Direct Sports Recenzje 

3556
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

Racquet arrived quite fast however, the free tennis balls I should have received were removed from my order due to being out of stock. You can still see them on their website as free gift. I am disapp... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Great products with fast delivery. This replacement racket was quite a bit more expensive than previous one bought from same vendor not too long ago, including restring costs. But I guess everything... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I ordered Babalot Gold Championship Tennis Balls at a premium price + shipment. It never arrived. When I requested a refund, they didn't process it saying the packaging is still not returned by Roya... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Not so much a purchase, more of Direct Sports' super help when, after 5 months during which I hadn't opened the box of shoes, I realised (just before cutting the tags off!) although the box stated siz... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep dla biegaczy

Napisane przez firmę

Direct Sports, Racket sports, Running, Hockey & specialist shoes


Dane kontaktowe

4,0

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

4 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,0

Wszystkie recenzje

(3556)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 124

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Couldn’t fault it

Couldn’t fault it! Quick delivery. Good comms, good delivery company. Product as advertised at the best price I could find. 👍🏻

14 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for leaving us a great review. It is great to hear about your all round positive experience. We hope you will shop with us again soon.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Good price and quick delivery

Found the item I wanted at a good price. Easy to place order and arrived quickly.

Can't fault the experience!

6 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your review. We are so glad you had a great shopping experience and were able to find exactly what you were looking for on our site.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service !

Excellent customer service !
Quick and reliable !

4 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your great review and positive feedback! We hope you are happy with your new sports gear.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

This my favourite sports store

This my favourite sports store. The stringers are great. They are helpful knowledgeable and good at discussing different set ups. Their service is quick and efficient. Good customer service.
Even when I have had to return something, which so far has been once, the customer service was great.
I have bought shoes, shorts, rackets, and strings. All have been top quality and as advertised. I have only used the delivery service once as I live nearby so I can pick up orders. Prices are competitive and as they are close by I don’t have to worry about postage or delivery costs.

3 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your great review! We appreciate all of your positive feedback and are glad to hear that you have always had a good experience shopping with us. We look forward to your next order.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 1 z 5

Poor comunication and delivery efficiency

Direct Sports have sent me a request for a review but haven't sent the shoes that were ordered two weeks ago or any email notifying me of a delay. So I am obliging with their request and reviewing accordingly.

7 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you have not received your parcel yet. Despatch emails with tracking information are sent automatically for every order as soon as the parcel is handed over to the courier. Likewise, our invitation to review emails are also sent automatically a few days after your order is despatched. As our Customer Service representative advised, delivery was attempted two days after your order was placed but unfortunately there was no answer at the door. Your order has since been at your local Customer Service Point, where it has remained available for either redelivery or collection. Please log onto your tracking information to arrange this.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Cheaper than other websites for a top…

Cheaper than other websites for a top racket, also included freebies like extra balls, free restring and stencil, and carry bag. Delivery was ultra fast.

31 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your review. It is great to hear you are happy with the value, free extras and the quick delivery of your order. We hope you love your new racket and will shop with us again.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Quick del great price

Arrived quick my daughter already has these so had no problem with size etc
Also was the cheapest price out there would defo buy from them again

30 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for leaving a review. We are glad you were able to find a great deal on our site and that your order arrived in good time. We hope you will shop with us again soon!
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 1 z 5

Awful

Awful. Placed order for next day delivery. Received two shipping notifications with different tracking numbers. Following day, neither tracking number had been updated. Tried calling five times before finally getting through without being automatically disconnected - was promised a call back. Hour later, no call, when I called back the person was dismissive, rude and unapologetic. I still have no goods, no idea when I'll get them and nothing close to an apology.

For Direct Sports, read Sports Direct as far as customer service goes..

Update: when I complained, I was accused of "shouting". I've twice asked for the recorded call to be listened to, in order to disprove that allegation, but surprise, surprise, silence followed...

3 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you feel this way and apologise that your parcel did not arrive on time.

Having investigated the matter fully, we established that your order was picked, packed and ready for dispatch on time. Unfortunately, a delay with DPD meant that your parcel was not scanned into their network until the following day. Whilst courier delays are rare, they can unfortunately occur regardless of the retailer.
Regarding the tracking numbers, DPD use an extended reference internally, which is why the numbers appear different, however the shorter tracking number is sufficient to access the tracking information.

During your first call with our customer service team, we advised that we would investigate the matter with DPD and requested your email address so we could provide an update when we had further information. When you contacted us again less than an hour later, there had unfortunately been no update from the courier to provide.
It is not our policy to routinely review call recordings for customer complaints, however in this case we did retrieve and listen to both recordings and subsequently provided copies to you in the interests of transparency.

We acknowledge that you had not received the premium delivery service you paid for and have refunded the upgraded delivery charge.
We are sorry that your experience did not meet your expectations. Whilst the courier delay was outside our control, we remain confident that our team acted professionally throughout and provided the remedy we felt was appropriate.

Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Good price and fast shipping

25 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your review. We are glad that you found a good deal on our site and that your order arrived in good time. We hope you are happy with your new sports gear!
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

I couldn't be happier with my purchase

I couldn't be happier with my purchase! This shop had the best price I could find, not only for the racket but also for the premium stringing service.

The customer service went above and beyond. They included a free high quality overgrip and a premium racket cover, stencilled the strings for free, and had everything perfectly prepared before dispatch.

The racket was shipped the very next day by priority delivery and arrived exceptionally well packaged, so it was in perfect condition.

It's rare to find a retailer that combines the lowest prices with such generous extras and excellent service. I wouldn't hesitate to buy from them again and highly recommend them to anyone looking for tennis equipment. ⭐⭐⭐⭐⭐

21 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your great review! We are so glad to hear about your all round positive experience shopping with us. We hope you enjoy your new racket and look forward to your next order with us.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 1 z 5

Expensive racket with custom re-string didn't even last a few days

Update after response from DirectSports:

I've been playing racket sports for many may years, have bought many rackets in the past and am well aware of industry standards!

A relatively cheaper, off the shelf racket generally lasts for many months and therefore in the case of an expensive racket (3 digit price) with custom restring, it is reasonable to assume that it would have some degree of durability.

Direct sports sold me a cheap build racket at a premium price which fell apart within a few days, not years, not months, not weeks, but days!

My exact words on the email to them (before giving them a 1 star rating) were "is there something you can do to make it right" and Direct Sports didn't even have the decency to admit their mistake or apologies for their lack of workmanship.

It's a shame to see that DirectSports are trying to put a spin on this whole thing and are still not willing to admit that they made a mistake and sold a poor quality product.

Original feedback:
I bought an expensive racket with custom re-string from them, first purchase ever and what a mistake.

The string broke within a few days, I appreciate that these are considered consumables and would wear off over time, but an expensive racket with custom re-string is not supposed to break apart within a few days of purchase, especially when one has not had any accidents with the racket.

I reached out to directsports and filed a complaint and they simply snubbed me off.

This has left a bad taste and my suggestion to everyone would be to avoid this company.

23 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been for the strings to break so quickly.
Racket strings are considered a consumable item across the industry and are not covered under warranty, as their lifespan can vary significantly depending on factors such as storage, age of the strings, playing style, mishits, and tension. Unfortunately, this does mean that we would not be able to offer a free restring on this occasion.
Your query was reviewed, and we responded in line with our warranty policy. Although we understand you are unhappy with the outcome, our decision remains unchanged.
We value all customer feedback and are sorry that your first experience with us did not meet your expectations.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Much better than the shops

I regularly use Direct Sport for tennis shoes, the soles of which wear out fairly quickly. This is only my second pair of running shoes, again Adidas, and I’m really pleased with all aspects. The fit is perfect which is where I normally struggle, having wide feet. The UK size 9.5 is very comfortable. like the last pair they have Continental Tyres made soles so I expect they will last a good while.
As always, delivery was prompt.
I don’t do that much running and mainly use these for summer trail walking and gym work. I did break my self imposed rule of never spending more than £65 on sports shoes but I think, in this case it’s worth it. The last pair lasted several years,

18 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your review. We are glad you were able to find your perfect pair of shoes through our website and hope that they last as long as your first pair!
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 1 z 5

Misleading listing, inflated postage, and no willingness to help

Ordered the Karakal grip, listed as "Assorted" with an image showing all six colours and no prompt to pick one, so I expected the range shown. Instead I got a single random grip, then got pointed to a line buried in the description. Made to feel like a fool for reading the listing the way anyone would.

But here's what really stings: a £3.65 grip cost me £8.60 after £4.95 postage - the postage alone costs more than the item and then they charge a £3.99 fee just to return it. In an era where every online retailer offers easy, free returns, this is the first I've come across that actually charges you extra to send something back. You're trapped with whatever lands on your doormat.

I asked for a refund twice and got the same copy-paste reply both times before being told the matter was "closed." No flexibility, no goodwill, no interest in making it right.

I buy racket accessories all the time and have plenty of friends who do too - not one of us will be ordering from here again. Avoid.

20 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your review and feedback.
We make every effort to ensure our listings are clear, accurate, and transparent so are sorry that you misunderstood the product listing on this occasion. This particular item is listed as ‘Karakal PU Super Grip Air Single (Assorted)’ and ‘single grip’ is listed in the product features. All available colours are shown, however there is no indication that multiple grips are included for this item, and the line ‘one random colour supplied’ is also shown within the product image.
In regards to the delivery charge, these are calculated based on courier fees and are shown prior to placing your order to allow customers to review all costs before proceeding with an order. A return fee is applied for use of our return label, to cover the cost of the item being posted back to us – customers are not obliged to use our label and are welcome to use any method to return items to us if that is more cost effective.
We are sorry that you had a negative experience shopping with us, however all advice previously given is correct in this instance.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Good service and products

Web-site easy to use and has all info needed about goods.

Ordered Victor badminton shoes and socks. Delivered promptly (as usual).

Shoes and socks are good quality and feel good on the court.

19 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your review. We are glad you are happy with your new Victor kit and that your order arrived in good time. We hope you will shop with us again soon.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 1 z 5

They ship the wrong field hockey stick…

They ship the wrong field hockey stick and they do not bear any resposibility. They ask me to ship it back paying shipment, and claim customs myself, si they ahip wrongly they will not respond and will not fix their mistake.They will treat the incident as a return, not as a mistake they need to resolve. Cost of stick 400€! If you are International customer do not buy from them, as they are not responible for their Internatinal customers.

28 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,

Thank you for your feedback. We are sincerely sorry that you received the incorrect item and for the inconvenience this has caused.

Following our investigation, we identified that an incorrect barcode had been applied to the item before it was received into our warehouse. Unfortunately, this resulted in the product being allocated to the wrong stock file, which led to the incorrect item being dispatched. We acknowledge that this was an error on our part, and we apologise for the mistake.
We also understand your frustration regarding the customs charges. Unfortunately, as these fees are collected by the Spanish Tax Agency rather than by us, we are unable to refund them directly. Any reimbursement of these charges would need to be requested from the Spanish Tax Agency.

Please be assured that we are doing everything we can to resolve this matter as quickly as possible and are committed to finding the best possible outcome for you. Thank you for your patience and understanding while we work to put this right.

Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Items I bought were the cheapest around…

Items I bought were the cheapest around and very good value. They ere dispatched earlier than I expected ad arrived in goodcondition.

4 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for leaving a review. We are glad your order arrived in good time and hope you are happy with your new sports gear!
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Blade V9 for my daughter

Great product, great price, fast delivery ... I use direct sports for tennis and hockey and I have never been disappointed.

1 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your review. We appreciate all returning customers and are glad you have found another great deal on our site!
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Great shoes, excellent price but a little small

After much searching, I found the right shoes and the right size at an excellent price on Direct Sports site. Completing the order was straightforward and delivery charge, unlike many others, was very fair. Delivery was bang on time. The box was in the standard polythene bag so it was a little beat up but the shoes were pristine. However, as was highlighted on their site, Yonex shoes tun small and, despite ordering a half size up, they were too small and too narrow. I've had many Yonex shoes for badminton and they really are good, but next time, I'll remember to order the 'W' (wide) and a full size up.
I'd also ordered some activated charcoal odour stopping sachets but was disappointed to learn I hadn't read the detail and, instead of several pairs I got one pair of sachets.
The return process was easy - they provided a label - and the refund came quickly.

25 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for leaving us a review. We are glad to hear you were able to find a good deal on our site. We are sorry to hear that the fit was not suitable but are pleased you found our returns process simple and quick. We hope you will shop with us again soon.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 1 z 5

COMPLETE SCAM - AVOID

AVOID LIKE THE PLAGUE

Ordered a squash racket. Played 3 shots in my first game and the strings snapped. Contacted company who said ‘strings are considered consumable items and are not covered under warranty.’

So to sum up, I bought a defective product for £40 and now have to pay another £40 for a restring.

Total scam - company literally showed zero empathy when I complained over the phone and their attitude is just a huge FU.

EDIT FOLLOWING THE COMPANY’S RESPONSE BELOW:

For me, this still feels like a complete scam.

Yes, the racket itself was £32.95. With delivery, I paid just shy of £40. I’m not sure why the company thinks correcting me by a few pounds makes the experience any better.

Their comments about the “lifespan” of the strings are, frankly, laughable. The racket was delivered to my house on Sunday 28 June. I took it out of the packaging, put it in a protective sleeve, and first used it on Tuesday morning. The strings broke after THREE SHOTS. Not three games. Not three months. Three shots.

I am not an expert player smashing the ball at professional speeds. I’m a middle-aged dad who plays squash once a week with another local dad.

The company has now suggested that this could be due to “storage, age of the strings, playing style, mishits and tension”. But I had owned the racket for less than 48 hours before using it. I have absolutely no idea how old the strings were, how the racket was stored before it reached me, or what condition the strings were in when it was sold. The company does. Yet somehow every possible explanation is apparently my problem, and none of them is theirs.

Imagine buying a new pair of shoes, taking three steps and the sole falling off, only to be told that soles are “consumable items”, the shoes were cheap anyway, and perhaps it was caused by your walking style. That is genuinely how absurd this feels to me.

The most extraordinary part of their response is the statement that the £32.95 price “would also reflect the quality and capabilities of the racket”. In other words, their defence appears to be that I should not expect too much from a racket they sold me because it only cost £32.95.

I did not expect a professional-quality racket. I did expect it to survive more than three shots.

The company did not offer to inspect the racket. They did not ask me to return it so they could establish why the strings failed almost immediately. They did not offer a replacement, refund or complimentary restring. Their solution was that I should pay to have a virtually brand-new racket restrung.

People can read their response and make up their own minds. I have made up mine.

I will never buy from Direct Sports again.

1 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been for the strings to break so quickly.
We would like to clarify that the racket cost was £32.95 and this would also reflect the quality and capabilities of the racket. As explained, racket strings are considered a consumable item across the industry and are not covered under warranty, as their lifespan can vary significantly depending on factors such as storage, age of the strings, playing style, mishits, and tension.
The racket was not strung by ourselves, and is not covered by the manufacturer's warranty, so we are unable to replace or restring rackets when only the strings have failed.
Kind regards,
Direct Sports

Oceniono na 5 z 5

Very quick to respond communication…

Very quick to respond communication outstanding through the whole process. Would definitely recommend

26 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Direct Sports

Odpowiedź od Direct Sports

Hi,
Thank you for your great review and recommendation. We are glad you had such a great shopping experience with us and we hope to receive your next order soon.
Kind regards,
Direct Sports

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej