cannockcaravanaccessories.co.uk Recenzje 

31
•
Wynik TrustScore: 3 na 5

2,9

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

When we initially pulled up we weren’t expecting what we saw when we entered! Complete aladdins cave, literally everything for your caravan or motorhome.. down to gas & water fittings (spares hall or)... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I purchased a Dorema Starcamp awning for my campervan from Cannock Caravan Accessories. Unfortunately, after just the first use, the awning failed due to faulty stitching. The stitching came apa... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

On line searching for a particular product. This company undercut every other web site, some by a considerable ammount. No brainer. Order to delivery including a weekend, 4 days. Good enough for me.... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Just called in on our way to visit relatives as saw a motorhome lock on eBay which we thought we could collect rather than wait for delivery. Matched eBay price & we bought a few other bits we needed... Zobacz więcej

Reakcja na opinię


Dane kontaktowe

2,9

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

31 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 33% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,9

Wszystkie recenzje

(31)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 4

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Poor Product, Poor Service and False Promises

I purchased a Dorema Starcamp awning for my campervan from Cannock Caravan Accessories. Unfortunately, after just the first use, the awning failed due to faulty stitching. The stitching came apart, causing the main body of the awning to separate from the groundsheet, leaving it completely unusable.

After several emails and a lot of back-and-forth, the company eventually agreed to collect the awning and either replace it or issue a refund. However, they later backtracked on this agreement and informed me they would no longer be supporting my claim.

The quality of the product was extremely disappointing, especially considering it failed after a single use due to what was clearly a manufacturing fault. What made the experience even worse was the poor customer service. Communication was slow, inconsistent, and frustrating throughout, and despite initially agreeing to resolve the issue, they withdrew their offer without a satisfactory explanation.

I understand that products can occasionally have faults, but it's how a company deals with those faults that really matters. Sadly, Cannock Caravan Accessories handled this situation very poorly. Based on my experience, I cannot recommend them due to the poor after-sales support, lack of communication, and failure to honour the resolution they had previously agreed.

23 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Avoid this seller

I ordered some extra strength canvas pegs, order cost £ 6.99. My order was cancelled by the seller. Price of canvas pegs rose overnight to £ 16.99.

What an aweful way to treat customers, I will not use this company again. BEWARE

10 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo cannockcaravanaccessories.co.uk

Odpowiedź od cannockcaravanaccessories.co.uk

Afternoon,

We're sorry this happened. As discussed with you on the selling platform, the system had significantly reduced the price of these pegs overnight.

Unfortunately, we were forced to cancel all orders for these pegs, which we were unable to fulfil at that price deficit. We can only apologise for the mistake and any inconvenience caused.

We will look into the situation and make sure this doesn't happen again.

Sorry again for any inconvenience caused to you

Kind Regards

Cannock Caravan Accessories

Oceniono na 5 z 5

Excellent service

Excellent service from Katie who sorted out a misdelivery that was urgently needed for a forthcoming trip. She reordered the product and got it delivered express to our first camp site. Would thoroughly recommend.

14 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Consumer rights

Went today to buy an awning girl.behind counter said i need your name. I said i dont give my details out, she looked gone out at me. The woman next to me said we need your name for the warranty. I said no you dont you just give me a receipt. She said well i wont be able to find the paperwork if you return it. I said you file dont you and she said yes but i wont find yours.(maybe you should look then). I said it doesnt matter i have my receipt. She kept saying i wont find it though. I said if i go currys and buy a tv i dont have to give my name i just get a receipt and thats my warranty. So when i come back here i will bring my receipt wont i so you wont need your copy. They did not like it because i was not going to give my name. Attitude terrible, i nearly threw the awning back across the counter and took my money to don amott.
Lets get 1 thing strate cannock caravans. I DO NOT HAVE TO GIVE MY NAME.
I do not give you permision to keep my data which is protected by gdpr data protection law. Under consumer rights law you sell me an item and give me.a warranty and a receipt it doesnt give you the right to take my data.
Now since i got home i actually found out why you were so pursistent in wanting my name which is against the law to do that, its because on your.thick a4 sheet book on tje back theres warranty terms that you have printed on the back so you.can refuse.a warranty, under consumer rights you have to honour your warranty. I will take a.guess that you have got alot of people to fill in this book and not said anything about the terms on the back because you did not tell me to look and read it did you.
Thats fraud.
Im reporting you under consumer rights and to trading standards.
I dont go.a shop and expect hassle to buy something. Most of the staff behind the counter had a face on.
If i dont want to give my name i wont and you should except that and not be intimidating to me A CUSTOMER
so anyone going there to buy, for 1 dont.and 2.if you do watch out for there sneaky tricks

28 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Above and beyond.

I ordered an item from Cannock Caravan Accessories through Amazon. Yodel claimed they tried to deliver multiple times but failed. This was not true. I contacted Cannock Caravan accessories direct and their team sorted it immediately. They are friendly, efficient and nothing is too much trouble for them. I highly recommend them. Quality products, quality team.

10 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

A store most definitely worth the visit!



We went in store to have a look around at some stuff we could get as we are campers and we came across these beach bum coats. They had a variety of colours and sizes and the staff were very friendly and helpful as I had tried them all on multiple times as I couldn't make up my mind. We left with 2 of them. Best purchase ever.
I would highly recommend Cannock caravan accessories.

20 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

They have EVERYTHING. Very helpful aswell. Can’t do enough

Definitely our go to shop for everything caravan and camping related. Our family have been using this shop for years. The variety is endless, lots of brands meaning you are not restricted. When it comes to repairs, they have thought about everything. All staff are also extremely helpful and can’t do enough for you. 100% recommend!

23 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Colapz trunk kit

On line searching for a particular product. This company undercut every other web site, some by a considerable ammount. No brainer. Order to delivery including a weekend, 4 days. Good enough for me. Good, appropriate packaging, clearly addressed.
All in all, can't say anything bad about this lot. Wouldn't hesitate to do business with them again

2 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Big store plenty to see, staff are knowledgeable, Worth the visit

Went to Cannock Caravan Accessories to have a look around ended up walking out with a Griddle and kettle although we could have spent alot more. They have a huge variety of items. Although I do not have a caravan it is definitely not just a caravan store, we found loads of accessories for Motorhome, campervans and tents. Staff were very helpful, friendly, approachable and assisted us when we needed help. Definitely a place to visit. Thank you Cannock Caravan Accessories for now being our number 1 store for our Camping supplies

18 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Rude women on counter Avoid

Greated with a very frosty woman looks down on you with bad attitude on arrival

Service with no smile🫣 absolutely awful.

Be Kind be nice always.

19 maja 2025
Opinia niezależna
Logo cannockcaravanaccessories.co.uk

Odpowiedź od cannockcaravanaccessories.co.uk

Thank you for your review unfortunately for you and the business you are working with / for (card merchant) was not one we were interested in! Sad that you then go on and leave an incorrect reflection on our business. We will be contacting the merchant company to advise on how you go about your day without pre booking/arranging calls 👍🏼

Oceniono na 1 z 5

They knew they were sending the wrong…

They knew they were sending the wrong item as the one I ordered was not in stock. Their customer service was absolutely terrible. I wouldn't touch them again with a barge pole.

10 maja 2025
Opinia niezależna
Logo cannockcaravanaccessories.co.uk

Odpowiedź od cannockcaravanaccessories.co.uk

Thank you for your review. We are sorry to see you have had a bad experience when ordering an item online. Our packers will never send out the wrong item intentionally, however, as do not have an automated system, mistakes can be made due to human error.

We did offer to get the incorrect item returned for an exchange/refund, as well getting it collected from your campsite as you didn't have time to send back before going on holiday.

We take your comments on board and hope to minimise these mistakes in the future.

Kind Regards

Cannock Caravan Accessories

Oceniono na 1 z 5

Ordered an ex display awning in January…

Ordered an ex display awning in January on eBay.awning did not arrive on the day stated and following a phone call was told the awning was still on display.they told me it would be coming down once new stock arrives to replace it which would be another two weeks.two weeks later and another phone call I was informed it was still standing because it needed a special tool to take it down.what special tool do you need to take down an awning??? By now I was getting a little bit peeved at being told a different story every time i called and upon threatening to cancel the order was finally given a delivery date(4th march). The awning did arrive and I am happy with the purchase but the service from this company was absolutely piss poor.it would have made more sense to advertise it once it was dismantled and ready for dispatch.i will definitely NOT be using this company again and wish I had gone elsewhere to make my purchase.

4 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I would have rewarded -10 if it were…

I would have rewarded -10 if it were possible. As per the previous customers review I too have had the same experience from this crew! They also took my order through eBay, provided a tracking number for Yodel. There was NO tracking info only saying they were awaiting my item from the seller! I contacted them 4 times, my name and number was taken 4 times with eventually the promise of “I will call you back to let you know” which didn’t happen. I then got a message from them via eBay saying the package had been registered as missing and would I like a refund as they were SOLD OUT!! The message I received had a heading of the item and £40 when I pointed out I would like a refund but for the amount I paid of £79.94 I had a real sniffy response. They have refunded the correct amount today but as far as customer service is concerned there needs to be more training there as they have NONE! Also I have ordered it from another company it arrives tomorrow !

13 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Clueless

Accepted my order, took my money, even sent me a tracking number for DHL, then emailed me the next day to inform me that they had sold out!???
I gave a 1 star rating because trust pilot insist otherwise I can't inform people how incompetent this company is.

12 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo cannockcaravanaccessories.co.uk

Odpowiedź od cannockcaravanaccessories.co.uk

We are very sorry for the incorrect information that you received during your ordering process and any inconvenience caused with your order. On occasion, incorrect stock levels appear over the large number of products that we have available online. A courier label and tracking number is made available once an order is completed. We only discovered the stock discrepancy when it came to picking your item. This is not an excuse, simply an explanation of what happened. It is not a common occurrence in our business and we pride ourselves on the level of customer service that we offer both online and in our store.

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

Emailed to check the had a selection of driveaway awnings on display, replied very quickly to say they had at least 10.
Drove over and was impressed with the display. Easily found an awning that we wanted so spoke to Sean. He checked the stock for the size we wanted but it wasn't in. He quickly called the supplier and arranged for delivery to us within a couple of days.
Very helpful, prices are on par with other places we visited.
Will definitely shop there again.

28 marca 2023
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej