Deluxe Skin Recenzje 

235
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Kom til min tid jeg havde fået at vide var kl11- den var så booket til 11.15 men fik at vide de ville være min 30 min forsinket. Jeg havde aftaler så det kunne jeg ikke.har en time kørsel hver vej s... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Burde have 0 stjerner Er dybt skuffet over kunde servicen hos deluxe skin De ville ikke være fleksible og refundere kræftsyg kvinde hendes penge. Uanset hvad, så bør man i sådan speciel situation... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Jeg fik en 'Nordlys' behandling mod karsprængninger i ansigtet og var sat i udsigt, at der kunne være en smule rødme/hævelse i nogle timer, evt. et døgn efter behandlingen. Jeg måtte dog holde mig ind... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Har modtaget laserbehandlinger hos Deluxe Skin. Det har krævet en del flere behandlinger end forventet, men behandlingerne er ikke desto mindre meget effektive. Nogle behandlere er mere fleksible end... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Salon kosmetyczny

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Deluxe Skin is a boutique aesthetic clinic driven by the latest medical technology located within Denmark, Copenhagen. It was established to provide a medically sound and comprehensive non-invasive aesthetic care in a comfortable and private environment. Deluxe Skin Aesthetic Clinic Copenhagen offers the most advanced state of the art medical equipment, as well as the latest in medical technology, to provide a comprehensive range of customized non-invasive therapeutic treatments for all of our patients. Under the expert and safe supervision of our qualified team including the experience of Plastic Surgeon, Farooq Nasseri, we aim to provide and deliver solutions to unlock our patients’ true beauty inside out. Every treatment recommendation and program will be personally and specifically tailored, to ensure the best and most fulfilling results and outcome. Our range of medical technologies include the latest Laser Intense Pulse Light, High Intensity Focused Ultrasound, Cryoliploysis, Radio Frequency, Cavitation, Vacuum Rolling, Electromagnetic Oscillation, RF Fractional Micro Needle, Oxygen Therapy, Shockwave, Dermabrasion, Nano Gun and various facial/ body wellness treatments. We are devoted to providing the safest and most advanced treatments for face and body. We are dedicated to bringing the latest technologies through our product lines of skincare, bodyworks, and medical equipment. Our well-trained team will also ensure that all aspects of your care are meticulously attended to. We firmly believe in an integration of skin and beauty. When you look good, you feel good too. Deluxe Skin Aesthetic Clinic. Where everything matters.


Dane kontaktowe

2,4

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

235 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 66% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,4

Wszystkie recenzje

(235)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 4

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

KAN ANBEFALE DELUXESKIN

KAN ANBEFALE DELUXESKIN!

5 stjerner til det sødeste personale. I dag fik jeg og en veninde lavet en dermabrasion med oxygen. Vi var meget tilfredse og så er det mega hyggeligt at være inde hos Anmol og melissa. Vi fik tilbudt et klippekort med kanon gode priser som vi takkede pænt ja til. Vi glæder os til at komme igen. Vi ses om 6 uger :-)

19 stycznia 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Utrolig rart personale

Utrolig rart personale, pæne omgivelser og dejligt med sene åbningstider, så man kan komme efter arbejde.
Jeg har været utrolig glad for at komme her ved Annika som er meget kompetent og dygtig til sit arbejde!

17 stycznia 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Highly recommend

Min veninde og jeg fik første behandling nogensinde og det var fantastisk. Super søde og professionelle medarbejdere og ansigtsbehandlingen var til at falde i svimer over. Vi har begge købt klippekort og kommer snart igen.

13 stycznia 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

10 ud af 10!

fik en par ansigtsbehandling med en god veninde, og det var simpelthen det skønneste! Super hyggelig og rar atmosfære, virkelig lækker behandling og rigtig god og professionel service. Vi købte klippekort og kommer igen 🤩

13 stycznia 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Deluxe Skin er et atypisk foretagende…

Deluxe Skin er et atypisk foretagende og af alle de steder hvor jeg har fået ansigtbehandlinger er det ubetinget det sted hvor jeg har fået den dårligste service og mest hårdhændede behandling.
Ved ansigtsbehandling/massage ligger man blottet i rum med flere klienter. Maskinerne virker sjældent fordi klinikken ved siden af har lånt en ledning etc. Der er stor fokus på mersalg og på at man skal købe kupon´er/klippekort ved første besøg for at få det så billigt som muligt sidenhen.
Klinikken har ikke en online bookingside hvor man kan booke og aflyse sin tid.
Man skal betale kontant hvilket er helt uhørt og det var først til sidst i mit behandlingsforløb at det gik op for mig, hvor stort et flow af kontanter der er over den disk. Har talt med flere kunder, som også har oplevet dette og som ligeledes finder det ret suspekt og derfor er stoppet med at komme i butikken.
Det har ligeledes en konkurrence i butikken hvor man kan vinde behandling for 5000 kr hvis man skriver en god anmeldelse på trustpilot. Det er stik imod Trustpilots regler og forbudt.

11 stycznia 2022
Oceniono na 1 z 5

Very difficult to get in contact with them

Unfortunately I can't say anything about the treatment - because I haven't succeeded in getting an appointment yet even though I have tried on all contact platforms for more than 6 months now to get through to them!

I bought some downtown vouchers in 2020 and got an appointment, that unfortunately was cancelled twice due to covid lock down. Fair enough, that is not their fault. BUT; in my downtown account I can see that they have claimed the money and marked my vouchers as used. That's not okay.

Maybe the fact that they have already got their money, might be the reason why they don't respond now ;-)
I have tried via the website, tried to call, tried to mail and even suggested them just to assign a time for me, and then I'll try to manage. I have a job where I'm rather occupied during the day and can't always pick up the phone, why I have suggested to mail me with a time suggestion and I'll respond latest same night.
IF they have called me back, as they claim, they have for sure never left a message on my voicemail.

EXTRA / Added after the response from the Company here at Trustpilot:
Thank you for finally responding on something that I write to you.
It might be that you have called back multiple times, but you have never left a message on my voice response, so how can I know? In my job I don’t have much time during the day to pick up the phone.
Also, I can see I never received any SMS. You must have used another number than mine if you have sent any.
Finally, I don’t see any mails from you except 1. And the easy way to respond would have been to reply on my e-mails I wrote - then I would have received them directly.
So even though you NOW (here in the Trustpilot response) have explained e.g. the reason why you claimed the voucher, it doesn’t change the experience that I have tried to get hold on you for 6 months.

So telling me that you have documented the contacts to me, and my experience I have described is misleading, is a little to push it to the edge.

It is true, that I got my money back, but that was thanks to Downtown - and by the way, they also got back to me and said they couldn’t get hold on you.

Anyway; take it as an feed/back from me, that if you don’t have online booking, and the only option for making an appointment is to call you during daytime, then I’m not the right customer for you :-)

EXTRA - comment to your update 2
I am rather offended by your comment saying I am not telling the truth. E.g. only I know what Downtown wrote to me. So how can you claim that is not correct ?!
And what interest should I have in writing all those emails to you, if you had responded to the first one??
Enough is enough. Case slosed. You crossed the limit.

21 listopada 2021
Logo Deluxe Skin

Odpowiedź od Deluxe Skin

Dear customer,

It is really unfortunate for you to have experienced the above. However, I would like to advise you that we have tried to communicate with you via email 4 times. Furthermore we have made countless call attempts and SMS messages. All to no Avail.

Initially your treatments were cancelled due to COVID lockdowns, this was unfortunately out of our control. As we resumed work post COVID we happened to be extremely busy and could not accommodate your requested booking time.

The reason your coupons were redeemed is so they don't expire. As you purchased through a third party platform they usually have an expiry date of 3 months. By us redeeming the coupon we can increase this date indefinitely. This is to enhance your experience as a customer so you don't loose out on a treatment.

Furthermore, I can confirm that you have 100% received a refund of the full amount you paid (800 DKK). This was done on the basis that we had approved your refund request.

Update 1: This further highlights our commitment to be able to provide you the best service possible. If your vouchers had expired that wouldn't have been possible. It just shows that redeeming the coupons is the correct strategy as we are in control of issuing refunds at customers requests.

Adding a further comment from your adjusted reply. We believe your comments to be very misleading from the actual truth. We have documented correspondence to you explaining the whole situation. Furthermore, repeated attempts to call. Also a refund that has been issued in full as requested. We are sorry that all the above actions are not able to satisfy your requirements.

Update 2: Thanks for confirming that you have received your money back. Also to confirm the true amount is 778 DKK that you paid for the service which was refunded, not 800 DKK as you have mentioned in your post. Another example of mis-leading information.

Just to let you know we approved the refund request for Downtown to issue you with a refund. If we hadn’t they wouldn’t have returned. All refunds that are made through Downtown we authorise. There is no reason why we wouldn't. So when you say they couldn’t get hold of us is also another example of mis-leading information and not entirely correct.

I hope your understand, it’s very important to stay with true and actual facts. We don’t think your assumption in this case is a fair assessment.

FYI - Most of our booking are made through our booking page on our website and confirmed via email. We also contacted you via email numerous times.

All the very best,

Deluxe Skin Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej