Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

3 years ago my son had an accident and they've not dealt with the claim that a woman not involved in accident is fraudulently trying to.claim and woop did nothing to resolve this issue they've given m... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

It was easy to apply online for comparison. It was also helpful to have a reference number just to retrieve the quote so didn't have to input information again. This made the actual purchase very qu... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

My son passed his test May 2019, he had just turned 18. Really reasonably priced insurance with Woop, therefore took out the policy and paid in full. Renewal 2020, priced halved and again paid in full... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Very good customer service, quick and hassle free. No long waits on the line like most businesses have, I literally rang and they answered almost instantly and the whole process of me insuring my car... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Agencja ubezpieczeniowa

O Woop.

Napisane przez firmę


Car Insurance made for young drivers, specialist cover utilising black box technology to offer cheaper premiums.

Black Box Insurance which treats you as you.
• Specialist black box Insurance for 17-24 year-olds.
• Fair premiums, with renewals based on your driving.
• Report a claim within 24 hours and your excess is reduced by 50%.
• Comprehensive cover as standard.
• No night-time curfews.
• 24/7 UK claims registration.


GET A SPECIALIST QUOTE

Dane kontaktowe

2,8

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

614 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Woop ate trying to take money from my…

Woop ate trying to take money from my account even though I didn't renew my policy with them. Trying to get through to speak to them to sort it out us impossible.

29 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Good morning Carolyn,

Sorry to hear that you've had an issue with your policy ending. It may be the case that your policy was due to auto-renew, but this happens when we've offered you a renewal and haven't heard from you.

From your review, we don't have a policy reference number to locate your details, in order for us to look into this further for you. We'll send you a message about this, and hopefully we can resolve this matter for you.

Matt

Oceniono na 1 z 5

ABSOLUTLY TERRIBLE

ABSOLUTLY TERRIBLE

TOOK MONEY OUT OF MY ACCOUNT BUT DID NOT GIVE ME A POLICY, TERRIBLE CUSTOMER SERVICE

21 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Good morning Jonathan,

Really sorry for the inconvenience this has caused, it appears that there was an error on the site while you were purchasing your policy. We've passed this onto our customer services team who will be calling you to resolve this issue.

Matt

Oceniono na 5 z 5

Recommended by a friend

Very competitive price and quick and easy to sign up for.

21 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Hi Andy,

Great to hear that you got a good price and found the process simple!

Thanks for leaving us a review.

Matt

Oceniono na 5 z 5

Very professional

Very professional , efficient and quick x

19 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Hi Emily,

This is great to hear!

Thanks for the review, we hope you enjoy driving with your Woop policy!

Matt

Oceniono na 1 z 5

None friendly staff

I was told that this company are very lenient and that was the reason I joined them. I was only inspired with them from 23/09 until 11/10 as u cancelled my insurance and found a cheaper offer. This was after the cooling off period. When I called to cancel I spoke to someone called Sophia who was not very friendly sounding over the phone. She told me that I couldn't get a figure of the amount of refund I'll be getting. She mentioned that there will be an administration and cancellation charge as well as charge for period I was covered. This was going to take 7-10 days. I said ok and around 10 days later I phoned to ask if things have gone through and again i was speaking to Sophia (who was again not very friendly) and she confirmed things have been proceed. My premier was for 890 pounds and the refund I received was 630, so the chunk they have taken was unreasonable. To be honest I didn't bother questioning because all I get is "these are our prices and we cant influence them" but let's be honest that is a big sum to take when I only been with them for over 2 weeks. I wouldn't recommend them as I didn't like the way the staff were speaking on the phone.
Let's face it, all insurance companies are a scam and there should be a law to monitor them. Woop maybe ok if you insure your car with them and then pray that you will never get into an accident and call them for a claim.

18 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Hi Eman,

This isn't great to read, sorry to hear about the negative experience you've had when speaking to our customer services team, and we will pass on your feedback.

If you'd like we can ask our team to give you a call to explain the charges, but it sounds like the cancellation fee was applied, the details of all our fees are set out in our terms of business which is available on our site. These are also advised of in our online purchase process and by our teams when purchasing over the phone.

Matt

Oceniono na 3 z 5

All ok until you need to speak to their…

All ok until you need to speak to their customer service advisors!
So my Son had a Woop policy and black box fitted all ok no problems and box and app seemed to all work ok no issues. My Son decided to sell his vehicle and purchase a brand new vehicle we called to obtain a new quote for the vehicle but was advised without a registration number they could not quote! We tried to explain it is a brand new vehicle and has not been registered but understandably we need to have a quote as if it was too expensive he wouldn't be able to buy the car he is only 17! Customer Advisor was rude and quite clearly had no idea of what he was doing. After a lengthy discussion they said we needed to call back when we had a registration number. So we got some quotes from other insurance companies after my Son purchased his new car we called back and Woop could not insure him for the new vehicle so we had to cancel the policy we also received an apology for the incorrect Information provided as they could of provided a quote before we had the registration!!! Even though the handler was adamant no insurer would ever provide a quote with out a vehicle registration number! So now we need a refund should be straight forward he paid his premium in full when he started the policy oh no not Woop they say it will be calculated they couldn't even tell you on the call what to expect back and that it can take a further 10 days!! We then advise them that he paid for the policy on his debit card however this account has since been closed and he opened a new one apparently due to money laundering he can only receive a refund back to original account even if its closed!!! We asked for a cheque payment in policy holders name if they could not use his new account but they said no. After several days and complaints alot of chasing they finally agreed to send a cheque back to him after having to threaten them with the FCA absolutely disgusting customer service they have no customer service skills clearly the staff are not trained correctly as they cannot carry out simply requests and dont realise their calls are recorded clearly otherwise they would check the information they give is correct!
I would avoid them if possible just in case you want to change the car mid way through the policy. I would dread to think how they handle any type of claim!

15 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Good morning Lynsey,

This is definitely not the level of service that we want to be provided to our customers, so thank you for leaving this review and providing us with your feedback.

We're sorry that you had to complain to get your issue resolved, and will pass your comments onto our customer services team.

Matt

Oceniono na 4 z 5

Good

Good and cheapist I could find

15 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Hi Jordan,

Glad to hear we could give you a price you were happy with!

Thanks for leaving us a review!

Matt

Oceniono na 4 z 5

Recommended for young drivers

Very competitive price and very good customer service. Accessing the black box data can be a bit tempermental hence the 4 stars.

12 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Good morning Laura,

Great to hear that we could offer you a competitive price!

Thanks for the feedback on accessing the black box, we'll send you a message about this as we're always looking at ways to improve the service we offer.

Matt

Oceniono na 5 z 5

Very friendly efficient customer…

Very friendly efficient customer service.thankyou for a very reasonable insurance price,highly recommended.kory ball

5 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Good morning Kory,

Great to hear that we were able to give you a good price, thanks for the recommendation!

Matt

Oceniono na 3 z 5

Not sure about Woop yet I think this…

Not sure about Woop yet I think this needs time, deceptive in away, but cautious easy to get through customer service is abit arrogant. Did not like the customer service when I first phone for assistance.

But it is what is is and I will try not to phone e again. I also have a problem with the black box they will put in my car, I get worried as this has the potential to damage my vehicle.

5 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Hi Richard,

Thanks for leaving us a review, we do appreciate the feedback.

Sorry to hear that you weren't happy with the service you received when you called us, we will raise this with our customer service department.

In regards to the installation of the black box device, this is completed by our professional installation partners. It is highly unlikely that any damage would be caused to your vehicle during the installation process, however, were anything to happen, they would be able to assist you in resolving the issue.

Matt

Oceniono na 5 z 5

I am 19 years old and have just passed…

I am 19 years old and have just passed my test. These insurers are by far the cheapest and also filling in all my details was easy to do. The communication via emails has been quick.

1 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Hi Tracey,

Congratulations on passing your test!

We're glad to hear that we were able to give you a good price and that you found the process easy as well.

Thanks for leaving us a review, we hope you enjoy being with Woop!

Matt

Oceniono na 5 z 5

Much cheaper insurance than most

1 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Good morning Jamie,

Great to hear that we were able to give you a price you were happy with!

Thanks for taking the time to leave us a review!

Matt

Oceniono na 5 z 5

Excellent website

Excellent website, easy to complete and very simple. Great value too

1 października 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Good morning Lee,

Thank you for the feedback on the website and the ease of taking out a policy!

Matt

Oceniono na 5 z 5

Best price around for young drivers

Best price around for young drivers , recommended to all.

27 września 2019
Opinia niezależna
Logo Woop.

Odpowiedź od Woop.

Good afternoon Evan,

Thanks for your review, we really appreciate it!

Great to hear that you're happy with the price, and thanks for the recommendation!

Matt

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej