eFaucets.com Recenzje 

1297
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Ordered a Kohler medicine cabinet sold by eFaucet through Amazon. (eFaucet the original company no longer exists.) Came broken. I packed it up, took it to UPS with an Amazon label, and was told I'd... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Bought a Rinnai tankless hot water heater from them via amazon. Doesn't work consistently. 3 different plumbers looked at it and got on the phone with Rinnai support ti no avail. Efaucet directs you t... Zobacz więcej

Oceniono na 2 z 5

I ordered the Kraus stainless steel sink. Upon arrival and subsequent install, I realized the bottom grid was missing from the box (similar to many other reviews). I have sent four messages asking... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

It was shipped in a box that was smaller than the item's manufactures box which created the outer box to rip and expose the product in shipping. Luckily no damage occurred because UPS must have retap... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Projektant łazienek
  2. również w kategorii:
  3. Hydraulik
  4. Sklep meblowy
  5. Sklep z przyborami kuchennymi

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

We understand that home projects are an investment. With so many options, it can be hard to find exactly what you need and be sure you're getting the best value. We offer kitchen and bath brands that fit your budget and style and product experts that help you along the way.


Dane kontaktowe

1,5

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,5

Wszystkie recenzje

(1297)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Great Service and Prices

Great service and selection, good prices, fast shipping. Customer service was excellent when I needed to call. I ordered a sink through Home Depot special ordering thinking it was going to be easier and faster than ordering through eFaucets - the sink arrived at Home Depot broken 3 times!! I then ordered on eFaucets at the same price and they delivered it over-night for $29!!

7 października 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

It was shipped in a box that was…

It was shipped in a box that was smaller than the item's manufactures box which created the outer box to rip and expose the product in shipping.
Luckily no damage occurred because UPS must have retaped the outer box. I have pictures and wish i could post so all could see what was on our doorstep when we came home from work.

7 października 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I was so excited about my bathroom…

I was so excited about my bathroom vanity faucet. I was told this is where to shop to get the best deal - however that is NOT the case. However this is not the case. My client informed me of super savings through WayFair! Sure it was only $9.50 less but when I called eFaucet customer service I was told they don't price match and would even charge shipping for the return of item. To say the least I was upset because as I customer I would think eFaucet would work with me than have this bad review posted. So just beware there are other vendors who offer better pricing. eFaucets you just lost 2 entire bath and a kitchen on this job for not working with me.

11 września 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

stay away if you need the part by the…

stay away if you need the part by the promised delivery date. They use ups smartpost. (ups via post office) It will delay the delivery by 2-3 days, I had to pickup the needed part locally . Now I must pay $10.00 to return the part. I will not order from efaucets again. The savings is not worth the trouble.

30 maja 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

BUYER BEWARE

BUYER BEWARE! Placed an order on April 16 2019 and promptly canceled the order the same day. They shipped the order anyway. Called them and I was told to refuse the shipment, which I did. Called back to see how long it would take to refund my money and was told 5 days. After 10 days with no refund I filed a claim with my bank. At day 14, I received a partial refund from them (minus the shipping cost to ship it back to them) even though they mistakenly shipped the order. They are shady at best and would not consider purchasing from them.

7 maja 2019
Opinia niezależna
Logo eFaucets.com

Odpowiedź od eFaucets.com

Hi Keith,

I'm sorry this has been your experience with eFaucets. Can you please provide your order number so we can try and make this right for you? Thank you.

Oceniono na 2 z 5

Great selection. Terrible Customer Service.

Purchased a Delta 75960-BL tank lever, based on the item being described as "universal mount" The item did not work with my toilet. When I tried to return it, I was told that I could pay to return ship it and if the warehouse deemed it "resellable" they would give me a refund, otherwise I could pay to ship myself back the item that didn't work in the first place, or they would just throw it out. Between the operator trying to explain that "universal mount" is a "collection" and not a "description" (really?) and then telling me that the item wasn't actually listed on their site as "universal mount" (it was), and just their unwillingness to help, it was an awful customer service experience and I'll be sure to take my business elsewere going forward.

1 kwietnia 2019
Opinia niezależna
Logo eFaucets.com

Odpowiedź od eFaucets.com

Hi Jaison,

Thank you for your note. I am working with a customer service supervisor to dig into your situation so we can try and make this right for you. Please stay tuned.

Update: April 3, 2019

Hi Jaison,

Thank you for your patience. You are correct. This toilet lever is from the Trinsic collection, and is listed as a Universal mount, and we want to issue a refund to you. Because the packaging was damaged, we need you to contact Delta for a credit memo before we can refund your purchase plus shipping. Once we process your refund, you should see it in a few days on your statement. We apologize for the confusion and inconvenience.

Update: April 3, 2019

Jaison ... I'm so sorry for another note. We will refund your purchase plus shipping. The shipping refund will come after you pay the return shipping fee. We understand how frustrating that is, but we do want to make this right for you, and this is how we can make that happen.

Thank you.

Oceniono na 5 z 5

Just ordered my second faucet

Just ordered my second faucet. The delivery and price were great. I like that efaucets website allows me to look for American manufactured items. It's important to me to give the home team a shot.

17 marca 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Very disappointed

I am very disappointed with the recent delivery of a Kohler shower locker that I ordered to go with the Kohler Choreograph shower wall system that I also purchased from eFaucets. I was not aware of the 3-day limit to report damage of shipped goods. Unfortunately, we did not open the delivery within 3 days as we were not ready to start the project. Much to our dismay, we discovered the Kohler shower locker had several cracks. Contacted the company and they requested pictures of the damage, which I sent. Was told by a customer service representative they would send a new locker. The next day I was told that I had taken too long to report the damage and that I was not eligible for a refund or a credit and am just out the cost of the item which was $486! Their return policy is 60 days but their damaged goods policy is 3 days, and this is what they told me: "The policy is that way because someone could easily claim that their freight item was damaged after they themselves had broken it. The time allotted actually still leaves room for that to happen, but we figure there is no surefire way to know whether or not an item was broken in transit or if the customer did it. Therefore, we give the three days as it isn't too long, but it is more than enough time for an item to be thoroughly inspected." Apparently, they do not believe I received damaged goods and that I may have caused the damage. They suggested that I reach out to Kohler to inquire into a letter of credit. Why would Kohler issue a credit when I purchased from eFaucets? I will never place an order with eFaucets again.

Updated review: I contacted Kohler as suggested by eFaucets customer service. Kohler was very helpful and has issued a credit to be used for future purchases from eFaucets for the full amount of the locker. As we have future projects planned, this turned out to be a great solution. For any future deliveries, I will make sure to follow eFaucets delivery policy and avoid any future complications.

13 marca 2019
Opinia niezależna
Logo eFaucets.com

Odpowiedź od eFaucets.com

Thank you for your feedback. After conferring with a supervisor in customer service, I believe we have done all we can to help rectify your situation. We are more than happy to refund your purchase because it arrived damaged, but you will need to contact Kohler for a letter of credit before we can issue any monies back to you because:

--Email correspondence with you when your purchase ships includes instructions for how to properly receive a freight shipment. We offer the same information on our website in our “Help” section.
--When your shower locker was delivered, you signed for it without inspecting it for damage. Had you opened the packaging and found the damage, you could have refused acceptance and another item would have been ordered for you immediately.
--We understand that you can’t always inspect an item right away and may accept delivery without first checking for damage, so we give you three days to look everything over. After that period, we do require a letter of credit from the manufacturer in order to refund your purchase and/or order and ship a new item.

I am sorry your shower locker arrived damage and put your project behind schedule. We want nothing more than to make this right for you and hope you will work with us so we can. Thank you.

Oceniono na 1 z 5

I purchased two (K-10571-CP) for 121.00…

I purchased two (K-10571-CP) for 121.00 each. i decided to exchange the item. i followed the process to return both by using the supplied return labels. eFaucet charged my account 242.00 for both items. To date they have credited me 106.10??? I have no idea what's going on yet but suspect they have only received one of the two items returned and are charging me a 14.00 return shipping charge. I have spent over 1000 dollars with efaucets and if this is their way of showing appreciation, i'm not interested.

30 grudnia 2018
Opinia niezależna
Logo eFaucets.com

Odpowiedź od eFaucets.com

Hi Greg,

Thank you for your note. We value your feedback! After checking with a customer service supervisor, I was informed that your first sink was refunded less return shipping, and your second sink should be refunded in the next couple of days. The New Year holiday has delayed processing, but you should see that credit soon.

Thank you!

Oceniono na 2 z 5

Missing parts and no service....

I ordered the Kraus stainless steel sink. Upon arrival and subsequent install, I realized the bottom grid was missing from the box (similar to many other reviews). I have sent four messages asking for a replacement and have yet to receive a response from the company. Complete silence.

The sink is fine and looks great. Too bad that the parts were incomplete and the service lacking.

17 grudnia 2018
Opinia niezależna
Logo eFaucets.com

Odpowiedź od eFaucets.com

Hi Nicole,

Thank you for your feedback. My understanding is that you returned the sink to us and were refunded $247.40 in November. As for the missing grid, we don't carry that part, and you will need to contact Kraus directly.

Thank you!

Oceniono na 1 z 5

Terrible service

Terrible service - Tub was damaged, so they sent a second and never picked up the damaged one. said it was my problem.
Faucet was missing parts - they said it was my problem as I opened the box.
Bought $3k in fixtures, and tried to return 1 item a week after their return period ( while our project was still underway) - they said I could not return it.

Better to find somewhere else to shop - they don't care about customers.

14 grudnia 2018
Opinia niezależna
Logo eFaucets.com

Odpowiedź od eFaucets.com

Hi Bruce,

Thank you for your feedback. I apologize for your experience and have huddled with a customer service supervisor so I could fully understand your situation.

I can imagine your frustration over receiving a damaged bathtub, and I'm happy we were able to replace it so quickly. During your conversation with our agent, you were instructed to dispose of the broken bathtub; there was no need to return it since it was clearly defective.

Re: your faucet. Our return policy is a very generous 60 days because we understand that projects can be delayed for a number of reasons, and we want to be sure you have time to address any issues that may arise during a remodel or a refresh. Because you notified us several days after the 60-day return period expired, we were unable to accommodate you. I am sorry we could not make this right for you.

Thank you, again, for your feedback. We learn something valuable from every customer interaction.

Oceniono na 1 z 5

Worst company to do business with

Worst company to do business with, took over $900.00 of my money for a sink, gave me a delivery date and when I called on that date to confirm they said "oh sorry, it's on backorder for 12-16 weeks". My obvious question to them was when were you going to tell me??? Since they had already put the purchase on my card, I had to wait for a refund. They also sent me some random toilet handle instead of the grate for the sink, they said they couldn't refund us for the grate until we returned the handle. After speaking with a rep. I tried to make them understand you can't hold the credit for the grate ransom, (which we never received)for a toilet handle which we never ordered. Go to a local dealer and purchase, you will find the prices are the same.

13 grudnia 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

I purchased a Kingston Brass bathroom…

I purchased a Kingston Brass bathroom set on September 25th for $150 and by November 30th, the toilet paper roller holder fell apart. I contacted E-faucetts who blow me off totally and said it was a Kingston Brass issue, and they transferred me to Kingston Brass who said they don't warranty any of their parts and I would have to buy new. Why would I do that? The quality was terrible and the customer service worse / non existent.

I would not use either of these companies, efaucets or Kingston Brass. Both have terrible product quality and worse customer service.

The part was BA7978ORB - this is not a fake review, unlike the overly positive high quality ratings on their sites. CAVEAT EMPTOR!

Update: efaucetts did come through with a replacement for free (despite the reply below). I got a great customer service rep on e-chat. I would still avoid Kingston Brass which offered no help or support, but e-faucets came through.

3 grudnia 2018
Opinia niezależna
Logo eFaucets.com

Odpowiedź od eFaucets.com

Hi Chip,

I'm sorry this has been your experience so far. We are digging into your order to try and make this right for you. Thank you.

Update: December 12, 2018 ... I am so sorry but there is nothing more at eFaucets we can do for you, and you will need to correspond directly with Kingston Brass at this point to reach a resolution that satisfies you. I am sorry you experienced both a defective product and a stalemate with Kingston Brass.

Oceniono na 1 z 5

I still have not received the remaining…

I still have not received the remaining items from my original order. I'm still waiting for get this resolved. I have used efaucets before, spending hundreds of dollars. I never had a problem before other than their tracking system is terrible.

30 listopada 2018
Opinia niezależna
Logo eFaucets.com

Odpowiedź od eFaucets.com

Hi Julie,

I apologize that this has been your experience with eFaucets. We are digging into your situation, and I will get back to you with more information.

UPDATE: Dec., 11, 2018 ... I understand that replacement parts were ordered and have been delivered. Again, we apologize for the inconvenience you experienced.

Oceniono na 1 z 5

I see all the great reviews and thought…

I see all the great reviews and thought I had found a good place to purchase a new Delta kitchen faucet and matching bar sink faucet (Esque collection). While I had been looking at the pricing over at least the last 4 days I finally made the decision to purchase. The price on their website was the same every time I had looked over the last few days. Each faucet was around $220 but when I went to add them to my cart the price jumped up over $100 each. I assumed this was a glitch but their service folks let me know that they had caught some pricing errors and are in the middle of correcting them. It didn't matter that their website was literally showing me one price (even after refreshing the page and their rep could see what I was seeing) until going to the cart. They would not honor their online web price and I was quoted their policy on pricing mistakes....

Luckily while talking with them I was able to go to Amazon and get virtually the same price that they could not honor. I find it hard to believe that their policy on this was so poor. I guess Delta must have just instantaneously raised their price on these faucets to efaucets.com only? That story would have a little credibility if I weren't able to still get the price elsewhere.

Obviously a lot of people have had a good experience but I have personally never run into this while online shopping. Ironically this is even on Cyber Monday which is supposed to be some of the best deals available. I will never shop eFaucets.com again.

Day later update: It is one day later and out of curiosity I decided to come back today to check again on the pricing for the faucets. Lo and behold they are still showing the price I tried to buy them at yesterday and this time they actually go into the cart at that price vs getting raised over $100 each when added to the cart yesterday. I presume this means that the customer service rep on the phone and her manager were in fact both wrong after they made it abundantly clear to me that they were in the right. Unbelievable. They lost a sale yesterday as I did buy them on Amazon for the prices I wanted. For two people that were so sure of themselves it appears they weren't so sure after all.

12/7/18 update - Efaucets reached out on 11/30 and wanted more information so they could research. I provided it almost immediately and have yet to see a response. I guess they really weren't interested in finding out what went wrong. Crickets after I responded...... and my new faucets from Amazon are being installed tomorrow.

26 listopada 2018
Opinia niezależna
Logo eFaucets.com

Odpowiedź od eFaucets.com

Thank you for your feedback, Rick. We appreciate all the information you gave us, and we are looking into what might have gone wrong. Could you tell us exactly which products were affected? Thank you.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej