Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 2 z 5

I've been researching trikes for a couple years now and thought I had decided on AddMotor.com for my purchase. I've read great reviews on certain models of interest. Now I've read from the other 60%... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I first Purchased the 310 CityTrike online at Addmotors website Its specs and price was better than competition. It arrives and was easy to assemble. I had a few annoying problems: Hand Break need Con... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

5 Stars so far... Awesome product, M360 II 2nd Gen. I am a helicopter aviator and I appreciate engineering. Flawless attention to detail. Great CX Service. Seems that complaints arise aft... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Thie company should be called Badmotor! My Grantan trike cost more than $3000.00 and only worked about two months! Ii got caught in the rain while riding twice and it needs a new motor and controller,... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z akcesoriami rowerowymi

Napisane przez firmę

Addmotors' story began in 2011 in El Monte, California. Born with the mission of designing and manufacturing the top-quality electric bikes for everyone. We have spent years perfecting, tweaking, and designing our electric tricycles; electric bicycles to suit the diverse needs of customers. Along the way, we have gained a passionate, adventurous, and loyal community of riders. We are proud to be a part of Addrider’s family and hope more and more riders will join us and enjoy such a low-carbon and fun way to travel!


Dane kontaktowe

2,7

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

46 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Seniors Beware

I wish i would have researched this company better. I got fooled by the YouTube reviews and forgot that they are being paid or receiving free products and discounts to say good things. Big mistake. I am currently in a dispute to try and get my money back. Seniors beware. Addmotor has NO customer service skills. And they don't care. Their replies are generic and might be auto generated responses. Their shipping statements are misleading and false. Once they receive your money its too late. Their stall tactics begin. Don't expect an explanation or apology. They have no problem lying about shipments. I now have to wait, who knows how long, to get my money back so i may purchase from a legitimate company....Hey Addmotor, Young people may say, "Oh well, i guess i will just have to wait."......Old people say, "YOU LIED. I WANT MY MONEY BACK! Seniors beware.

13 maja 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

5 Stars so far...

5 Stars so far...
Awesome product, M360 II 2nd Gen. I am a helicopter aviator and I appreciate engineering. Flawless attention to detail. Great CX Service.
Seems that complaints arise after the sale and warranty issues.
Not thinking an electric trike does well in the rain? I live in the Mohave Desert so rain won't be a thing.
My trike is sexy. at 65 it is mobility and the kids at the skate park dig my Fat Tires.

All complex systems fail. parts breaks. Dissapomts arise. $3 Grand is a lot of whoop for a bike. Expectations can often be unreasonable.

I am very happy, so far.
Thorough` CX Service, My bike arrived before the email to confirm shipping was sent. Rachael on the phone was tolerant and put up with my silly questions. The bike arrived packaged with love and easy instructions
Very happy so far.

Warranty issues ? Not yet.

9 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

We purchased two of the M360 trikes in…

We purchased two of the M360 trikes in July 2022 and now need to replace the brake pads and we have tried for over a month to contact the company to get the parts and no one will respond to our emails or messages left by phone. My last email even stated that if they did not contact me (and I have tried three or four times and given them plenty of time to respond) that I would post bad reviews and that didn’t even prompt a callback or an email.

26 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Buyer beware

Buyer beware. Return policy stinks. Bought trikes and don't feel confident riding them. Felt like you were going to fall over while riding them. By the time you pay a restocking fee and return shipping its hefty.

23 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great communication and awesome bike

Great communication and awesome bike. My Motan M-70 was so liked that after a month of having it, it was stolen. I only got to put 5 miles in it. I really miss that bike.This was in 2021

31 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Hi Cheri, we are sorry to hear about the theft of your Motan M-70 bike. It's unfortunate when something we value and enjoy gets taken away from us. Losing a bike can be especially disheartening, especially when you've only had the chance to ride it for a short distance. It's understandable that you would miss it, as it sounds like it made a positive impression on you during the time you had it. Hopefully, you can find a way to replace it or explore other options for biking in the future.

Oceniono na 1 z 5

This company should be called…Badmotor!

Thie company should be called Badmotor! My Grantan trike cost more than $3000.00 and only worked about two months! Ii got caught in the rain while riding twice and it needs a new motor and controller, almost $1000.00 . Admotor voided the warranty. This company will do and say anything to avoid warranty repairs, they are about sales with the worst customer service you can imagine!! Do not buy an Admotor ebike!

9 października 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

We are sorry to hear about your negative experience with Admotor and your Grantan trike. The warranty doesn't cover water damage, as we suggest riders not to ride in the rain. Thank you for sharing your feedback. It's important for consumers not to ride when it's raining.

Oceniono na 1 z 5

Don’t buy Addmotor! Better Business Rated "F" Look!!!

My husband has had nothing but trouble with his bike. With less than 100 miles the digital display and odometer quit working. It has been at a professional repair shop for months. Addmotor has requested parts be shipped to them for repair, and returned to the shop someone else's bike parts (not compatible) they requested the wheel and later returned it damaged, stating the wheel didn’t need to be shipped and required me to purchase a new wheel. I don’t see them stepping up and making it right. I encourage you to look elsewhere for an electric bike. They ship FedEx and most packages are damaged too. It has been in a repair shop for six months out if twelve. The warranty expired last week. The product is substandard and repair department is worse. Purchase something with better reviews! Update: On 11/16/23, after going back and forth with them, we purchased a new rim. It arrived today. Unbelievable! They sent us someone else's used rim with a broken motor attached! My broken LCD (the only problem I started with) has not been returned to me and probably won't. Now, I have someone else's broken motor, a broken rim, and no LCD at all. I have so many new issues, and they don't care. These people are incompetent and unreliable. Run the other direction fast!!!!! They switch good parts for bad. The bike shop I am using has been in business for decades, and they have never seen anything this bad. I went to the Better Business Bureau for Addmotor, and they have rated them an "F" business with many complaints. 11/17/23, Sir, your response is rubbish. You don't sell new parts, you swip-swap parts and make matters worse. There isn't a customer service department.

22 października 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Hi Kathleen, to repair your ebike, we tested it and sent you the test video and pics where you saw we did not break the wheel rim or the display, which in fact was caused by the shop. We have also offered you some free parts to fix it though not all.

Oceniono na 1 z 5

I would love to share my experience…

I would love to share my experience with Addmotor trikes, but due to putrid business practices, it is impossible. Impossible? It's impossible because it is impossible to call them to place an order or ask a question. ZERO customer service.I was ready to buy, cash in hand, and gave up after 2 days of being transferred to a machine every time. This is there default position. No other options available. They never, EVER, answer phones. Leave a measles, we'll get back to you, even when you want to purchase and need to speak to someone first. I refuse to do this for may $3000.00. Also, a stooge can realize that you are at there mercy if you need after sale service. There is even a message on what to do if you need service... email tech support with proof, pictures, etc. Sure pal, I'll get right on it. What ass holes. No chance they get my money. Too bad, I liked the product. The irony of this is that in reality, are excellent sales people. The problem, is that they just sold a Worksman trike. Have a nice day.

20 października 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Dear Terry,

We sincerely apologize for the frustrating experience you had with our customer service. We understand the importance of being able to reach out and receive assistance promptly, and we regret that we fell short of your expectations.

We would like to make it right and assist you with your inquiries and potential purchase. Please accept our apologies and feel free to contact us directly at hello@addmotor.com. Our dedicated team will be ready to provide the support you need and address any questions or concerns you may have.

We value your feedback and appreciate you bringing this matter to our attention. We strive to improve our services and ensure that every customer has a positive experience with Addmotor. We genuinely apologize for any inconvenience caused and hope for an opportunity to regain your trust.

Thank you for considering Addmotor, and we look forward to assisting you.

Oceniono na 1 z 5

Support Sucks

I have two Addmotor bikes. But, now that they are a couple years old and need parts/service. I have discovered that Addmotor does not even have a support section on their site. There is almost no documentation and they just throw they hands up when asked. This is purely a sales organization. Too bad. I have RAD eBikes too, and can always find great support info online.

20 października 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Dear Daniel,

We apologize for the inconvenience you have experienced with the lack of support for your Addmotor bikes. We understand the frustration of needing parts or service and not finding the necessary resources readily available.

To better assist you with the parts and service you require, we kindly request that you reach out to our dedicated support team at support@addmotor.com. They will be more than happy to provide you with the assistance you need and guide you through the process.

Thank you for your continued support, and we look forward to assisting you with your Addmotor bikes.

Oceniono na 5 z 5

Addmotor M 66 R7 yellow honest review

Addmotor M 66 R7 yellow honest review
I am a 5”4 tall 117 pounds with a 30 inch inseam female.
I researched electric bikes for 3 months and decided on this m 66 r7 based on honest independent reviews and my desired use.
I use this bike 4 days per week to go to work and back home a total of approximately 2 miles round trip. I have a 13 degree slope uphill and then a gradual uphill almost my entire way heading back home. After my work day which is very labor intensive, my regular non electric bike was beyond exhausting.
I received my M 66 r7 in about 9 days after ordering. Delivery was not as expected due to ups driver dropping the bike box off the back of his truck but due to excellent packaging my bike was well protected and was unharmed. However, my charger and accessories box was completely missing.
I contacted addmotor immediately and they replied within 1 hour. They asked for photos of package exactly as it was delivered understandably and I sent them. They walked me through inspecting the bike and assessing for damage etc. I was very disappointed thus far but Addmotor service remained understanding and reassured me that they would send out my missing parts. They followed through with fast and responsive service. My missing parts arrived in about 7 days and I have been enjoying my bike ever since.
I have been using my bike 4 days per week for 2 months now and I have not had a single problem or issue. I have about 70 miles on it so far. The battery is amazing and I don’t even have to charge it for a couple of weeks. I use my lights every time I ride and they work great. I also use mostly throttle only but it feels comfortable and natural with my feet on the pedals. Although the seat is not adjustable it is long and so easy to find the perfect sweet spot to sit, it’s extremely comfortable. The governed speed is adequate for me at 22 mph. This bike has excellent power and torque which I am super happy with. Display is easy to see and use even in direct sunlight. Great quality tires that deliver a smooth ride on my streets. I do not lose speed at all going up my hills. I find that even though it has mechanical brakes, it has excellent stopping power and I put them to the test almost every day going downhill to my work. I was worried that I would not be comfortable riding this bike but as an avid bike rider for decades now, this is the most comfortable bike I have ever ridden. I only ride on my streets and not off road but I feel almost no bumps at all. This bikes front suspension, super thick seat and fat tires works great on my regular streets and my ride is extremely comfortable and smooth. I am so happy that I chose this bike. This is a beautiful bike with excellent build quality and performance in my opinion. It feels very stable and I look forward to going to work now.
Bike comfort is 10 out of 10,
Bike quality is 9.5 out of 10,
Performance is 9 out of 10 ( I do wish the headlight was bigger and brighter and fenders were a bit longer),
Bike value for the price 9.5 out of 10
Addmotor.com service is 9.5 out of 10.
I highly recommend this Addmotor M 66 R7 and addmotor.com directly. I plan to purchase another one in the coming spring so I really hope they continue making this great bike. All in all, it has been an outstanding purchase. Did I mention that this bike is so comfortable…Thank you addmotor.com.

15 października 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Dear Dave,

Thank you so much for taking the time to share your positive feedback regarding our product and services. We are thrilled to hear that you are satisfied with your Addmotor bikes and the level of service you have received.

At Addmotor, we strive to deliver high-quality products that meet and exceed our customers' expectations. It brings us great joy to know that you are enjoying your bikes and that our service has met your needs.

If you ever have any questions, require assistance, or simply want to share your experiences, please don't hesitate to reach out to us. We are always here to help and would be delighted to hear from you. You can contact us at support@addmotor.com for any further inquiries or feedback.

Once again, we want to express our gratitude for choosing Addmotor. We value your satisfaction, and we look forward to serving you for many years to come.

Oceniono na 5 z 5

I don't have my eTrike yet, but impressed with staff

I don't have my eTrike yet, and I'm already impressed.

1. I tried to use the A100 discount code, and it didn't work, but I ordered the bike anyway. A few days later, I received an email offering the code again. I was pleasantly surprised after contacting customer support to request the code be applied to my order—no hesitation to apply a credit to my charge card!! (credit received earlier than expected)

2. I wanted to know if a backrest for another model would fit the bike I ordered. I got an answer immediately that it would, but it might block the cargo box. A few days later, they sent me a picture. That's unreal. Someone went to the trouble to mount the backrest and take the picture I didn't request. Now that's great service.

If their products are as good as the staff, I made a great decision going with Addmotor.

9 września 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ordered a bike priced in Canadian…

Ordered a bike priced in Canadian dollars when they billed it they charged me almost $200 more. They try to say it was a currency fee or other fee by the bank which is 100% a lie on there part.

21 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Hello, the extra $200 was charged by the other fees such as currency exchange fee from the bank, shipping cost etc.

Oceniono na 1 z 5

Addmotor Bait and Switch on New Citytri E-310

UPDATE 8/30/23: Addmotor DID NOT inform me of the change, I was on their site on 8/14/2023 checking for shipment updates, that's how I learned of the change. I called THEM. Yes, they did refund my money, which is what should happen. Their customer service is terrible , as I said. They are only replying to this review because it is causing them problems. The same review on Google has 10,000 views.
ADDMOTOR, IF YOU WANT TO HAVE A GOOD CUSTOMER BASE, THEN START TREATING YOUR CUSTOMERS WITH RESPECT. AMERICANS WANT TO SPEAK WITH AN AGENT WHEN THERE IS A PROBLEM OR QUESTION. Your product may or may not be good, but the way you operate is needs a whole lot of improvement. My review stands.

Addmotor Bait and Switch. I ordered the new E310 on August 8, 2023. Previous emails from the sales team and onsite stated that the tires were 4" wide and 20 in rim diameter. Today, August 15, on their site, the wheels are now listed as: 2.4 inches, 20 in. diameter in front and 18 in. in rear (see photos from Addmotor website on Google reviews).
I went to the chat with the sales dept. and they said "sorry for the inconvenience." They offered me some free gifts to make up. I told them that was not commensurate with the problem they had caused, that Addmotor sold me a trike with false information. They offered another folding trike at $100 off the price of $2,999. I told them they were selling that trike several weeks ago for $200 off. So they offered me $200 off, I said they should make up the difference and they refused.
No resolution from a company that advertises and sells one thing and then switched it after I purchased. No help from Addmotor; they offered me "free gifts", I said no. I think the public needs to know about this. I compared an earlier photo of the trike with the current webpage photo and you can see the difference.
Buyer Beware!! Terrible customer service. They don’t return your phone calls. They didn't even bother to notify us about the changes. This mess up is simply an “inconvenience” (their words) for Addmotor. They do not respect or care about their customers. I think the public deserves to know.

13 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

We care and value every customer's experience, we appreciate your tryied to order the trike. Our team informed you inmmediately when it was updated, we did it as you requested to cancel it.

Oceniono na 1 z 5

TERRIBLE customer service and faulty…

TERRIBLE customer service and faulty trike from addmotor.com
My mother purchased their electric trike and she just found that it was a knockoff sent without the charger. She tried to contact the company but no response.
Once they get your money, you are on your own!

10 marca 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Hello Michael, our customer service team has not received any feedback so far regarding this, can you send us your order number so that we can help you out?

Oceniono na 1 z 5

Broken Trike

Broken Trike, missing parts, no customer service.
What else can I say?

1 marca 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Hello William, we checked all the record, did not see any customer named William complaining missing parts etc., kindly let us know what parts missed, besides, Addmotor team is 24 hours on line, welcome to contact us for support.

Oceniono na 1 z 5

$3K bike useless. Company ignores me

I bought a $3000 bike from them. The battery stoped working. They no longer produce the battery. As a result I have a $3K bike but I cannot use because there is no battery for it. Their support stopped replying to my questions

11 marca 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Hello Gabe, thanks for the feedback, Addmotor customer service team ran through all the orders and did not find any info in a match with yours, can you get us more info so that we can track which order it is and help you work it out

Oceniono na 5 z 5

I previously ordered this tire for…

I previously ordered this tire for replacement on my wildtan m5600 rear tire. Must say, Even better than advertised when recieved it. I trail ride alot and have not gotten any flats. I HAVE NOW ORDERED 2 MORE of these kenda 26x4.5 tires. A replacement for the front and a spare. As per my last review, 3700 miles on original tires with tread left but safer to replace. AWESUM. ORDER ADDMOTOR AND BE HAPPY.

13 marca 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Hello Mr. Anthony Denno, thank you so much for your purchase and kind words, we are glad to hear that you had a great shopping experience at Addmotor. Many customers got us feedbacks pretty as the same as yours, Addmotor ebikes are much better their expectation; we will continue to work harder and keep optimizing Addmotor bikes and trikes to satisfy Addriders more.

Oceniono na 5 z 5

Fun to ride a pleasure to own .

I ordered this trike (M360) off the internet . It took less then two weeks to deliver to me . So far there is nothing that I do not like about this trike . The paint job is flawless . welds are clean and smooth . I didn't have the bolts for the seat ,I let them know and they sent them out asap. Love the looks and the feel of this trike .The ride is so comfortable and with a bad back The seat and ride great .

28 lutego 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Thank you so much for your kind words, Addmortor is glad that you are happy with its M-360 etrike. The backrest is a semi-recumbent and ergonomic design, and also adjustable as riders need, if this backrest is not good enough for you, Mark, please come up with its shortages and help us to optimize it to enhance ride comfort, appreciated again.

Oceniono na 5 z 5

A great overall experience

First and foremost I would like to say, I love my trike. They had lots of options. It was easy for me to order it online and shipping is easy.it came right to my front door. They called me to let me know when they were going to be there. What time? It was real easy to put together. I’m able to go fishing again in the places I couldn’t go fishing and I couldn’t breathe now me and my wife get out there and go bike riding together. I think it’s one of the best things I ever bought a little expensive, but well worth it the only thing that I wish you came with was mirrors, so I can see what was behind me but overall a great purchase

26 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Hi Jim, many thanks for the 5-star rating, Addmotor etrikes come with fast arrival, with 2 warehouses repsectively in Florida and California, many customers told us they bought the electric trikes for fishing too, enjoy!

Oceniono na 5 z 5

Beautiful bike

Received the HEROTAN 2 weeks ago. The bike looks so beautiful. I got a lot of compliments on the street. Definitely recommend the white one. Good job addmotor.

19 lutego 2023
Opinia niezależna
Logo addmotor

Odpowiedź od addmotor

Hello Russel Wong, thank you for your purchase and kind review, glad you enjoy your ride.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej