Welham & Co Recenzje 

1466
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Communication was horrible! The process was started in June and the “almost” correct product was not finished and received until late September. Can’t even count the number of emails that went b... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

The company is very responsive to any issues & responds quickly . The issues were mine and not any fault of Welham’s , being older & not computer savy, but they responded & made sure I was able to nav... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

It’s just perfect and you create photos that not even ai could do. you managed to get my dad and his deceased sister and mum all stood next to eachother when they have never had a photo stood next t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

My mother loved the "painting" of her childhood home that her parents built back in the 1950s. Her parents are both deceased, and the photo of the entire family together was the perfect gift. She coul... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Rękodzieła
  2. również w kategorii:
  3. Malarz
  4. Sklep malarski
  5. Studio artystyczne
  6. Studio malarskie
  7. Wywoływanie zdjęć

O Welham & Co

Napisane przez firmę

Unique, custom portraits. See your artwork before you pay! Simply upload your photos and let our artists do the rest - edits included. We only ship when you're 100% satisfied.

Free Proofs & Satisfaction Guarantee

Dane kontaktowe

4,0

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,0

Wszystkie recenzje

(1466)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 83

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Do not buy from this company

Do not buy from this company! They are a rip off. I placed an order on 11/26 and I approved the final proof on 12/2 and still have yet to receive my picture. But they did take the $84.00 dollars out of my account. They have responded to the first few emails but now have stopped responding to me. And of course the phone number on the website is no longer working. This was a gift I was getting for my best friend of her new home and thought for sure I would get it in plenty of time but no.. I was just taken! Never again!
Nicole Herzog

26 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Nicole,

Thank you for your feedback, and we're truly sorry to hear about your experience. We understand how frustrating this situation must be, especially as this was a gift for your best friend.

Upon reviewing your order #31654, we discovered that it was unfortunately lost in transit. We sincerely apologize for this inconvenience and have already sent you an email to confirm your address so we can promptly reship the portrait to you.

Please check your inbox and respond at your earliest convenience, so we can get this resolved for you.

We genuinely appreciate your patience and understanding, and we’re committed to making things right for you.

Samantha @ Welham & Co.

Oceniono na 5 z 5

Great customer experience!

It was a simple process, artist's knew exactly how to put the pictures together. Every question was answered promptly.. Great service! No video, unfortunately everyone was down with the flu.. it was well received though!

25 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Connie,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We’re delighted to hear that you found the process simple and that our artists were able to bring your vision to life seamlessly. It’s also great to know that your questions were answered promptly and that the portrait was well received!

We’re sorry to hear about the flu affecting your plans and hope everyone is feeling better now. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out—we’d love to help with your next project.

Thank you again for your kind words and for choosing Welham & Co.

Stephanie @ Welham & Co.

Oceniono na 5 z 5

Container service was amazing at…

Container service was amazing at responding and making all or any issues got resolved! Our product turned out amazing!

24 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Jessica,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you found our container service amazing and that we were able to resolve any issues effectively. It’s incredibly rewarding to know that your product turned out amazing—we take great pride in making that happen for our customers.

Your kind words motivate us to continue providing exceptional service, and we truly appreciate you taking the time to share your experience with us.

If there’s anything else we can assist you with, or if you have any future projects in mind, please don’t hesitate to reach out.

Stephanie @ Welham and Co.

Oceniono na 1 z 5

I NEED A REFUND!

I NEED A REFUND!
I ordered two prints on December 3rd and paid in full AND added digital photos to the cart to ensure i had something to gift on christmas.
i have had non stop back and forth emails requesting a refund due to my instructions in the proofs not being listened to.
i’m so unhappy and disappointed that my family had to miss out on christmas presents.
I am DONE with the emails that also aren’t listened you, i have been lied to saying that i would have photos within the next few days and they have never come through. I am not happy with the service at all.
REFUND ME PLEASE!
My order number is #32594

3 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Ben,

Thank you for reaching out and sharing your concerns regarding your order. I’m truly sorry to hear about your dissatisfaction and the frustration this experience has caused. Please know that we take your feedback seriously and aim to address your concerns as thoroughly as possible.

After reviewing your order details, I noticed that it was placed on December 3rd, which is after our Holiday Order Deadline as outlined in our Shipping Policy (https://welhamandco.com/policies/shipping-policy). This policy specifies that we cannot guarantee Christmas delivery for orders placed after this date. Additionally, as our products are highly customized, we are unable to offer refunds once production has begun.

I understand that this may not be the resolution you were hoping for, and I sincerely apologize for any miscommunication or inconvenience caused during the proofing process. While the order has now been delivered, we want to ensure that you’re happy with the final product. If there’s anything we can do to improve your experience or resolve any outstanding concerns, please let us know.

We value your business and are committed to learning from this experience to better serve our customers in the future.

Stephanie @ Welham and Co.

Oceniono na 2 z 5

They put the wrong year on my art work

They put the wrong year on my art work

18 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Aimee,

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the error on your artwork. We understand how important this piece is to you and are committed to making it right.

I’ve sent you a separate email regarding your order (30394) to address this issue and provide a resolution. Please check your inbox and respond at your earliest convenience so we can promptly assist you.

Samantha @ Welham & Co.

Oceniono na 4 z 5

The art was incredible

The art was incredible, can’t recommend it enough for that but the communication lacked severely. Was given a 1 to 3 day estimate to receive the proof and it took well over 2 weeks. Still, very happy with the result.

23 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Zachary,

Thank you for taking the time to share your experience! We’re thrilled to hear you loved the artwork and appreciate your kind words about its quality.

We sincerely apologize for the delay in getting your proof. While our standard timeline is 1 to 3 days, we regret that we fell short in your case. We’re actively working on improving our communication and processes to avoid delays like this in the future.

Your patience and understanding mean so much to us, and we’re so glad that despite the delays, you’re happy with the final result. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Samantha @ Welham & Co.

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer service!

Amazing customer service!
There was an error of the date on the original and Welham and Co really understood the personal nature and meaning of this gift and they kindly redid the artwork with the correct date.
So grateful this meant a lot 🙌

20 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Olivia,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad we could help make this gift perfect for you. We understand how important the details are, especially for something so personal, and we’re thrilled to hear that the corrected artwork meant so much to you.

Your gratitude truly inspires us, and we’re always here to ensure your gifts are as special as the memories they represent. If there’s anything you ever need in the future, we’d be delighted to assist.

Samantha @ Welham & Co.

Oceniono na 1 z 5

Terrible customer service!

Terrible customer service!

To edit: Luke I have provided my order number and email to you so many times - still no response bc you know your business is doing shady things —— like click here for your download, oh wait pay a tip first! SCAM

18 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hello Hannah,

Thank you for reaching out to us. I'm truly sorry to hear about your recent experience with our customer service.

To assist you better, could you please provide us with your order number and any additional details? You can send this information to support@welhamandco.com. We are committed to resolving this issue promptly.

Luke @ Welham & Co

Oceniono na 1 z 5

Worst customer service I have ever…

Worst customer service I have ever dealt with. Literally this company is robbing my Christmas. I have asked over 10 times when my picture will get to me and they just don’t respond. I’ve been asking for weeks.

20 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hello Allie,

Thank you for reaching out and sharing your concerns with us. I’m truly sorry to hear about the difficulties you’ve experienced and understand how frustrating this must be, especially during the holiday season.

To assist you better, could you please provide your order number by sending it to support@welhamandco.com?

Unfortunately, we couldn't locate any orders under your name in our system. Once we have this information, we can look into the matter promptly and ensure your picture gets to you as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Oceniono na 1 z 5

So far this has been the worst…

So far this has been the worst experience as a customer. It has taken 3 weeks just to recieve my proofs. Upon ordering my canvas part of the deal was no payment until February 5th. They refuse to send me my order because my payment has been made but it was part of the online promotion to pay February 5th so how is that about issue on my end ? Customer service has been no help . Christmas is in 5 days and my canvas gift will nkt be here in time because of all the issues I'm having with this company ! I am highly unsatisfied.

20 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hello Teila,

Thank you for reaching out and sharing your concerns.

I apologize for the confusion regarding your order. You have approved the artwork, and as per our policy, we require payment when the proof is approved before we can ship your canvas.

It seems that there was an issue with your payment method being declined.

We have also sent an invoice so you can use another payment method. Once we receive the payment, we can proceed with shipping your order.

We appreciate your patience and understanding. Please let us know once you've completed the payment for your order, and we can proceed to ship your portrait.

Luke @ Welham & Co

Oceniono na 5 z 5

Perfect closing gift

Arrived perfect as usual and arrived ahead of schedule just in time for closing

9 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Aaron,

Thank you for sharing your experience! We’re so happy to hear that everything arrived in perfect condition and even earlier than expected. Timing is everything, and we’re glad we could make it just right for you.

Your continued support means the world to us, and we’re so glad we could deliver exactly what you needed. We look forward to serving you again in the future!

Samantha @ Welham & Co.

Oceniono na 5 z 5

The finished picture was beautiful

The finished picture was beautiful. I am very pleased with the final framed picture. I would highly recommend.

3 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Mary,

Thank you so much for reaching out and sharing your wonderful feedback with us. We're thrilled to hear that you are pleased with your framed picture and that it turned out beautifully.

Your recommendation means a lot to us. Wishing you happy holidays and all the best!

Stephanie @ Welham and Co.

Oceniono na 1 z 5

Poor customer service

Ordered some photos for family for a present for Christmas. Ordered and was happy with original photo until needing to change the proofs to the way we wanted them. Design team ignored all directions on changes and sent through exact same images which no changes. I approved the 3rd proof just so I could get them for Christmas but they then reworked it again and somehow made them worse. Terrible service for a product that you pay an exorbitant amount of money for. Disappointed is an understatement and definitely do not recommend. Will be pushing for a refund

17 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Ben,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're genuinely sorry to hear about your disappointing experience with our service and the frustrations you faced during the proofing process.

It’s always our goal to ensure our customers are delighted with both the process and the final product, and it’s clear we fell short in your case. I sincerely apologize for the lack of attention to your requested changes and for any inconvenience caused by the delays in getting the proofs exactly as you wanted.

We completely understand how important it is for gifts—especially during the holiday season—to be perfect. Please know that your feedback has been taken seriously, and I will be personally reviewing this with our design and customer service teams to ensure we improve.

We would like the opportunity to make this right for you. Could you please reach out to us directly at support@welhamandco.com with your order details? We’d be happy to discuss a resolution.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the chance to restore your trust in us.

Stephanie @ Welham and Co.

Oceniono na 5 z 5

We loved the portrait created for our…

We loved the portrait created for our family. The support team responded quickly and promptly to my questions and concerns. I highly recommend Welham to anyone wanting to capture memories of your loved ones.

12 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Latonya,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you loved your family’s portrait and that our support team was able to assist you promptly.

Your kind words mean the world to us, and we’re so glad we could help capture such special memories for you. We can’t wait to create more cherished masterpieces for you in the future!

Samantha @ Welham & Co

Oceniono na 1 z 5

I would like a refund IMMEDIATELY

I would like a refund IMMEDIATELY. I approved my proof on 12/8 and it's 12/16 and I have had ZERO communication. I've emailed and called countless times with no response. Order number 32756.

I will never use or recommend this company to anyone. I want my money back!!!

7 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Verity,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any frustration caused. We understand your concerns about the delay, especially during the busy holiday season back in December.

After reviewing the details, we can confirm that your order was worked on and delivered before Christmas, and updates were sent regarding the tracking information. We truly regret that communication fell short during this time.

We always aim to provide clear and timely updates, and we’re sorry that we didn’t meet your expectations. If you still have any questions or concerns, please feel free to reach out directly. We appreciate your understanding.

Anna @ Welham and Co

Oceniono na 1 z 5

Ordered and approved Nov 27 update

Ordered and approved Nov 27, since then haven’t heard a word, I emailed 4 times and did a chat with someone about my order, they said someone would get back to me on 24 hours, again nothing, I even got a Dec 8 delivery date and when I asked they had no idea, again someone would get back to me, nothing. I’m still waiting for someone to get back with me and last contact was a chat and that was 2 days ago. So now no picture which I got framed and out $169 and they don’t care, they got the money and that’s it!
Updated Dec 16 and still nothing emailed 4 more times and chatted 3 times all said the same they will get back, tried calling phone won’t connect the chat said phone lines were down. How is it that all these reviews keep coming in after me that they got them and they ordered after me! I would like to know how they got fast service! I really don’t think this company actually exists! I would like to know how they got through and got their product??
Update
Dec 18 finally received my order, took 8 emails 2 chats and somehow they found my order and shipped it, very disappointed that the customer service if you call that cause never speak to anyone just emails, I personally think they fix the that they would be a great company to deal with because my picture is actually really nice They really need to work on communication with people instead of the constant email you have to send.

15 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hello Gail,

I sincerely apologize for the delay and the lack of communication regarding your order #31652.

I understand how frustrating and disappointing this situation must be, especially given the significance of your purchase.

There was an error with the tracking number being missing from your order.

This has now been added, and you can expect your delivery by December 18.

Please rest assured that we are a legitimate company and take our customer complaints seriously. We want to make sure you receive your portrait in time for Christmas.

We totally understand that we fell short in our communication. However, we hope you consider updating your review once you receive your portrait!

Thank you for your patience and understanding.

Luke @ Welham & Co

Oceniono na 1 z 5

Avoid!! Scammers!

Avoid!!! Ordered a portrait with this company! They ignored everything instruction given by me in regards to the picture it self they placed a man’s body on a female member of my family in the portrait proof. I sent them detailed instructions on how it could be fixed and what I wanted exactly knowing that what I was asking for was possible as it had been done in a previous order They ignored my instructions over and over again. I rejected all of their proofs and ask for a refund which I’m entitled to as I had not approved any of their proofs and they state in their cancellation refund policy under the circumstances I would be entitled to a refund. once I stated that I would like to proceed with a full refund and cancel my order I received three or four emails from their customer service team trying to convince me to continue with my order even though I had stated in multiple emails that I didn’t wish to proceed, since then I have sent them multiple emails asking them to cancel and refund my order and conveniently they have refused to respond. I will be making a dispute with my bank but in my opinion, I would avoid at all costs. It’s a 50-50 chance that you may get a great artist that does amazing work or you may get an idiot that ignores all of your instructions. This company is clearly trying to avoid giving me a refund terrible experience.

15 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Blain,

Thank you for sharing your experience. I’m truly sorry to hear that things didn’t go as expected with your order and that you’ve felt unheard during this process. That’s certainly not the experience we want for our customers, and I can only imagine how frustrating this must have been for you.

At Welham & Co., we take pride in creating custom portraits and working closely with our customers to bring their vision to life. I regret that we seem to have fallen short in meeting your expectations this time. While we do offer unlimited revisions and aim to address all requests, it’s clear we could have done better in communicating and resolving your concerns.

If you’re open to it, I’d love the chance to personally review your order and work toward a resolution that feels right to you. Please share your order number or reach out to me directly at support@welhamandco.com, and I’ll ensure your case gets the attention it deserves.

Thank you for bringing this to our attention, and again, I’m sorry for the frustration this has caused. We truly value your feedback and hope to make this right.

Stephanie @ Welham and Co.

Oceniono na 1 z 5

Ordered picture and emailed stated I…

Ordered picture and emailed stated I would have proof in 1 to 3 days. Still no proof. I emailed them but still no response. Tried to call phone number which doesn't go thru like it's not a working number.

10 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Dana,

Thank you for bringing this to our attention. I’m truly sorry for the frustration and lack of updates, it’s not the experience we want for our customers.

We want to make things right for you. Unfortunately, I couldn’t locate your order details with the information provided here. Could you please email us at support@welhamandco.com with your order number or the email address you used when placing the order? Once we have this, we’ll ensure your case is prioritized, and you receive the proof as quickly as possible.

We truly appreciate your patience and understanding, and we’ll get this sorted out for you right away.

Looking forward to hearing from you!

Samantha @ Welham & Co

Oceniono na 1 z 5

Terrible Service... and that is the most important thing.

This was a gift to my client. Proof looked good BUT the product came in with the trunk of one of the trees see through. You could see the house through the trunk. #31416. I sent a photo of the issue to service THAT DAY. They responded and said they'd review it. 2 days later, no response. I emailed again. They responded via email that they would "escalate it". THESE APPEAR TO BE STOCK EMAIL RESPONSES BTW. Then, a day later I started receiving emails saying "your order status has been updated and we're waiting for a response". I responded each time, "There is no update. Please advise. Needed for gift on Dec 12th (which is today). Yesterday, I received an email that the status had been moved to SOLVED. I emailed back that it wasn't solved and said I will use another service in the future and that I will tell my peers to do the same. IMMEDIATE response saying "How can we fix this?". I said get the correction to me by 10am tomorrow morning or give me a refund. I bet you can guess the response. CRICKETS. I strongly recommend using another company. Flushed $104.

12 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Dot,

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about the issue with your order, especially the transparency in the tree trunk. We understand how important this gift is and how frustrating this must be.

We’ve sent you a separate email to help resolve this concern. Please reply to that email, and we’ll work quickly to fix the issue and make sure you’re satisfied.

We apologize for the delays and lack of communication, and we’re committed to making this right.

Thank you for your patience, and we look forward to your response.

Sincerely,
 
Samantha @ Welham & Co

Oceniono na 5 z 5

So creative

So creative, absolutely loved the painting comes beautifully wrapped, so much detail and effort absolutely obsessed

20 listopada 2024
Logo Welham & Co

Odpowiedź od Welham & Co

Hi Marwa,

Thank you so much for your amazing review! We are absolutely delighted to hear that you loved the painting.

We pour so much care into every piece we create, and it’s incredibly rewarding to hear that our effort has made you so happy. Your support truly means the world to us, and we’d be thrilled to create more artwork for you in the future.

If there's anything else we can assist with, please don’t hesitate to reach out.

Sincerely,
 
Samantha @ Welham & Co

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej