

I love my new GT Pro5 Max. I also love the metal bands that go along with it. I have tried numerous fitness watches, and this is by far my favorite. I did have some problems with setting it up, but Judy with customer service solved my problems. She answered quickly and was so helpful! Thank you, Judy and fitvii!

24 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

I am not able to connect my H56 to my…

I am not able to connect my H56 to my phone. How do I get help

1 marca 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear Customer,

Thank you for reaching out.

We’re sorry to hear that you're having trouble connecting your H56 watch to your phone. For assistance, please feel free to contact our customer support team at fitviisns@gmail.com, and we’ll be happy to guide you through the process.

Looking forward to resolving this issue for you!

Best regards,
Fitvii Team
Official Website: fitvii.com
More contact at: Facebook | Instagram | YouTube

Oceniono na 1 z 5

Avoid - do not trust!

If I could give zero stars I would.
Trying to resolve basic service issues with them was a two month long experience of denial, delays, and deflection. Nice cheap friendly words with ZERO follow up or action from them.
As for the watch, I have run calibrations and the blood glucose does not track the actual values. Do not trust.

12 marca 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear customer,
We sincerely apologize for the inconvenience caused by the shipping issue.
We have recently changed our logistics partners, and most regions are now shipped via USPS, with an estimated delivery time of 5–9 business days. At the same time, we have strengthened control over the entire shipping process to prevent similar issues in the future.
Regarding your order, we will immediately verify the shipping status and arrange a replacement shipment or an appropriate solution as soon as possible.
Please contact us at fitviisns@gmail.com with your order details, and our support team will assist you promptly.
Thank you for your patience and understanding.
Best Regards
Fitvii Team

Oceniono na 2 z 5

Fitvii GT5 pro heart rate & ECG heart…

Fitvii GT5 pro heart rate & ECG heart rate are always 10-20 apart & rarely match my blood pressure machine (which is accurate), body temp 1/2 the time i apparently have hyperthermia. None of the features work while being physically active or sweating (sorry my 150bpm isn't 60), sleep misses awake times significantly, blood pressure is WAY off I wish I had the BP it says,Idk about HRV/blood oxygen, ECG is way off OFTEN & I'm lucky if it reads when I'm actually having an event.
DO NOT get a metal band it catches on every, 1 week in wires are sticking out, it's a magnetic clasp that moves & loosens with ANY activity even just going to the bathroom. My $25 watch tracked my sleep more accurately.
Absolutely not worth the money & I have NO CLUE how it got so many positive reviews unless no one's fact checking the info the watch gives.

24 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and I am truly sorry to hear about your experience with the Fitvii GT5 Pro. We understand your frustration, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

Please note that the watch is not a professional medical device, so some discrepancies in heart rate, ECG, and other readings may occur. The accuracy of these measurements can be influenced by various factors, including sweat, physical activity, or even skin contact.

We strive to provide useful health tracking features, but we acknowledge that it may not replace specialized medical equipment, and we regret that it didn’t meet your expectations. We are more than happy to issue a full refund for your purchase.

If you would prefer to return the watch, please reach out to us, and we will assist you with the process. We truly value your feedback and will use it to improve our products in the future.

Once again, we apologize for not providing the experience you expected and thank you for your understanding.

Best regards,
Fitvii Team
Official Website: fitvii.com
More contact at: Facebook | Instagram | YouTube

Oceniono na 2 z 5

Order Didn't Arrive

It took almost 4 months, an email thread of 33 and a Trustpilot review to finally get a refund for my missing order - but I got it. The post office sent it back to its orgin due to missing custom forms. I did not have a good customer service experience with Fitvii, whereby I requested a refund multiple times and was told I can pay for an upgrade for a new watch to be sent or they can send the same watch I ordered when it is back in stock in 3 months time. I ordered this as a gift so I am disappointed I never recieved the watch. I wouldn't recommend ordering internationally from Fitvii as it may not arrive and you'll spend months trying to get a refund.

25 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear Customer,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced. We understand your frustration with the delays and communication issues, and we are truly sorry for the inconvenience this has caused.

After reviewing your case, we would like to offer you a full refund for the lost order. We want to make things right, and we deeply regret that this has impacted your experience with us.

Please let us know how you would like to proceed, and we will handle it promptly. We are continuously working to improve our service, and your feedback is invaluable to us.

Once again, we apologize for the trouble caused, and we hope we can regain your trust.

Best regards,
Fitvii Team
Official Website: fitvii.com
More contact at: Facebook | Instagram | YouTube

Oceniono na 3 z 5

Recently purchased a gps5plus watch…

Recently purchased a gps5plus watch with “DeepFit” app and it seems to work fine with a couple exceptions. The weather temp is incorrect and cannot be altered. Although the location is shown correct it’s off by 40 degrees F and shows sunny when it’s windy and pouring rain. Additionally the message notifications with email and texting does not work. Downloading, deleting, redownloading, nothing works. Fitvii does not respond

Fitvii have responded with no rectification. Still having weather and notification issues as stated above. Starting to think there are incompatibility issues with iPhone interface. GP5 plus can only be returned if I pay to have it shipped back to China and they agree to take it “if” they agree to its condition. It’s not worth it to me. Oh, and on the treadmill the other day with my heart rate registering 120 bpm after a 30 minute workout, the watch reported a bpm of 75.

How can this be so far off???

20 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear Customer,

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the challenges you're experiencing with your GP5Plus watch.

Regarding the weather issue, it’s possible that syncing issues with the location settings on your phone may be affecting the temperature readings. We suggest checking the location permissions and ensuring that both the watch and the app are properly synced. If this doesn't resolve the issue, our support team will be more than happy to assist further.

For the message notifications, we understand how crucial that feature is. We apologize for the inconvenience this has caused. It could be due to syncing or app settings, and our team is ready to guide you through the steps to fix this.

We truly regret the delay in our response, as we’ve been handling a higher volume of inquiries recently. Please don’t hesitate to reach out again at fitviisns@gmail.com, and we will do our best to assist you promptly.

Your satisfaction is very important to us, and we are committed to resolving these issues for you.

Best regards,
Fitvii Team
Official Website: fitvii.com
More contact at: Facebook | Instagram | YouTube

Oceniono na 1 z 5

I purchased the GT5 Pro Max watch in…

BUYER BEWARE – THIS COMPANY IS FRAUDULENT (UPDATED)

This company is engaging in deceptive business practices.

I paid for a GT5 Pro Max watch in mid-December 2024. It worked briefly, then completely failed in under two months and would not power on at all.

When I contacted support, I was told I must either ship the defective watch back at my own expense or pay an additional $29.90 plus shipping for a “replacement.” That brought the total to nearly $50 for a product that failed almost immediately.

I paid the replacement fee.

No replacement was ever sent.

For months, customer service repeatedly claimed the watch had been shipped and was being held at my local USPS facility. USPS confirmed that no package ever existed. There was no shipment. No tracking. Nothing.

After I posted my original review, the company contacted me and stated that they would only process a refund if I removed my review first. That is coercion. I informed them I would gladly update my review after they honored their written refund promise. They refused.

They continue to claim the replacement was mailed. It was not.

So here are the facts:

• I paid for a watch
• It failed in under two months
• I was charged nearly $50 for a replacement
• The replacement was never shipped
• USPS confirmed no package exists
• The company tried to withhold a refund unless I removed my review
• They continue to provide false shipping claims including their updated response below.

That is fraud by definition.

This company is not transparent, not honest, and not trustworthy. If you purchase from them, you are taking a serious risk of losing your money with no product and no resolution.

I strongly advise buyers to avoid this company entirely.

16 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear customer,
Thank you for your feedback. We sincerely apologize that the older version of the GT5 watch did not meet your expectations.
Please note that the old GT5 version has been officially discontinued. We have upgraded and optimized both the hardware and system, and released the latest version — GT5 PRO MAX, which offers significantly improved performance and stability.
For all customers who purchased the old GT5 model, we provide a special upgrade program: you may upgrade to the GT5 PRO MAX by paying only the price difference based on your original purchase price.
Please contact us at fitviisns@gmail.com, and our team will assist you with the upgrade process.
We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.
Best Regards
Fitvii Team

Oceniono na 1 z 5

Terrible Refund Policy

I bought a GT5 watch. The screen failed within a month. They sent me a replacement, but that also failed within a month. They then offered to upgrade me to the GT5 Max pro for an additional fee. That screen also failed. They are refusing to offer a refund unless I ship back a non working watch at my cost. And they deduct a 10% handling charge. Unreasonable

17 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear customer,
We sincerely apologize for the delay in processing your refund and for the frustration this has caused. This is not the level of service we aim to provide.
After a full internal review, we found that some refund-related emails were not handled in a timely manner, and in certain cases, emails may have been overlooked due to a high service volume. We take full responsibility for this issue.
We have now assigned a dedicated after-sales team to review all pending cases and ensure that all refund requests are properly handled to prevent this from happening again.
Please contact us directly at fitviisns@gmail.com, and we will register your case and arrange your refund as soon as possible.
Thank you for bringing this to our attention.
Best Regards
Fitvii Team

Oceniono na 3 z 5

pain in the a** to set up

pain in the a** to set up. couldn't get an account on fitpro app, kept getting error message saying account already exists. I only want it for BP monitoring, so if I can get it to do that I will be ok.

15 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear Customer,

We’re really sorry to hear about the setup difficulties you've encountered with the FitPro app, and we completely understand how frustrating that must be. It's definitely not the experience we want you to have.

We’re here to help resolve this for you! It sounds like the issue may be related to an existing account conflict, and our team can guide you through the steps to get it sorted out. If you’d like, we can provide direct assistance to ensure everything works smoothly, especially for your BP monitoring setup.

Please don’t hesitate to reach out to us at fitviisns@gmail.com, and we'll make sure to get everything up and running for you as soon as possible.

Thank you for your patience, and we look forward to helping you get the most out of your device!

Best regards,
Fitvii Team
Official Website: fitvii.com
More contact at: Facebook | Instagram | YouTube







Oceniono na 1 z 5

I am really surprised to read the…

I am really surprised to read the reviews below. As Sabrina said, even if you receive the product (I didn't receive it either, and they didn't even bother to apologize and send it), you will have thrown your money away with the slightest problem. So don't expect support or anything like that in case of the slightest problem.
Regarding the seller comment below: I have already contacted the e-mail address they provided and they offered to send me the product in exchange for deleting my comment here. They even said that I could be a competitor seller. I have all the e-mails in my archive. I hadn't even replied to them yet, but since they replied like this again, I'll tell you; I'm an ordinary person and I can prove it in any way you want.
UPDATE: I sent an email again like they said. Let's see what will happen. I will update again.

30 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear customer,
We sincerely apologize for the inconvenience caused by the shipping issue.
We have recently changed our logistics partners, and most regions are now shipped via USPS, with an estimated delivery time of 5–9 business days. At the same time, we have strengthened control over the entire shipping process to prevent similar issues in the future.
Regarding your order, we will immediately verify the shipping status and arrange a replacement shipment or an appropriate solution as soon as possible.
Please contact us at fitviisns@gmail.com with your order details, and our support team will assist you promptly.
Thank you for your patience and understanding.
Best Regards
Fitvii Team

Oceniono na 1 z 5

FitVII® Fall Detection Watch With Blood…

FitVII® Fall Detection Watch With Blood Glucose+Blood Presssure Monitoring-🎁Free Nexa Watch.
Pinhole defective with band unable to attach. Initially helpful Indicating they would send a replacement but low stock. Then, not sure when they would have one with no follow up communication.

27 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear customer,
We sincerely apologize for the inconvenience caused by the shipping issue.
We have recently changed our logistics partners, and most regions are now shipped via USPS, with an estimated delivery time of 5–9 business days. At the same time, we have strengthened control over the entire shipping process to prevent similar issues in the future.
Regarding your order, we will immediately verify the shipping status and arrange a replacement shipment or an appropriate solution as soon as possible.
Please contact us at fitviisns@gmail.com with your order details, and our support team will assist you promptly.
Thank you for your patience and understanding.
Best Regards
Fitvii Team

Oceniono na 4 z 5

GT5 Pro is well made. HM18 model less so.

I bought a GT5 Pro watch which works well and is actually a very nice watch for the price. Got it for the Blood pressure reading, which was much higher than my actual BP when I first checked several times. But next day, I calibrated the watch (have to watch their channel on Youtube) and it seems fine now. The lack of instructions is an issue, as it's a Chinese company. But they do have demo videos online.

The 2nd watch that came free - the HM18 - confusingly, required another app called Vfit. The app could not pair to iPhone, Android after numerous tries. 2 hours later, it randomly lit up and connected. The cheaper version is lighter on the wrist, but not recommended after all the hassle. Will see if it maintains contact. The issue with these apps is they require access to every aspect of your cellphone.

Let's hope it keeps working. I wrote to customer service but haven't heard back yet. Will see if they bother to respond.

24 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback, and we're really sorry for the challenges you've faced with the setup process. We completely understand how frustrating it can be when things don’t go as smoothly as expected, especially with the apps and calibration issues.

It's great to hear that your GT5 Pro watch is working well after calibration, and we appreciate your patience in getting that sorted. As for the HM18 and Vfit app, we truly apologize for the confusion and the trouble with the pairing. We’ll be happy to assist you with the pairing process and help ensure that everything works seamlessly on both iPhone and Android.

We also understand your concerns about the apps requesting access to your phone. Please know that we take your privacy and security very seriously, and the apps are only requesting necessary permissions for the functionality of the devices.

Our customer support team is ready to assist with any further questions or issues, and we truly want to make sure you're completely satisfied with your purchase. If you haven’t heard back yet, please feel free to reach out directly at fitviisns@gmail.com, and we'll make it a priority to resolve any remaining concerns.

Thank you for your patience and understanding, and we look forward to assisting you further!

Best regards,
Fitvii Team
Official Website: fitvii.com
More contact at: Facebook | Instagram | YouTube

Oceniono na 2 z 5

The Blood Pressure is the only reason I…

The Blood Pressure is the only reason I bought the watch. It indicates Systolic 40 points too low compared to my cuff which is accurate. I asked if there is anyway I could adjust. That was 30 minutes ago and I still have received no response. Disappointed.

20 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Thank you for sharing your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience. We understand how important accurate blood pressure readings are, and we sincerely apologize for any inconvenience caused by the discrepancy you're noticing.

Unfortunately, we were unable to locate your order or find any record of your previous email regarding this matter. To help resolve this quickly, please reach out to our customer service team at fitviisns@gmail.com with your order details. They will be happy to assist you further and explore possible solutions.

Once again, we apologize for the frustration this has caused, and we appreciate your patience. We are committed to providing you with the best possible support.

Oceniono na 1 z 5

Defective product delivered - Extremely bad customer service support

Take my advice and read about my experiences with FitVii before investing money in any of their devices.
NOTE: Update below with FitVii’s reaction to this post.

I was given one of their GT5 watches as a gift by my wife. When I opened the package and charged it the first time, I found that there is a swath of the screen in which the pixels were not functioning at all. Thus, about 20% of the watch’s face is always blank. I tried restarting/rebooting the watch, but that had no effect on the blank pixels. I installed their iOS app and linked the watch to my iPhone, and according to the device’s details in the app, the firmware is up to date.

I emailed FitVii and asked how to return the device for a replacement, or how to arrange a return with a refund credited to back to my wife.

The first response I received was as follows:
“Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the issue you’ve encountered with the screen of your GT5.
To resolve this, we would be happy to offer you an upgrade to either the GT5 PRO MAX or the GT5 Plus. The GT5 PRO MAX model can measure blood pressure, blood sugar, uric acid, and also allows you to make and receive calls. The GT5 Plus, in addition to all the features of the GT5 PRO MAX, also includes an extra current acupuncture feature for weight loss.
If you are interested in upgrading, we can provide these models for just an additional $29.9.
We hope this solution is helpful and we look forward to your response.”

I replied, “I do not want an upgrade at an additional cost. I want either an exchange for a working version the GT5 model or a return and full refund. How do we make that happen?”

Instead of answering my question again, they then replied,
“Thank you for your message, and we sincerely apologize for the inconvenience.
We absolutely understand your preference for a working version of the GT5 model. Unfortunately, the GT5 model has been discontinued and is no longer in stock, which is why we suggested an upgrade option. We are truly sorry that we cannot provide a direct replacement of the GT5 watch at this time.
However, we believe that both the GT5PROMAX and GT5Plus watches are excellent alternatives, and we are confident that you will find them to be a worthwhile upgrade. They offer a variety of enhanced features that the GT5 model does not have. You can take a closer look at these models here:
GT5PROMAX Watch
GT5Plus Watch
As a gesture of goodwill and to show our understanding of your situation, I have arranged for a 30% discount on the upgrade.
If this solution works for you, we can proceed right away with the upgrade. If you would still prefer a return and full refund, please let us know, and we will assist you further.
We truly appreciate your patience and hope we can resolve this matter to your satisfaction.”

I emailed them back once writing, “If the GT5 model is no longer available then I want to arrange a return and refund. Please provide details on how to arrange that.”

Their response once again did not give me the information I requested, rather, they wrote,
“Thank you for your message and I apologize for the inconvenience caused by the GT5 model being out of stock.
If you would like to arrange a return and refund, please be aware that shipping costs for returns are your responsibility and refunds are subject to a 10% processing fee. In this case, returning the watch may not be the most economical option compared to upgrading the watch.
As an alternative, we recommend that you upgrade to a newer model. I fully understand your feelings and I can offer you an additional 30% discount on your upgrade. I fully understand your concerns and truly want to provide you with a satisfactory solution.
Please let me know how you would like to proceed. I look forward to hearing from you and providing further assistance.”

In my last and recent response sent yesterday, I told them that if they didn’t reply with the specific return instructions in the next 24 hours I would begin sharing my experiences with their company online. No such reply has been received to date.

With all this in mind, I urge everyone to think carefully before purchasing any of FitVii’s products.

UPDATE I have limited number of characters available here so I must paraphrase FitVii’s reaction to my TrustPilot posting above:

On January 14th, FitVii emailed and offered a “Full Refund” without having to return the device or an upgraded device at no charge. I replied and asked for the refund and thanked them for not requiring me to return the defective device. They then emailed me to state that they won’t do the refund until I remove my comments here on TrustPilot. I have told them that I won’t do that, and that I will forgo the refund. If they had refunded me, I would have edited my comments to explain that in the end they made it right, but they have not and they want the truth hidden.

10 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo fitvii.com

Odpowiedź od fitvii.com

Dear customer,
We sincerely apologize for the delay in processing your refund and for the frustration this has caused. This is not the level of service we aim to provide.
After a full internal review, we found that some refund-related emails were not handled in a timely manner, and in certain cases, emails may have been overlooked due to a high service volume. We take full responsibility for this issue.
We have now assigned a dedicated after-sales team to review all pending cases and ensure that all refund requests are properly handled to prevent this from happening again.
Please contact us directly at fitviisns@gmail.com, and we will register your case and arrange your refund as soon as possible.
Thank you for bringing this to our attention.
Best Regards
Fitvii Team

Czy to Twoja firma?

Zatwierdź swój profil, aby uzyskać dostęp do darmowych narzędzi biznesowych Trustpilot i lepiej poznawać swoich klientów.

Załóż darmowe konto

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej