WeMasterTrade 

Ocena tej firmy jest niedostępna z powodu naruszenia naszych wytycznych.

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

يوم امس هو اول profit request approval لى من wemastertrade بعد تحقيق الشروط فى غضون ٢ ساعة تم طلب السحب وتم اكتمال الطلب فى نفس اليوم تجربة جيدة الحمد لله Yesterday marked the approval of m... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

شركة رائعة رغم أني لم أنجح في محاولتي الأولى .. ولكنها شركة رائعة من حيث البرامج الفورية المتاحة .. أكثر ما أزعجني هو قاعدة الخسارة العائمة RC لفكرة التداول الواحدة .. ثم تلقيت بريدا إلكترونيا يفي... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Я трейдер 4 года опыта , я стал работать в этом году с этой компанией я вам скажу ребята у них честность и пунктуальность на первом месте . Всех интересует вывод средств на первый раз мне дали деньги... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

It's the worst company in history. I absolutely, absolutely, absolutely do not recommend it. I had profitable trades worth over $500, and my account was closed under the pretext of daily losses, even... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Instytucja edukacyjna
  2. Centrum edukacyjne

Napisane przez firmę

Best Funded Trader & Online Forex Education Provider 2024. | Trustpilot Notice: Why you see a warning on our page: https://wemastertrade.com/understanding-our-trustpilot-page-a-transparent-explanation/ | Trader Reviews: Check our official ratings on FxVerify: https://fxverify.com/prop-firms/wemastertrade-review-4594 | WeMasterTrade provides funded trading accounts and professional tools for long-term trader success in a transparent environment.


Dane kontaktowe

Złamanie zasad

Wszystkie recenzje

(2351)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1040

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Embezzlement and lying

The first time I withdrew from this company, it was normal. However, the next two times they misappropriated my funds, claiming I was opening quick trades, even though my shortest trade lasted a full minute. They then accused me of high-frequency trading, which is a complete lie. They also claimed they were trying to contact me but I was deleting their messages, which is also a lie, as I requested the withdrawal on Friday and they didn't contact me until Monday. Now they haven't contacted me at all and have stolen all my profits. They've attached screenshots of the trades, which show that most of them were within the one-minute and 20-minute timeframes. I urge you to investigate this company and its integrity.

20 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you for your review.
WeMasterTrade has successfully paid out thousands of traders globally, which can be verified through our official community. We do not misappropriate or confiscate profits — all payout decisions are based on documented trading data reviewed by our Risk team.
Regarding the violations cited: our assessment of Tick Scalping and HFT activity is based on overall trading behaviour patterns, including trade frequency, execution style, and holding times across multiple sessions — not solely on the duration of individual trades. Trading on 1-minute and 20-minute timeframes can be part of the pattern assessed, alongside other factors.
Regarding communication: our team's standard process is to reach out to traders when a violation is identified. We are unable to verify the specific timeline you described without your account details.
As your review does not contain enough information for us to locate your account and investigate this case, we strongly invite you to submit a formal complaint at wemastertrade.com/report with your full account details and any screenshots you have. Our management team will review the trading data and provide you with a complete, transparent explanation.
We Master Trade Team

Oceniono na 5 z 5

I buý the instant funded account

I buý the instant funded account. The process is fast. But the spread is too high, it is not suitable for scalping but it is enough for swing trading.

21 listopada 2025
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you for sharing your experience and for your valuable feedback! We're pleased to hear you found the instant funded account process fast and suitable for swing trading. We also appreciate your comments regarding the spread, and we'll continue working to improve our services. Thank you for your trust, and we wish you continued success in your trading journey!

Oceniono na 3 z 5

Tenía una cuenta de 50k y la perdida…

Tenía una cuenta de 50k y la perdida máxima diaria es de 1000
No llegué a los 100 de pérdida y me cerraron la cuenta pero me comunique con soporte y me dieron la respuesta fue por la comisión de la operaciones abiertas

Me dieron una solución y una explicación
Gracias

16 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Hola Cris, gracias por compartir tu experiencia. Lamentamos saber que has tenido esta situación con tu cuenta.

Nos gustaría revisar tu caso con más detalle para entender qué ocurrió, ya que los límites de pérdida se calculan según las reglas establecidas y pueden depender de factores como el balance/equity de la cuenta y el momento en que se alcanza el límite.

Por favor, envíanos más información sobre tu cuenta o ponte en contacto con nuestro equipo de soporte para que podamos investigar el caso y ayudarte de la mejor manera posible.

Gracias por darnos la oportunidad de revisarlo.

Oceniono na 4 z 5

I just qualified for a payout on…

I just qualified for a payout on WeMasterTrade. I have been having a very good experience using WeMasterTrade so far. Great!

16 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you’ve successfully qualified for a payout and that you’re enjoying your journey with WeMasterTrade. Your satisfaction and success are what motivate us to keep improving our platform and services. We wish you continued success and many more achievements ahead!

Oceniono na 4 z 5

Submitting my 2nd profit split

Submitting my 2nd profit split withdrawal request from The WemasterTrade prop firm.Thankyou,WemasterTrade,for providing traders with limited an exellent alternative Through Your Customize instant Funding package.

13 lipca 2026
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you for your continued support and for sharing your experience with WeMasterTrade! We're delighted to hear that you’re submitting your second profit split withdrawal request and that our Customized Instant Funding package has provided you with a valuable trading opportunity.

We truly appreciate your trust and are committed to delivering a transparent and reliable experience for all traders. Wishing you continued success with your trading journey!

Oceniono na 1 z 5

My payout was denied after reaching the…

My payout was denied after reaching the profit target – My experience with WeMasterTrade MT5 ID: 1157499

I want to share my experience with WeMasterTrade so that other traders can make an informed decision before purchasing a challenge.

I successfully reached my profit target and submitted a payout request. Instead of receiving my payout, my request was denied, and my account was reset.

The reason given was “Profit Consistency Manipulation.” According to the Risk Team, my overall trade management indicated that I intentionally limited my profits on one day and realized the remaining profits the next day.

I strongly disagree with this conclusion. My trades were managed based on market conditions, not to manipulate daily profit calculations. I requested objective evidence showing how they determined my intent, but I was only told that the decision was final.

Another point traders should understand is that this account does not charge overnight swaps, which naturally encourages many traders to hold positions overnight as part of their trading strategy. In my case, my overnight trade management was later interpreted as a rule violation, resulting in my payout being denied.

This was my experience:

* Profit target achieved.
* Payout request denied.
* Account reset instead of receiving payment.
* Final decision with no further appeal.

Based on my experience, I believe traders should be extremely careful before choosing this firm. Read every rule thoroughly and understand that even if you believe you are managing trades normally, the Risk Team may interpret your trading differently.

This review reflects my personal experience with my account.

14 lipca 2026
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you for sharing your experience in such detail, and we appreciate your transparency.
We have reviewed your case (MT5 ID: 1157499, Withdrawal W000133478) and would like to provide further context on the decision made by our Risk team.
The Profit Consistency rule is assessed by evaluating how profits are distributed across trading periods as a whole — not based on any single data point such as floating positions at the end of a given day. In your case, the Risk team identified a pattern where a group of trades using the same strategy were held across multiple trading periods, with profits being realised across different days in a manner that was determined to show signs of influence on Profit Consistency calculations. This assessment considers the overall trade management approach, not the intent behind individual trades.
We understand you disagree with this conclusion, and we acknowledge that holding positions overnight is a natural behaviour on swap-free accounts. However, the concern raised was specifically about how the profit distribution pattern across trading periods aligned with the Profit Consistency rule, rather than the overnight holding itself.
As you have accepted the account reset offered by the Risk team, this payout cycle has been closed and cannot be reopened for further review. Our team will be reaching out to you directly with a more detailed explanation to help you better understand how the rule was applied in your specific case.
Should you have any further concerns, please reach out through our official channel at wemastertrade.com/report.
We Master Trade Team

Oceniono na 5 z 5

Considero que es una empresa confiable

Considero que es una empresa confiable, con procesos claros y continua actualización, además la atención es rápida, y puedo hacer consultas 24 horas, através de whatsapp, telegram o discord; es mi segundo retiro, es un honor trabajar con ellos.

14 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

¡Muchas gracias por compartir tu experiencia, Daniel! Nos alegra saber que este ha sido tu segundo retiro exitoso y que valoras nuestros procesos claros, la atención rápida y el soporte disponible a través de WhatsApp, Telegram y Discord. Seguiremos trabajando para mantener un servicio confiable y de alta calidad. ¡Te deseamos mucho éxito en tus próximas operaciones!

Oceniono na 5 z 5

Experiencia con wemastertrade.

Al principio tenia dudas, por el precio pensaba que podia ser una estafa, porque es una oferta de valor increible e inigualable por otras firmas. Entonces decidi probarla. Y fue una buena decision las condiciones de mercado son aceptables y no he tenido problemas de respuesta ademas la comodidad con la que la puedes ir trabajando no tiene comparacion.

14 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

¡Muchas gracias por tu comentario! Nos alegra saber que decidiste darnos una oportunidad y que tu experiencia ha sido positiva. Trabajamos constantemente para ofrecer buenas condiciones de mercado y una plataforma cómoda y confiable para nuestros traders. ¡Te deseamos mucho éxito y esperamos seguir acompañándote en tu camino!

Oceniono na 5 z 5

SALUDOS

SALUDOS, ESTUVE EN LA PROFIRM ESTOY MUY CONTENTO CON SU PLATAFORMA, SE LA RECOMIENDO AMPLIAMENTE, AL LOGRAR LA META EL PAGO LLEGO MUY RAPIDO

14 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

¡Muchas gracias por tu recomendación y por compartir tu experiencia! Nos alegra saber que estás satisfecho con nuestra plataforma y que recibiste tu pago rápidamente al alcanzar tu objetivo. Seguiremos trabajando para ofrecer un servicio confiable y eficiente. ¡Te deseamos muchos éxitos en tus próximas operaciones!

Oceniono na 1 z 5

Me suspendieron la cuenta

Me suspendieron la cuenta. No me dan razones está positiva y apenas tenía 5 trades . Me robaron son descaro

13 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Gracias por tu reseña, lamentamos que hayas tenido esta experiencia.
Hemos revisado tu cuenta y podemos confirmar que fue suspendida debido a una violación del límite de pérdida diaria (Daily Loss), la cual está claramente establecida en nuestro Acuerdo de Trading aceptado al momento del registro.
Cuando ocurre este tipo de violación, nuestro sistema envía automáticamente un correo electrónico de notificación con el detalle del motivo. Es posible que este correo no haya llegado a tu bandeja de entrada por razones técnicas, o que haya sido filtrado como spam. Nuestro equipo ya se ha puesto en contacto contigo directamente para explicarte la situación en detalle.
WeMasterTrade no suspende cuentas de manera arbitraria — todas las decisiones están basadas en datos de actividad real de la cuenta. Si tienes alguna pregunta adicional, te invitamos a comunicarte a través de nuestro canal oficial en wemastertrade.com/report.
We Master Trade Team

Oceniono na 5 z 5

Positive Trading Experience

I have been trading with WeMasterTrade for some time and have successfully received multiple payouts. My overall experience has been positive, and the support team has been responsive whenever I needed assistance.

The trading conditions have been good, and the payout process was completed successfully. I look forward to continuing my trading journey with WeMasterTrade.

Thank you to the team for their support.

10 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you for your wonderful review and for sharing your experience with WeMasterTrade.

We're delighted to hear that you've successfully received multiple payouts and that our support team has been responsive whenever you needed assistance. Your trust and continued confidence in our services mean a great deal to us.

We appreciate your support and look forward to being part of your trading journey. Wishing you continued success, and we're always here if you need any help.

Oceniono na 5 z 5

Mi segundo retiro

Mi segundo retiro. Definitivamente la mejor experiencia, reglas claras desde el inicio. Por supuesto que seguiré en WEMASRWETRADE.

9 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

¡Muchas gracias por compartir tu experiencia y por tu excelente valoración!

Nos alegra saber que tu segundo retiro fue una experiencia satisfactoria y que nuestras reglas claras desde el principio te brindaron confianza. Comentarios como el tuyo nos motivan a seguir ofreciendo el mejor servicio posible.

Te deseamos mucho éxito en tu camino como trader y esperamos seguir acompañándote durante mucho tiempo.

Oceniono na 5 z 5

we mastertrade one the best instant…

we mastertrade one the best instant propfirm they have very smooth rules and payout also so fast

8 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you've had a great experience with our instant funding, straightforward rules, and fast payout process. Your feedback means a lot to our team and motivates us to keep improving our services.

We wish you continued success in your trading journey and look forward to celebrating many more milestones with you!

Oceniono na 1 z 5

Unprofessional KYC Practices and Data Security Risks – Avoid if you value your privacy!

I am writing this review to warn other traders about my experience with We Master Trade. I purchased a funded account (Account ID: 1161520) 8 days ago.

The company deliberately allows users to purchase accounts before completing KYC, only to create major obstacles afterward to prevent you from using the service. For the past 5 days, my verification status has been stuck on "Pending" on their dashboard, despite my attempts to resolve it through official channels.

The most alarming part is their support team's behavior. Instead of using the secure, automated verification system in the dashboard, their support representatives (via WhatsApp) insisted that I send sensitive personal documents—including my government ID and bank statements—directly to them via chat.

This is highly unprofessional and a massive data security risk. It means your private information ends up stored on the personal phones of their support staff. When I refused to share sensitive data through unencrypted messaging apps, I was met with poor service and constant excuses.

If they make the simple process of KYC this chaotic, unprofessional, and insecure, imagine how they will handle your withdrawal requests. Based on my experience and the patterns I have seen, it appears they will find any excuse to deny payouts.

My demand is simple: either process my verification immediately through your secure dashboard, as a professional company should, or provide a full refund for this account.

I am an experienced trader, and I urge everyone to be cautious. This is not how a regulated or professional fintech company operates.
.......................

I am writing this to warn traders about WeMasterTrade. I purchased a funded account (1161520) 8 days ago, and the experience has been a nightmare.

1. They deliberately allow users to purchase accounts before completing KYC, only to create major obstacles afterward to prevent you from using your service.
2. In their response to this review, they lied and claimed they never ask for documents via WhatsApp/Telegram. I have video and photographic evidence that their official support and "promoters" explicitly demand sensitive ID and bank documents through these insecure, personal channels.
3. They are trying to gaslight customers with generic templates instead of addressing the real security risks their platform poses.

They are forcing manual verification outside of their own secure dashboard to avoid accountability. I refuse to expose my private data to their "promoters."

Return my funds immediately. Do not trust this company with your identity or your capital.

.......................

UPDATE: After significant pressure and escalation, my account (1161520) has finally been verified through official email channels. However, I maintain my warning regarding their KYC process, as the company still directs users to unofficial channels (WhatsApp/Telegram) for manual verification, which poses a serious security risk for data privacy. I am sharing this update for transparency, but I advise all traders to remain extremely cautious with their personal data when dealing with this firm.

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you for your review. We would like to address each point raised clearly and transparently.

1. Regarding the KYC delay: We acknowledge that the verification process for your account (1161520) has taken longer than expected, and we sincerely apologise for this. Our team is actively working to expedite your verification and will provide an update as soon as possible.

2. Regarding the document submission request: When you contacted our support team via live chat, our CS representative identified that the documents you had previously uploaded were not valid for verification purposes. Our team requested that you resubmit the correct documents through the same live chat channel — which is an official, company-operated communication tool, not a personal messaging application. This is our standard KYC support process and has been used consistently across all customers. At no point were you asked to send any documents via WhatsApp, Telegram, Discord, or any personal account. All communication was conducted exclusively through our official HubSpot-integrated live chat and company email.

3. Regarding the claims made in this review: We must respectfully but firmly reject the following:
+ The suggestion that KYC processing times are indicative of how withdrawal requests will be handled — these are entirely separate processes with different teams and timelines.
+ The claim that WeMasterTrade deliberately creates obstacles based on account purchase status — we apply the same verification process to all customers regardless of the account type purchased.
+ The characterisation of our official live chat as an insecure or personal channel — our live chat is a company-operated platform and does not expose customer data to personal devices of any individual staff member.

4. Regarding the refund request: Our CS team has already reached out to you directly to explain our verification process and assist you further. We remain willing to complete your KYC through our official channels. Should you wish to formally escalate your concern, please do so through wemastertrade.com/report where our management team will review your case in full.

WeMasterTrade Team

Oceniono na 5 z 5

Buen dia una buena empresa siempre paga…

Buen dia una buena empresa siempre paga y tiene buen soporte

7 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

¡Muchas gracias por tu excelente reseña!

Nos alegra saber que has tenido una buena experiencia con nuestros pagos y que nuestro equipo de soporte ha cumplido con tus expectativas. Comentarios como el tuyo nos motivan a seguir ofreciendo el mejor servicio posible.

¡Te deseamos mucho éxito en tu camino como trader y esperamos seguir acompañándote en tus próximos logros con WeMasterTrade!

Oceniono na 5 z 5

#WEMASTERTRADE

#WEMASTERTRADE

Thanks wmt..the best instant propfirm

5 listopada 2025
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you for your support! We're thrilled to hear you're enjoying your experience with WeMasterTrade. Your trust means a lot to us, and we'll continue working hard to provide the best instant prop trading experience. Wishing you continued trading success! 🚀

Oceniono na 4 z 5

❤️❤️❤️🎉🎉 It's is a great firm

❤️❤️❤️🎉🎉 It's is a great firm, offer good deals.

5 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Hi Shavinak,

Thank you so much for your kind review and for the love! ❤️🎉 We're delighted to hear that you think WeMasterTrade is a great firm and that you've been happy with the deals we offer.

Your support means a lot to us and motivates our team to keep delivering the best possible experience for our traders. We truly appreciate you being part of the WeMasterTrade community and wish you continued success on your trading journey!

Best regards,
The WeMasterTrade Team

Oceniono na 1 z 5

I've tried wemastertrade 3 times…

I've tried wemastertrade 3 times everytime hits my profit consistency or daily drawdown... At least daily drawdown should be 3% on customized challenges ..m such a bad firm it is .... So much frustrated for me to 3 accounts $120 I wasted in fee....

29 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Thank you for your review.
We're sorry to hear about your experience across multiple accounts. We'd like to address the points you've raised.
The Profit Consistency (PC) rule and Daily Loss Limit are core risk management rules that apply to all accounts and are clearly outlined in our Trading Agreement, available prior to purchase. These rules are designed to ensure sustainable, consistent trading performance — not to prevent traders from withdrawing profits.
Regarding the Daily Loss Limit on customised challenges: the specific parameters for each account type, including Daily Loss thresholds, are defined at the time of purchase and vary depending on the account configuration selected. We would encourage you to review the exact terms of your account type at wemastertrade.com/promotions or reach out to our team for clarification before your next attempt.
We were unable to locate an account associated with your review in order to investigate further and provide more specific support. If you would like our team to review your case in detail, please submit a formal complaint at wemastertrade.com/report with your account details so we can look into this properly.
WeMasterTrade Team

Oceniono na 5 z 5

My first funded account:

This is my first time with a propfirm i bought 10k instant 51010 it was a journey helped me to know myself and the rules are clear and they help you to be disciplined trader now i requested my payout and it is approved customer service was very responsive through my experience but payment methods not all of them are working but that is not that big of deal (bank transfer)

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Hi Malek,

Thank you for sharing your journey with us! Congratulations on your first funded account and your approved payout! 🎉 We're delighted that our clear rules, responsive support team, and overall experience have helped you along the way.

We also appreciate your feedback regarding the payment methods. Your comments are valuable, and we're continuously working to improve and expand our payment options to provide a better experience for all our traders.

Thank you for choosing WeMasterTrade, and we wish you continued success!

Best regards,
The WeMasterTrade Team

Oceniono na 5 z 5

​"I have gained a great deal of…

​"I have gained a great deal of experience working with this company. Thank you very much for everything."

9 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo WeMasterTrade

Odpowiedź od WeMasterTrade

Hi Dilshod,

Thank you for your kind review! We're honored to have been part of your trading journey and are delighted to know you've gained valuable experience with us. Your support means a great deal to our team, and we look forward to continuing to serve you. Wishing you ongoing success in your trading!

Best regards,
The WeMasterTrade Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej